Probeer eens te bedenken hoe waarschijnlijk het is dat iemand een account zelf beheerd waarop steeds door anderen genomen foto's van die persoon staan. Dit is heel duidelijk een door een PR-medewerker beheerde account.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 19:28 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
So what? Als je je account zelf beheert kun je alleen selfies posten?
Denk nou eens na jongen. Het account van Max op insta volgt voor 90% ordinaire Oostblok hoeren en wannabe insta-modelletjes. Waarom zou een PR- medewerker in godsnaam dergelijke accounts volgen?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 19:32 schreef beantherio het volgende:
[..]
Probeer eens te bedenken hoe waarschijnlijk het is dat iemand een account zelf beheerd waarop steeds door anderen genomen foto's van die persoon staan. Dit is heel duidelijk een door een PR-medewerker beheerde account.
Ja, Verstappen betaald PR-medewerkers om door hen aan het werk gezet te worden.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 19:36 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Denk nou eens na jongen. Het account van Max op insta volgt voor 90% ordinaire Oostblok hoeren en wannabe insta-modelletjes. Waarom zou een PR- medewerker in godsnaam dergelijke accounts volgen?
Een atleet als Max post geen selfies vanuit de Aldi. Hij krijgt die pics aangeleverd van zijn PR-medewerker.
De prmedewerker is toch indienst bij het team?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 19:39 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ja, Verstappen betaald PR-medewerkers om door hen aan het werk gezet te worden.![]()
![]()
Dit is niet meer een erg zinvolle discussie.
https://www.gpfans.com/nl(...)a-mensen-zijn-wreed/quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 19:40 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Jij bent echt zeldzaam dom.
quote:Toch stopt hij er zelf echter weinig van zijn kostbare tijd in: "Ik houd me niet echt bezig met mijn social media, ik heb personeel dat dat voor mij regelt," zo vertelt hij.
Dat zou een stunt zijn.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 19:45 schreef mikieu het volgende:
Max heeft uiteraard gewoon bij Merc getekend omdat ze dit jaar tevaak zijn uitgevallen. Ham vraagt teveel en Max gaat langer mee. Toen Honda dit hoorde vonden ze het wel best.
Jij gelooft alles wat je leest? Hij zegt ook altijd dat hij nergens wakker van ligt en zich nergens druk om maakt terwijl zijn hoofd vaak op janken staat.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 19:48 schreef beantherio het volgende:
[..]
https://www.gpfans.com/nl(...)a-mensen-zijn-wreed/
[..]
Pics?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 19:53 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Jij gelooft alles wat je leest? Hij zegt ook altijd dat hij nergens wakker van ligt en zich nergens druk om maakt terwijl zijn hoofd vaak op janken staat.
Maar jij gelooft dus dat Max Verstappen zijn Instagram account wordt beheerd door een PR-medewerker die vervolgens naar eigen inzicht allerlei Oostblok hoertjes gaat volgen met Max zijn account? Een beetje PR-medewerker zou je dat juist afraden.
Het meest recente account wat hij gevolgd heeft is van een zekere 'alice.von.v'quote:
Misschien dat een "single supplier" model zoals met de banden veel beter zou zijn. Het is toch iedere zoveel jaar weer dezelfde discussie van een fabrikant die afhaakt en er weer angst is dat er een tekort aan leveranciers gaat ontstaan (of een leverancier zal domineren). Volgens mij zou een enkele leverancier van motoren weinig veranderen aan het DNA van Formule 1. Ik ben voor.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 20:01 schreef Fer het volgende:
Een merk dat zich terug trekt.
Een ander merk wat straks gedwongen weer samen gaat werken met Redbull.
En een merk wat het niet lukt om op legale wijze een competitieve motor te bouwen.
De motorformule is zo goed als kapot. Tijd voor iets nieuws.
Max en Lando McLaren-Mercedes!!!!!quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 19:55 schreef heywoodu het volgende:
Jeetje, je kunt merken dat het geen raceweek is zeg. Wat een onzin allemaal
Ik denk dat Renault het wel zo kan spelen dat RBR met bepaald gedrag zal moeten inbinden en ik denk dat de merknaam Renault of Alpine op de RBR's zal moeten prijken.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 15:27 schreef beantherio het volgende:
[..]
Na het vertrek van McLaren heeft Renault ook belang bij nieuwe klantenteams hoor. Die raken volgend jaar een hoop data kwijt en hebben dus weinig te eisen. Sowieso is het niet gezegd dat Red Bull naar Renault overstapt.
eerst maar eens afwachten of Mercedes nog lang doorgaat als fabrieksteamquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 20:26 schreef Lionheaad het volgende:
Ondertussen vind Mercedes deze situatie, in het licht van de onderhandelingen met Lewis, wel even prima. Die hebben met Max nu ineens een prima 2e optie voor 2022.
Ik denk eerder dat Max de eerste optie is voor Mercedes in 22quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 20:26 schreef Lionheaad het volgende:
Ondertussen vind Mercedes deze situatie, in het licht van de onderhandelingen met Lewis, wel even prima. Die hebben met Max nu ineens een prima 2e optie voor 2022.
Z’n zusje doet de social mediaquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 19:32 schreef beantherio het volgende:
[..]
Probeer eens te bedenken hoe waarschijnlijk het is dat iemand een account zelf beheerd waarop steeds door anderen genomen foto's van die persoon staan. Dit is heel duidelijk een door een PR-medewerker beheerde account.
Dat denk ik dus ookquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 20:52 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat Max de eerste optie is voor Mercedes in 22
Waarom herrie in de tent als het ook makkelijk kan?quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 01:40 schreef Fer het volgende:
Als Mercedes hun legende waardig wil afsluiten tekenen ze Max & Ham samen. Alsof Leclerc of Ricciardo als een lachende 3e met de titel ervandoor kan gaan.
Ik denk dat jij veel te veel belang hecht aan de publieke woordenwisseling. Als het om geld gaat, gaat eer de deur uit.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 20:47 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Ik denk dat Renault het wel zo kan spelen dat RBR met bepaald gedrag zal moeten inbinden en ik denk dat de merknaam Renault of Alpine op de RBR's zal moeten prijken.
RBR zal Renault niet meer dicteren of straffeloos bekritiseren zoals ze voorheen gewend waren te doen.
Dit is een vernedering voor RBR. Alle pijlen op Honda en dan terug moeten naar Renault. Ferrari zal ze niet willen als klant, zeker na al dat (terecht of onterechte) gebash jegens hen. Mercedes wil ook niet. RBR komt zichzelf nu gewoon flink tegen.
Jeetje je hebt een flinke hekel aan RBRquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 20:47 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Ik denk dat Renault het wel zo kan spelen dat RBR met bepaald gedrag zal moeten inbinden en ik denk dat de merknaam Renault of Alpine op de RBR's zal moeten prijken.
RBR zal Renault niet meer dicteren of straffeloos bekritiseren zoals ze voorheen gewend waren te doen.
Dit is een vernedering voor RBR. Alle pijlen op Honda en dan terug moeten naar Renault. Ferrari zal ze niet willen als klant, zeker na al dat (terecht of onterechte) gebash jegens hen. Mercedes wil ook niet. RBR komt zichzelf nu gewoon flink tegen.
Herrie is geen probleem, zolang er maar geen ander team met de prijs vandoor gaat. Maar de enige die dat zou kunnen is Verstappen, dus als je die wegneemt bij de concurrentie, heb je dat probleem niet.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 07:17 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Waarom herrie in de tent als het ook makkelijk kan?
Als Mercedes zijnde haal je Max natuurlijk nooit binnen als Hamilton er nog zit.
Renault Alpine zal zijn eigen broek moeten ophouden binnen het concern en concurreren met Audi Mercedes DS Jaguar Alfa Romeo BMW.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 20:47 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Ik denk dat Renault het wel zo kan spelen dat RBR met bepaald gedrag zal moeten inbinden en ik denk dat de merknaam Renault of Alpine op de RBR's zal moeten prijken.
RBR zal Renault niet meer dicteren of straffeloos bekritiseren zoals ze voorheen gewend waren te doen.
Dit is een vernedering voor RBR. Alle pijlen op Honda en dan terug moeten naar Renault. Ferrari zal ze niet willen als klant, zeker na al dat (terecht of onterechte) gebash jegens hen. Mercedes wil ook niet. RBR komt zichzelf nu gewoon flink tegen.
McLaren deed het ook met Prost en Senna.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 07:17 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Waarom herrie in de tent als het ook makkelijk kan?
Als Mercedes zijnde haal je Max natuurlijk nooit binnen als Hamilton er nog zit.
maar maakt het F1 echt beter als die 2 er vandoor gaan en om de prijzen vechten met de rest op grote achterstand, ik heb toch liever dat Red Bull en Ferrari een auto bouwen die ook kan winnenquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 10:32 schreef Zorro het volgende:
[..]
McLaren deed het ook met Prost en Senna.
Is nu nog een legendarisch duo, dus lijkt me juist prima.
Dat klinkt een stuk beter dan: "we hebben geen keus, we kunnen gedwongen worden motoren te leveren"quote:
inderdaad en het is voor hun natuurlijk ook een uitkomst, scheelt toch wel of je 1 team of 3 teams motoren kan leverenquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 11:10 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dat klinkt een stuk beter dan: "we hebben geen keus, we kunnen gedwongen worden motoren te leveren"
Helemaal mee eens. Alleen gaat dat niet gebeuren. Dus dan maar de enige andere manier om gevechten voor de winst te krijgen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 11:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar maakt het F1 echt beter als die 2 er vandoor gaan en om de prijzen vechten met de rest op grote achterstand, ik heb toch liever dat Red Bull en Ferrari een auto bouwen die ook kan winnen
Oneens, vooral kijkend naar volgend jaar waar je het kan vergeten dat RB en Ferrari ineens gelijkwaardig zijn aan Mercedes is 't voor elke fan veel beter als je iig nog een titanenstrijd tussen Lewis en Max hebt.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 11:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar maakt het F1 echt beter als die 2 er vandoor gaan en om de prijzen vechten met de rest op grote achterstand, ik heb toch liever dat Red Bull en Ferrari een auto bouwen die ook kan winnen
volgend jaar kan je het sowieso vergeten inderdaad maar in 22 kan een ander dan Mercedes ook een goeie auto hebben en ik denk ook dat je de titanen strijd overschat, enige verschil met Bottas is dat Verstappen vaker van Hamilton zal winnen, we hebben met Rosberg gezien dat het niet echt een titanenstrijd oplevert, het geeft wat meer spanning in de punten maar of we qua racen verwend worden vraag ik me af.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 11:16 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Oneens, vooral kijkend naar volgend jaar waar je het kan vergeten dat RB en Ferrari ineens gelijkwaardig zijn aan Mercedes is 't voor elke fan veel beter als je iig nog een titanenstrijd tussen Lewis en Max hebt.
Het is gewoon grappig hoe al fervente Renault haters van 2-3 jaar geleden opeens met "lovende" woorden spreken over Renault.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 08:15 schreef babylon het volgende:
[..]
Ik denk dat jij veel te veel belang hecht aan de publieke woordenwisseling. Als het om geld gaat, gaat eer de deur uit.
ik denk dat van Honda naar Renault wel een stapje terug is qua vermogen maar ook financieel gezien voor RBRquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 11:33 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Het is gewoon grappig hoe al fervente Renault haters van 2-3 jaar geleden opeens met "lovende" woorden spreken over Renault.
Publiekelijk of niet, het heeft ze PR technisch gezien vast wel wat pijn gedaan. Max zal ook moeten inbinden over de Renault engine, wat ze zijn veroordeeld tot deze engine.
Die gaan ook wel een keer stoppen denk ik ja. Ze hebben niks meer te bewijzen en Daimler zit momenteel door corona ook voor miljarden in de rode cijfers.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 20:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
eerst maar eens afwachten of Mercedes nog lang doorgaat als fabrieksteam
Tuurlijk zou dat beter zijn. Maar met Redbull die weer van motor switched en Ferrari die hun illegale motor nu legaal probeert na te bouwen, zie ik het niet voor 2023 gebeuren.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 11:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar maakt het F1 echt beter als die 2 er vandoor gaan en om de prijzen vechten met de rest op grote achterstand, ik heb toch liever dat Red Bull en Ferrari een auto bouwen die ook kan winnen
Wat is er grappig aan? Renault was ook prut. Elk jaar beloftes en elk jaar onbetrouwbaar en te weinig pk's. Voor beide partijen was het beter uit elkaar te gaan. Renault lijkt haar zaakjes nu beter op orde te hebben,maar de druk van een McLaren als middenveld team is een stuk minder hoog. En die gaan niet voor niets over op een Mercedes PU.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 11:33 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Het is gewoon grappig hoe al fervente Renault haters van 2-3 jaar geleden opeens met "lovende" woorden spreken over Renault.
Tuurlijk. Mercedes en Renault zetten nu al in op een 100% elektrisch modellenpakket in 2030. Dus die hebben geen reden meer om zich nog te bewijzen op gebied van verbrandingsmotoren.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 11:45 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Die gaan ook wel een keer stoppen denk ik ja. Ze hebben niks meer te bewijzen en Daimler zit momenteel door corona ook voor miljarden in de rode cijfers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |