Oh, eerst hoopte ik nog dat hij vrijgesproken zou worden, maar laten ze klootzak nu maar levenslang opsluiten!quote:
Zo is dat.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:12 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Oh, eerst hoopte ik nog dat hij vrijgesproken zou worden, maar laten ze klootzak nu maar levenslang opsluiten!
Oefenwedstrijden zijn bijna altijd waardeloos, ik ben er niet eens aan begonnen.quote:
Verstandig wel.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:13 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Oefenwedstrijden zijn bijna altijd waardeloos, ik ben er niet eens aan begonnen.
@AdolfHitlerquote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:14 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Wie heeft die hele OP verneukt?
quote:
Alletwee geliked. Het vorige topic was echt zeldzaam slecht dankzij al die debielen.quote:
Gelukkig maar dat we hier niet veroordelen op onderbuikgevoelens.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:08 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Die kerel is natuurlijk wel schuldig.
Ja, dat advocatenkantoor was ook zo'n groot succes.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:16 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Fucking irritante gast die Peter.
Maar hij is wel goed in z’n vak.
Voetbalmakelaar
Ach ja. Gooi hem gewoon de gevangenis is. Hij had al een verleden.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat we hier niet veroordelen op onderbuikgevoelens.
Het lijkt mij niet heel handig om iemand met een verleden gewoon de gevangenis in te gooien. Daar heeft hij zijn straf al voor uitgezeten of is hij niet voor veroordeeld.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:17 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ach ja. Gooi hem gewoon de gevangenis is. Hij had al een verleden.
Royce ja.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:18 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Peter heeft zijn zoon toch ooit Rolce of Royce genoemd ofzo?
Dan ben je gewoon niet goed snik.
Royce ja.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:18 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik dacht dat Ratelband dat was.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:18 schreef Muskusboktor57 het volgende:
of Castle.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:20 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Maar goed, nog altijd beter dan Daewoo.
Was dat niet Ratelband?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:18 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ah oké.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Misschien allebei.
Peter R sowieso lees ik zojuist.
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Misschien allebei.
Peter R sowieso lees ik zojuist.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Emile_Ratelbandquote:In 2015 nam zijn oudste zoon, Rolls Ratelband, De Haphoek over.
Raar om je kinderen zoon of dochter te noemenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:22 schreef maxi-mus het volgende:
Emile Ratelband is de vader van zeven kinderen. Hun namen zijn:
Bethke Christine Minou (Minou)
dochter
Frans (Rolls)
zoon
Charles
zoon
Georgine
dochter
Ninette Corita Emily Chanal (Beau Aimée)
dochter
Royce Romée
dochter
Emile Senoa (Junior)
zoon
Dat is het geslacht.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Raar om je kinderen zoon of dochter te noemen
Weet niet hij leek het bespotten niet door te hebben.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:02 schreef JanCees het volgende:
[..]
hoezo maak ik hem belachelijk? thuisbezorgd is toch vrij duur en dan 4x per week, lijkt mij veel geld voor iemand in de wajong
welk bespotten?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:24 schreef Charrell het volgende:
[..]
Weet niet hij leek het bespotten niet door te hebben.
Oh, ja dat is waar.. aardig prijzig.
Vaak ook niet voedzaam. Maar dat is mijn zak pepernoten ook niet.
Rolls en Royce.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:22 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Emile_Ratelband
Ja, Kees ik ga het fragment niet terug zoeken.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:25 schreef JanCees het volgende:
[..]
welk bespotten?
hij zei zelfs dat het indd duur is
Nee dat is leuk.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Beter dan die naam die Musk voor zijn kind heeft verzonnen.
X Æ A-12quote:
Enig gevonden. Misschien ook maar zo’n naam overwegen.. komt vet interessant over ipv Chantella of Chanell.quote:
Ik heb een (mannelijke) vriend die Charel heetquote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:33 schreef Charrell het volgende:
[..]
Enig gevonden. Misschien ook maar zo’n naam overwegen.. komt vet interessant over ipv Chantella of Chanell.
Spreek je uit als?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb een (mannelijke) vriend die Charel heet
Dit even ter info
Als Sjarrel?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit even ter info
Is toch kindermishandeling?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit even ter info
Jij heet Chaak, denk ik.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:36 schreef Charrell het volgende:
[..]
Als Sjarrel?
Gelukkig voor hem zijn echte naam en niet de mijne.
Doe even normaal tegen Yvonne of je krijgt een paar teringklappenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:37 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Bemoei je met je eigen zaken en ga weg.
Never,quote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:37 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Bemoei je met je eigen zaken en ga weg.
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Doe even normaal tegen Yvonne of je krijgt een paar teringklappen
Ja nee sorry maar ik kan heel slecht tegen overwachte interrupties.quote:
Als jij je werk niet doet, dan moet toch iemand het overnemen.quote:
Negersexquote:
Dit en dit alleen.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als jij je werk niet doet, dan moet toch iemand het overnemen.
Ik zag je post in KLBquote:
Gaat dit over @onlogisch?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit even ter info
Ik heb net gewoon een topic geopend in VBL hé. We moeten niet te veel in één keer willen.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als jij je werk niet doet, dan moet toch iemand het overnemen.
Jij heet dan ook Chantell.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:36 schreef Charrell het volgende:
[..]
Als Sjarrel?
Gelukkig voor hem zijn echte naam en niet de mijne.
Freddy?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee
(al heeft @:onlogisch ook wel een kampernaam)
Gezien mijn onderschrift zal het wel Jordy zijn. Dat zou zijn adoratie in ieder geval wat begrijpelijker maken.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee
(al heeft @:onlogisch ook wel een kampernaam)
Janus.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heeft jouw zoon ook een kampernaam? #dtv
Heet jouw moeder toevallig Pieternella?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heeft jouw zoon ook een kampernaam? #dtv
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:49 schreef Charrell het volgende:
[..]
Dat is toch helemaal geen campernaam?
[..]
André van Duin weet wel hoe mijn moeder heet.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Heet jouw moeder toevallig Pieternella?
#dtv
[..]
Dat is een behoorlijke kampernaam.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:49 schreef Charrell het volgende:
[..]
Weet ik veel, niet dat ik iemand in de kringen heb die zo heet.quote:
Niet in Italië, wel in Helmond zuid.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:49 schreef Charrell het volgende:
[..]
[..]
@Lenny_Leonardquote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:50 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Niet in Italië, wel in Helmond zuid.
Hebben ze in Friesland eigenlijk paupernamen?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:51 schreef maxi-mus het volgende:
Als je Ricardo geen tokkienaam vindt ga je met behoorlijke tokkies om.
Tjitske.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hebben ze in Friesland eigenlijk paupernamen?
Ik stel me zo voor dat iedereen daar Teun heet of zo. Of gewoon Klaas.
Rimmer.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Rimmerquote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Of Raymondquote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Klaas wel Teun niet. Ik plaatste van de week nog een leuk linkje met o.a. Rimmer. (ik heb trouwens ook een Friese naam en de 2e hint van moeders is juffrouw)quote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
VUILE KLOOTZAKquote:
Tsjerkquote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe heet je dan? (mag ook in dm)quote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Klaas wel Teun niet. Ik plaatste van de week nog een leuk linkje met o.a. Rimmer. (ik heb trouwens ook een Friese naam en de 2e hint van moeders is juffrouw)
Zeg ik niet want dan ben ik vrij gemakkelijk te achterhalen.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe heet je dan? (mag ook in dm)
Pics van je nichtje.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:55 schreef Caland het volgende:
Ik heb een Fries nichtje
Die heet Christine
Dit ter info
Oh die ken ik wel.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:55 schreef Caland het volgende:
Ik heb een Fries nichtje
Die heet Christine
Dit ter info
Le Duc?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:55 schreef Caland het volgende:
Ik heb een Fries nichtje
Die heet Christine
Dit ter info
Pics.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:55 schreef Caland het volgende:
Ik heb een Fries nichtje
Die heet Christine
Dit ter info
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:55 schreef Caland het volgende:
En ik ken iemand uit Friesland die Rens heet
Neequote:
Woont ze in Sneek?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee
Is wel een lekker ding ook
Zou neuken als we uit Volendam kwamen
Peter Jan?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:55 schreef Caland het volgende:
En ik ken iemand uit Friesland die Rens heet
Oké, Siebe.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit hebben ze laatst in de WLR-SC ook vrij lang geprobeerd maar je raadt het toch nooit.
Oké Hylkequote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit hebben ze laatst in de WLR-SC ook vrij lang geprobeerd maar je raadt het toch nooit.
Had ooit een hoogleraar die zo heet. Nadat hij zich voorstelde (hij stelt niks voor), nam niemand hem meer serieus.quote:
Laat jouw tieten en je buikje ff zien.quote:
Iemand die les geeft aan lbo staalbouw is geen hoogleraar.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:58 schreef fetX het volgende:
[..]
Had ooit een hoogleraar die zo heet. Nadat hij zich voorstelde (hij stelt niks voor), nam niemand hem meer serieus.
Gelachen.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:59 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Iemand die les geeft aan lbo staalbouw is geen hoogleraar.
Probeer het nog een keer.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:59 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Iemand die les geeft aan lbo staalbouw is geen hoogleraar.
.... die tijd is geweestquote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:58 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Laat jouw tieten en je buikje ff zien.
Ben jij zo'n influencer dan?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 23:02 schreef Charrell het volgende:
Shit, deze grap gaat me eeuwig achtervolgen..
Gvd
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 23:01 schreef Charrell het volgende:
Krijg er tegenwoordig voor betaald.
Nee grapje...![]()
Heeft de sympathieke Charrell Instagram?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 23:05 schreef fetX het volgende:
@:zipportal wanneer ga jij in de Instagram DM van @:charrell sliden?
Ik maak er zo een account voor aan.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 23:07 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Heeft de sympathieke Charrell Instagram?
Ik niet. Gewoon.
Heb ik, staat vol met Halloween / herfst aankleding in mijn huis nu.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 23:07 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Heeft de sympathieke Charrell Instagram?
Ik niet. Gewoon.
Ik heb wel DM.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 23:07 schreef Charrell het volgende:
[..]
Heb ik, staat vol met Halloween / herfst aankleding in mijn huis nu.
Heel boeiend en suf.
Oh is Instagram ook al een soort hyves geworden?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 23:07 schreef Charrell het volgende:
[..]
Heel boeiend en suf.
Laat ff zien dan lieverd.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 23:07 schreef Charrell het volgende:
[..]
Heel boeiend en suf.
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 23:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh is Instagram ook al een soort hyves geworden?
Kan. Voor bitcoin.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 23:10 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik zou graag een keer aan het kutje van user @:aTypisch willen likken.
Ik heb vooral een account om de foto's van de vriendinnen van mijn vriendin te zien.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 23:10 schreef Charrell het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja, met glitterplaatjes van Ria ertussen.
Met tikkels in je mik?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 23:10 schreef Charrell het volgende:
Vorig jaar stonden er nog festivals, feestjes en partijen tussen..
Die plaatjes haal ik zo ff door Google heen.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 23:10 schreef Charrell het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja, met glitterplaatjes van Ria ertussen.
@Lenny_Leonardquote:Op woensdag 7 oktober 2020 23:11 schreef fetX het volgende:
De pompoenen van @:charrell blijven toch intrigerend.
Smooth.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 23:11 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Twee. Hij paste er niet helemaal op.
WLM.
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 23:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb vooral een account om de foto's van de vriendinnen van mijn vriendin te zien.
Je doet maar.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 23:11 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Die plaatjes haal ik zo ff door Google heen.
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 23:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb vooral een account om de foto's van de vriendinnen van mijn vriendin te zien.
quote:
Snoeks zou de slechtste commentator zijn als we Koert niet hadden.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 23:13 schreef AFCNiels het volgende:
Frank Snoeks is trending, normaal gesproken betekent dit niet veel goeds.
Koert is een drinker.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 23:17 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Snoeks zou de slechtste commentator zijn als we Koert niet hadden.
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 23:17 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Snoeks zou de slechtste commentator zijn als we Koert niet hadden.
Koert is sinds de coronacrisis Koert niet meer.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 23:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Die wedstrijd van Willem 2 een paar weken geleden. Dat was zo slecht dat het grappig werd.
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 23:27 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Koert heeft een prima vriendingetje.
quote:
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 08:17 schreef Wereldgozer het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)-iedere-jongere.html
quote:Het startkapitaal voor jongeren moet worden betaald via een 'solidariteitsbijdrage' door miljonairs.
Alle jongeren in Nederland moeten op hun 18de verjaardag 10.000 euro op hun rekening gestort krijgen als ‘startkapitaal’, vindt GroenLinksquote:
Gouden tijden voor de dealertjes.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 08:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Alle jongeren in Nederland moeten op hun 18de verjaardag 10.000 euro op hun rekening gestort krijgen als ‘startkapitaal’, vindt GroenLinks
Wtf.
Waarom?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 08:17 schreef Wereldgozer het volgende:
Bradge stopt met vloggen.
We kijken uit naar de vlog van volgende week.
Hij gaat zich focussen op het afvallen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 08:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij gaat zich focussen op het afvallen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vertrouw alleen op FOX news.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 08:45 schreef Scrummie het volgende:
Twitter tijdlijn: Pence wint van Harris.
Debattopic op FOK!: Harris wint van Pence.
Bubbeltjesgenot.
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 08:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik vertrouw alleen op FOX news.
Geen flauw idee wat je bedoeltquote:Op donderdag 8 oktober 2020 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Boys. Waar koop je dubbelburger broodjes? Nee, geen hamburgerbroodjes, maar dubbelburgerbroodjes? Bij de AH/Jumbo zag ik ze niet
https://www.bidfood.nl/we(...)-productId-081422DS/quote:Op donderdag 8 oktober 2020 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Boys. Waar koop je dubbelburger broodjes? Nee, geen hamburgerbroodjes, maar dubbelburgerbroodjes? Bij de AH/Jumbo zag ik ze niet
Even de hamburger expert erbij halenquote:Op donderdag 8 oktober 2020 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Thanks maat. Maar ik zoek eigenlijk een fysieke winkelquote:Op donderdag 8 oktober 2020 08:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
https://www.bidfood.nl/we(...)-productId-081422DS/
Waarom?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 08:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Thanks maat. Maar ik zoek eigenlijk een fysieke winkel
@onlogisch gaat meestal op zijn vrije zaterdag alle supermarkten af.quote:
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 08:17 schreef Wereldgozer het volgende:
Moeilijke gozer ben je.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 08:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ten eerste omdat ik geen 24 stuks nodig heb.
Ten tweede omdat ik ze vandaag wil hebben.
Geef ze een e-bike. Wacht die hebben ze al tegenwoordig.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 08:17 schreef Wereldgozer het volgende:
Telt huis hier ook bij vermogen?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 08:17 schreef Wereldgozer het volgende:
Heb jij nog tips voor @JanCees als hij zijn account delete?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 08:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jij ziet al 2% van je vermogen in rook opvliegen he.
Niet direct een nieuwe aanmaken.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 09:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Heb jij nog tips voor @:JanCees als hij zijn account delete?
Ik pull een McAfee en verhuis naar een onbewoond eiland.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 08:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jij ziet al 2% van je vermogen in rook opvliegen he.
Op naar Trustpilotreviews!!!!! @De_Kraamquote:Deze pagina werkt nietforum.fok.nl kan dit verzoek momenteel niet verwerken.
HTTP ERROR 500
zelf die middelste snijden, heb je wat verlies maar zo duur zijn die broodjes toch niet?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 08:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ten eerste omdat ik geen 24 stuks nodig heb.
Ten tweede omdat ik ze vandaag wil hebben.
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 09:13 schreef Scrummie het volgende:
Hier alvast een handige manier om je broodjes te snijden @:onlogisch
Die aansluiting linksonder, dat lijkt me duidelijk.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:02 schreef Charrell het volgende:
@:scrummie
Vraagje voor jou als Iphone liefhebber:
Ik heb een projector:
[ afbeelding ]
Met welke kabel kan ik hier een Iphone aansluiten?
Linksonder... dat is de aansluiting voor de stroom.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die aansluiting linksonder, dat lijkt me duidelijk.
Ohquote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:07 schreef Charrell het volgende:
[..]
Linksonder... dat is de aansluiting voor de stroom.
Dan die 2 aan de rechterkant!quote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:07 schreef Charrell het volgende:
[..]
Linksonder... dat is de aansluiting voor de stroom.
https://www.apple.com/nl/(...)-digitale-av-adapter (FOK verneukt de link gvd)quote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:02 schreef Charrell het volgende:
Ik heb een projector:
[ afbeelding ]
Geen flauw idee. Ik ben geen projector liefhebber.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:02 schreef Charrell het volgende:
Ik heb een projector:
[ afbeelding ]
Zelfde beroep als je moeder dus?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik ga dan ook maar aan de slag. In bed dan.
Allesbehalve naar mijn studie. Er is echt geen 18-jarige die dat gaat uitgeven aan hun studie of sparen voor een huisquote:
Inderdaad. Dat wordt allemaal opgesnoven/gezopen.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:58 schreef fetX het volgende:
[..]
Allesbehalve naar mijn studie. Er is echt geen 18-jarige die dat gaat uitgeven aan hun studie of sparen voor een huis(alsof je dan wat aan 10k hebt, maar ok).
De naïviteit van de linkse garde is weer ongekend.
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:58 schreef fetX het volgende:
[..]
Allesbehalve naar mijn studie. Er is echt geen 18-jarige die dat gaat uitgeven aan hun studie of sparen voor een huis(alsof je dan wat aan 10k hebt, maar ok).
Dan geef je dat bedrag met voorwaarden. Dit plan is uiteraard voor de bühne (dit komt er nooit door) maar de redenering achter het plan is prima. Op dit moment student worden is echt rampzalig.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:58 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik ben principieel tegen gratis geld, aangezien het niet gratis is voor de ander.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 11:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dan geef je dat bedrag met voorwaarden. Dit plan is uiteraard voor de bühne (dit komt er nooit door) maar de redenering achter het plan is prima. Op dit moment student worden is echt rampzalig.
Corona = racistisch.quote:André Onana heeft het coronavirus opgelopen, zo weten CFOOT en 45fois2, media uit Kameroen, donderdag te melden. De doelman van Ajax ontbreekt vanwege de positieve test tijdens de vriendschappelijke interland tegen Japan van vrijdag in de Utrechtse Galgenwaard, zo klinkt het. De voetbalbond van Kameroen en Ajax moeten het nieuws over de besmetting van Onana nog wel officieel bevestigen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |