Van mij mag jequote:Op donderdag 8 oktober 2020 05:23 schreef devzero het volgende:
Zouden 2 puntjes nog lukken? Denk het niet
Geen idee heb nog steeds geen score lijstquote:
dat is Mario 😛quote:
morguh DonDrruiper 🖐🏻quote:Op donderdag 8 oktober 2020 05:30 schreef DonDruiper het volgende:
wacht.. is justin_case aka haags-kwartiertje hommo?
Laat het maar weten hier straksquote:Op donderdag 8 oktober 2020 05:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het leukste zal haar reactie zijn.
Ga ik zeker doen.quote:
Zo druk is het nou ook weer nietquote:
Misschien gaat ze wel weer zingend door het huisquote:
Ach, maakt niet uit. Het is gezellig zoquote:Op donderdag 8 oktober 2020 05:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Probeer het in de gaten te houden maar op ipad of mobiel is dat lastiger dan op de laptop
Yep,ze had een glas gebroken die bij een fles hoorde.En nu had ze een andere gevonden.Dus staat nu mooi in de kast weer.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 05:36 schreef Dotteke het volgende:
Heb je je verrassing al gekregen van Soul FF?
Dat is ook wel zoquote:Op donderdag 8 oktober 2020 05:36 schreef devzero het volgende:
[..]
Voldoende druk om op 98 punten te blijven staan
Welke plaats sta jij nu dan?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 05:37 schreef devzero het volgende:
[..]
Ach, maakt niet uit. Het is gezellig zo
Heb ik de halve d dag voor nodigquote:Op donderdag 8 oktober 2020 05:39 schreef devzero het volgende:
[..]
Lastig hoor. 3 hele punten verschil
O, dat is lief. Fijn dat die nog te vinden was dan.,quote:Op donderdag 8 oktober 2020 05:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Yep,ze had een glas gebroken die bij een fles hoorde.En nu had ze een andere gevonden.Dus staat nu mooi in de kast weer.
O netjes, zo hoog ben je lang niet geweest.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 05:40 schreef devzero het volgende:
[..]
2. En hoger wil ik eigenlijk niet, want m1st1g moet winnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |