Dat had ik ook.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:49 schreef kree het volgende:
[..]
Goeie vraag he want die heeft het kabinet dus flink open gelaten. Ik heb geen idee of ik het nu moet of niet.
Het is nog geen verplichting maar winkels hebben wel het recht je te weigeren als ze willen.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:49 schreef kree het volgende:
[..]
Goeie vraag he want die heeft het kabinet dus flink open gelaten. Ik heb geen idee of ik het nu moet of niet.
haha jij moet gaan opruimenquote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze weet wie het zegt Bradge,ik krijg zo klappen.
ze willen vanaf morgen heel nederland toch dringend adviesquote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:50 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Het is nog geen verplichting maar winkels hebben wel het recht je te weigeren als ze willen.
Spankquote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze weet wie het zegt Bradge,ik krijg zo klappen.
Als hij het niet doet dan krijgt hij 2x klappen.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:50 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
haha jij moet gaan opruimen![]()
![]()
![]()
Dringend advies idd, maar zolang die noodwet er niet door is kunnen ze het technisch gezien nog niet compleet verplichten.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:50 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ze willen vanaf morgen heel nederland toch dringend advies
Echt ik snap niet hoe ze daarop komen ofzo en dat het een slim plan is ofzo?>?quote:
Lach jij maar.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:50 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
haha jij moet gaan opruimen![]()
![]()
![]()
nee precies , ze blijven slag om de arm houdenquote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:51 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Dringend advies idd, maar zolang die noodwet er niet door is kunnen ze het technisch gezien nog niet compleet verplichten.
Oei, daar zou ik ontslag voor krijgenquote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:51 schreef DerRabbit het volgende:
Nog even 10 minuten doen alsof ik hard aan het werk ben
Deze heb je van Punk,quote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:51 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ze moeten ophouden met die adviezen en alles aan anderen over te laten.
Wel of niet PUNT.
Ja komop dat gaat voor geen meter werken natuurlijk en kun je nu zelf al uittellen. Verplichten ja of nee. En dat moeten ze doen niet dit.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:50 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Het is nog geen verplichting maar winkels hebben wel het recht je te weigeren als ze willen.
Alles wat je aan verspreiding kan tegen houden is mooi meegenomen.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:51 schreef kree het volgende:
[..]
Echt ik snap niet hoe ze daarop komen ofzo en dat het een slim plan is ofzo?>?
Nou zal er wel eentje meenemen voor dat ik niet voor niks ga lopen en de winkel niet in mag.
Lukt bij mij op werk niet .. hahaquote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:52 schreef noodgang het volgende:
[..]
Oei, daar zou ik ontslag voor krijgen
Mee eens hoor, maar ja dan moet die noodwet erdoor heen zijn. Ze kunnen wettelijk gezien niet anders.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:52 schreef kree het volgende:
[..]
Ja komop dat gaat voor geen meter werken natuurlijk en kun je nu zelf al uittellen. Verplichten ja of nee. En dat moeten ze doen niet dit.
en dat durven ze denk ik niet aanquote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:53 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Mee eens hoor, maar ja dan moet die noodwet erdoor heen zijn. Ze kunnen wettelijk gezien niet anders.
Wel fijn dat de ambtenaren een bonus krijgen.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:52 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Lukt bij mij op werk niet .. haha
Ja, absurd he, waarom niet gewoon zoals in Duitsland, niet zeiken en zeggen vanaf nu doen we zo'n ding op. Mja blijkbaar moet in Nederland eerst iedereen zijn mening geven en lullen we dan nog maanden doorquote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:52 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Alles wat je aan verspreiding kan tegen houden is mooi meegenomen.
Beter iets dan niets.
Maar laat ze er duidelijk in zijn en niet dat gedraai.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |