Haha hou geen tijd bij of punten dus boeie post t wanneer ik wilquote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:34 schreef noodgang het volgende:
[..]
HAD DIT NIET 8 SECONDEN LATER GEKUND???
Truequote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:31 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
lekker hoor zo wordt spannender
Misschien helpt t als je die als een soort keppeltje draagt tegen de regenquote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:37 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Oei mondkapje doorweekt?
Hai Soul.
Het was ook echt leuk.En Mario is baas.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:30 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
niemand bijna punt gehaald vandaag alleen in de nacht![]()
![]()
FFquote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het was ook echt leuk.En Mario is baas.
Dat valt mee. Vervelender is hoe je bril beslaat met mondkapje. Maar verder heb ik niet zo'n moeite ermee.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:37 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Oei mondkapje doorweekt?
Hai Soul.
Lekkere waterboarding terwijl je looptquote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:37 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Oei mondkapje doorweekt?
Hai Soul.
Mensen zonder mondkapje kijken boos zegt Soul.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:32 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ga ik straks even voor je doen.
Maakt die bejaarde zich ook nog een beetje nuttig voor de maatschappijquote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:38 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Dat valt mee. Vervelender is hoe je bril beslaat met mondkapje. Maar verder heb ik niet zo'n moeite ermee.
Wel sneu voor de dame op middelbare leeftijd die van 12 tot 6 voorin de winkel staat om mensen te zeggen dat ze links of rechtsom moeten lopen met het karretje.
Maar geen Covid!!!quote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
Lekkere waterboarding terwijl je loopt
ja wat lichte klachten mopquote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:36 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Oh dear. Je bent hopelijk niet ziek?
Haags vrind.quote:
Ow dan zal ik ook wel niet veel beeld hebben met boodschappen doen.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:38 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Dat valt mee. Vervelender is hoe je bril beslaat met mondkapje. Maar verder heb ik niet zo'n moeite ermee.
Wel sneu voor de dame op middelbare leeftijd die van 12 tot 6 voorin de winkel staat om mensen te zeggen dat ze links of rechtsom moeten lopen met het karretje.
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
Lekkere waterboarding terwijl je loopt
Hopelijk blijft het daar bij. Ik duim voor je.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:39 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja wat lichte klachten mop
En zo is hetquote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Ligt er ook maar net aan wie het doet, de ene krijgt gezeik, de ander niet.
PARTICIPATIEMAATSCHAPPIJquote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
Maakt die bejaarde zich ook nog een beetje nuttig voor de maatschappij
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mensen zonder mondkapje kijken boos zegt Soul.
ik ook morgen uitslag had liever gaan werken zijn laatste dagen oude baan .. maar goed we volgen protocol en regels nemen geen risicoquote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:40 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Hopelijk blijft het daar bij. Ik duim voor je.
Niet iedereen maar verrassend veel. Nee nog geen looproute in de winkel maar het was meer mensen die binnenkwamen links en mensen die naar buiten gingen rechts zodat er wat afstand is.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:40 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ow dan zal ik ook wel niet veel beeld hebben met boodschappen doen.
Had iedereen een mondkapje op?
Moest je een route volgen? Zou best tijd worden, het is soms niet te doen om mensen te ontwijken.
Kan hem niet meer terugvinden op Tiktok, stond nog open dus kon terugswipen. Lijkt wel of het verwijderd is? Ze hadden er een zoetsappig liefdesliedje van gemaakt leek het, na 1 zin weggeswipedquote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het was ook echt leuk.En Mario is baas.
Netjes.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:41 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Niet iedereen maar verrassend veel. Nee nog geen looproute in de winkel maar het was meer mensen die binnenkwamen links en mensen die naar buiten gingen rechts zodat er wat afstand is.
Inderdaadquote:
Inderdaad. Laten ze ook maar eens wat doe. Ipv alleen maar in de weg lopen en stinkenquote:
Oh eerder was het andersomquote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mensen zonder mondkapje kijken boos zegt Soul.
Ja hoorde het ook van mijn dochter. Meer mensen met mondkapjes, maar ook nog veel zonderquote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:41 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Niet iedereen maar verrassend veel. Nee nog geen looproute in de winkel maar het was meer mensen die binnenkwamen links en mensen die naar buiten gingen rechts zodat er wat afstand is.
Fucking karensquote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:41 schreef Dven het volgende:
Trouwens nooit verwacht dat Nederland zo'n Karenland zou zijn
Corona is een zegen.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
Inderdaad
[..]
Inderdaad. Laten ze ook maar eens wat doe. Ipv alleen maar in de weg lopen en stinken
TEGEN DE GRONDWET!!!!quote:
Bril wel op?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:43 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ik kan mijn brillenkoker niet meer vinden.
Ik heb alleen een waterkoker, sorryquote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:43 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ik kan mijn brillenkoker niet meer vinden.
stinken hou op hoor laatst kon ik geen kant op 1 persoon stonk mega hard naar oud zweet... hele winkel gang stonk ernaarquote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
Inderdaad
[..]
Inderdaad. Laten ze ook maar eens wat doe. Ipv alleen maar in de weg lopen en stinken
Ik witte.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:44 schreef Jippie het volgende:
Heb van die blauwe mondkapjes, maar ga op zoek naar iets minder 'ziekenhuisachtigs'
Als ze verplicht worden ga ik op zoek naar een gasmaskerquote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:44 schreef Jippie het volgende:
Heb van die blauwe mondkapjes, maar ga op zoek naar iets minder 'ziekenhuisachtigs'
je hebt mooie zwartequote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:44 schreef Jippie het volgende:
Durf je nog wel met mij dan?quote:
That's what she saidquote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:44 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
je hebt mooie zwarte
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:44 schreef Jippie het volgende:
Ik heb van die blauwe maar ook een stoffen mondkapje met katten gezichtje er op. Van een vriendin gekregen.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:44 schreef Jippie het volgende:
always askimquote:
Op Aliexpress echt enorm veel keuze, maar probeer wel voor 3 lagig te gaan.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:44 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
je hebt mooie zwarte
Nu wel.quote:
Ik ook maar die past niet in mijn binnenzak denk ik.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:44 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ik heb alleen een waterkoker, sorry
Ga jij eens weg.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:45 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ik heb van die blauwe maar ook een stoffen mondkapje met katten gezichtje er op. Van een vriendin gekregen.
quote:
Krijg nou al kotsneigingen hoewel ik ze wel heb btw.quote:
Oh. Ja heb je weinig aan danquote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:46 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Nu wel.
Boodschappen doen maar zonder bril dan, ik heb een bloedhekel aan beslagen glazen.
[..]
Ik ook maar die past niet in mijn binnenzak denk ik.
waarom moet ze wegquote:
ik met la cassaquote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:45 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ik heb van die blauwe maar ook een stoffen mondkapje met katten gezichtje er op. Van een vriendin gekregen.
Goeie vraag he want die heeft het kabinet dus flink open gelaten. Ik heb geen idee of ik het nu moet of niet.quote:
Ze weet wie het zegt Bradge,ik krijg zo klappen.quote:
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze weet wie het zegt Bradge,ik krijg zo klappen.
Dat had ik ook.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:49 schreef kree het volgende:
[..]
Goeie vraag he want die heeft het kabinet dus flink open gelaten. Ik heb geen idee of ik het nu moet of niet.
Het is nog geen verplichting maar winkels hebben wel het recht je te weigeren als ze willen.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:49 schreef kree het volgende:
[..]
Goeie vraag he want die heeft het kabinet dus flink open gelaten. Ik heb geen idee of ik het nu moet of niet.
haha jij moet gaan opruimenquote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
ze willen vanaf morgen heel nederland toch dringend adviesquote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:50 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Het is nog geen verplichting maar winkels hebben wel het recht je te weigeren als ze willen.
Spankquote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Als hij het niet doet dan krijgt hij 2x klappen.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:50 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
haha jij moet gaan opruimen![]()
![]()
![]()
Dringend advies idd, maar zolang die noodwet er niet door is kunnen ze het technisch gezien nog niet compleet verplichten.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:50 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ze willen vanaf morgen heel nederland toch dringend advies
Echt ik snap niet hoe ze daarop komen ofzo en dat het een slim plan is ofzo?>?quote:
Lach jij maar.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:50 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
haha jij moet gaan opruimen![]()
![]()
![]()
nee precies , ze blijven slag om de arm houdenquote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:51 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Dringend advies idd, maar zolang die noodwet er niet door is kunnen ze het technisch gezien nog niet compleet verplichten.
Oei, daar zou ik ontslag voor krijgenquote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:51 schreef DerRabbit het volgende:
Nog even 10 minuten doen alsof ik hard aan het werk ben
Deze heb je van Punk,quote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:51 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ze moeten ophouden met die adviezen en alles aan anderen over te laten.
Wel of niet PUNT.
Ja komop dat gaat voor geen meter werken natuurlijk en kun je nu zelf al uittellen. Verplichten ja of nee. En dat moeten ze doen niet dit.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:50 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Het is nog geen verplichting maar winkels hebben wel het recht je te weigeren als ze willen.
Alles wat je aan verspreiding kan tegen houden is mooi meegenomen.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:51 schreef kree het volgende:
[..]
Echt ik snap niet hoe ze daarop komen ofzo en dat het een slim plan is ofzo?>?
Nou zal er wel eentje meenemen voor dat ik niet voor niks ga lopen en de winkel niet in mag.
Lukt bij mij op werk niet .. hahaquote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:52 schreef noodgang het volgende:
[..]
Oei, daar zou ik ontslag voor krijgen
Mee eens hoor, maar ja dan moet die noodwet erdoor heen zijn. Ze kunnen wettelijk gezien niet anders.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:52 schreef kree het volgende:
[..]
Ja komop dat gaat voor geen meter werken natuurlijk en kun je nu zelf al uittellen. Verplichten ja of nee. En dat moeten ze doen niet dit.
en dat durven ze denk ik niet aanquote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:53 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Mee eens hoor, maar ja dan moet die noodwet erdoor heen zijn. Ze kunnen wettelijk gezien niet anders.
Wel fijn dat de ambtenaren een bonus krijgen.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:52 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Lukt bij mij op werk niet .. haha
Ja, absurd he, waarom niet gewoon zoals in Duitsland, niet zeiken en zeggen vanaf nu doen we zo'n ding op. Mja blijkbaar moet in Nederland eerst iedereen zijn mening geven en lullen we dan nog maanden doorquote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:52 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Alles wat je aan verspreiding kan tegen houden is mooi meegenomen.
Beter iets dan niets.
Maar laat ze er duidelijk in zijn en niet dat gedraai.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |