Thnx. Ik zak gestaag naar beneden Mario zie je datquote:
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 05:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, dat is lief. Fijn dat die nog te vinden was dan.,
[..]
O netjes, zo hoog ben je lang niet geweest.
Jij mag ook wel eens winnen toch.
Gun het. M1st1g ook wel maar jou ook. Jij bent er altijd
En wakker blijven voor de 100 is ook weer zoietsquote:Op donderdag 8 oktober 2020 05:42 schreef devzero het volgende:
[..]
Ga ik slapen met 99 punten in topic 7998Voelt toch een beetje als verloren avond.
O, dat is wel een bijzonder glas zo te zien?quote:
Ik was 2de in Mei, maar heb geen behoefte om 1ste te worden. Dan moet ik wat vaker hier zijn en heb het veel te druk met werk.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 05:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, dat is lief. Fijn dat die nog te vinden was dan.,
[..]
O netjes, zo hoog ben je lang niet geweest.
Jij mag ook wel eens winnen toch.
Gun het. M1st1g ook wel maar jou ook. Jij bent er altijd
Wakker blijven voor topic 8000quote:Op donderdag 8 oktober 2020 05:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
En wakker blijven voor de 100 is ook weer zoiets
Dan moeten we deze even snel vol baggerenquote:
Hoort bij een genummerde fles Friese whisky.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 05:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, dat is wel een bijzonder glas zo te zien?
Gaat niet lukken. Geeft niet, met dit tempo komt #9000 over een maandje of 2 wel langs.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 05:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dan moeten we deze even snel vol baggeren
Is dat nou een beetje te zuipen?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 05:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hoort bij een genummerde fles Friese whisky.
Ja werk gaat voor het spelletje natuurlijk.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 05:46 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik was 2de in Mei, maar heb geen behoefte om 1ste te worden. Dan moet ik wat vaker hier zijn en heb het veel te druk met werk.
Nu bolk je jezelfquote:
Fijn dat het stel weer compleet is. Lief van Soul.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 05:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hoort bij een genummerde fles Friese whisky.
Trustenquote:
Slaap lekker 🖐🏻quote:
Best wel,honing ,houtachtige tonen,mild eigenlijk.quote:
Lekker slipe.quote:
Maar volgens mij heb je nu je 100 punten.quote:
Wanneer ik weer eens in Friesland ben maar eens halenquote:Op donderdag 8 oktober 2020 05:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Best wel,honing ,houtachtige tonen,mild eigenlijk.
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 05:54 schreef FreshFruit het volgende:
Ik heb me tijdens kerst prima met die fles vermaakt.
Dit jaar weer?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 05:54 schreef FreshFruit het volgende:
Ik heb me tijdens kerst prima met die fles vermaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |