chufi en DJMO doen niet mee.
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geüpdatet door Monitor
Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: mededeling modsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedicht winnaar september.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Fipo.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
thank you vice president... thank you..quote:Op donderdag 8 oktober 2020 04:20 schreef chufi het volgende:
Pemce lult maar door .... bijna nog erger dan zn baas![]()
M.a.w een 3chte Amerikaanquote:Op donderdag 8 oktober 2020 04:20 schreef chufi het volgende:
Pemce lult maar door .... bijna nog erger dan zn baas![]()
eerlijk? kutgedoe is het vandaaag met 15quote:
- 20 spelers zo was het deze jaar niet
dat gaa ik niet meer lang metdoen![]()
Vliegen gaan altijd op strond zitten.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 04:20 schreef devzero het volgende:
er zit een vlieg op het haar van pence
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-10-2020 04:23:17 ]![]()
Het is een speciale maand. Veel oude spelers doen nog een keer mee.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 04:21 schreef mario390 het volgende:
[..]
eerlijk? kutgedoe is het vandaaag met 15
AfgelopenEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 04:21 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Vliegen gaan altijd op strond zitten.![]()
Leuk dat jij weer meedoetquote:Op donderdag 8 oktober 2020 04:22 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Het is een speciale maand. Veel oude spelers doen nog een keer mee.![]()
Kan zijn,maar jij gaat het spel niet stoppen.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 04:21 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat gaa ik niet meer lang metdoen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Maak je niet zo druk ... hoop is zo weer wegquote:Op donderdag 8 oktober 2020 04:21 schreef mario390 het volgende:
[..]
Ik heb er zeker lol in. Ben ook blij met de meeste anderen Zelfs met @mario390.quote:
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-10-2020 04:24:58 ]![]()
me werd 3 dagen geen punt gegunntquote:Op donderdag 8 oktober 2020 04:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kan zijn,maar jij gaat het spel niet stoppen.superspel
![]()
Je was vannacht net te laat.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 04:24 schreef mario390 het volgende:
[..]
me werd 3 dagen geen punt gegunntsuperspel
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat komt door het schelden.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 04:24 schreef mario390 het volgende:
[..]
me werd 3 dagen geen punt gegunntsuperspel
![]()
Heb jij als "nieuwe" garde nou het idee dat er zo'n "gevecht" is of voelt het gewoon aan als drukker? In september werd gedaan alsof deze maand alleen maar een grote rel zou worden.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 04:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kan zijn,maar jij gaat het spel niet stoppen.
En ik weet dat ik overdag amper hier ben, dus ik weet niet hoe het dan is, maar 's nachts voelt het gewoon aan als gezellig.![]()
Overdag is niet te doen. Gaat me zelfs als chat te snel
Overdag zijn er af en toe mini relletjes. Maar over het algemeen is de sfeer echt leuk.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 04:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Heb jij als "nieuwe" garde nou het idee dat er zo'n "gevecht" is of voelt het gewoon aan als drukker? In september werd gedaan alsof deze maand alleen maar een grote rel zou worden.
En ik weet dat ik overdag amper hier ben, dus ik weet niet hoe het dan is, maar 's nachts voelt het gewoon aan als gezellig.![]()
Ik was er gisteren even tijdens mijn lunch en miste echt 80% van alle mentions en quotesquote:Op donderdag 8 oktober 2020 04:26 schreef engine het volgende:
Overdag is niet te doen. Gaat me zelfs als chat te snel![]()
![]()
Het is gewoon gezellig druk,en elk puntje is er eentje.De sfeer is goed.Wat willen we nog meer?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 04:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Heb jij als "nieuwe" garde nou het idee dat er zo'n "gevecht" is of voelt het gewoon aan als drukker? In september werd gedaan alsof deze maand alleen maar een grote rel zou worden.
En ik weet dat ik overdag amper hier ben, dus ik weet niet hoe het dan is, maar 's nachts voelt het gewoon aan als gezellig.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
op weekend gaa ik entscheiden
of ik stop dat is zinnlos
erder was het leuk
nur ik blijv niet nachten
wakker vor niks![]()
mini relletjes zijn er al het hele jaarquote:Op donderdag 8 oktober 2020 04:26 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Overdag zijn er af en toe mini relletjes. Maar over het algemeen is de sfeer echt leuk.![]()
neukenquote:Op donderdag 8 oktober 2020 04:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het is gewoon gezellig druk,en elk puntje is er eentje.De sfeer is goed.Wat willen we nog meer?En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 04:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het is gewoon gezellig druk,en elk puntje is er eentje.De sfeer is goed.Wat willen we nog meer?![]()
![]()
kibbelende wijven .... daar wil je tussen zittenquote:Op donderdag 8 oktober 2020 04:26 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Overdag zijn er af en toe mini relletjes. Maar over het algemeen is de sfeer echt leuk.![]()
Is ook mogelijk.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Voor de mentions heb ik nu een apart beeldscherm staan. Zelfs dan kom ik niet aan alles toequote:Op donderdag 8 oktober 2020 04:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik was er gisteren even tijdens mijn lunch en miste echt 80% van alle mentions en quotes![]()
vandaag de sfeer is kutquote:Op donderdag 8 oktober 2020 04:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het is gewoon gezellig druk,en elk puntje is er eentje.De sfeer is goed.Wat willen we nog meer?![]()
Misschien moet je even rust nemen van DTS en dan in November nog eens kijken. Als het mag van chufi, dan kom ik wel meekletsen in de 40+ SCquote:Op donderdag 8 oktober 2020 04:27 schreef mario390 het volgende:
erder was het leuk
wakker vor niks![]()
Hey kree.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 04:28 schreef kree het volgende:
Sowieso grappog topic We gaan gewoon nacht door.
je vergeet DTquote:Op donderdag 8 oktober 2020 04:27 schreef mario390 het volgende:
erder was het leuk
wakker vor niks![]()
Je bent hier niet om te klagen. Het is een gezelschapsspel.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 04:27 schreef mario390 het volgende:
erder was het leuk
wakker vor niks![]()
Ik denk dat @DJMO gelijk heeft en je toch usernamen in je lyrics moet houden.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 04:28 schreef kree het volgende:
Sowieso grappog topic We gaan gewoon nacht door.![]()
Altijd zo geweest.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 04:27 schreef devzero het volgende:
[..]
mini relletjes zijn er al het hele jaar![]()
Als de sfeer me niet aanstaat,ga ik iets anders doen.Of ik krijg vakantie.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 04:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Misschien moet je even rust nemen van DTS en dan in November nog eens kijken. Als het mag van chufi, dan kom ik wel meekletsen in de 40+ SC
Niet echt. Dan ben ik ook meestal zo vertrokken.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 04:27 schreef chufi het volgende:
[..]
kibbelende wijven .... daar wil je tussen zitten![]()
Sta voor alles open he en beetje zelfspot kan ik tegen welquote:Op donderdag 8 oktober 2020 04:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik denk dat @:djmo gelijk heeft en je toch usernamen in je lyrics moet houden.
Do what you love, love what you do!![]()
Die ene dag was toch wel door te komenquote:Op donderdag 8 oktober 2020 04:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Als de sfeer me niet aanstaat,ga ik iets anders doen.Of ik krijg vakantie.![]()
![]()
supergessellschaft,punten nur vor de ersten 6 - 8quote:Op donderdag 8 oktober 2020 04:29 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Je bent hier niet om te klagen. Het is een gezelschapsspel.
de achter kijken door de vinger![]()
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 04:27 schreef chufi het volgende:
[..]
kibbelende wijven .... daar wil je tussen zitten
YESSSSquote:
Ik heb je wel gemist hoor.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 04:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Die ene dag was toch wel door te komen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Vroeger haalde je met gemak 94 punten op een nacht, maar deze maand is het gewoon druk. Ik heb nu op dag acht 94 punten. Als ik zo ga slapen heb ik nog steeds 94 of misschien 95 punten.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 04:30 schreef mario390 het volgende:
[..]
supergessellschaft,punten nur vor de ersten 6 - 8
de achter kijken door de vinger![]()
Wanneer jij in die top 8 staat klaag je niet.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 04:30 schreef mario390 het volgende:
[..]
supergessellschaft,punten nur vor de ersten 6 - 8
de achter kijken door de vinger
Deze maand heb je geen geluk. Dat is jammer.
Het is maar een spel.![]()
Ik had het pas na een halve dag door en toen was je alweer bijna terug. Er was iemand die om het half uur omriep dat je ban bijna was afgelopenquote:![]()
![]()
Dat is all best veelquote:Op donderdag 8 oktober 2020 04:32 schreef devzero het volgende:
[..]
Vroeger haalde je met gemak 94 punten op een nacht, maar deze maand is het gewoon druk. Ik heb nu op dag acht 94 punten. Als ik zo ga slapen heb ik nog steeds 94 of misschien 95 punten.![]()
Ik heb er nu 160. Dat doe je normaal als de nummer 1 in 1 misschien 2 dagen.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 04:32 schreef devzero het volgende:
[..]
Vroeger haalde je met gemak 94 punten op een nacht, maar deze maand is het gewoon druk. Ik heb nu op dag acht 94 punten. Als ik zo ga slapen heb ik nog steeds 94 of misschien 95 punten.![]()
als weinigstens de vanochtend gaan worden
de 1 - 4 staan ,nee ze moeten ewig hier
blijven, zo kregt niemand achter en kans![]()
![]()
Dit ja. Maar het is wel gezellig deze maand. Ook al doet @Justin_Case meequote:Op donderdag 8 oktober 2020 04:34 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik heb er nu 160. Dat doe je normaal als de nummer 1 in 1 misschien 2 dagen.![]()
Dat is het spel.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 04:34 schreef mario390 het volgende:
blijven, zo kregt niemand achter en kans![]()
Ik ga voor nummer 10.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 04:34 schreef mario390 het volgende:
blijven, zo kregt niemand achter en kans
En jij mentioned ook andere users.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Jij speelt lekker fair?quote:
Haags is nog niet zo verkeerd. @Justin_Case is maar een slap aftrekselquote:Op donderdag 8 oktober 2020 04:34 schreef devzero het volgende:
[..]
Dit ja. Maar het is wel gezellig deze maand. Ook al doet @:justin_case mee![]()
de zijn niet gekommenquote:Op donderdag 8 oktober 2020 04:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ga voor nummer 10.
En jij mentioned ook andere users.![]()
Jammer is dat.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hij begint een gezapige middel-age manager te worden.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 04:36 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Haags is nog niet zo verkeerd. @:Justin_case is maar een slap aftreksel![]()
ik heb wel gezien dat zich jou en haags puntenquote:Op donderdag 8 oktober 2020 04:36 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Haags is nog niet zo verkeerd. @:Justin_case is maar een slap aftreksel
toescheven vanochtend als jullie allein zijn![]()
Wat jij en Chufi ook deden.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 04:38 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik heb wel gezien dat zich jou en haags punten
toescheven vanochtend als jullie allein zijn“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 04:37 schreef devzero het volgende:
Ze hadden Anne Robinson moeten nemen voor dit debat.
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
Haal dat middel maar weg.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 04:37 schreef devzero het volgende:
[..]
Hij begint een gezapige middel-age manager te worden.![]()
Wie machen wir das?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 04:38 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik heb wel gezien dat zich jou en haags punten
toescheven vanochtend als jullie allein zijn![]()
Zelfs met jouquote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Buikje wat langzaam begint te vormen, de eerste grijze haren. Hij kan niet meer zo snel opstaan van de bank. De eerste tekenen ...quote:![]()
Volgens mij moeten we binnenkort een rollator bij hem laten afleveren.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 04:40 schreef devzero het volgende:
[..]
Buikje wat langzaam begint te vormen, de eerste grijze haren. Hij kan niet meer zo snel opstaan van de bank. De eerste tekenen ...![]()
Is een oude taktik.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Tussen 5 en 8 is het altijd een stuk rustiger. De meeste winnaars in dit spel waren rond die tijd actiefquote:![]()
Ik heb vorige maand alleen gewonnen.Laat dat wel zijn Conjo du.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 04:41 schreef mario390 het volgende:
[..]
het lopt toch 1 jaar in teamwerk“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Klopt. Ik kies er echter voor om de een andere tijd hier te zijn omdat ik dat meestal gezelliger vindquote:Op donderdag 8 oktober 2020 04:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Tussen 5 en 8 is het altijd een stuk rustiger. De meeste winnaars in dit spel waren rond die tijd actief![]()
jaa daar heb je gewonnenquote:Op donderdag 8 oktober 2020 04:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb vorige maand alleen gewonnen.Laat dat wel zijn Conjo du.
mijn beste platz deze jaar 4![]()
Nu mag je niet meerquote:Op donderdag 8 oktober 2020 04:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb vorige maand alleen gewonnen.Laat dat wel zijn Conjo du.![]()
De mijne plaats 55 of zoquote:Op donderdag 8 oktober 2020 04:44 schreef mario390 het volgende:
[..]
jaa daar heb je gewonnen
Er zijn en posten,en punten pakken.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 04:43 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Klopt. Ik kies er echter voor om de een andere tijd hier te zijn omdat ik dat meestal gezelliger vind
vandaag is dat zinnlos bijna niemand mmakt en puntquote:Op donderdag 8 oktober 2020 04:42 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dat doe jij toch ook?
Jij komt online voor de dt en verder zien we je niet.
ik heb nog en leven hoor![]()
Het kan wel gezellig zijn rond die tijd, maar voor die tijd is een stuk gezelliger. Het is gelukkig ook niet zo druk als overdag.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 04:43 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Klopt. Ik kies er echter voor om de een andere tijd hier te zijn omdat ik dat meestal gezelliger vind![]()
Dat is mijn manier.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 04:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Er zijn en posten,en punten pakken.![]()
![]()
Dat laatste betwijfel ik soms.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 04:45 schreef mario390 het volgende:
[..]
vandaag is dat zinnlos bijna niemand mmakt en punt
ik heb nog en leven hoor“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En mijn beste plaats dit jaar was 2, maar niemand die dat herinnert en ik weet zelfs niet meer welke maand dat was.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 04:44 schreef mario390 het volgende:
[..]
jaa daar heb je gewonnen
Mei.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 04:46 schreef devzero het volgende:
[..]
En mijn beste plaats dit jaar was 2, maar niemand die dat herinnert en ik weet zelfs niet meer welke maand dat was.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik had er ook maar 20. Daarvoor ben ik ook 18 uur online. Ik heb geen leven.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 04:45 schreef mario390 het volgende:
[..]
vandaag is dat zinnlos bijna niemand mmakt en punt
ik heb nog en leven hoor![]()
![]()
laatste week bij volleyball was me dit spel hierquote:Op donderdag 8 oktober 2020 04:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat laatste betwijfel ik soms.
zo wat van niet boeiend![]()
Zelfs dan is het creepy.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 04:48 schreef devzero het volgende:
[..]
Je weet toch dat fresh mijn vader is![]()
![]()
creepEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik ga luisterenquote:
Nice![]()
Na 2 minuten word het wel snel minder![]()
quote:Die fresh poste...begint beetje euforisch en dan komt er ineens iets compleet anders. Herrie in ieder gevalquote:
Daarom pakte ik ook het origineel.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 04:56 schreef engine het volgende:
[..]
[..]
Die fresh poste...begint beetje euforisch en dan komt er ineens iets compleet anders. Herrie in ieder geval![]()
Jammer, leek me een leuke mix, maar nog niet geluisterd.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 04:56 schreef engine het volgende:
[..]
[..]
Die fresh poste...begint beetje euforisch en dan komt er ineens iets compleet anders. Herrie in ieder geval![]()
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 04:57 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Daarom pakte ik ook het origineel.
Eens,rare wending.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 04:56 schreef engine het volgende:
[..]
[..]
Die fresh poste...begint beetje euforisch en dan komt er ineens iets compleet anders. Herrie in ieder geval“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Deze is wel chill.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
1 niet DTS-er in de top 10 van vandaagTop 100 van 08-10-2020
nr / aantal posts / gebruiker / % van tot. (1159)
01 187 m1st1g 16.13%
02 123 FreshFruit 10.61%
03 121 devzero 10.44%
04 065 chufi 5.61%
05 051 engine 4.4%
06 048 mario390 4.14%
07 047 Jippie 4.06%
08 027 mascara-klodder 2.33%
09 023 DonDruiper 1.98%
10 016 Dr.Mikey 1.38%![]()
51En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
@DonDruiperquote:Op donderdag 8 oktober 2020 05:00 schreef devzero het volgende:
1 niet DTS-er in de top 10 van vandaag
[ afbeelding ] Top 100 van 08-10-2020
nr / aantal posts / gebruiker / % van tot. (1159)
01 187 m1st1g 16.13%
02 123 FreshFruit 10.61%
03 121 devzero 10.44%
04 065 chufi 5.61%
05 051 engine 4.4%
06 048 mario390 4.14%
07 047 Jippie 4.06%
08 027 mascara-klodder 2.33%
09 023 DonDruiper 1.98%
10 016 Dr.Mikey 1.38%“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Het gaat toch snel zoquote:Op donderdag 8 oktober 2020 05:02 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik weet ook niet hoe ik aan 121 kom
Lijkt me een lekker ding.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 05:03 schreef mario390 het volgende:
[..]
je moet niet elke hier henn roepen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Don of Elke?quote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Elke.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja mij ook wel.quote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
En Paul weg dan?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 05:06 schreef devzero het volgende:
[ [url=https://s.yimg.com/ny/api/res/1.2/vzTrBhTrh34RwrSm_I6WrA--/YXBwaWQ9aGlnaGxhbmRlcjt3PTk2MDtoPTQ4Mi41MTMwODkwMDUyMzU2/https://s.yimg.com/uu/api(...)c3546d14b]afbeelding[/url] ]
Kan zij niet mod worden in ONZ“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 05:07 schreef mario390 het volgende:
dus bij de top 10 vannacht zie je
niemand is zo dom als we![]()
![]()
Welkomquote:
Stagaire.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat lukt nog net.quote:
Bolk die dev!Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Morguh 🖐🏻Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Lieve kleine zuster.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 05:14 schreef devzero het volgende:
[..]
Doet me aan die stagiaire uit Sint Hubertusberg denken, maar kan die clips niet meer vinden
![]()
Dat is allemaal weg omdat Amazon de rechten heeft.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:![]()
Is waardeloos kwartiertje er niet?Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Is dat zo?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 05:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Lieve kleine zuster.![]()
Dat is allemaal weg omdat Amazon de rechten heeft.
* devzero zet amazon video op![]()
![]()
Dot,goedemorgen.quote:
Hey Dev 🖐🏻Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hij wachtte op jou, hij zal er zo wel zijnquote:Op donderdag 8 oktober 2020 05:18 schreef dud0r het volgende:
[..]![]()
Is waardeloos kwartiertje er niet?![]()
Goedemorgen Dotquote:
Morguh FF ☕️quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Staat alles op.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 05:18 schreef devzero het volgende:
[..]
Is dat zo?
* devzero zet amazon video op“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Morguh Engine 😘quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat lief van hemquote:Op donderdag 8 oktober 2020 05:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Hij wachtte op jou, hij zal er zo wel zijnDenk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Ha die Mario 🖐🏻Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Soms wel hčquote:Op donderdag 8 oktober 2020 05:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Jullie zijn gewoon een lekker klef stel.
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Waarom blok je haar dan niet?! Snap je niet hoe het spel werkt?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 05:23 schreef mario390 het volgende:
dotteke komt en makt en
punt,ik snap dat nietDenk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Dud0r.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 05:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
Waarom blok je haar dan niet?! Snap je niet hoe het spel werkt?
zoveel punten pak ik niet hoor Marioquote:Op donderdag 8 oktober 2020 05:23 schreef mario390 het volgende:
dotteke komt en makt en
punt,ik snap dat nietWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
We gaan mooi gelijk op.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 05:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
zoveel punten pak ik niet hoor Mario
mario is in een klaagbui vandaagquote:Op donderdag 8 oktober 2020 05:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
zoveel punten pak ik niet hoor Mario![]()
Vers fruitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat komt wel redelijk in de buurtquote:Op donderdag 8 oktober 2020 05:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik stel me jullie zo voor
[ afbeelding ]
Keiharde porno!![]()
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 05:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik stel me jullie zo voor
[ afbeelding ]![]()
![]()
Alleen vandaag?quote:Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
jaloers? ben je gek?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 05:27 schreef devzero het volgende:
[..]
Jaloers op @:dud0r en @:justin_case?![]()
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 05:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
Vers fruit
Zal ik doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Dat komt wel redelijk in de buurt
Ftfyquote:Op donderdag 8 oktober 2020 05:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Deze maand wat meer. Het is ook een stuk gezelliger dan normaalDenk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Die neemt alles.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 05:30 schreef DonDruiper het volgende:
wacht.. is justin_case aka haags-kwartiertje hommo?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Inderdaadquote:Op donderdag 8 oktober 2020 05:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Wat maakt het dan uit? Ze willen niet met jou zoenen.![]()
Samen met @Dven
Keiharde porno!![]()
Gewoon BI. Hij heeft een vriendin, een kind, en een friends with benifits in dud0rquote:Op donderdag 8 oktober 2020 05:30 schreef DonDruiper het volgende:
wacht.. is justin_case aka haags-kwartiertje hommo?![]()
iiieeuuwwwwquote:Op donderdag 8 oktober 2020 05:31 schreef devzero het volgende:
[..]
Gewoon BI. Hij heeft een vriendin, een kind, en een friends with benifits in dud0rZuiger van het FOK!-OMT![]()
Vergeet @Filosoofert en @Dven nietquote:Op donderdag 8 oktober 2020 05:31 schreef devzero het volgende:
[..]
Gewoon BI. Hij heeft een vriendin, een kind, en een friends with benifits in dud0rDenk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Zou jij Mario doen?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Het leukste zal haar reactie zijn.quote:
Van mij mag jequote:Op donderdag 8 oktober 2020 05:23 schreef devzero het volgende:
Zouden 2 puntjes nog lukken? Denk het nietGeen idee heb nog steeds geen score lijstquote:dat is Mario 😛quote:morguh DonDrruiper 🖐🏻quote:Op donderdag 8 oktober 2020 05:30 schreef DonDruiper het volgende:
wacht.. is justin_case aka haags-kwartiertje hommo?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Laat het maar weten hier straksquote:Op donderdag 8 oktober 2020 05:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het leukste zal haar reactie zijn.Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Ga ik zeker doen.quote:
Zo druk is het nou ook weer nietquote:Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Heb je je verrassing al gekregen van Soul FF?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Misschien gaat ze wel weer zingend door het huisquote:Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ach, maakt niet uit. Het is gezellig zoquote:Op donderdag 8 oktober 2020 05:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Probeer het in de gaten te houden maar op ipad of mobiel is dat lastiger dan op de laptop![]()
Even het motorblok weer inhalenDenk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Yep,ze had een glas gebroken die bij een fles hoorde.En nu had ze een andere gevonden.Dus staat nu mooi in de kast weer.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 05:36 schreef Dotteke het volgende:
Heb je je verrassing al gekregen van Soul FF?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat is ook wel zoquote:Op donderdag 8 oktober 2020 05:36 schreef devzero het volgende:
[..]
Voldoende druk om op 98 punten te blijven staanDenk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Welke plaats sta jij nu dan?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 05:37 schreef devzero het volgende:
[..]
Ach, maakt niet uit. Het is gezellig zoWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb ik de halve d dag voor nodigquote:Op donderdag 8 oktober 2020 05:39 schreef devzero het volgende:
[..]
Lastig hoor. 3 hele punten verschilkreeg ze gisterenavond ook niet voor elkaar om jou in te halen
Keiharde porno!![]()
O, dat is lief. Fijn dat die nog te vinden was dan.,quote:Op donderdag 8 oktober 2020 05:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Yep,ze had een glas gebroken die bij een fles hoorde.En nu had ze een andere gevonden.Dus staat nu mooi in de kast weer.O netjes, zo hoog ben je lang niet geweest.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 05:40 schreef devzero het volgende:
[..]
2. En hoger wil ik eigenlijk niet, want m1st1g moet winnen
Jij mag ook wel eens winnen toch.
Gun het. M1st1g ook wel maar jou ook. Jij bent er altijdWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Thnx. Ik zak gestaag naar beneden Mario zie je datquote:![]()
Maar ik strijd ook niet mee ben er ook niet zoveelWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 05:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, dat is lief. Fijn dat die nog te vinden was dan.,
[..]
O netjes, zo hoog ben je lang niet geweest.
Gun het. M1st1g ook wel maar jou ook. Jij bent er altijd
En wakker blijven voor de 100 is ook weer zoietsquote:Op donderdag 8 oktober 2020 05:42 schreef devzero het volgende:
[..]
Ga ik slapen met 99 punten in topic 7998Voelt toch een beetje als verloren avond.
Keiharde porno!![]()
O, dat is wel een bijzonder glas zo te zien?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik was 2de in Mei, maar heb geen behoefte om 1ste te worden. Dan moet ik wat vaker hier zijn en heb het veel te druk met werk.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 05:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, dat is lief. Fijn dat die nog te vinden was dan.,
[..]
O netjes, zo hoog ben je lang niet geweest.
Gun het. M1st1g ook wel maar jou ook. Jij bent er altijd![]()
Wakker blijven voor topic 8000quote:Op donderdag 8 oktober 2020 05:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
En wakker blijven voor de 100 is ook weer zoiets![]()
![]()
Dan moeten we deze even snel vol baggerenquote:
En daar is je punt
Keiharde porno!![]()
Hoort bij een genummerde fles Friese whisky.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 05:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, dat is wel een bijzonder glas zo te zien?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Gaat niet lukken. Geeft niet, met dit tempo komt #9000 over een maandje of 2 wel langs.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 05:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dan moeten we deze even snel vol baggeren![]()
Is dat nou een beetje te zuipen?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 05:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hoort bij een genummerde fles Friese whisky.Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Ja werk gaat voor het spelletje natuurlijk.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 05:46 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik was 2de in Mei, maar heb geen behoefte om 1ste te worden. Dan moet ik wat vaker hier zijn en heb het veel te druk met werk.Nu bolk je jezelfquote:Fijn dat het stel weer compleet is. Lief van Soul.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 05:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hoort bij een genummerde fles Friese whisky.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Trustenquote:
Keiharde porno!![]()
Slaap lekker 🖐🏻quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Best wel,honing ,houtachtige tonen,mild eigenlijk.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Lekker slipe.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Maar volgens mij heb je nu je 100 punten.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wanneer ik weer eens in Friesland ben maar eens halenquote:Op donderdag 8 oktober 2020 05:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Best wel,honing ,houtachtige tonen,mild eigenlijk.Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Ik heb me tijdens kerst prima met die fles vermaakt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 05:54 schreef FreshFruit het volgende:
Ik heb me tijdens kerst prima met die fles vermaakt.
Keiharde porno!![]()
Dit jaar weer?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 05:54 schreef FreshFruit het volgende:
Ik heb me tijdens kerst prima met die fles vermaakt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Deze stond ook al 10 jaar.quote:
Ik weet het nog niet,geen plannen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat is wel lang ja.quote:
M'n ogen beginnen weer wat dicht te vallen.![]()
![]()
![]()
Tot straksDenk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Je lijkt Ferrous en Jerney wel.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 05:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat is wel lang ja.
M'n ogen beginnen weer wat dicht te vallen.![]()
![]()
![]()
Tot straks![]()
Trusten.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mij boeit het niet.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Is dat mijn schuld?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja FF waarom doe je dat 🤪Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mario mopper niet zo. Je blokt zelf ook.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Goffer ,ik verslik me.quote:![]()
![]()
Dan moet je dat ook maar niet doen 😉quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee nee ik ben er ook nogWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
Jij ook verkeerd gedacht 🤪Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik weet toch dat jij er bent.quote:
Dat is wel waar.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Was even koffie halen en een beetje opruimen. En dat leverde jou dus 4 punten las ikquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja jij ook 😛quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb jullie de kans gegeven. Nu mijn beurt.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Ga even ramen lappen anders.quote:
HaltEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Geef Engine 10 punten.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ff staat al boven jou en boven mij dus wat verlies je dan als ik dat al zou doen.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 06:11 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik weet als ik gaa laat je fruit lopenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik moet weer naar 10.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 06:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ff staat al boven jou en boven mij dus wat verlies je dan als ik dat al zou doen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Haags baas.quote:
quote:eens
Dat zie je verkeerdquote:Op donderdag 8 oktober 2020 06:13 schreef mario390 het volgende:
[..]
je kann ook gaan heb je al genoeg puntenEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Je hebt dagen de tijd gehad om mij in te halen stond volgens mij al,dagen op 38quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Engine 😘Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
BolkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hey Fann 🖐🏻quote:Op donderdag 8 oktober 2020 06:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Moet jij niet naar 40+Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kom eraanquote:Op donderdag 8 oktober 2020 06:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Moet jij niet naar 40+Zonder wrijving geen glans![]()
Wat dan?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
is geen kans vandaag dat weet jequote:Op donderdag 8 oktober 2020 06:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hebt dagen de tijd gehad om mij in te halen stond volgens mij al,dagen op 38![]()
Te veel punten gehaald 🤣quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: