Probeer eens te bedenken hoe waarschijnlijk het is dat iemand een account zelf beheerd waarop steeds door anderen genomen foto's van die persoon staan. Dit is heel duidelijk een door een PR-medewerker beheerde account.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 19:28 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
So what? Als je je account zelf beheert kun je alleen selfies posten?
Denk nou eens na jongen. Het account van Max op insta volgt voor 90% ordinaire Oostblok hoeren en wannabe insta-modelletjes. Waarom zou een PR- medewerker in godsnaam dergelijke accounts volgen?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 19:32 schreef beantherio het volgende:
[..]
Probeer eens te bedenken hoe waarschijnlijk het is dat iemand een account zelf beheerd waarop steeds door anderen genomen foto's van die persoon staan. Dit is heel duidelijk een door een PR-medewerker beheerde account.
Ja, Verstappen betaald PR-medewerkers om door hen aan het werk gezet te worden.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 19:36 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Denk nou eens na jongen. Het account van Max op insta volgt voor 90% ordinaire Oostblok hoeren en wannabe insta-modelletjes. Waarom zou een PR- medewerker in godsnaam dergelijke accounts volgen?
Een atleet als Max post geen selfies vanuit de Aldi. Hij krijgt die pics aangeleverd van zijn PR-medewerker.
De prmedewerker is toch indienst bij het team?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 19:39 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ja, Verstappen betaald PR-medewerkers om door hen aan het werk gezet te worden.![]()
![]()
Dit is niet meer een erg zinvolle discussie.
https://www.gpfans.com/nl(...)a-mensen-zijn-wreed/quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 19:40 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Jij bent echt zeldzaam dom.
quote:Toch stopt hij er zelf echter weinig van zijn kostbare tijd in: "Ik houd me niet echt bezig met mijn social media, ik heb personeel dat dat voor mij regelt," zo vertelt hij.
Dat zou een stunt zijn.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 19:45 schreef mikieu het volgende:
Max heeft uiteraard gewoon bij Merc getekend omdat ze dit jaar tevaak zijn uitgevallen. Ham vraagt teveel en Max gaat langer mee. Toen Honda dit hoorde vonden ze het wel best.
Jij gelooft alles wat je leest? Hij zegt ook altijd dat hij nergens wakker van ligt en zich nergens druk om maakt terwijl zijn hoofd vaak op janken staat.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 19:48 schreef beantherio het volgende:
[..]
https://www.gpfans.com/nl(...)a-mensen-zijn-wreed/
[..]
Pics?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 19:53 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Jij gelooft alles wat je leest? Hij zegt ook altijd dat hij nergens wakker van ligt en zich nergens druk om maakt terwijl zijn hoofd vaak op janken staat.
Maar jij gelooft dus dat Max Verstappen zijn Instagram account wordt beheerd door een PR-medewerker die vervolgens naar eigen inzicht allerlei Oostblok hoertjes gaat volgen met Max zijn account? Een beetje PR-medewerker zou je dat juist afraden.
Het meest recente account wat hij gevolgd heeft is van een zekere 'alice.von.v'quote:
Misschien dat een "single supplier" model zoals met de banden veel beter zou zijn. Het is toch iedere zoveel jaar weer dezelfde discussie van een fabrikant die afhaakt en er weer angst is dat er een tekort aan leveranciers gaat ontstaan (of een leverancier zal domineren). Volgens mij zou een enkele leverancier van motoren weinig veranderen aan het DNA van Formule 1. Ik ben voor.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 20:01 schreef Fer het volgende:
Een merk dat zich terug trekt.
Een ander merk wat straks gedwongen weer samen gaat werken met Redbull.
En een merk wat het niet lukt om op legale wijze een competitieve motor te bouwen.
De motorformule is zo goed als kapot. Tijd voor iets nieuws.
Max en Lando McLaren-Mercedes!!!!!quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 19:55 schreef heywoodu het volgende:
Jeetje, je kunt merken dat het geen raceweek is zeg. Wat een onzin allemaal
Ik denk dat Renault het wel zo kan spelen dat RBR met bepaald gedrag zal moeten inbinden en ik denk dat de merknaam Renault of Alpine op de RBR's zal moeten prijken.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 15:27 schreef beantherio het volgende:
[..]
Na het vertrek van McLaren heeft Renault ook belang bij nieuwe klantenteams hoor. Die raken volgend jaar een hoop data kwijt en hebben dus weinig te eisen. Sowieso is het niet gezegd dat Red Bull naar Renault overstapt.
eerst maar eens afwachten of Mercedes nog lang doorgaat als fabrieksteamquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 20:26 schreef Lionheaad het volgende:
Ondertussen vind Mercedes deze situatie, in het licht van de onderhandelingen met Lewis, wel even prima. Die hebben met Max nu ineens een prima 2e optie voor 2022.
Ik denk eerder dat Max de eerste optie is voor Mercedes in 22quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 20:26 schreef Lionheaad het volgende:
Ondertussen vind Mercedes deze situatie, in het licht van de onderhandelingen met Lewis, wel even prima. Die hebben met Max nu ineens een prima 2e optie voor 2022.
Z’n zusje doet de social mediaquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 19:32 schreef beantherio het volgende:
[..]
Probeer eens te bedenken hoe waarschijnlijk het is dat iemand een account zelf beheerd waarop steeds door anderen genomen foto's van die persoon staan. Dit is heel duidelijk een door een PR-medewerker beheerde account.
Dat denk ik dus ookquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 20:52 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat Max de eerste optie is voor Mercedes in 22
Waarom herrie in de tent als het ook makkelijk kan?quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 01:40 schreef Fer het volgende:
Als Mercedes hun legende waardig wil afsluiten tekenen ze Max & Ham samen. Alsof Leclerc of Ricciardo als een lachende 3e met de titel ervandoor kan gaan.
Ik denk dat jij veel te veel belang hecht aan de publieke woordenwisseling. Als het om geld gaat, gaat eer de deur uit.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 20:47 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Ik denk dat Renault het wel zo kan spelen dat RBR met bepaald gedrag zal moeten inbinden en ik denk dat de merknaam Renault of Alpine op de RBR's zal moeten prijken.
RBR zal Renault niet meer dicteren of straffeloos bekritiseren zoals ze voorheen gewend waren te doen.
Dit is een vernedering voor RBR. Alle pijlen op Honda en dan terug moeten naar Renault. Ferrari zal ze niet willen als klant, zeker na al dat (terecht of onterechte) gebash jegens hen. Mercedes wil ook niet. RBR komt zichzelf nu gewoon flink tegen.
Jeetje je hebt een flinke hekel aan RBRquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 20:47 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Ik denk dat Renault het wel zo kan spelen dat RBR met bepaald gedrag zal moeten inbinden en ik denk dat de merknaam Renault of Alpine op de RBR's zal moeten prijken.
RBR zal Renault niet meer dicteren of straffeloos bekritiseren zoals ze voorheen gewend waren te doen.
Dit is een vernedering voor RBR. Alle pijlen op Honda en dan terug moeten naar Renault. Ferrari zal ze niet willen als klant, zeker na al dat (terecht of onterechte) gebash jegens hen. Mercedes wil ook niet. RBR komt zichzelf nu gewoon flink tegen.
Herrie is geen probleem, zolang er maar geen ander team met de prijs vandoor gaat. Maar de enige die dat zou kunnen is Verstappen, dus als je die wegneemt bij de concurrentie, heb je dat probleem niet.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 07:17 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Waarom herrie in de tent als het ook makkelijk kan?
Als Mercedes zijnde haal je Max natuurlijk nooit binnen als Hamilton er nog zit.
Renault Alpine zal zijn eigen broek moeten ophouden binnen het concern en concurreren met Audi Mercedes DS Jaguar Alfa Romeo BMW.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 20:47 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
McLaren deed het ook met Prost en Senna.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 07:17 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Waarom herrie in de tent als het ook makkelijk kan?
Als Mercedes zijnde haal je Max natuurlijk nooit binnen als Hamilton er nog zit.
maar maakt het F1 echt beter als die 2 er vandoor gaan en om de prijzen vechten met de rest op grote achterstand, ik heb toch liever dat Red Bull en Ferrari een auto bouwen die ook kan winnenquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 10:32 schreef Zorro het volgende:
[..]
McLaren deed het ook met Prost en Senna.
Is nu nog een legendarisch duo, dus lijkt me juist prima.
Dat klinkt een stuk beter dan: "we hebben geen keus, we kunnen gedwongen worden motoren te leveren"quote:
inderdaad en het is voor hun natuurlijk ook een uitkomst, scheelt toch wel of je 1 team of 3 teams motoren kan leverenquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 11:10 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dat klinkt een stuk beter dan: "we hebben geen keus, we kunnen gedwongen worden motoren te leveren"
Helemaal mee eens. Alleen gaat dat niet gebeuren. Dus dan maar de enige andere manier om gevechten voor de winst te krijgen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 11:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar maakt het F1 echt beter als die 2 er vandoor gaan en om de prijzen vechten met de rest op grote achterstand, ik heb toch liever dat Red Bull en Ferrari een auto bouwen die ook kan winnen
Oneens, vooral kijkend naar volgend jaar waar je het kan vergeten dat RB en Ferrari ineens gelijkwaardig zijn aan Mercedes is 't voor elke fan veel beter als je iig nog een titanenstrijd tussen Lewis en Max hebt.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 11:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar maakt het F1 echt beter als die 2 er vandoor gaan en om de prijzen vechten met de rest op grote achterstand, ik heb toch liever dat Red Bull en Ferrari een auto bouwen die ook kan winnen
volgend jaar kan je het sowieso vergeten inderdaad maar in 22 kan een ander dan Mercedes ook een goeie auto hebben en ik denk ook dat je de titanen strijd overschat, enige verschil met Bottas is dat Verstappen vaker van Hamilton zal winnen, we hebben met Rosberg gezien dat het niet echt een titanenstrijd oplevert, het geeft wat meer spanning in de punten maar of we qua racen verwend worden vraag ik me af.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 11:16 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Oneens, vooral kijkend naar volgend jaar waar je het kan vergeten dat RB en Ferrari ineens gelijkwaardig zijn aan Mercedes is 't voor elke fan veel beter als je iig nog een titanenstrijd tussen Lewis en Max hebt.
Het is gewoon grappig hoe al fervente Renault haters van 2-3 jaar geleden opeens met "lovende" woorden spreken over Renault.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 08:15 schreef babylon het volgende:
[..]
Ik denk dat jij veel te veel belang hecht aan de publieke woordenwisseling. Als het om geld gaat, gaat eer de deur uit.
ik denk dat van Honda naar Renault wel een stapje terug is qua vermogen maar ook financieel gezien voor RBRquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 11:33 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Het is gewoon grappig hoe al fervente Renault haters van 2-3 jaar geleden opeens met "lovende" woorden spreken over Renault.
Publiekelijk of niet, het heeft ze PR technisch gezien vast wel wat pijn gedaan. Max zal ook moeten inbinden over de Renault engine, wat ze zijn veroordeeld tot deze engine.
Die gaan ook wel een keer stoppen denk ik ja. Ze hebben niks meer te bewijzen en Daimler zit momenteel door corona ook voor miljarden in de rode cijfers.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 20:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
eerst maar eens afwachten of Mercedes nog lang doorgaat als fabrieksteam
Tuurlijk zou dat beter zijn. Maar met Redbull die weer van motor switched en Ferrari die hun illegale motor nu legaal probeert na te bouwen, zie ik het niet voor 2023 gebeuren.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 11:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat is er grappig aan? Renault was ook prut. Elk jaar beloftes en elk jaar onbetrouwbaar en te weinig pk's. Voor beide partijen was het beter uit elkaar te gaan. Renault lijkt haar zaakjes nu beter op orde te hebben,maar de druk van een McLaren als middenveld team is een stuk minder hoog. En die gaan niet voor niets over op een Mercedes PU.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 11:33 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Het is gewoon grappig hoe al fervente Renault haters van 2-3 jaar geleden opeens met "lovende" woorden spreken over Renault.
Tuurlijk. Mercedes en Renault zetten nu al in op een 100% elektrisch modellenpakket in 2030. Dus die hebben geen reden meer om zich nog te bewijzen op gebied van verbrandingsmotoren.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 11:45 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Die gaan ook wel een keer stoppen denk ik ja. Ze hebben niks meer te bewijzen en Daimler zit momenteel door corona ook voor miljarden in de rode cijfers.
Waar doet men dat? Niet hier. Niet op Twitter.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 11:33 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Publiekelijk of niet, het heeft ze PR technisch gezien vast wel wat pijn gedaan. Max zal ook moeten inbinden over de Renault engine, wat ze zijn veroordeeld tot deze engine.
Hier was dat ook het geval. Het is niet iets van maar één medium.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 12:23 schreef babylon het volgende:
[..]
Waar doet men dat? Niet hier. Niet op Twitter.
Er zullen er eerder uit- dan instappen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 14:47 schreef Gruj0 het volgende:
F1 is gewoon niet meer interessant. Het is onaantrekkelijk geworden voor motorbouwers en de investeringen die je moet doen zijn groot.
Je ziet spokenquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 14:48 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Hier was dat ook het geval. Het is niet iets van maar één medium.
Dat ze op termijn als team uitstappen is zeker wel mogelijk. Maar Mercedes AMG High Performance Powertrains (de motorendivisie) is een apart bedrijf dat niet snel opgeheven zal worden. Ik zou me kunnen voorstellen dat ze na een vertrek van het team a la Cosworth iedere partij die interesse heeft hun motoren gaan leveren.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 14:39 schreef Fer het volgende:
De kans bestaat dat Mercedes de ontwikkelingskraan dicht draait en wellicht dat Hamilton de handdoek ook wel in de ring gooit als Ineous de baas wordt.
Het rammelt genoeg bij Daimler.
Max hoeft helemaal niks.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 11:33 schreef Gruj0 het volgende:
Reclame is reclame . Als jouw ster, steigerend paardje, rode stieren, of je H elke twee weken prominent een weekend lang in beeld is en je naam 1500 keer genoemd wordt in een raceweekend, dan heeft dat veel waarde.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 14:47 schreef Gruj0 het volgende:
F1 is gewoon niet meer interessant. Het is onaantrekkelijk geworden voor motorbouwers en de investeringen die je moet doen zijn groot.
door de budgetlimiet kunnen teams zich straks weer behoorlijk zelf bedruipen zonder dat Daimler er veel geld in hoeft te pompen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 11:45 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Die gaan ook wel een keer stoppen denk ik ja. Ze hebben niks meer te bewijzen en Daimler zit momenteel door corona ook voor miljarden in de rode cijfers.
F1 zit in een tussenfase. De transitie van hybridemotoren naar 100% elektrisch is op dit moment nog niet reëel. Het kán wel, maar dan ga je in feite met Formule E auto's op Spa Francorchamps rijden. En dat is op dit moment geen gezicht.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 14:47 schreef Gruj0 het volgende:
Ik denk dat het ook nog best een tijd duurt voor de hele wereld volledig electrisch rijdt. Ik denk dat hybride ook nog wel even blijft. Dus er is zeker nog wel ontwikkelingsruimte.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 15:35 schreef Vriezzer het volgende:
F1 zit in een tussenfase. De transitie van hybridemotoren naar 100% elektrisch is op dit moment nog niet reëel.
dat elektrisch rijden wordt ad absurdum gepusht maar elektrisch racen is tot nu toe gewoon lachwekkendquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 15:37 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Ik denk dat het ook nog best een tijd duurt voor de hele wereld volledig electrisch rijdt. Ik denk dat hybride ook nog wel even blijft. Dus er is zeker nog wel ontwikkelingsruimte.
Het is een soort karten. Het is wel geinig maar nog lang geen Formule 1.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 15:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat elektrisch rijden wordt ad absurdum gepusht maar elektrisch racen is tot nu toe gewoon lachwekkend
Daimler verdient sowieso veel meer aan F1 dan het erin stopt. Ten eerste stoppen ze er niet zoveel in, het grootste deel van het F1 budget komt uit sponsoring, en ten tweede is de exposure veel meer waar dan de kosten.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 15:34 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
door de budgetlimiet kunnen teams zich straks weer behoorlijk zelf bedruipen zonder dat Daimler er veel geld in hoeft te pompen.
De kosten vallen onder het reclame/PR budget, vermoedelijk, en dat zal bij Mercedes een heel groot budget zijn.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 15:49 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Daimler verdient sowieso veel meer aan F1 dan het erin stopt. Ten eerste stoppen ze er niet zoveel in, het grootste deel van het F1 budget komt uit sponsoring, en ten tweede is de exposure veel meer waar dan de kosten.
Ik denk dat je als formule 1 een keuze moet maken.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 15:37 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Ik denk dat het ook nog best een tijd duurt voor de hele wereld volledig electrisch rijdt. Ik denk dat hybride ook nog wel even blijft. Dus er is zeker nog wel ontwikkelingsruimte.
Voor vrachtvervoer moet je in eerste instantie kijken naar waterstof en ik verwacht dat inductie ook een belangrijke rol kan gaan spelen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 18:17 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben zeer sceptisch tegenover elektrisch rijden, en ik ben zeker niet de enige. Er zijn nog redelijk wat alternatieven, en misschien zijn die in de toekomst wel mogelijk. Misschien rijden we allemaal zelfs op fusie oid.
Elektrisch wordt nu lekker gehypet, maar daar vol op in zetten zou gewoon dom zijn. Altijd je ogen open houden voor alternatieven.
Ik vind het wel relevant, de F1 is toch altijd de plek van de belangrijke innovaties. Dan moet je niet gaan kijken naar de toch al redelijk uitontwikkelde elektrische motoren, maar naar de voorbeelden die jij aanhaalt.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 18:22 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Voor vrachtvervoer moet je in eerste instantie kijken naar waterstof en ik verwacht dat inductie ook een belangrijke rol kan gaan spelen.
ja, het drijft af van F1, maar ik wilde mijn gedachten wel even laten gaan.
Kwa gewicht zou het kunnen. Desnoods met een FIA spec fuelcell.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 18:35 schreef Lionheaad het volgende:
De eerste auto's op waterstof zijn er inmiddels ook. Het is een andere vorm van elektrisch rijden, maar ik weet niet in hoeverre je daarmee in 2026 zou kunnen racen. Daarnaast ook geen flauw idee wat er gebeurt bij serieuze ongelukken.
Verbrandingsmotoren blijft nog wel langer dan 2030, zeker in gebieden buiten West Europa. Maar ik verwacht niet dat een merken als Mercedes en Renault er nog heel actief in gaan ontwikkelen of marketing ervoor maken.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 18:17 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben zeer sceptisch tegenover elektrisch rijden, en ik ben zeker niet de enige. Er zijn nog redelijk wat alternatieven, en misschien zijn die in de toekomst wel mogelijk. Misschien rijden we allemaal zelfs op fusie oid.
Elektrisch wordt nu lekker gehypet, maar daar vol op in zetten zou gewoon dom zijn. Altijd je ogen open houden voor alternatieven.
Juist, dat zeg ik hier ook altijd. Formule 1 moet ervoor kiezen om in de eerste plaats een raceklasse te zijn. Mobiliteit en autoracen zijn twee verschillende dingen. Prima dat mensen hun woonwerk verkeer tegenwoordig electrisch af kunnen leggen maar als Formule 1 kun je daar verder niks mee. Autosport en milieu zijn niet met elkaar te combineren.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 17:53 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Ik denk dat je als formule 1 een keuze moet maken.
Als je door wil als reclame bord voor grote autofabrikanten dan ontkom je niet elektrificatie. Over 10 jaar rijden we grotendeels elektrisch en maak je als Mercedes of Renault geen reclame voor jezelf als je met verbrandingsmotoren rijdt.
Je kan ook door als race klasse, maar kijk dan naar versimpeling en standaardisatie van onderdelen.
Op termijn is het huidige model niet meer houdbaar.
Wat hadden Renault, Peugeot, Honda en Toyota aan het ontwikkelen van V10 motoren? Weinig tot niets. Ze wilden deelnemen aan het spelletje en de drempel om deel te kunnen nemen was relatief laag. Zelfs kleine spelers als Yamaha, Cosworth en Hart konden meedoen. Met de huidige motorformule is het onmogelijk om als fabrikant in te stappen en competitief te kunnen zijn.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 20:52 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Maar om F1 interessant te houden voor autoproducenten moeten ze wel kunnen profiteren van ontwikkelen uit de F1. Als we weer terug gaan naar oude jankende V8/10/12 motoren dan hebben de autoproducenten vrijwel niks aan het ontwikkelen van motoren daarvoor. Er kan natuurlijk wel voordeel uit andere dingen worden gehaald, maar dat is waarschijnlijk niet voldoende om er veel geld in te steken.
Kan F1 bestaan zonder de autoproducenten? Zou het mogelijk zijn om alle auto's een standaard motor te geven en meer te focussen op de strijd tussen teams en rijders dan op de strijd tussen autoproducenten?
Op Le Mans wil men vanaf 2024 ook auto's die rijden op waterstof toestaan.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 18:35 schreef Lionheaad het volgende:
De eerste auto's op waterstof zijn er inmiddels ook. Het is een andere vorm van elektrisch rijden, maar ik weet niet in hoeverre je daarmee in 2026 zou kunnen racen. Daarnaast ook geen flauw idee wat er gebeurt bij serieuze ongelukken.
Dan wordt het een soort Indycar. Nee dank je, 1 is genoeg.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 20:52 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Maar om F1 interessant te houden voor autoproducenten moeten ze wel kunnen profiteren van ontwikkelen uit de F1. Als we weer terug gaan naar oude jankende V8/10/12 motoren dan hebben de autoproducenten vrijwel niks aan het ontwikkelen van motoren daarvoor. Er kan natuurlijk wel voordeel uit andere dingen worden gehaald, maar dat is waarschijnlijk niet voldoende om er veel geld in te steken.
Kan F1 bestaan zonder de autoproducenten? Zou het mogelijk zijn om alle auto's een standaard motor te geven en meer te focussen op de strijd tussen teams en rijders dan op de strijd tussen autoproducenten?
Quote maarquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 21:24 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Ik was erbij. De enige die spoken ziet ben jij.
Zou dat zo erg zijn als alle teams met een Mercedes motor zijn uitgerust?quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 21:59 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Dan wordt het een soort Indycar. Nee dank je, 1 is genoeg.
quote:Weliswaar heeft het team het nieuwe Concorde Agreement ondertekend, maar daar kan Red Bull onder uit, aldus Marko. "We kunnen het contract jaarlijks opzeggen. Er zit een clausule in die het toestaat aan het eind van elk jaar op te stappen, maar dat heeft niet onze prioriteit. We zijn nu dingen aan het uitzoeken en als we de feiten op tafel hebben nemen Mateschitz en ik een besluit. Ons plan is voor het einde van het jaar duidelijkheid te hebben."
per jaar of alleen voor 31 mrt 2021?quote:Op zondag 4 oktober 2020 11:55 schreef Starflyer het volgende:
Wat ik ook al een tijdje roep hier. Het tekenen van het Concorde Agreement is geen garantie dat teams ook tot en met 2025 in de F1 blijven. Als teams voor 31 maart aangeven dat ze willen stoppen kunnen ze na dat seizoen ook daadwerkelijk uitstappen zonder consequenties.
Per jaar.quote:
Tuurlijk nietquote:Op zondag 4 oktober 2020 14:08 schreef raptorix het volgende:
Ik denk dat Max wellicht een jaar naar de Indycars gaat.
Je moet goed begrijpen dat Max geen persoon is maar een organisatie die gewoon zoveel mogelijk geld wil verdienen, vanuit dat oogpunt kan het zeer interessant zijn.quote:
In de F1 valt voor Max meer geld te verdienen dan in de IndyCars.quote:Op zondag 4 oktober 2020 14:12 schreef raptorix het volgende:
[..]
Je moet goed begrijpen dat Max geen persoon is maar een organisatie die gewoon zoveel mogelijk geld wil verdienen, vanuit dat oogpunt kan het zeer interessant zijn.
Dan moet hij wel in een competitieve wagen rijden, voorlopig is het een loopfiets.quote:Op zondag 4 oktober 2020 14:17 schreef Starflyer het volgende:
[..]
In de F1 valt voor Max meer geld te verdienen dan in de IndyCars.
Ten eerste heeft hij een contract. Ten tweede verdient hij 35 miljoen per jaar.quote:Op zondag 4 oktober 2020 14:20 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dan moet hij wel in een competitieve wagen rijden, voorlopig is het een loopfiets.
Pas vanaf 2026. Eerder niet.quote:Op zondag 4 oktober 2020 14:23 schreef Fer het volgende:
Hoe vaak zouden Marko en Horner al met Domenicale hebben gesproken. Zou mij niks verbazen, dat ze nu 100% inzetten op een nieuw motor regelement.
terug naar de V10quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zie post #84quote:Op zondag 4 oktober 2020 16:16 schreef Gehrman het volgende:
Marko sluit vertrek Red Bull uit de Formule 1 niet uit
Weliswaar heeft het team het nieuwe Concorde Agreement ondertekend, maar daar kan Red Bull onder uit, aldus Marko. "We kunnen het contract jaarlijks opzeggen. Er zit een clausule in die het toestaat aan het eind van elk jaar op te stappen, maar dat heeft niets onze prioriteit. We zijn nu dingen aan het uitzoeken en als we de feiten op tafel hebben nemen Mateschitz en ik een besluit. Ons plan is voor het einde van het jaar duidelijkheid te hebben."
Ik vind het zo jammer. Dit laat maar weer het lastige van de sport zien. Je kan nog zoveel talent hebben je moet in de goede wagen zitten.quote:Op zondag 4 oktober 2020 16:17 schreef DKUp het volgende:
Dit zie ik niet goed eindigen voor Max als hij niet bij Mercedes of Aston Martin eindigt over twee jaar.
Andy Cowell van Mercedes heeft meer kennis van de F1 motor, denk ik.quote:Op zondag 4 oktober 2020 17:22 schreef shiz het volgende:
Gewoon naar McLaren.
Mercedes motor.
Team op de up 'n up.
Teammaatje = simmaatje L4NDO.
#OrangeArmy
Seems like a plan.
Plan X... RedBull koopt de boel van Honda op. Haalt Christian von Koenigsegg aanboord om de hybride motor door te ontwikkelen (z'n nieuwe 3-cil hybride 1724PK Gemera is een voortreffelijk staaltje kunst!)... mooie nieuwe naam gebonden aan de sport en Max blijft.
Teveel werk en te hoge investering. De ontwikkeling is peperduur en je hebt heel veel geschoold personeel nodig.quote:Op zondag 4 oktober 2020 17:31 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Andy Cowell van Mercedes heeft meer kennis van de F1 motor, denk ik.
En die komt komend jaar op de markt, want dan is zijn gardening leave afgelopen.
quote:
Goddomme jullie zijn me voorquote:
Ik vooralquote:
Ja peterselie was bijna 5 minuten laterquote:
Geen idee maar ik kan niet nog een keer een Schumacher tijdperk aan.quote:Op maandag 5 oktober 2020 00:12 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja peterselie was bijna 5 minuten later
Is met Schumacher nou al officieel dat ie naast Kimi zit komend jaar? Las her en der wat berichten die dat impliceerden, maar dat is toch niet officieel nog toch?
Nouja alles liever dan dat het Lewis tijdperk ook nog maar 1 race langer duurtquote:Op maandag 5 oktober 2020 00:14 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Geen idee maar ik kan niet nog een keer een Schumacher tijdperk aan.
Sowieso tijdperkenquote:Op maandag 5 oktober 2020 00:14 schreef vosss het volgende:
[..]
Nouja alles liever dan dat het Lewis tijdperk ook nog maar 1 race langer duurt
Sowieso sowiesoquote:
Nee. Staat nog niet op de officiële kanalen van Alfa Romeo Racing.quote:Op maandag 5 oktober 2020 00:12 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja peterselie was bijna 5 minuten later
Is met Schumacher nou al officieel dat ie naast Kimi zit komend jaar? Las her en der wat berichten die dat impliceerden, maar dat is toch niet officieel nog toch?
Kon het zo vlug ook nergens officieel terugvinden. Dacht dat ik misschien iets gemist had, maar dat is dus, vooralsnog, niet zoquote:Op maandag 5 oktober 2020 00:17 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Nee. Staat nog niet op de officiële kanalen van Alfa Romeo Racing.
Zou sowieso een vreemde dag zijn om dat bekend te maken. Dat verwacht ik eerder komend weekend op de Nürburgring.quote:Op maandag 5 oktober 2020 00:19 schreef vosss het volgende:
[..]
Kon het zo vlug ook nergens officieel terugvinden. Dacht dat ik misschien iets gemist had, maar dat is dus, vooralsnog, niet zo
Zou wel mooi zijn als Kimi Mick onder zn hoede neemt. Er rijden er nog maar weinig die nog tegen Schumacher geraced hebben.
Volgend jaar een record dan denk ik, 2 coureurs op de grid die ook nog tegen de vader van 2 van hun tegenstanders gereden hebben
Ik ook.quote:Op maandag 5 oktober 2020 00:21 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Zou sowieso een vreemde dag zijn om dat bekend te maken. Dat verwacht ik eerder komend weekend op de Nürburgring.
Meet heel veel REGEN!quote:
Echt iets voor de goat.quote:Op maandag 5 oktober 2020 08:47 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Meet heel veel REGEN!
(volgens een aantal weerdiensten....andere weer droog)
Gruwelijk nat.quote:Op maandag 5 oktober 2020 08:47 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Meet heel veel REGEN!
(volgens een aantal weerdiensten....andere weer droog)
Albon en Norrisquote:Op maandag 5 oktober 2020 11:45 schreef potjecreme het volgende:
Wie gunnen we een onverwachte winst.
Ik ga voor Norris.
Russellquote:Op maandag 5 oktober 2020 11:45 schreef potjecreme het volgende:
Wie gunnen we een onverwachte winst.
Ik ga voor Norris.
Ik hoop zo hard dat dat pas op Abu Dhabi gebeurt. Gewoon zodat Abiteboul een heel seizoen zich veilig waande, en dan op het allerlaatste moment "merdequote:Op maandag 5 oktober 2020 11:57 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
En een podium voor Riccardo (gewoon voor de Tattoo van Abiteboul
Ook om de grootheidswaanzin van Renault nog even beteugeld te laten.quote:Op maandag 5 oktober 2020 13:15 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Ik hoop zo hard dat dat pas op Abu Dhabi gebeurt. Gewoon zodat Abiteboul een heel seizoen zich veilig waande, en dan op het allerlaatste moment "merdeputain!"
Maar dan kan’ie hem niet meteen laten zetten. Er zijn geen tattoo shops in de VAE.quote:Op maandag 5 oktober 2020 13:15 schreef Sinister-D- het volgende:
Ik hoop zo hard dat dat pas op Abu Dhabi gebeurt. Gewoon zodat Abiteboul een heel seizoen zich veilig waande, en dan op het allerlaatste moment "merdeputain!"
Beter we in Duitsland, meteen laten zetten en dan een bestraffing krijgen waardoor Ric van het podium pleurt.quote:Op maandag 5 oktober 2020 14:22 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ook om de grootheidswaanzin van Renault nog even beteugeld te laten.
YESquote:
Geen shops, maar je kan er prima een tattoo krijgen.quote:Op maandag 5 oktober 2020 14:56 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Maar dan kan’ie hem niet meteen laten zetten. Er zijn geen tattoo shops in de VAE.
Dè minde gij nie.quote:
Bordelen ook niet maar toch kun je er prima hoerensnoerenquote:Op maandag 5 oktober 2020 15:57 schreef babylon het volgende:
[..]
Geen shops, maar je kan er prima een tattoo krijgen.
Er zijn ook geen kroegen in de VAE
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |