Sta voor alles open he en beetje zelfspot kan ik tegen welquote:Op donderdag 8 oktober 2020 04:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik denk dat @:djmo gelijk heeft en je toch usernamen in je lyrics moet houden.
Die ene dag was toch wel door te komenquote:Op donderdag 8 oktober 2020 04:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Als de sfeer me niet aanstaat,ga ik iets anders doen.Of ik krijg vakantie.
supergessellschaft,punten nur vor de ersten 6 - 8quote:Op donderdag 8 oktober 2020 04:29 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Je bent hier niet om te klagen. Het is een gezelschapsspel.
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 04:27 schreef chufi het volgende:
[..]
kibbelende wijven .... daar wil je tussen zitten
YESSSSquote:
Ik heb je wel gemist hoor.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 04:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Die ene dag was toch wel door te komen
Vroeger haalde je met gemak 94 punten op een nacht, maar deze maand is het gewoon druk. Ik heb nu op dag acht 94 punten. Als ik zo ga slapen heb ik nog steeds 94 of misschien 95 punten.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 04:30 schreef mario390 het volgende:
[..]
supergessellschaft,punten nur vor de ersten 6 - 8
de achter kijken door de vinger
Wanneer jij in die top 8 staat klaag je niet.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 04:30 schreef mario390 het volgende:
[..]
supergessellschaft,punten nur vor de ersten 6 - 8
de achter kijken door de vinger
Ik had het pas na een halve dag door en toen was je alweer bijna terug. Er was iemand die om het half uur omriep dat je ban bijna was afgelopenquote:
Dat is all best veelquote:Op donderdag 8 oktober 2020 04:32 schreef devzero het volgende:
[..]
Vroeger haalde je met gemak 94 punten op een nacht, maar deze maand is het gewoon druk. Ik heb nu op dag acht 94 punten. Als ik zo ga slapen heb ik nog steeds 94 of misschien 95 punten.
Ik heb er nu 160. Dat doe je normaal als de nummer 1 in 1 misschien 2 dagen.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 04:32 schreef devzero het volgende:
[..]
Vroeger haalde je met gemak 94 punten op een nacht, maar deze maand is het gewoon druk. Ik heb nu op dag acht 94 punten. Als ik zo ga slapen heb ik nog steeds 94 of misschien 95 punten.
Dit ja. Maar het is wel gezellig deze maand. Ook al doet @Justin_Case meequote:Op donderdag 8 oktober 2020 04:34 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik heb er nu 160. Dat doe je normaal als de nummer 1 in 1 misschien 2 dagen.
Dat is het spel.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 04:34 schreef mario390 het volgende:
als weinigstens de vanochtend gaan worden
de 1 - 4 staan ,nee ze moeten ewig hier
blijven, zo kregt niemand achter en kans
Ik ga voor nummer 10.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 04:34 schreef mario390 het volgende:
als weinigstens de vanochtend gaan worden
de 1 - 4 staan ,nee ze moeten ewig hier
blijven, zo kregt niemand achter en kans
Jij speelt lekker fair?quote:
Haags is nog niet zo verkeerd. @Justin_Case is maar een slap aftrekselquote:Op donderdag 8 oktober 2020 04:34 schreef devzero het volgende:
[..]
Dit ja. Maar het is wel gezellig deze maand. Ook al doet @:justin_case mee
de zijn niet gekommenquote:Op donderdag 8 oktober 2020 04:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ga voor nummer 10.
En jij mentioned ook andere users.
Jammer is dat.quote:
Hij begint een gezapige middel-age manager te worden.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 04:36 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Haags is nog niet zo verkeerd. @:Justin_case is maar een slap aftreksel
ik heb wel gezien dat zich jou en haags puntenquote:Op donderdag 8 oktober 2020 04:36 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Haags is nog niet zo verkeerd. @:Justin_case is maar een slap aftreksel
Wat jij en Chufi ook deden.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 04:38 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik heb wel gezien dat zich jou en haags punten
toescheven vanochtend als jullie allein zijn
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 04:37 schreef devzero het volgende:
Ze hadden Anne Robinson moeten nemen voor dit debat.
[ afbeelding ]
Haal dat middel maar weg.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 04:37 schreef devzero het volgende:
[..]
Hij begint een gezapige middel-age manager te worden.
Wie machen wir das?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 04:38 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik heb wel gezien dat zich jou en haags punten
toescheven vanochtend als jullie allein zijn
Zelfs met jouquote:
Buikje wat langzaam begint te vormen, de eerste grijze haren. Hij kan niet meer zo snel opstaan van de bank. De eerste tekenen ...quote:
Volgens mij moeten we binnenkort een rollator bij hem laten afleveren.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 04:40 schreef devzero het volgende:
[..]
Buikje wat langzaam begint te vormen, de eerste grijze haren. Hij kan niet meer zo snel opstaan van de bank. De eerste tekenen ...
Is een oude taktik.quote:
Tussen 5 en 8 is het altijd een stuk rustiger. De meeste winnaars in dit spel waren rond die tijd actiefquote:
Ik heb vorige maand alleen gewonnen.Laat dat wel zijn Conjo du.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 04:41 schreef mario390 het volgende:
[..]
het lopt toch 1 jaar in teamwerk
Klopt. Ik kies er echter voor om de een andere tijd hier te zijn omdat ik dat meestal gezelliger vindquote:Op donderdag 8 oktober 2020 04:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Tussen 5 en 8 is het altijd een stuk rustiger. De meeste winnaars in dit spel waren rond die tijd actief
jaa daar heb je gewonnenquote:Op donderdag 8 oktober 2020 04:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb vorige maand alleen gewonnen.Laat dat wel zijn Conjo du.
Nu mag je niet meerquote:Op donderdag 8 oktober 2020 04:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb vorige maand alleen gewonnen.Laat dat wel zijn Conjo du.
De mijne plaats 55 of zoquote:Op donderdag 8 oktober 2020 04:44 schreef mario390 het volgende:
[..]
jaa daar heb je gewonnen
mijn beste platz deze jaar 4
Er zijn en posten,en punten pakken.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 04:43 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Klopt. Ik kies er echter voor om de een andere tijd hier te zijn omdat ik dat meestal gezelliger vind
vandaag is dat zinnlos bijna niemand mmakt en puntquote:Op donderdag 8 oktober 2020 04:42 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dat doe jij toch ook?
Jij komt online voor de dt en verder zien we je niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |