Hij begint een gezapige middel-age manager te worden.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 04:36 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Haags is nog niet zo verkeerd. @:Justin_case is maar een slap aftreksel
ik heb wel gezien dat zich jou en haags puntenquote:Op donderdag 8 oktober 2020 04:36 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Haags is nog niet zo verkeerd. @:Justin_case is maar een slap aftreksel
Wat jij en Chufi ook deden.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 04:38 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik heb wel gezien dat zich jou en haags punten
toescheven vanochtend als jullie allein zijn
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 04:37 schreef devzero het volgende:
Ze hadden Anne Robinson moeten nemen voor dit debat.
[ afbeelding ]
Haal dat middel maar weg.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 04:37 schreef devzero het volgende:
[..]
Hij begint een gezapige middel-age manager te worden.
Wie machen wir das?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 04:38 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik heb wel gezien dat zich jou en haags punten
toescheven vanochtend als jullie allein zijn
Zelfs met jouquote:
Buikje wat langzaam begint te vormen, de eerste grijze haren. Hij kan niet meer zo snel opstaan van de bank. De eerste tekenen ...quote:
Volgens mij moeten we binnenkort een rollator bij hem laten afleveren.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 04:40 schreef devzero het volgende:
[..]
Buikje wat langzaam begint te vormen, de eerste grijze haren. Hij kan niet meer zo snel opstaan van de bank. De eerste tekenen ...
Is een oude taktik.quote:
Tussen 5 en 8 is het altijd een stuk rustiger. De meeste winnaars in dit spel waren rond die tijd actiefquote:
Ik heb vorige maand alleen gewonnen.Laat dat wel zijn Conjo du.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 04:41 schreef mario390 het volgende:
[..]
het lopt toch 1 jaar in teamwerk
Klopt. Ik kies er echter voor om de een andere tijd hier te zijn omdat ik dat meestal gezelliger vindquote:Op donderdag 8 oktober 2020 04:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Tussen 5 en 8 is het altijd een stuk rustiger. De meeste winnaars in dit spel waren rond die tijd actief
jaa daar heb je gewonnenquote:Op donderdag 8 oktober 2020 04:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb vorige maand alleen gewonnen.Laat dat wel zijn Conjo du.
Nu mag je niet meerquote:Op donderdag 8 oktober 2020 04:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb vorige maand alleen gewonnen.Laat dat wel zijn Conjo du.
De mijne plaats 55 of zoquote:Op donderdag 8 oktober 2020 04:44 schreef mario390 het volgende:
[..]
jaa daar heb je gewonnen
mijn beste platz deze jaar 4
Er zijn en posten,en punten pakken.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 04:43 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Klopt. Ik kies er echter voor om de een andere tijd hier te zijn omdat ik dat meestal gezelliger vind
vandaag is dat zinnlos bijna niemand mmakt en puntquote:Op donderdag 8 oktober 2020 04:42 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dat doe jij toch ook?
Jij komt online voor de dt en verder zien we je niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |