Iemand die les geeft aan lbo staalbouw is geen hoogleraar.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:58 schreef fetX het volgende:
[..]
Had ooit een hoogleraar die zo heet. Nadat hij zich voorstelde (hij stelt niks voor), nam niemand hem meer serieus.
Gelachen.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:59 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Iemand die les geeft aan lbo staalbouw is geen hoogleraar.
Probeer het nog een keer.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:59 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Iemand die les geeft aan lbo staalbouw is geen hoogleraar.
.... die tijd is geweestquote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:58 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Laat jouw tieten en je buikje ff zien.
Ben jij zo'n influencer dan?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 23:02 schreef Charrell het volgende:
Shit, deze grap gaat me eeuwig achtervolgen..
Gvd
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 23:01 schreef Charrell het volgende:
Krijg er tegenwoordig voor betaald.
Nee grapje...![]()
Heeft de sympathieke Charrell Instagram?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 23:05 schreef fetX het volgende:
@:zipportal wanneer ga jij in de Instagram DM van @:charrell sliden?
Ik maak er zo een account voor aan.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 23:07 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Heeft de sympathieke Charrell Instagram?
Ik niet. Gewoon.
Heb ik, staat vol met Halloween / herfst aankleding in mijn huis nu.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 23:07 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Heeft de sympathieke Charrell Instagram?
Ik niet. Gewoon.
Ik heb wel DM.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 23:07 schreef Charrell het volgende:
[..]
Heb ik, staat vol met Halloween / herfst aankleding in mijn huis nu.
Heel boeiend en suf.
Oh is Instagram ook al een soort hyves geworden?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 23:07 schreef Charrell het volgende:
[..]
Heel boeiend en suf.
Laat ff zien dan lieverd.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 23:07 schreef Charrell het volgende:
[..]
Heel boeiend en suf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |