abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 19:29:59 #1
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 19:32:08 #2
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_195392039
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 19:28 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

So what? Als je je account zelf beheert kun je alleen selfies posten?
Probeer eens te bedenken hoe waarschijnlijk het is dat iemand een account zelf beheerd waarop steeds door anderen genomen foto's van die persoon staan. Dit is heel duidelijk een door een PR-medewerker beheerde account.
pi_195392095
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 19:32 schreef beantherio het volgende:

[..]

Probeer eens te bedenken hoe waarschijnlijk het is dat iemand een account zelf beheerd waarop steeds door anderen genomen foto's van die persoon staan. Dit is heel duidelijk een door een PR-medewerker beheerde account.
Denk nou eens na jongen. Het account van Max op insta volgt voor 90% ordinaire Oostblok hoeren en wannabe insta-modelletjes. Waarom zou een PR- medewerker in godsnaam dergelijke accounts volgen?

Een atleet als Max post geen selfies vanuit de Aldi. Hij krijgt die pics aangeleverd van zijn PR-medewerker.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 19:37:00 #4
62913 Blik
The one and Only!
pi_195392110
Wellicht ligt de waarheid in het midden en wordt het account door een PR medewerker en Max zelf beheerd?
  FOK!fotograaf vrijdag 2 oktober 2020 @ 19:38:00 #5
842 Zorro
Z
pi_195392128
Social media shit [/care]
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 19:39:30 #6
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_195392150
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 19:36 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Denk nou eens na jongen. Het account van Max op insta volgt voor 90% ordinaire Oostblok hoeren en wannabe insta-modelletjes. Waarom zou een PR- medewerker in godsnaam dergelijke accounts volgen?

Een atleet als Max post geen selfies vanuit de Aldi. Hij krijgt die pics aangeleverd van zijn PR-medewerker.
Ja, Verstappen betaald PR-medewerkers om door hen aan het werk gezet te worden. :') :D

Dit is niet meer een erg zinvolle discussie.
pi_195392258
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 19:39 schreef beantherio het volgende:

[..]

Ja, Verstappen betaald PR-medewerkers om door hen aan het werk gezet te worden. :') :D

Dit is niet meer een erg zinvolle discussie.
De prmedewerker is toch indienst bij het team?
pi_195392267
Max heeft uiteraard gewoon bij Merc getekend omdat ze dit jaar tevaak zijn uitgevallen. Ham vraagt teveel en Max gaat langer mee. Toen Honda dit hoorde vonden ze het wel best.

:P
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 19:48:59 #9
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_195392354
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 19:40 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Jij bent echt zeldzaam dom.
https://www.gpfans.com/nl(...)a-mensen-zijn-wreed/
quote:
Toch stopt hij er zelf echter weinig van zijn kostbare tijd in: "Ik houd me niet echt bezig met mijn social media, ik heb personeel dat dat voor mij regelt," zo vertelt hij.
pi_195392376
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 19:45 schreef mikieu het volgende:
Max heeft uiteraard gewoon bij Merc getekend omdat ze dit jaar tevaak zijn uitgevallen. Ham vraagt teveel en Max gaat langer mee. Toen Honda dit hoorde vonden ze het wel best.

:P
Dat zou een stunt zijn.
pi_195392476
quote:
Jij gelooft alles wat je leest? Hij zegt ook altijd dat hij nergens wakker van ligt en zich nergens druk om maakt terwijl zijn hoofd vaak op janken staat.

Maar jij gelooft dus dat Max Verstappen zijn Instagram account wordt beheerd door een PR-medewerker die vervolgens naar eigen inzicht allerlei Oostblok hoertjes gaat volgen, met Max zijn account? Een beetje PR-medewerker zou je dat juist afraden.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_195392486
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 19:53 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Jij gelooft alles wat je leest? Hij zegt ook altijd dat hij nergens wakker van ligt en zich nergens druk om maakt terwijl zijn hoofd vaak op janken staat.

Maar jij gelooft dus dat Max Verstappen zijn Instagram account wordt beheerd door een PR-medewerker die vervolgens naar eigen inzicht allerlei Oostblok hoertjes gaat volgen met Max zijn account? Een beetje PR-medewerker zou je dat juist afraden.
Pics?
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 2 oktober 2020 @ 19:55:51 #13
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_195392516
Jeetje, je kunt merken dat het geen raceweek is zeg. Wat een onzin allemaal _O-
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_195392535
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 19:54 schreef mikieu het volgende:

[..]

Pics?
Het meest recente account wat hij gevolgd heeft is van een zekere 'alice.von.v'
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_195392610
Een merk dat zich terug trekt.
Een ander merk wat straks gedwongen weer samen gaat werken met Redbull.
En een merk wat het niet lukt om op legale wijze een competitieve motor te bouwen.

De motorformule is zo goed als kapot. Tijd voor iets nieuws.
.
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 20:02:57 #16
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_195392647
Och hij zal best personeel voor zijn social media hebben, maar hij zal ook zeker wel Instagram op zijn mobiele telefoon hebben.
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 20:07:29 #17
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_195392750
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 20:01 schreef Fer het volgende:
Een merk dat zich terug trekt.
Een ander merk wat straks gedwongen weer samen gaat werken met Redbull.
En een merk wat het niet lukt om op legale wijze een competitieve motor te bouwen.

De motorformule is zo goed als kapot. Tijd voor iets nieuws.
Misschien dat een "single supplier" model zoals met de banden veel beter zou zijn. Het is toch iedere zoveel jaar weer dezelfde discussie van een fabrikant die afhaakt en er weer angst is dat er een tekort aan leveranciers gaat ontstaan (of een leverancier zal domineren). Volgens mij zou een enkele leverancier van motoren weinig veranderen aan het DNA van Formule 1. Ik ben voor.

edit: in de jaren 70 hadden ze het natuurlijk al vrijwel. Zie o.a. https://www.gpupdate.net/(...)olste-f1-motor-ooit/

[ Bericht 12% gewijzigd door beantherio op 02-10-2020 20:28:29 ]
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 20:15:01 #18
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_195392918
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 19:55 schreef heywoodu het volgende:
Jeetje, je kunt merken dat het geen raceweek is zeg. Wat een onzin allemaal _O-
Max en Lando McLaren-Mercedes!!!!!
Feyenoord!!! * Barça
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 20:26:43 #19
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_195393164
Ondertussen vind Mercedes deze situatie, in het licht van de onderhandelingen met Lewis, wel even prima. Die hebben met Max nu ineens een prima 2e optie voor 2022.
wordt aan gewerkt....ben net terug
pi_195393582
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 15:27 schreef beantherio het volgende:

[..]

Na het vertrek van McLaren heeft Renault ook belang bij nieuwe klantenteams hoor. Die raken volgend jaar een hoop data kwijt en hebben dus weinig te eisen. Sowieso is het niet gezegd dat Red Bull naar Renault overstapt.
Ik denk dat Renault het wel zo kan spelen dat RBR met bepaald gedrag zal moeten inbinden en ik denk dat de merknaam Renault of Alpine op de RBR's zal moeten prijken.

RBR zal Renault niet meer dicteren of straffeloos bekritiseren zoals ze voorheen gewend waren te doen.

Dit is een vernedering voor RBR. Alle pijlen op Honda en dan terug moeten naar Renault. Ferrari zal ze niet willen als klant, zeker na al dat (terecht of onterechte) gebash jegens hen. Mercedes wil ook niet. RBR komt zichzelf nu gewoon flink tegen. :Y
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 2 oktober 2020 @ 20:51:59 #21
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_195393684
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 20:26 schreef Lionheaad het volgende:
Ondertussen vind Mercedes deze situatie, in het licht van de onderhandelingen met Lewis, wel even prima. Die hebben met Max nu ineens een prima 2e optie voor 2022.
eerst maar eens afwachten of Mercedes nog lang doorgaat als fabrieksteam
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_195393689
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 20:26 schreef Lionheaad het volgende:
Ondertussen vind Mercedes deze situatie, in het licht van de onderhandelingen met Lewis, wel even prima. Die hebben met Max nu ineens een prima 2e optie voor 2022.
Ik denk eerder dat Max de eerste optie is voor Mercedes in 22
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 21:08:50 #23
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_195394105
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 19:32 schreef beantherio het volgende:

[..]

Probeer eens te bedenken hoe waarschijnlijk het is dat iemand een account zelf beheerd waarop steeds door anderen genomen foto's van die persoon staan. Dit is heel duidelijk een door een PR-medewerker beheerde account.
Z’n zusje doet de social media
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 23:42:34 #24
487409 Dazalbest
Het gaat zoals het gaat
pi_195397465
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 21:08 schreef nils7 het volgende:

[..]

Z’n zusje doet de social media
Ligt die niet al bijna te baren?
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 23:45:53 #25
62913 Blik
The one and Only!
pi_195397533
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 20:52 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ik denk eerder dat Max de eerste optie is voor Mercedes in 22
Dat denk ik dus ook
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 23:48:06 #26
487409 Dazalbest
Het gaat zoals het gaat
pi_195397576
Waarom heeft King Hammie nog niet getekend eigenlijk? Loopt zijn contract dit jaar of volgend jaar af?
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 2 oktober 2020 @ 23:49:41 #27
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_195397616
loopt na dit jaar af. Hij wil meer poen en weet dat Mercedes hem wil houden. Aan de andere kant wil Benz hem natuurlijk niet helemaal geven wat hij wil
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_195399084
Als Mercedes hun legende waardig wil afsluiten tekenen ze Max & Ham samen. Alsof Leclerc of Ricciardo als een lachende 3e met de titel ervandoor kan gaan.
.
pi_195400002
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 oktober 2020 01:40 schreef Fer het volgende:
Als Mercedes hun legende waardig wil afsluiten tekenen ze Max & Ham samen. Alsof Leclerc of Ricciardo als een lachende 3e met de titel ervandoor kan gaan.
Waarom herrie in de tent als het ook makkelijk kan?

Als Mercedes zijnde haal je Max natuurlijk nooit binnen als Hamilton er nog zit.
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
pi_195400303
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 20:47 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Ik denk dat Renault het wel zo kan spelen dat RBR met bepaald gedrag zal moeten inbinden en ik denk dat de merknaam Renault of Alpine op de RBR's zal moeten prijken.

RBR zal Renault niet meer dicteren of straffeloos bekritiseren zoals ze voorheen gewend waren te doen.

Dit is een vernedering voor RBR. Alle pijlen op Honda en dan terug moeten naar Renault. Ferrari zal ze niet willen als klant, zeker na al dat (terecht of onterechte) gebash jegens hen. Mercedes wil ook niet. RBR komt zichzelf nu gewoon flink tegen. :Y
Ik denk dat jij veel te veel belang hecht aan de publieke woordenwisseling. Als het om geld gaat, gaat eer de deur uit.
pi_195400856
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 20:47 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Ik denk dat Renault het wel zo kan spelen dat RBR met bepaald gedrag zal moeten inbinden en ik denk dat de merknaam Renault of Alpine op de RBR's zal moeten prijken.

RBR zal Renault niet meer dicteren of straffeloos bekritiseren zoals ze voorheen gewend waren te doen.

Dit is een vernedering voor RBR. Alle pijlen op Honda en dan terug moeten naar Renault. Ferrari zal ze niet willen als klant, zeker na al dat (terecht of onterechte) gebash jegens hen. Mercedes wil ook niet. RBR komt zichzelf nu gewoon flink tegen. :Y
Jeetje je hebt een flinke hekel aan RBR
pi_195400973
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 19:49 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Dat zou een stunt zijn.
Nog beter is nu direct Max erin ipv Ham. Dan gewoon jongste kampioen worden

:')
pi_195400974
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2020 07:17 schreef Neef_Wuppie het volgende:

[..]

Waarom herrie in de tent als het ook makkelijk kan?

Als Mercedes zijnde haal je Max natuurlijk nooit binnen als Hamilton er nog zit.
Herrie is geen probleem, zolang er maar geen ander team met de prijs vandoor gaat. Maar de enige die dat zou kunnen is Verstappen, dus als je die wegneemt bij de concurrentie, heb je dat probleem niet.

Op deze manier doorgaan levert Mercedes op termijn ook niet veel meer op. Dan doe het alleen voor de statistiek
.
pi_195401013
Goeie discussie over de socials van Max.

Ik mis alleen nog pics van de betreffende Oostblok hoertjes. :9

:@
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_195401053
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 20:47 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Ik denk dat Renault het wel zo kan spelen dat RBR met bepaald gedrag zal moeten inbinden en ik denk dat de merknaam Renault of Alpine op de RBR's zal moeten prijken.

RBR zal Renault niet meer dicteren of straffeloos bekritiseren zoals ze voorheen gewend waren te doen.

Dit is een vernedering voor RBR. Alle pijlen op Honda en dan terug moeten naar Renault. Ferrari zal ze niet willen als klant, zeker na al dat (terecht of onterechte) gebash jegens hen. Mercedes wil ook niet. RBR komt zichzelf nu gewoon flink tegen. :Y
Renault Alpine zal zijn eigen broek moeten ophouden binnen het concern en concurreren met Audi Mercedes DS Jaguar Alfa Romeo BMW.

Die nemen 30 miljoen graag weer aan hoor voor een paar motorblokken. Die motor is ook goed nu, dus ik zie weinig bezwaren voor beide partijen om weer samen te gaan.
.
  FOK!fotograaf zaterdag 3 oktober 2020 @ 10:32:01 #36
842 Zorro
Z
pi_195401855
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2020 07:17 schreef Neef_Wuppie het volgende:

[..]

Waarom herrie in de tent als het ook makkelijk kan?

Als Mercedes zijnde haal je Max natuurlijk nooit binnen als Hamilton er nog zit.
McLaren deed het ook met Prost en Senna.
Is nu nog een legendarisch duo, dus lijkt me juist prima.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  zaterdag 3 oktober 2020 @ 11:02:11 #37
131800 Tarado
capô de fusca
pi_195402299
quote:
6s.gif Op zaterdag 3 oktober 2020 10:32 schreef Zorro het volgende:

[..]

McLaren deed het ook met Prost en Senna.
Is nu nog een legendarisch duo, dus lijkt me juist prima.
maar maakt het F1 echt beter als die 2 er vandoor gaan en om de prijzen vechten met de rest op grote achterstand, ik heb toch liever dat Red Bull en Ferrari een auto bouwen die ook kan winnen
  zaterdag 3 oktober 2020 @ 11:07:06 #38
131800 Tarado
capô de fusca
pi_195402398
twitter
pi_195402458
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2020 11:07 schreef Tarado het volgende:
[ twitter ]
Dat klinkt een stuk beter dan: "we hebben geen keus, we kunnen gedwongen worden motoren te leveren"
  zaterdag 3 oktober 2020 @ 11:12:36 #40
131800 Tarado
capô de fusca
pi_195402496
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 oktober 2020 11:10 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Dat klinkt een stuk beter dan: "we hebben geen keus, we kunnen gedwongen worden motoren te leveren"
inderdaad en het is voor hun natuurlijk ook een uitkomst, scheelt toch wel of je 1 team of 3 teams motoren kan leveren
  FOK!fotograaf zaterdag 3 oktober 2020 @ 11:14:14 #41
842 Zorro
Z
pi_195402522
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2020 11:02 schreef Tarado het volgende:

[..]

maar maakt het F1 echt beter als die 2 er vandoor gaan en om de prijzen vechten met de rest op grote achterstand, ik heb toch liever dat Red Bull en Ferrari een auto bouwen die ook kan winnen
Helemaal mee eens. Alleen gaat dat niet gebeuren. Dus dan maar de enige andere manier om gevechten voor de winst te krijgen.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_195402557
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2020 11:02 schreef Tarado het volgende:

[..]

maar maakt het F1 echt beter als die 2 er vandoor gaan en om de prijzen vechten met de rest op grote achterstand, ik heb toch liever dat Red Bull en Ferrari een auto bouwen die ook kan winnen
Oneens, vooral kijkend naar volgend jaar waar je het kan vergeten dat RB en Ferrari ineens gelijkwaardig zijn aan Mercedes is 't voor elke fan veel beter als je iig nog een titanenstrijd tussen Lewis en Max hebt.
  zaterdag 3 oktober 2020 @ 11:21:17 #43
131800 Tarado
capô de fusca
pi_195402606
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2020 11:16 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

Oneens, vooral kijkend naar volgend jaar waar je het kan vergeten dat RB en Ferrari ineens gelijkwaardig zijn aan Mercedes is 't voor elke fan veel beter als je iig nog een titanenstrijd tussen Lewis en Max hebt.
volgend jaar kan je het sowieso vergeten inderdaad maar in 22 kan een ander dan Mercedes ook een goeie auto hebben en ik denk ook dat je de titanen strijd overschat, enige verschil met Bottas is dat Verstappen vaker van Hamilton zal winnen, we hebben met Rosberg gezien dat het niet echt een titanenstrijd oplevert, het geeft wat meer spanning in de punten maar of we qua racen verwend worden vraag ik me af.
pi_195402781
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2020 08:15 schreef babylon het volgende:

[..]

Ik denk dat jij veel te veel belang hecht aan de publieke woordenwisseling. Als het om geld gaat, gaat eer de deur uit.
Het is gewoon grappig hoe al fervente Renault haters van 2-3 jaar geleden opeens met "lovende" woorden spreken over Renault. :r

Publiekelijk of niet, het heeft ze PR technisch gezien vast wel wat pijn gedaan. Max zal ook moeten inbinden over de Renault engine, wat ze zijn veroordeeld tot deze engine.
  zaterdag 3 oktober 2020 @ 11:39:41 #45
131800 Tarado
capô de fusca
pi_195402850
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2020 11:33 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Het is gewoon grappig hoe al fervente Renault haters van 2-3 jaar geleden opeens met "lovende" woorden spreken over Renault. :r

Publiekelijk of niet, het heeft ze PR technisch gezien vast wel wat pijn gedaan. Max zal ook moeten inbinden over de Renault engine, wat ze zijn veroordeeld tot deze engine.
ik denk dat van Honda naar Renault wel een stapje terug is qua vermogen maar ook financieel gezien voor RBR
pi_195402957
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 20:51 schreef rubbereend het volgende:

[..]

eerst maar eens afwachten of Mercedes nog lang doorgaat als fabrieksteam
Die gaan ook wel een keer stoppen denk ik ja. Ze hebben niks meer te bewijzen en Daimler zit momenteel door corona ook voor miljarden in de rode cijfers.
pi_195403347
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2020 11:02 schreef Tarado het volgende:

[..]

maar maakt het F1 echt beter als die 2 er vandoor gaan en om de prijzen vechten met de rest op grote achterstand, ik heb toch liever dat Red Bull en Ferrari een auto bouwen die ook kan winnen
Tuurlijk zou dat beter zijn. Maar met Redbull die weer van motor switched en Ferrari die hun illegale motor nu legaal probeert na te bouwen, zie ik het niet voor 2023 gebeuren.
.
pi_195403352
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2020 11:33 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Het is gewoon grappig hoe al fervente Renault haters van 2-3 jaar geleden opeens met "lovende" woorden spreken over Renault. :r

Wat is er grappig aan? Renault was ook prut. Elk jaar beloftes en elk jaar onbetrouwbaar en te weinig pk's. Voor beide partijen was het beter uit elkaar te gaan. Renault lijkt haar zaakjes nu beter op orde te hebben,maar de druk van een McLaren als middenveld team is een stuk minder hoog. En die gaan niet voor niets over op een Mercedes PU.

Abiteboul reageert overigens sportief, maar die loopt het dun door de broek als er straks weer een paar pu's ploffen in een Redbull.
Ik gun hem en Renault een geleidelijke opbouw richting topteam met alpine. Hopelijk vindt Redbull daarom een andere oplossing. Maar ik vrees een gedwongen huwelijk waar geen van beiden beter van wordt.
pi_195403411
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2020 11:45 schreef Breekfast het volgende:

[..]

Die gaan ook wel een keer stoppen denk ik ja. Ze hebben niks meer te bewijzen en Daimler zit momenteel door corona ook voor miljarden in de rode cijfers.
Tuurlijk. Mercedes en Renault zetten nu al in op een 100% elektrisch modellenpakket in 2030. Dus die hebben geen reden meer om zich nog te bewijzen op gebied van verbrandingsmotoren.

De redenen van Honda om te stoppen spelen bij hun intern ook.

Dit zou weleens de ommekeer kunnen zijn voor een nieuwe aandrijving in 2025.
.
pi_195403572
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2020 11:33 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Het is gewoon grappig hoe al fervente Renault haters van 2-3 jaar geleden opeens met "lovende" woorden spreken over Renault. :r

Publiekelijk of niet, het heeft ze PR technisch gezien vast wel wat pijn gedaan. Max zal ook moeten inbinden over de Renault engine, wat ze zijn veroordeeld tot deze engine.
Waar doet men dat? Niet hier. Niet op Twitter.
pi_195404677
Overigens, stel Alpine de boel op orde krijgt dan zie ik wel wat vuurwerk in een combinatie Alonso-Verstappen:)

Moet Ocon alleen op zoek naar een ander stoeltje...
pi_195404996
Zolang maar niet een ander team een seconde per ronde sneller is maakt het niet heel veel uit bij welk team Max zit. Als de auto zonder maxfactor gemiddeld 0.4 tienden langzamer is dan de rest dan kan hij met z'n kunde alsnog wel WK worden.
pi_195405702
Als je er rustig over nadenkt is blijven bij Redbull Renault misschien nog wel de beste optie.

De kans bestaat dat Mercedes de ontwikkelingskraan dicht draait en wellicht dat Hamilton de handdoek ook wel in de ring gooit als Ineous de baas wordt.

Het rammelt genoeg bij Daimler.

Ferrari zie ik op een legale manier ook niet zo snel weer terugkomen op de prestaties van 2019.

Wie weet draait het in 2022 tussen Redbull McLaren en Alpine.
.
pi_195405826
F1 is gewoon niet meer interessant. Het is onaantrekkelijk geworden voor motorbouwers en de investeringen die je moet doen zijn groot.
pi_195405842
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2020 12:23 schreef babylon het volgende:

[..]

Waar doet men dat? Niet hier. Niet op Twitter.
Hier was dat ook het geval. Het is niet iets van maar één medium.
  zaterdag 3 oktober 2020 @ 15:01:44 #57
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_195406021
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2020 14:47 schreef Gruj0 het volgende:
F1 is gewoon niet meer interessant. Het is onaantrekkelijk geworden voor motorbouwers en de investeringen die je moet doen zijn groot.
Er zullen er eerder uit- dan instappen.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_195406101
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2020 14:48 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Hier was dat ook het geval. Het is niet iets van maar één medium.
Je ziet spoken
  zaterdag 3 oktober 2020 @ 15:09:53 #59
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_195406180
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 oktober 2020 14:39 schreef Fer het volgende:
De kans bestaat dat Mercedes de ontwikkelingskraan dicht draait en wellicht dat Hamilton de handdoek ook wel in de ring gooit als Ineous de baas wordt.

Het rammelt genoeg bij Daimler.
Dat ze op termijn als team uitstappen is zeker wel mogelijk. Maar Mercedes AMG High Performance Powertrains (de motorendivisie) is een apart bedrijf dat niet snel opgeheven zal worden. Ik zou me kunnen voorstellen dat ze na een vertrek van het team a la Cosworth iedere partij die interesse heeft hun motoren gaan leveren.
  zaterdag 3 oktober 2020 @ 15:24:51 #60
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_195406465
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2020 11:33 schreef Gruj0 het volgende:

Publiekelijk of niet, het heeft ze PR technisch gezien vast wel wat pijn gedaan. Max zal ook moeten inbinden over de Renault engine, wat ze zijn veroordeeld tot deze engine.
Max hoeft helemaal niks. :')

En aangezien er nog anderhalf jaar te gaan is, kunnen er ook nog andere opties worden bekeken. Zo schijnt Red Bull recentelijk een Mercedes-man te hebben aangenomen. Aangezien Red Bull al maanden weet dat Honda gaat stoppen, is dat misschien geen toeval. Misschien nemen ze de complete Honda-facaliteiten wel over en gaan ze hun eigen motor bouwen.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  zaterdag 3 oktober 2020 @ 15:28:30 #61
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_195406519
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2020 14:47 schreef Gruj0 het volgende:
F1 is gewoon niet meer interessant. Het is onaantrekkelijk geworden voor motorbouwers en de investeringen die je moet doen zijn groot.
Reclame is reclame . Als jouw ster, steigerend paardje, rode stieren, of je H elke twee weken prominent een weekend lang in beeld is en je naam 1500 keer genoemd wordt in een raceweekend, dan heeft dat veel waarde.
Waarom denk je dat vroeger alle teams door sigarettenfabrikanten werden gesponsord? Die hadden toch weinig te maken met motorontwikkeling, etc.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 3 oktober 2020 @ 15:34:01 #62
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_195406613
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2020 11:45 schreef Breekfast het volgende:

[..]

Die gaan ook wel een keer stoppen denk ik ja. Ze hebben niks meer te bewijzen en Daimler zit momenteel door corona ook voor miljarden in de rode cijfers.
door de budgetlimiet kunnen teams zich straks weer behoorlijk zelf bedruipen zonder dat Daimler er veel geld in hoeft te pompen.
Altijd onderweg naar het avontuur
  zaterdag 3 oktober 2020 @ 15:35:32 #63
419487 Wertha
Te midden van het moeras
pi_195406643
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2020 14:47 schreef Gruj0 het volgende:
F1 is gewoon niet meer interessant. Het is onaantrekkelijk geworden voor motorbouwers en de investeringen die je moet doen zijn groot.
F1 zit in een tussenfase. De transitie van hybridemotoren naar 100% elektrisch is op dit moment nog niet reëel. Het kán wel, maar dan ga je in feite met Formule E auto's op Spa Francorchamps rijden. En dat is op dit moment geen gezicht.

Als de elektrische motoren eenmaal krachtig genoeg zijn én ca. 2 uur lang (goed) kunnen functioneren, hebben we weer de F1 zoals we die altijd gekend hebben. Maar dan zonder de emotie van brullende/jankende motoren.

Je zou kunnen zeggen dat we met de Formule E een kijkje in de toekomst nemen en met de Formule 1 een terugblik naar het verleden ervaren. In feite kom je op termijn tot een fusie tussen F1 en FE, waarbij je net als nu in de F1 een mix krijgt van road courses en street courses.
  zaterdag 3 oktober 2020 @ 15:37:11 #64
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_195406664
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2020 15:35 schreef Vriezzer het volgende:

F1 zit in een tussenfase. De transitie van hybridemotoren naar 100% elektrisch is op dit moment nog niet reëel.
Ik denk dat het ook nog best een tijd duurt voor de hele wereld volledig electrisch rijdt. Ik denk dat hybride ook nog wel even blijft. Dus er is zeker nog wel ontwikkelingsruimte.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  zaterdag 3 oktober 2020 @ 15:40:15 #65
131800 Tarado
capô de fusca
pi_195406702
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2020 15:37 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Ik denk dat het ook nog best een tijd duurt voor de hele wereld volledig electrisch rijdt. Ik denk dat hybride ook nog wel even blijft. Dus er is zeker nog wel ontwikkelingsruimte.
dat elektrisch rijden wordt ad absurdum gepusht maar elektrisch racen is tot nu toe gewoon lachwekkend
  zaterdag 3 oktober 2020 @ 15:47:03 #66
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_195406824
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2020 15:40 schreef Tarado het volgende:

[..]

dat elektrisch rijden wordt ad absurdum gepusht maar elektrisch racen is tot nu toe gewoon lachwekkend
Het is een soort karten. Het is wel geinig maar nog lang geen Formule 1.
pi_195406856
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 oktober 2020 15:34 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

door de budgetlimiet kunnen teams zich straks weer behoorlijk zelf bedruipen zonder dat Daimler er veel geld in hoeft te pompen.
Daimler verdient sowieso veel meer aan F1 dan het erin stopt. Ten eerste stoppen ze er niet zoveel in, het grootste deel van het F1 budget komt uit sponsoring, en ten tweede is de exposure veel meer waar dan de kosten.
pi_195408015
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2020 15:49 schreef George_of_the_Jungle het volgende:

[..]

Daimler verdient sowieso veel meer aan F1 dan het erin stopt. Ten eerste stoppen ze er niet zoveel in, het grootste deel van het F1 budget komt uit sponsoring, en ten tweede is de exposure veel meer waar dan de kosten.
De kosten vallen onder het reclame/PR budget, vermoedelijk, en dat zal bij Mercedes een heel groot budget zijn.
pi_195408920
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2020 15:37 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Ik denk dat het ook nog best een tijd duurt voor de hele wereld volledig electrisch rijdt. Ik denk dat hybride ook nog wel even blijft. Dus er is zeker nog wel ontwikkelingsruimte.
Ik denk dat je als formule 1 een keuze moet maken.
Als je door wil als reclame bord voor grote autofabrikanten dan ontkom je niet elektrificatie. Over 10 jaar rijden we grotendeels elektrisch en maak je als Mercedes of Renault geen reclame voor jezelf als je met verbrandingsmotoren rijdt.

Je kan ook door als race klasse, maar kijk dan naar versimpeling en standaardisatie van onderdelen.

Op termijn is het huidige model niet meer houdbaar.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 3 oktober 2020 @ 18:17:46 #70
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_195409301
Ik ben zeer sceptisch tegenover elektrisch rijden, en ik ben zeker niet de enige. Er zijn nog redelijk wat alternatieven, en misschien zijn die in de toekomst wel mogelijk. Misschien rijden we allemaal zelfs op fusie oid.

Elektrisch wordt nu lekker gehypet, maar daar vol op in zetten zou gewoon dom zijn. Altijd je ogen open houden voor alternatieven.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 3 oktober 2020 @ 18:22:32 #71
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_195409366
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2020 18:17 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben zeer sceptisch tegenover elektrisch rijden, en ik ben zeker niet de enige. Er zijn nog redelijk wat alternatieven, en misschien zijn die in de toekomst wel mogelijk. Misschien rijden we allemaal zelfs op fusie oid.

Elektrisch wordt nu lekker gehypet, maar daar vol op in zetten zou gewoon dom zijn. Altijd je ogen open houden voor alternatieven.
Voor vrachtvervoer moet je in eerste instantie kijken naar waterstof en ik verwacht dat inductie ook een belangrijke rol kan gaan spelen.

ja, het drijft af van F1, maar ik wilde mijn gedachten wel even laten gaan.
Altijd onderweg naar het avontuur
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 3 oktober 2020 @ 18:27:38 #72
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_195409450
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 oktober 2020 18:22 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Voor vrachtvervoer moet je in eerste instantie kijken naar waterstof en ik verwacht dat inductie ook een belangrijke rol kan gaan spelen.

ja, het drijft af van F1, maar ik wilde mijn gedachten wel even laten gaan.
Ik vind het wel relevant, de F1 is toch altijd de plek van de belangrijke innovaties. Dan moet je niet gaan kijken naar de toch al redelijk uitontwikkelde elektrische motoren, maar naar de voorbeelden die jij aanhaalt.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zaterdag 3 oktober 2020 @ 18:35:31 #73
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_195409565
De eerste auto's op waterstof zijn er inmiddels ook. Het is een andere vorm van elektrisch rijden, maar ik weet niet in hoeverre je daarmee in 2026 zou kunnen racen. Daarnaast ook geen flauw idee wat er gebeurt bij serieuze ongelukken.
wordt aan gewerkt....ben net terug
pi_195409646
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2020 18:35 schreef Lionheaad het volgende:
De eerste auto's op waterstof zijn er inmiddels ook. Het is een andere vorm van elektrisch rijden, maar ik weet niet in hoeverre je daarmee in 2026 zou kunnen racen. Daarnaast ook geen flauw idee wat er gebeurt bij serieuze ongelukken.
Kwa gewicht zou het kunnen. Desnoods met een FIA spec fuelcell.
.
pi_195409680
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2020 18:17 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben zeer sceptisch tegenover elektrisch rijden, en ik ben zeker niet de enige. Er zijn nog redelijk wat alternatieven, en misschien zijn die in de toekomst wel mogelijk. Misschien rijden we allemaal zelfs op fusie oid.

Elektrisch wordt nu lekker gehypet, maar daar vol op in zetten zou gewoon dom zijn. Altijd je ogen open houden voor alternatieven.
Verbrandingsmotoren blijft nog wel langer dan 2030, zeker in gebieden buiten West Europa. Maar ik verwacht niet dat een merken als Mercedes en Renault er nog heel actief in gaan ontwikkelen of marketing ervoor maken.
.
pi_195410936
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2020 17:53 schreef Kickinalfa het volgende:

[..]

Ik denk dat je als formule 1 een keuze moet maken.
Als je door wil als reclame bord voor grote autofabrikanten dan ontkom je niet elektrificatie. Over 10 jaar rijden we grotendeels elektrisch en maak je als Mercedes of Renault geen reclame voor jezelf als je met verbrandingsmotoren rijdt.

Je kan ook door als race klasse, maar kijk dan naar versimpeling en standaardisatie van onderdelen.

Op termijn is het huidige model niet meer houdbaar.
Juist, dat zeg ik hier ook altijd. Formule 1 moet ervoor kiezen om in de eerste plaats een raceklasse te zijn. Mobiliteit en autoracen zijn twee verschillende dingen. Prima dat mensen hun woonwerk verkeer tegenwoordig electrisch af kunnen leggen maar als Formule 1 kun je daar verder niks mee. Autosport en milieu zijn niet met elkaar te combineren.

F1 zou zich moeten focussen op het zijn van de snelste, meest spectaculaire raceklasse met brullende V8 of V10 motoren. Als je vervolgens geen 21 races per jaar organiseert maar bijvoorbeeld 17, dan kun je de klimaatgekkies heel makkelijk voorrekenen dat je de CO2-voetafdruk van de F1 drastisch omlaag gebracht hebt. Het is totaal niet relevant wat de uitstoot van een F1 auto is. Als je een race in Vietnam aan de kalender toevoegt en al je materieel naar die uithoek van de wereld sleept dan is het tamelijk onzinnig om je vervolgens blind te staren op de motorisering en uitstoot van 20 raceauto's.

Zo zou je de Formule 1 weer in oude glorie kunnen herstellen. Als F1 weer tot de verbeelding zou spreken dan komen de fabrikanten vanzelf. Het is nu letterlijk onmogelijk om als motorfabrikant toe te treden tot de F1 door de peperdure ruimtevaarttechniek die er gebruikt wordt. Hopelijk zien ze bij Liberty Media het licht.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lokale_Notabele op 03-10-2020 20:15:55 ]
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_195411929
Maar om F1 interessant te houden voor autoproducenten moeten ze wel kunnen profiteren van ontwikkelen uit de F1. Als we weer terug gaan naar oude jankende V8/10/12 motoren dan hebben de autoproducenten vrijwel niks aan het ontwikkelen van motoren daarvoor. Er kan natuurlijk wel voordeel uit andere dingen worden gehaald, maar dat is waarschijnlijk niet voldoende om er veel geld in te steken.
Kan F1 bestaan zonder de autoproducenten? Zou het mogelijk zijn om alle auto's een standaard motor te geven en meer te focussen op de strijd tussen teams en rijders dan op de strijd tussen autoproducenten?
pi_195412166
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2020 20:52 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Maar om F1 interessant te houden voor autoproducenten moeten ze wel kunnen profiteren van ontwikkelen uit de F1. Als we weer terug gaan naar oude jankende V8/10/12 motoren dan hebben de autoproducenten vrijwel niks aan het ontwikkelen van motoren daarvoor. Er kan natuurlijk wel voordeel uit andere dingen worden gehaald, maar dat is waarschijnlijk niet voldoende om er veel geld in te steken.
Kan F1 bestaan zonder de autoproducenten? Zou het mogelijk zijn om alle auto's een standaard motor te geven en meer te focussen op de strijd tussen teams en rijders dan op de strijd tussen autoproducenten?
Wat hadden Renault, Peugeot, Honda en Toyota aan het ontwikkelen van V10 motoren? Weinig tot niets. Ze wilden deelnemen aan het spelletje en de drempel om deel te kunnen nemen was relatief laag. Zelfs kleine spelers als Yamaha, Cosworth en Hart konden meedoen. Met de huidige motorformule is het onmogelijk om als fabrikant in te stappen en competitief te kunnen zijn.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
  zaterdag 3 oktober 2020 @ 21:21:51 #79
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_195412580
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2020 18:35 schreef Lionheaad het volgende:
De eerste auto's op waterstof zijn er inmiddels ook. Het is een andere vorm van elektrisch rijden, maar ik weet niet in hoeverre je daarmee in 2026 zou kunnen racen. Daarnaast ook geen flauw idee wat er gebeurt bij serieuze ongelukken.
Op Le Mans wil men vanaf 2024 ook auto's die rijden op waterstof toestaan.
En er is daar zelfs al een waterstof tankinstallatie.

https://racer.com/2019/10(...)ns-le-mans-24-hours/

http://www.dailysportscar(...)tation-unveiled.html
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
pi_195412637
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2020 15:05 schreef babylon het volgende:

[..]

Je ziet spoken
Ik was erbij. De enige die spoken ziet ben jij.
pi_195413439
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2020 20:52 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Maar om F1 interessant te houden voor autoproducenten moeten ze wel kunnen profiteren van ontwikkelen uit de F1. Als we weer terug gaan naar oude jankende V8/10/12 motoren dan hebben de autoproducenten vrijwel niks aan het ontwikkelen van motoren daarvoor. Er kan natuurlijk wel voordeel uit andere dingen worden gehaald, maar dat is waarschijnlijk niet voldoende om er veel geld in te steken.
Kan F1 bestaan zonder de autoproducenten? Zou het mogelijk zijn om alle auto's een standaard motor te geven en meer te focussen op de strijd tussen teams en rijders dan op de strijd tussen autoproducenten?
Dan wordt het een soort Indycar. Nee dank je, 1 is genoeg. :r
pi_195416667
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2020 21:24 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Ik was erbij. De enige die spoken ziet ben jij.
Quote maar
pi_195418063
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2020 21:59 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Dan wordt het een soort Indycar. Nee dank je, 1 is genoeg. :r
Zou dat zo erg zijn als alle teams met een Mercedes motor zijn uitgerust?

De huidige opzet klinkt op papier prachtig waarbij globale teams strijden om de overwinning. Maar uiteindelijk zal er welgeteld 3 bedrijven over die een motor leveren en is het te duur/complex voor nieuwe teams.
  zondag 4 oktober 2020 @ 11:48:12 #84
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_195421262
Marko sluit vertrek Red Bull uit de Formule 1 niet uit

De kop is een beetje misleidend. Marko geeft alleen aan dat er (ondanks het tekenen van het Concorde Agreement) wel een mogelijkheid bestaat om te stoppen:

quote:
Weliswaar heeft het team het nieuwe Concorde Agreement ondertekend, maar daar kan Red Bull onder uit, aldus Marko. "We kunnen het contract jaarlijks opzeggen. Er zit een clausule in die het toestaat aan het eind van elk jaar op te stappen, maar dat heeft niet onze prioriteit. We zijn nu dingen aan het uitzoeken en als we de feiten op tafel hebben nemen Mateschitz en ik een besluit. Ons plan is voor het einde van het jaar duidelijkheid te hebben."
  zondag 4 oktober 2020 @ 11:55:52 #85
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_195421383
Wat ik ook al een tijdje roep hier. Het tekenen van het Concorde Agreement is geen garantie dat teams ook tot en met 2025 in de F1 blijven. Als teams voor 31 maart aangeven dat ze willen stoppen kunnen ze na dat seizoen ook daadwerkelijk uitstappen zonder consequenties.
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  zondag 4 oktober 2020 @ 12:23:47 #86
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_195421835
quote:
1s.gif Op zondag 4 oktober 2020 11:55 schreef Starflyer het volgende:
Wat ik ook al een tijdje roep hier. Het tekenen van het Concorde Agreement is geen garantie dat teams ook tot en met 2025 in de F1 blijven. Als teams voor 31 maart aangeven dat ze willen stoppen kunnen ze na dat seizoen ook daadwerkelijk uitstappen zonder consequenties.
per jaar of alleen voor 31 mrt 2021?
  zondag 4 oktober 2020 @ 13:11:44 #87
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_195422656
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 12:23 schreef THEFXR het volgende:

[..]

per jaar of alleen voor 31 mrt 2021?
Per jaar.
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
pi_195423974
Ik denk dat Max wellicht een jaar naar de Indycars gaat.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_195424014
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 14:08 schreef raptorix het volgende:
Ik denk dat Max wellicht een jaar naar de Indycars gaat.
Tuurlijk niet
pi_195424047
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 14:11 schreef Yashaaaaa het volgende:

[..]

Tuurlijk niet
Je moet goed begrijpen dat Max geen persoon is maar een organisatie die gewoon zoveel mogelijk geld wil verdienen, vanuit dat oogpunt kan het zeer interessant zijn.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  zondag 4 oktober 2020 @ 14:17:16 #91
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_195424183
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 14:12 schreef raptorix het volgende:

[..]

Je moet goed begrijpen dat Max geen persoon is maar een organisatie die gewoon zoveel mogelijk geld wil verdienen, vanuit dat oogpunt kan het zeer interessant zijn.
In de F1 valt voor Max meer geld te verdienen dan in de IndyCars.
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
pi_195424252
quote:
1s.gif Op zondag 4 oktober 2020 14:17 schreef Starflyer het volgende:

[..]

In de F1 valt voor Max meer geld te verdienen dan in de IndyCars.
Dan moet hij wel in een competitieve wagen rijden, voorlopig is het een loopfiets.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_195424320
Hoe vaak zouden Marko en Horner al met Domenicale hebben gesproken. Zou mij niks verbazen, dat ze nu 100% inzetten op een nieuw motor regelement.
.
pi_195424388
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 14:20 schreef raptorix het volgende:

[..]

Dan moet hij wel in een competitieve wagen rijden, voorlopig is het een loopfiets.
Ten eerste heeft hij een contract. Ten tweede verdient hij 35 miljoen per jaar.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
  zondag 4 oktober 2020 @ 14:48:53 #95
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_195424854
quote:
1s.gif Op zondag 4 oktober 2020 14:23 schreef Fer het volgende:
Hoe vaak zouden Marko en Horner al met Domenicale hebben gesproken. Zou mij niks verbazen, dat ze nu 100% inzetten op een nieuw motor regelement.
Pas vanaf 2026. Eerder niet.
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  zondag 4 oktober 2020 @ 15:04:13 #96
131800 Tarado
capô de fusca
pi_195425160
quote:
1s.gif Op zondag 4 oktober 2020 14:48 schreef Starflyer het volgende:

[..]

Pas vanaf 2026. Eerder niet.
terug naar de V10 *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_195425840
WRONG....

[ Bericht 47% gewijzigd door DombohetOlifantje1 op 04-10-2020 15:42:44 (Verkeerde topic ...) ]
pi_195426514
Marko sluit vertrek Red Bull uit de Formule 1 niet uit

Weliswaar heeft het team het nieuwe Concorde Agreement ondertekend, maar daar kan Red Bull onder uit, aldus Marko. "We kunnen het contract jaarlijks opzeggen. Er zit een clausule in die het toestaat aan het eind van elk jaar op te stappen, maar dat heeft niets onze prioriteit. We zijn nu dingen aan het uitzoeken en als we de feiten op tafel hebben nemen Mateschitz en ik een besluit. Ons plan is voor het einde van het jaar duidelijkheid te hebben."
  zondag 4 oktober 2020 @ 16:17:27 #99
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_195426541
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 16:16 schreef Gehrman het volgende:
Marko sluit vertrek Red Bull uit de Formule 1 niet uit

Weliswaar heeft het team het nieuwe Concorde Agreement ondertekend, maar daar kan Red Bull onder uit, aldus Marko. "We kunnen het contract jaarlijks opzeggen. Er zit een clausule in die het toestaat aan het eind van elk jaar op te stappen, maar dat heeft niets onze prioriteit. We zijn nu dingen aan het uitzoeken en als we de feiten op tafel hebben nemen Mateschitz en ik een besluit. Ons plan is voor het einde van het jaar duidelijkheid te hebben."
Zie post #84
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  zondag 4 oktober 2020 @ 16:17:42 #100
429367 DKUp
ON TOUR
pi_195426545
Dit zie ik niet goed eindigen voor Max als hij niet bij Mercedes of Aston Martin eindigt over twee jaar.
SOONY
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')