always askimquote:
Op Aliexpress echt enorm veel keuze, maar probeer wel voor 3 lagig te gaan.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:44 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
je hebt mooie zwarte
Nu wel.quote:
Ik ook maar die past niet in mijn binnenzak denk ik.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:44 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ik heb alleen een waterkoker, sorry
Ga jij eens weg.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:45 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ik heb van die blauwe maar ook een stoffen mondkapje met katten gezichtje er op. Van een vriendin gekregen.
quote:
Krijg nou al kotsneigingen hoewel ik ze wel heb btw.quote:
Oh. Ja heb je weinig aan danquote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:46 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Nu wel.
Boodschappen doen maar zonder bril dan, ik heb een bloedhekel aan beslagen glazen.
[..]
Ik ook maar die past niet in mijn binnenzak denk ik.
waarom moet ze wegquote:
ik met la cassaquote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:45 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ik heb van die blauwe maar ook een stoffen mondkapje met katten gezichtje er op. Van een vriendin gekregen.
Goeie vraag he want die heeft het kabinet dus flink open gelaten. Ik heb geen idee of ik het nu moet of niet.quote:
Ze weet wie het zegt Bradge,ik krijg zo klappen.quote:
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze weet wie het zegt Bradge,ik krijg zo klappen.
Dat had ik ook.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:49 schreef kree het volgende:
[..]
Goeie vraag he want die heeft het kabinet dus flink open gelaten. Ik heb geen idee of ik het nu moet of niet.
Het is nog geen verplichting maar winkels hebben wel het recht je te weigeren als ze willen.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:49 schreef kree het volgende:
[..]
Goeie vraag he want die heeft het kabinet dus flink open gelaten. Ik heb geen idee of ik het nu moet of niet.
haha jij moet gaan opruimenquote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
ze willen vanaf morgen heel nederland toch dringend adviesquote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:50 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Het is nog geen verplichting maar winkels hebben wel het recht je te weigeren als ze willen.
Spankquote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Als hij het niet doet dan krijgt hij 2x klappen.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:50 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
haha jij moet gaan opruimen![]()
![]()
![]()
Dringend advies idd, maar zolang die noodwet er niet door is kunnen ze het technisch gezien nog niet compleet verplichten.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:50 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ze willen vanaf morgen heel nederland toch dringend advies
Echt ik snap niet hoe ze daarop komen ofzo en dat het een slim plan is ofzo?>?quote:
Lach jij maar.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:50 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
haha jij moet gaan opruimen![]()
![]()
![]()
nee precies , ze blijven slag om de arm houdenquote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:51 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Dringend advies idd, maar zolang die noodwet er niet door is kunnen ze het technisch gezien nog niet compleet verplichten.
Oei, daar zou ik ontslag voor krijgenquote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:51 schreef DerRabbit het volgende:
Nog even 10 minuten doen alsof ik hard aan het werk ben
Deze heb je van Punk,quote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:51 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ze moeten ophouden met die adviezen en alles aan anderen over te laten.
Wel of niet PUNT.
Ja komop dat gaat voor geen meter werken natuurlijk en kun je nu zelf al uittellen. Verplichten ja of nee. En dat moeten ze doen niet dit.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:50 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Het is nog geen verplichting maar winkels hebben wel het recht je te weigeren als ze willen.
Alles wat je aan verspreiding kan tegen houden is mooi meegenomen.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:51 schreef kree het volgende:
[..]
Echt ik snap niet hoe ze daarop komen ofzo en dat het een slim plan is ofzo?>?
Nou zal er wel eentje meenemen voor dat ik niet voor niks ga lopen en de winkel niet in mag.
Lukt bij mij op werk niet .. hahaquote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:52 schreef noodgang het volgende:
[..]
Oei, daar zou ik ontslag voor krijgen
Mee eens hoor, maar ja dan moet die noodwet erdoor heen zijn. Ze kunnen wettelijk gezien niet anders.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:52 schreef kree het volgende:
[..]
Ja komop dat gaat voor geen meter werken natuurlijk en kun je nu zelf al uittellen. Verplichten ja of nee. En dat moeten ze doen niet dit.
en dat durven ze denk ik niet aanquote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:53 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Mee eens hoor, maar ja dan moet die noodwet erdoor heen zijn. Ze kunnen wettelijk gezien niet anders.
Wel fijn dat de ambtenaren een bonus krijgen.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:52 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Lukt bij mij op werk niet .. haha
Ja, absurd he, waarom niet gewoon zoals in Duitsland, niet zeiken en zeggen vanaf nu doen we zo'n ding op. Mja blijkbaar moet in Nederland eerst iedereen zijn mening geven en lullen we dan nog maanden doorquote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:52 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Alles wat je aan verspreiding kan tegen houden is mooi meegenomen.
Beter iets dan niets.
Maar laat ze er duidelijk in zijn en niet dat gedraai.
Al sinds maart binnen in winkels.quote:
Ja maar daar ben ik het helemaal wel mee eens en ookal is het mondkapjes. Maar zeg dan 1 regel landelijk overal verplichtquote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:52 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Alles wat je aan verspreiding kan tegen houden is mooi meegenomen.
Beter iets dan niets.
Maar laat ze er duidelijk in zijn en niet dat gedraai.
ja en de zorg die het zou krijgen zitten weer addertjes onder .. de belofte van iedere zorgmedewerker is al weer vd baanquote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wel fijn dat de ambtenaren een bonus krijgen.
Alleen rijksambtenarenquote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wel fijn dat de ambtenaren een bonus krijgen.
Daar hebben ze het wel beter voor elkaar al tijden.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:54 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ja, absurd he, waarom niet gewoon zoals in Duitsland, niet zeiken en zeggen vanaf nu doen we zo'n ding op. Mja blijkbaar moet in Nederland eerst iedereen zijn mening geven en lullen we dan nog maanden door
Tsja, als ambtenaar mag je natuurlijk niet aan werken doen. Voor je het weet heb je een burn out.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:52 schreef noodgang het volgende:
[..]
Oei, daar zou ik ontslag voor krijgen
Ja precies. Duidelijkheid.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:54 schreef kree het volgende:
[..]
Ja maar daar ben ik het helemaal wel mee eens en ookal is het mondkapjes. Maar zeg dan 1 regel landelijk overal verplicht
DerRabitquote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tsja, als ambtenaar mag je natuurlijk niet aan werken doen. Voor je het weet heb je een burn out.
Er is niet eens een onwijze wet voor nodig maar ze moeten 1 beleid maken en denk dat de meeste zich eraan houden dan nog op uitzonderingen na. En nu is het van tja je ziet maar of je wil of niet. Wie de fuck verzind dan zoiets dat denk ik. Verkiezingspolitiek en iedereen tevreden houden ofzo wssquote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:53 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Mee eens hoor, maar ja dan moet die noodwet erdoor heen zijn. Ze kunnen wettelijk gezien niet anders.
Dat bedoel ik, even door de zure appel bijten en dan krijgen we minder restrictiesquote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:54 schreef Dven het volgende:
[..]
Al sinds maart binnen in winkels.
Ondertussen kan ik gelukkig nog wel gewoon naar buitenfestivals, concerten, sportwedstrijden en tot 07:00 naar de horeca als ik zou willen.
Mensen die dat graag opgeven zolang ze in winkels maar niet vijf minuten met een kapje op moeten lopen vind ik eh. Bijzonder.
Ze zijn ergens bang voor de groepering die roept niet te willen idd.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:56 schreef kree het volgende:
[..]
Er is niet eens een onwijze wet voor nodig maar ze moeten 1 beleid maken en denk dat de meeste zich eraan houden dan nog op uitzonderingen na. En nu is het van tja je ziet maar of je wil of niet. Wie de fuck verzind dan zoiets dat denk ik. Verkiezingspolitiek en iedereen tevreden houden ofzo wss
Zij die niet meer meedoen.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:57 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ze zijn ergens bang voor de groepering die roept niet te willen idd.
En flinke protesten van komenquote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:57 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Nouja idd want ik weet het nu niet echt hoor wat ik moet doen. Liever geen modkapje btw. Maarja is het nu verplicht of niet als ik straks de supermarkt in stap Of staan ze aan de deur controleren. Lekker duidelijk allemaal en de volgende winkel kan zo weer zonder. Wtf man hahahaquote:
Vond het wel grappih dat Famke Louise nu daadwerkelijk bij Gommers langs geweest is om zich te laten bij leren.quote:
Zal per winkel verschillend zijn idd. Ook lekker warrig.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:58 schreef kree het volgende:
[..]
Nouja idd want ik weet het nu niet echt hoor wat ik moet doen. Liever geen modkapje btw. Maarja is het nu verplicht of niet als ik straks de supermarkt in stap Of staan ze aan de deur controleren. Lekker duidelijk allemaal en de volgende winkel kan zo weer zonder. Wtf man hahaha
Je had ze vannacht moeten horen,ik heb echt gelachen,quote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:57 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Best komisch idd.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:59 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Vond het wel grappih dat Famke Louise nu daadwerkelijk bij Gommers langs geweest is om zich te laten bij leren.
Had ze van te voren moeten doen, had ze geen respect gehad voor corona vanwege haar vliegende stiefpaquote:
Dat sowieso.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:01 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Had ze van te voren moeten doen, had ze geen respect gehad voor corona vanwege haar vliegende stiefpa
Ja zoiets. Maar toch is dit geen slim plan. Want nu is het helemaal onduidelijk. Ik wil best mondkapje dragen hoor hoewel ik het haat. Maar dan moet het wel een algemene regel zijn. Denkt dat winkeliers dat ook zou heloen want die weten ook niet wat te doen.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:57 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Deze zijn wel leuk..quote:
Of ze had met stiefpa kunnen worden praten. Die had haar ook wel ff kunnen vertellen dat hij gewoon betaald krijgt.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:01 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Had ze van te voren moeten doen, had ze geen respect gehad voor corona vanwege haar vliegende stiefpa
Van woede?quote:
kenn ik ook nietquote:
Had ook gekund ja.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:02 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Of ze had met stiefpa kunnen worden praten. Die had haar ook wel ff kunnen vertellen dat hij gewoon betaald krijgt.
Sorry dvenquote:
Nee denk dat het nog onwijs meevalt als zse bv mondkapjes verplichten want echt meeste zullen wel doen. Je houdt groepjes over altijd natuurlijk.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:57 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
En flinke protesten van komen
Ze heeft zich van lippen vergist.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:04 schreef Jippie het volgende:
Voor avondje uit (vind het net een slipje)
[ afbeelding ]
Echt heel veel keuze, zal over paar weken ook in NL in de winkel liggen denk ik.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:02 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Deze zijn wel leuk..
Neem.voor mij ook.mee zit binnen mag er niet uitquote:
Trek dan gewoon een slipje over je hoofd jaquote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:04 schreef Jippie het volgende:
Voor avondje uit (vind het net een slipje)
[ afbeelding ]
Wel ' breed kruis' heeft ze danquote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:04 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ze heeft zich van lippen vergist.
Pics?!quote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:05 schreef Dven het volgende:
[..]
Trek dan gewoon een slipje over je hoofd ja
Denk.ik ook dochter heeft al leukequote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:04 schreef Jippie het volgende:
[..]
Echt heel veel keuze, zal over paar weken ook in NL in de winkel liggen denk ik.
Wat ben je weer origineel en scherp.quote:
Ik heb geen idee want ben er niet geweest sinds nieuwe maatregelen. Maar zal er maar eentje meenemen he voor de zekerheid. Maar duidelijk is anders.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:59 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Zal per winkel verschillend zijn idd. Ook lekker warrig.
Yep ik heb ze ook al in de tas gedaan.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:06 schreef kree het volgende:
[..]
Ik heb geen idee want ben er niet geweest sinds nieuwe maatregelen. Maar zal er maar eentje meenemen he voor de zekerheid. Maar duidelijk is anders.
Als altijd vriendquote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:06 schreef Dven het volgende:
[..]
Wat ben je weer origineel en scherp.
Haha ja nu zijn ze gelukkig niet super duur. Maarja toch maar meenemen hequote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:06 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Yep ik heb ze ook al in de tas gedaan.
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:11 schreef kree het volgende:
Fuck man ik haat de regering beetje nu. Met al dat halfslachtige. Naja
Nou wil jij zeggen dat ze wel duidelijk zijn dan. Voor iedereen trouwens en bedrijven? Dacht het nietquote:
Voor mij welquote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:12 schreef kree het volgende:
[..]
Nou wil jij zeggen dat ze wel duidelijk zijn dan. Voor iedereen trouwens en bedrijven? Dacht het niet
Ok en hoe komt het dan dat het voor jou wel duidelijk is. Terwijl ik dus geen idee heb wat te doen?quote:
Omdat hij heul intelligent isquote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:13 schreef kree het volgende:
[..]
Ok en hoe komt het dan dat het voor jou wel duidelijk is. Terwijl ik dus geen idee heb wat te doen?
Staat leuk op je cv!quote:
Het is een dringend advies om kapjes te dragen in de publieke ruimte zoals winkels ed. Aan jou de keuze dus het wel of niet te doen. Niet echt onduidelijk toch?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:13 schreef kree het volgende:
[..]
Ok en hoe komt het dan dat het voor jou wel duidelijk is. Terwijl ik dus geen idee heb wat te doen?
Ja naja ik snap het hele idee wel. Maar bij mij gaat er niet in dat je dan in 1 winkel mondkapje op moet en bij de volgende weer niet. Tjaaaaaaquote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:14 schreef madam-april het volgende:
[..]
Omdat hij heul intelligent is
Hoi,mooie moeder.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:14 schreef madam-april het volgende:
[..]
Omdat hij heul intelligent is
Het mag van jou allemaal wel wat strenger aan toe gaan met de wet en in de rechtsgang enzo?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:11 schreef kree het volgende:
Fuck man ik haat de regering beetje nu. Met al dat halfslachtige. Naja
Ja dringend advies. Dus in feite doet iedereen wat ze willen. Zeg dan moet opquote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:14 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Het is een dringend advies om kapjes te dragen in de publieke ruimte zoals winkels ed. Aan jou de keuze dus het wel of niet te doen. Niet echt onduidelijk toch?
Ik mag aannemen dat de huisregels bij de ingang wel duidelijk gemaakt worden.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:14 schreef kree het volgende:
[..]
Ja naja ik snap het hele idee wel. Maar bij mij gaat er niet in dat je dan in 1 winkel mondkapje op moet en bij de volgende weer niet. Tjaaaaaa
Dan is het dus de winkeleigenaar die bepaalt of het wel of niet hoeft.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:14 schreef kree het volgende:
[..]
Ja naja ik snap het hele idee wel. Maar bij mij gaat er niet in dat je dan in 1 winkel mondkapje op moet en bij de volgende weer niet. Tjaaaaaa
Haha ja die ken ik ja zowel thuis als op werk. Lol alles fout enzo. Gezeik van baas. Naja dat soort dingen.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:15 schreef mazaru het volgende:
Pfffffff ken je dat? Van die dagen dat alles wat er in je handen komt verkeerd gaat. Als je iets ophangt dan valt het naar beneden. Als je iets moet hebben dan kun je het niet vinden. Als je net alles schoon hebt besef je ineens dat je nog gaatjes moet boren. Als je gaatjes geboord hebt en dan alles hebt opgeruimd dat je dan ineens ziet dat er nog iets geboord moet worden.![]()
Ik ga vanaf nu in staking. Ik beweeg geen centimeter meer
Exact en met je eens. Nu is het allemaal nogal vrijblijvend. Al zie ik wel een toename in mondkapjes. Dus misschien werkt het.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:15 schreef kree het volgende:
[..]
Ja dringend advies. Dus in feite doet iedereen wat ze willen. Zeg dan moet op
Heel herkenbaar *Geeft knuffel*quote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:15 schreef mazaru het volgende:
Pfffffff ken je dat? Van die dagen dat alles wat er in je handen komt verkeerd gaat. Als je iets ophangt dan valt het naar beneden. Als je iets moet hebben dan kun je het niet vinden. Als je net alles schoon hebt besef je ineens dat je nog gaatjes moet boren. Als je gaatjes geboord hebt en dan alles hebt opgeruimd dat je dan ineens ziet dat er nog iets geboord moet worden.![]()
Ik ga vanaf nu in staking. Ik beweeg geen centimeter meer
MrsL.quote:
Vooral kut dat FOK! af en toe op "Bezig" blijft hangen als je een berichtje hebt getypt.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:16 schreef mazaru het volgende:
En Fok! Is ook kut! Geen pagina die normaal laadt
Nee dan begrijp je me niet goed. Het hoeft niet strenger. Maar ze moeten wel een grens stellen van wat nu wel en niet mag. Geen mondkapjes ok ook best. Maar duidelijk zijn is hier de keyquote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Het mag van jou allemaal wel wat strenger aan toe gaan met de wet en in de rechtsgang enzo?
Het beste is dan gewoon overal mee stoppen en een filmpje opzettenquote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:16 schreef kree het volgende:
[..]
Haha ja die ken ik ja zowel thuis als op werk. Lol alles fout enzo. Gezeik van baas. Naja dat soort dingen.
Nou ga ik nog zien maar dan nog is er verschil want bij de volgende winkel loopt iedereen zonder. Bedoel wat is het nut er dan nog van?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik mag aannemen dat de huisregels bij de ingang wel duidelijk gemaakt worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |