Is wel een leuke man.quote:
Heb je de NLversie van 'Jerusalema' al gehoordquote:
Deze UI is echt top.quote:
Sodeknettersquote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:26 schreef Sodeknetters het volgende:
Zo, mijn weekend is begonnen.
Mogge!
Mogguhquote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:26 schreef Sodeknetters het volgende:
Mogge!
oh link plsquote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:26 schreef Jippie het volgende:
[..]
Heb je de NLversie van 'Jerusalema' al gehoord
Nee.Linkje?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:26 schreef Jippie het volgende:
[..]
Heb je de NLversie van 'Jerusalema' al gehoord
Bah het lelijkste scheldwoord ooit. Ik krijg altijd rillingen als ik dat hoor.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:25 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ja, gisteren ook in ZH liep jongen van jaar of twintig te schreeuwen bij het bloedprikken K dit en K dat, was in staat om hem neer te hoeken maar hij liep weg. Beveiliging bleef ook gewoon achter de balie zitten, je hoorde die gozer door het hele ZH schreeuwen.
Heer Sode.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:26 schreef Sodeknetters het volgende:
Mogge!
Knetter.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:26 schreef Sodeknetters het volgende:
Mogge!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:30 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
niemand bijna punt gehaald vandaag alleen in de nacht![]()
![]()
lekker hoor zo wordt spannenderquote:
niet te doen zeg, kunnen jullie allemaal niet even gaan kijken of iedereen wel een mondkapje op heeft in de supermarkt?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:30 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
niemand bijna punt gehaald vandaag alleen in de nacht![]()
![]()
Ga ik straks even voor je doen.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:31 schreef noodgang het volgende:
[..]
niet te doen zeg, kunnen jullie allemaal niet even gaan kijken of iedereen wel een mondkapje op heeft in de supermarkt?
Ik zie de bovenkanten nog, dus volgens mij kunnen ze watertrappelen.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:31 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Als het niet teveel is.
Ze hebben geen zwemdiploma.
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:32 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ga ik straks even voor je doen.
mag niet naar buiten enzoquote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:31 schreef noodgang het volgende:
[..]
niet te doen zeg, kunnen jullie allemaal niet even gaan kijken of iedereen wel een mondkapje op heeft in de supermarkt?
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:32 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ik zie de bovenkanten nog, dus volgens mij kunnen ze watertrappelen.
Van wie niet?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:32 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
mag niet naar buiten enzo
Tot uitslag testquote:
HAD DIT NIET 8 SECONDEN LATER GEKUND???quote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:34 schreef kree het volgende:
Hnn mis beetje muzikanten vriendjes nu. Niet dat het zoveel uitmaakt. Maargoed denk ook dat je echt muzikant moet zijn om te snappen hoe onwijs moeilijk het dan nog kan zijn en al helemaal als je een band moet regelen en ijden ook.
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:34 schreef noodgang het volgende:
[..]
HAD DIT NIET 8 SECONDEN LATER GEKUND???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |