Meh, ff doorbijten gewoonquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 14:52 schreef Charrell het volgende:
Misschien een rare vraag...
Hier de eerste zwangerschap en eerste trimester.
Is het gebruikelijk om de druk van je borsten af te helpen door alvast te kolven? Of hoort dit er gewoon bij als de aanleg van melkproductie.
Heb het idee dat ze straks nog klappen.
Nee dat is zeker niet de bedoeling. Enorme meloenen horen er gewoon bij.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 14:52 schreef Charrell het volgende:
Is het gebruikelijk om de druk van je borsten af te helpen door alvast te kolven? Of hoort dit er gewoon bij als de aanleg van melkproductie.
Gelukkig zit er soms wel een aantal uur tussen dus dan kan ik wel relaxen. Tot nu begint het steeds 's avonds en gaat het de hele nacht door. Overdag alleen wat krampjes.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 14:01 schreef KapiteinCupcake het volgende:
Kwak, altijd leuk die trollbaby's. Ik denk ook een meisje maar ik ben niet echt een expert in het geslacht van echo's aflezen. Ben benieuwd of het bij de SEO wijzigt!
Philo, hoe heb je je suiker gecheckt? Wel fijn dat het na het avondeten gewoon goed was!
Peejtur, hoe is het bij jullie? Nog alles rustig?
DUMAN, verlof!Geniet ervan!
Majo, balen van de voorweeën, ik hoop dat je tussendoor voldoende kan rusten.
Nette waardenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 14:26 schreef kwakz0r het volgende:
Ik moet vandaag ook een dagcurve prikken. Niet vanwege vermoeden DG maar ivm gewicht, uit voorzorg.
Nuchter 4,8
2u na ontbijt 4,9
2u na lunch 4,6
Za na het avondeten ook wel goedkomen denk ik.
Hopelijk hoeft het met zulke goede waardes idd pas weer bij 24 wk want ik slaag er altijd in minimaal 1 beurse vingertop te creëren
Dat is het vooral, dat je je steeds afvraagt "zal het nu dan doorzetten?" Vooral mijn man is erg teleurgesteld steeds, die wil volgens mij wel graag dat het begintquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 14:50 schreef Philomijn het volgende:
@:KapiteinCupcake Ik had in mijn vorige zwangerschap zwangerschapsdiabetes en daar heb ik de prikspullen van bewaarddus na een uur vingerprik en dan met apparaatje meten.
@:MaJo jeetje zeg, lijkt me echt spannend zo met die voorweeën. Dat je je dan elke keer afvraagt van is dit het nou? Is het begonnen?
@:kwakz0r mooie waarden! Had je goed veel koolhydraten gegeten?
Prenataal kolven bestaat wel maar het lijkt me niet dat dit in het eerste trimester al kan. Die opgeblazen borsten horen er gewoon bijquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 14:52 schreef Charrell het volgende:
Zoals hierboven is het nog akelig rustig hier. Maandag worden vliezen gebroken en gaat het dus beginnen eindelijk.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 14:01 schreef KapiteinCupcake het volgende:
Kwak, altijd leuk die trollbaby's. Ik denk ook een meisje maar ik ben niet echt een expert in het geslacht van echo's aflezen. Ben benieuwd of het bij de SEO wijzigt!
Philo, hoe heb je je suiker gecheckt? Wel fijn dat het na het avondeten gewoon goed was!
Peejtur, hoe is het bij jullie? Nog alles rustig?
DUMAN, verlof!Geniet ervan!
Majo, balen van de voorweeën, ik hoop dat je tussendoor voldoende kan rusten.
Nou inderdaadquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:28 schreef Philomijn het volgende:
Waarom worden de vliezen gebroken Peejtur?
@:Charrell, het voelde tijdens mijn eerste zwangerschap ook weer als in mijn puberteit, toen m’n borsten begonnen te groeien. Gaat vanzelf over.
Spannend Peejtur! Dit betekent dat ze ook al ontsluiting heeft toch? Hopelijk komt het toch allemaal spontaan op gang!quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:14 schreef Peejtur het volgende:
Maandag worden de vliezen gebroken als het nog niet voor die tijd gebeurd is. Dus @:MaJo, je moet opschieten als je ons nog in wilt halen.
Bij ons in principe niet. Als je nog niet uitgerekend bent kan de broek aan blijven. Maar als je bijv. mentaal helemaal naar de klote gaat dan willen ze nog wel eens checken. Dat is overal een beetje anders denk ik.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 17:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
Spannend Peejtur! Dit betekent dat ze ook al ontsluiting heeft toch? Hopelijk komt het toch allemaal spontaan op gang!
Ik heb dinsdag weer controle, checken ze dan ook op ontsluiting of doen ze dat liever niet?
Spannend hoor!!quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:18 schreef Peejtur het volgende:
[..]
Zoals hierboven is het nog akelig rustig hier. Maandag worden vliezen gebroken en gaat het dus beginnen eindelijk.
Mentaal naar de klote ben ik zeker nietquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 17:22 schreef Donna het volgende:
[..]
Bij ons in principe niet. Als je nog niet uitgerekend bent kan de broek aan blijven. Maar als je bijv. mentaal helemaal naar de klote gaat dan willen ze nog wel eens checken. Dat is overal een beetje anders denk ik.
Omdat mijn vrouw er best klaar mee is en wil niet de 42 weken afwachten.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:28 schreef Philomijn het volgende:
Waarom worden de vliezen gebroken Peejtur?
@:Charrell, het voelde tijdens mijn eerste zwangerschap ook weer als in mijn puberteit, toen m’n borsten begonnen te groeien. Gaat vanzelf over.
Ja dat heeft ze ook al en bmm is ook al helemaal verweekt.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 17:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
Spannend Peejtur! Dit betekent dat ze ook al ontsluiting heeft toch? Hopelijk komt het toch allemaal spontaan op gang!
Ik heb dinsdag weer controle, checken ze dan ook op ontsluiting of doen ze dat liever niet?
Ja ik snap het haha. Hier zouden ze dat niet doen, maar je kan altijd vragen!quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 17:27 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mentaal naar de klote ben ik zeker nietIk ben vooral benieuwd of het voorwerk al iets doet
Nadeel is wel dat er binnen 5 uur weeën moeten komen. Zo niet, krijgt ze weeënopwekkers en daar kan een weeënstorm van komen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 18:14 schreef Gogo83 het volgende:
@:Peejtur Ik had wat berichten gemist, zie jouw berichten nu pas! Spannend dat er begin volgende week dan echt iets gaat gebeuren!Fijn dat vliezen breken kan en ze niet gelijk voor een full blown inleiding hoeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |