Het kan wel gezellig zijn rond die tijd, maar voor die tijd is een stuk gezelliger. Het is gelukkig ook niet zo druk als overdag.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 04:43 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Klopt. Ik kies er echter voor om de een andere tijd hier te zijn omdat ik dat meestal gezelliger vind
Dat is mijn manier.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 04:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Er zijn en posten,en punten pakken.
Dat laatste betwijfel ik soms.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 04:45 schreef mario390 het volgende:
[..]
vandaag is dat zinnlos bijna niemand mmakt en punt
ik heb nog en leven hoor
En mijn beste plaats dit jaar was 2, maar niemand die dat herinnert en ik weet zelfs niet meer welke maand dat was.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 04:44 schreef mario390 het volgende:
[..]
jaa daar heb je gewonnen
mijn beste platz deze jaar 4
Mei.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 04:46 schreef devzero het volgende:
[..]
En mijn beste plaats dit jaar was 2, maar niemand die dat herinnert en ik weet zelfs niet meer welke maand dat was.
Ik had er ook maar 20. Daarvoor ben ik ook 18 uur online. Ik heb geen leven.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 04:45 schreef mario390 het volgende:
[..]
vandaag is dat zinnlos bijna niemand mmakt en punt
ik heb nog en leven hoor
laatste week bij volleyball was me dit spel hierquote:Op donderdag 8 oktober 2020 04:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat laatste betwijfel ik soms.
Zelfs dan is het creepy.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 04:48 schreef devzero het volgende:
[..]
Je weet toch dat fresh mijn vader is
quote:
Ik ga luisterenquote:
quote:
Die fresh poste...begint beetje euforisch en dan komt er ineens iets compleet anders. Herrie in ieder gevalquote:
Daarom pakte ik ook het origineel.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 04:56 schreef engine het volgende:
[..]
[..]
Die fresh poste...begint beetje euforisch en dan komt er ineens iets compleet anders. Herrie in ieder geval
Jammer, leek me een leuke mix, maar nog niet geluisterd.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 04:56 schreef engine het volgende:
[..]
[..]
Die fresh poste...begint beetje euforisch en dan komt er ineens iets compleet anders. Herrie in ieder geval
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 04:57 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Daarom pakte ik ook het origineel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |