Linksonder... dat is de aansluiting voor de stroom.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die aansluiting linksonder, dat lijkt me duidelijk.
Ohquote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:07 schreef Charrell het volgende:
[..]
Linksonder... dat is de aansluiting voor de stroom.
Dan die 2 aan de rechterkant!quote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:07 schreef Charrell het volgende:
[..]
Linksonder... dat is de aansluiting voor de stroom.
https://www.apple.com/nl/(...)-digitale-av-adapter (FOK verneukt de link gvd)quote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:02 schreef Charrell het volgende:
@:scrummie
Vraagje voor jou als Iphone liefhebber:
Ik heb een projector:
[ afbeelding ]
Met welke kabel kan ik hier een Iphone aansluiten?
Geen flauw idee. Ik ben geen projector liefhebber.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:02 schreef Charrell het volgende:
@:scrummie
Vraagje voor jou als Iphone liefhebber:
Ik heb een projector:
[ afbeelding ]
Met welke kabel kan ik hier een Iphone aansluiten?
Zelfde beroep als je moeder dus?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik ga dan ook maar aan de slag. In bed dan.
Allesbehalve naar mijn studie. Er is echt geen 18-jarige die dat gaat uitgeven aan hun studie of sparen voor een huisquote:
Inderdaad. Dat wordt allemaal opgesnoven/gezopen.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:58 schreef fetX het volgende:
[..]
Allesbehalve naar mijn studie. Er is echt geen 18-jarige die dat gaat uitgeven aan hun studie of sparen voor een huis(alsof je dan wat aan 10k hebt, maar ok).
De naïviteit van de linkse garde is weer ongekend.
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:58 schreef fetX het volgende:
[..]
Allesbehalve naar mijn studie. Er is echt geen 18-jarige die dat gaat uitgeven aan hun studie of sparen voor een huis(alsof je dan wat aan 10k hebt, maar ok).
Dan geef je dat bedrag met voorwaarden. Dit plan is uiteraard voor de bühne (dit komt er nooit door) maar de redenering achter het plan is prima. Op dit moment student worden is echt rampzalig.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:58 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik ben principieel tegen gratis geld, aangezien het niet gratis is voor de ander.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 11:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dan geef je dat bedrag met voorwaarden. Dit plan is uiteraard voor de bühne (dit komt er nooit door) maar de redenering achter het plan is prima. Op dit moment student worden is echt rampzalig.
Corona = racistisch.quote:André Onana heeft het coronavirus opgelopen, zo weten CFOOT en 45fois2, media uit Kameroen, donderdag te melden. De doelman van Ajax ontbreekt vanwege de positieve test tijdens de vriendschappelijke interland tegen Japan van vrijdag in de Utrechtse Galgenwaard, zo klinkt het. De voetbalbond van Kameroen en Ajax moeten het nieuws over de besmetting van Onana nog wel officieel bevestigen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |