Jammer dat het deze keer niet sneller gaatquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 13:41 schreef Peejtur het volgende:
[..]
Nope. Gaat wel weer meer dan 24 uur duren zo te zien. Vanavond ctg en dan morgenvroeg ingeleid.
Geen idee nu. Ze wilden geen intern onderzoek doen ivm mogelijk infectiegevaar. Woensdag was 3 cm.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 13:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
Jammer dat het deze keer niet sneller gaatHoeveel ontsluiting heeft ze nu?
Dat is balen, je hoopt dat het bij de tweede sneller gaat! Maar waarschijnlijk dus morgen wel een babyquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 13:41 schreef Peejtur het volgende:
[..]
Nope. Gaat wel weer meer dan 24 uur duren zo te zien. Vanavond ctg en dan morgenvroeg ingeleid.
Ahw, succes nog evenquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 13:41 schreef Peejtur het volgende:
[..]
Maar haar vliezen zijn gisteravond al gebroken toch? Dan wachten ze best lang met inleiden, niet?quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 13:41 schreef Peejtur het volgende:
[..]
Nee hoor, mijn vliezen braken in de nacht van vrijdag op zaterdag, heb tot maandagochtend af mogen wachten. Wel met een ctg op zondag om de conditie van de baby in de gaten te houden, maar er wordt tot 72 uur afgewacht. Nu wachten ze misschien korter na de uitgerekende datum of als de baby het niet meer fijn lijkt te hebben, maar gebroken vliezen is niet per sé een reden om heel snel in te leiden.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 18:46 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Maar haar vliezen zijn gisteravond al gebroken toch? Dan wachten ze best lang met inleiden, niet?
In de VS waar smart ass zit zijn ze daar een stukje sneller mee volgens mij...quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 18:53 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Nee hoor, mijn vliezen braken in de nacht van vrijdag op zaterdag, heb tot maandagochtend af mogen wachten. Wel met een ctg op zondag om de conditie van de baby in de gaten te houden, maar er wordt tot 72 uur afgewacht. Nu wachten ze misschien korter na de uitgerekende datum of als de baby het niet meer fijn lijkt te hebben, maar gebroken vliezen is niet per sé een reden om heel snel in te leiden.
10% begint met vliezen breken. Rest met weeën. Bij 1e en nu weer begint het bij vliezen hahaquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 19:54 schreef MaJo het volgende:
Is dat gebruikelijk dat de vliezen breken en de weeën niet zelf op gang komen? Ik weet dat het vaak voorkomt dat je eerst weeën krijgt en dan pas gebroken vliezen maar (misschien daarom) ik ging ervan uit dat als de vliezen breken dat het dan vanzelf wel op gang komt
Mja, lijkt me wel meevallen met hoe tricky het is, anders zouden ze vast eerder ingrijpen. Ze doen natuurlijk niet voor niets extra controles en 72 uur is de max hè? Bij mij begon de inleiding dus iets meer dan 50 uur na gebroken vliezen. Ik vond het juist heel fijn dat mijn lijf zelf de kans kreeg. Beetje jammer alleen dat het daar niks mee deed.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 19:00 schreef Smart_ass het volgende:
Oh oke, hier wachten ze volgens mij niet zo lang. Bij mij hebben ze ook niet zo lang gewacht (uiteindelijk keizersnede na ongeveer 30u) maar dat kwam waarschijnlijk mede doordat mijn weeën waren gestopt en door de gbs bacterie waar ik positief op getest was. Maar daar testen ze in Nederland dan weer niet standaard op geloof ik? Dus ergens lijkt het me best wel tricky om 72u te wachten, maargoed dat is persoonlijk misschien.
Succes morgen!!quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 20:17 schreef Peejtur het volgende:
[..]
10% begint met vliezen breken. Rest met weeën. Bij 1e en nu weer begint het bij vliezen haha
Dat bedoelde ik met tricky. Dat max 72u best lang is wanneer je mogelijk een bacterie bij je draagt waar je dus geen weet van hebt. Maar dat wordt dan dus getest. Als je daar positief op test denk ik niet dat ze 72u zullen afwachten.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 20:33 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Mja, lijkt me wel meevallen met hoe tricky het is, anders zouden ze vast eerder ingrijpen. Ze doen natuurlijk niet voor niets extra controles en 72 uur is de max hè? Bij mij begon de inleiding dus iets meer dan 50 uur na gebroken vliezen. Ik vond het juist heel fijn dat mijn lijf zelf de kans kreeg. Beetje jammer alleen dat het daar niks mee deed.
Edit: volgens mij hebben ze bij de ctg op zondag wel getest op GBS. Is idd niet standaard, maar staat me iets van bij dat dat wel van invloed was op het mogen afwachten.
Dat snap ik, maar dan waren het waarschijnlijk ook vooral de weeën waardoor je er klaar mee was. Ik had echt 0 last van die gebroken vliezen. Het loopt er dan ook niet heel hard uit, dus met een maandverband in merkte ik er niks van.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 20:55 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik met tricky. Dat max 72u best lang is wanneer je mogelijk een bacterie bij je draagt waar je dus geen weet van hebt. Maar dat wordt dan dus getest. Als je daar positief op test denk ik niet dat ze 72u zullen afwachten.
En inderdaad fijn dat je je lijf zelf de kans geeft. Ik begrijp ook wel dat sommige mensen langer willen afwachten dan anderen. Persoonlijk was ik er 30u nadat mijn vliezen waren gebroken (en al langer nadat de weeën waren begonnen) wel klaar mee.
Ze hebben bij mijn vrouw kweekjes afgenomen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 20:55 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik met tricky. Dat max 72u best lang is wanneer je mogelijk een bacterie bij je draagt waar je dus geen weet van hebt. Maar dat wordt dan dus getest. Als je daar positief op test denk ik niet dat ze 72u zullen afwachten.
En inderdaad fijn dat je je lijf zelf de kans geeft. Ik begrijp ook wel dat sommige mensen langer willen afwachten dan anderen. Persoonlijk was ik er 30u nadat mijn vliezen waren gebroken (en al langer nadat de weeën waren begonnen) wel klaar mee.
Het is mogelijk. Bij mij zat er 5 dagen tussen het breken van de vliezen en het begin van de weeën.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 19:54 schreef MaJo het volgende:
Is dat gebruikelijk dat de vliezen breken en de weeën niet zelf op gang komen? Ik weet dat het vaak voorkomt dat je eerst weeën krijgt en dan pas gebroken vliezen maar (misschien daarom) ik ging ervan uit dat als de vliezen breken dat het dan vanzelf wel op gang komt
Nog ff genieten van je nachtrust.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:09 schreef Peejtur het volgende:
Ctg was goed. Morgen tussen 7 en 7.30 in ziekenhuis zijn![]()
Was een combinatie van al ruim 24u plat liggen en het feit dat er geen voortgang in zat. Vooral dat laatste eigenlijk. Die gebroken vliezen zelf had ik inderdaad ook geen last van, voelde alleen af en toe alsof ik weer in mijn broek had geplast als er weer een guts uitkwam haha.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:03 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar dan waren het waarschijnlijk ook vooral de weeën waardoor je er klaar mee was. Ik had echt 0 last van die gebroken vliezen. Het loopt er dan ook niet heel hard uit, dus met een maandverband in merkte ik er niks van.
Nog even wat rust pakken dan!quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:09 schreef Peejtur het volgende:
Slaap lekker en veel succes morgen!quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:09 schreef Peejtur het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |