Sta voor alles open he en beetje zelfspot kan ik tegen welquote:Op donderdag 8 oktober 2020 04:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik denk dat @:djmo gelijk heeft en je toch usernamen in je lyrics moet houden.
Die ene dag was toch wel door te komenquote:Op donderdag 8 oktober 2020 04:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Als de sfeer me niet aanstaat,ga ik iets anders doen.Of ik krijg vakantie.
supergessellschaft,punten nur vor de ersten 6 - 8quote:Op donderdag 8 oktober 2020 04:29 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Je bent hier niet om te klagen. Het is een gezelschapsspel.
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 04:27 schreef chufi het volgende:
[..]
kibbelende wijven .... daar wil je tussen zitten
YESSSSquote:
Ik heb je wel gemist hoor.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 04:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Die ene dag was toch wel door te komen
Vroeger haalde je met gemak 94 punten op een nacht, maar deze maand is het gewoon druk. Ik heb nu op dag acht 94 punten. Als ik zo ga slapen heb ik nog steeds 94 of misschien 95 punten.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 04:30 schreef mario390 het volgende:
[..]
supergessellschaft,punten nur vor de ersten 6 - 8
de achter kijken door de vinger
Wanneer jij in die top 8 staat klaag je niet.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 04:30 schreef mario390 het volgende:
[..]
supergessellschaft,punten nur vor de ersten 6 - 8
de achter kijken door de vinger
Ik had het pas na een halve dag door en toen was je alweer bijna terug. Er was iemand die om het half uur omriep dat je ban bijna was afgelopenquote:
Dat is all best veelquote:Op donderdag 8 oktober 2020 04:32 schreef devzero het volgende:
[..]
Vroeger haalde je met gemak 94 punten op een nacht, maar deze maand is het gewoon druk. Ik heb nu op dag acht 94 punten. Als ik zo ga slapen heb ik nog steeds 94 of misschien 95 punten.
Ik heb er nu 160. Dat doe je normaal als de nummer 1 in 1 misschien 2 dagen.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 04:32 schreef devzero het volgende:
[..]
Vroeger haalde je met gemak 94 punten op een nacht, maar deze maand is het gewoon druk. Ik heb nu op dag acht 94 punten. Als ik zo ga slapen heb ik nog steeds 94 of misschien 95 punten.
Dit ja. Maar het is wel gezellig deze maand. Ook al doet @Justin_Case meequote:Op donderdag 8 oktober 2020 04:34 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik heb er nu 160. Dat doe je normaal als de nummer 1 in 1 misschien 2 dagen.
Dat is het spel.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 04:34 schreef mario390 het volgende:
als weinigstens de vanochtend gaan worden
de 1 - 4 staan ,nee ze moeten ewig hier
blijven, zo kregt niemand achter en kans
Ik ga voor nummer 10.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 04:34 schreef mario390 het volgende:
als weinigstens de vanochtend gaan worden
de 1 - 4 staan ,nee ze moeten ewig hier
blijven, zo kregt niemand achter en kans
Jij speelt lekker fair?quote:
Haags is nog niet zo verkeerd. @Justin_Case is maar een slap aftrekselquote:Op donderdag 8 oktober 2020 04:34 schreef devzero het volgende:
[..]
Dit ja. Maar het is wel gezellig deze maand. Ook al doet @:justin_case mee
de zijn niet gekommenquote:Op donderdag 8 oktober 2020 04:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ga voor nummer 10.
En jij mentioned ook andere users.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |