Dan worden ze gediskwalificeerd wegens nalatigheid ten opzichte van de regels.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 08:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wat als ze beiden voor de verkiezingen doodgaan? Wat gebeurt er dan?
Wou ik net meldenquote:
Harris versus Pence.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 08:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Kip met cola light? Of bedoel je een andere Borisquote:
Hahahaha, geweldigquote:
Ik heb geen idee.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 08:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
HAAGSquote:
Sterkte.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 08:45 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb keelpijn nu. En het is het soort keelpijn dat vaak vooraf gaat aan een verkoudheid
Op zich geen ramp, ik heb het elk jaar wel eens. Maar nu met corona kan ik dus ook echt gewoon de deur niet uit, ook al is het maar een verkoudheidjequote:Op vrijdag 2 oktober 2020 08:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Sterkte.
Daar heb ik afgelopen week ook af en toe, vooral 's ochtends last van.
Hij wint toch welquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 07:44 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Straks heeft ie Biden besmet en wint hij op die manier de verkiezingen
Ja ik ben er ook bang voor. Ik ga er ook maar gewoon van uit nu, kan het later altijd alleen nog meevallenquote:
Biden of Trump?quote:
Ik interpreteerde het als Trump, gezien de emojiquote:
Klopt inderdaad.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 08:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Op zich geen ramp, ik heb het elk jaar wel eens. Maar nu met corona kan ik dus ook echt gewoon de deur niet uit, ook al is het maar een verkoudheidje
Beide zijn niet geweldige presidentskandidatenquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 08:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik interpreteerde het als Trump, gezien de emoji
Dat is helemaal waarquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 08:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Beide zijn niet geweldige presidentskandidaten
Goedemorgen! Wat ben je laatquote:
Je wordt gewoon oudquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja was een wat onrustige nacht dus maar liefst tot 8:40 blijven liggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |