Voor mij welquote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:12 schreef kree het volgende:
[..]
Nou wil jij zeggen dat ze wel duidelijk zijn dan. Voor iedereen trouwens en bedrijven? Dacht het niet
Ok en hoe komt het dan dat het voor jou wel duidelijk is. Terwijl ik dus geen idee heb wat te doen?quote:
Omdat hij heul intelligent isquote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:13 schreef kree het volgende:
[..]
Ok en hoe komt het dan dat het voor jou wel duidelijk is. Terwijl ik dus geen idee heb wat te doen?
Staat leuk op je cv!quote:
Het is een dringend advies om kapjes te dragen in de publieke ruimte zoals winkels ed. Aan jou de keuze dus het wel of niet te doen. Niet echt onduidelijk toch?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:13 schreef kree het volgende:
[..]
Ok en hoe komt het dan dat het voor jou wel duidelijk is. Terwijl ik dus geen idee heb wat te doen?
Ja naja ik snap het hele idee wel. Maar bij mij gaat er niet in dat je dan in 1 winkel mondkapje op moet en bij de volgende weer niet. Tjaaaaaaquote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:14 schreef madam-april het volgende:
[..]
Omdat hij heul intelligent is
Hoi,mooie moeder.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:14 schreef madam-april het volgende:
[..]
Omdat hij heul intelligent is
Het mag van jou allemaal wel wat strenger aan toe gaan met de wet en in de rechtsgang enzo?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:11 schreef kree het volgende:
Fuck man ik haat de regering beetje nu. Met al dat halfslachtige. Naja
Ja dringend advies. Dus in feite doet iedereen wat ze willen. Zeg dan moet opquote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:14 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Het is een dringend advies om kapjes te dragen in de publieke ruimte zoals winkels ed. Aan jou de keuze dus het wel of niet te doen. Niet echt onduidelijk toch?
Ik mag aannemen dat de huisregels bij de ingang wel duidelijk gemaakt worden.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:14 schreef kree het volgende:
[..]
Ja naja ik snap het hele idee wel. Maar bij mij gaat er niet in dat je dan in 1 winkel mondkapje op moet en bij de volgende weer niet. Tjaaaaaa
Dan is het dus de winkeleigenaar die bepaalt of het wel of niet hoeft.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:14 schreef kree het volgende:
[..]
Ja naja ik snap het hele idee wel. Maar bij mij gaat er niet in dat je dan in 1 winkel mondkapje op moet en bij de volgende weer niet. Tjaaaaaa
Haha ja die ken ik ja zowel thuis als op werk. Lol alles fout enzo. Gezeik van baas. Naja dat soort dingen.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:15 schreef mazaru het volgende:
Pfffffff ken je dat? Van die dagen dat alles wat er in je handen komt verkeerd gaat. Als je iets ophangt dan valt het naar beneden. Als je iets moet hebben dan kun je het niet vinden. Als je net alles schoon hebt besef je ineens dat je nog gaatjes moet boren. Als je gaatjes geboord hebt en dan alles hebt opgeruimd dat je dan ineens ziet dat er nog iets geboord moet worden.![]()
Ik ga vanaf nu in staking. Ik beweeg geen centimeter meer
Exact en met je eens. Nu is het allemaal nogal vrijblijvend. Al zie ik wel een toename in mondkapjes. Dus misschien werkt het.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:15 schreef kree het volgende:
[..]
Ja dringend advies. Dus in feite doet iedereen wat ze willen. Zeg dan moet op
Heel herkenbaar *Geeft knuffel*quote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:15 schreef mazaru het volgende:
Pfffffff ken je dat? Van die dagen dat alles wat er in je handen komt verkeerd gaat. Als je iets ophangt dan valt het naar beneden. Als je iets moet hebben dan kun je het niet vinden. Als je net alles schoon hebt besef je ineens dat je nog gaatjes moet boren. Als je gaatjes geboord hebt en dan alles hebt opgeruimd dat je dan ineens ziet dat er nog iets geboord moet worden.![]()
Ik ga vanaf nu in staking. Ik beweeg geen centimeter meer
MrsL.quote:
Vooral kut dat FOK! af en toe op "Bezig" blijft hangen als je een berichtje hebt getypt.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:16 schreef mazaru het volgende:
En Fok! Is ook kut! Geen pagina die normaal laadt
Nee dan begrijp je me niet goed. Het hoeft niet strenger. Maar ze moeten wel een grens stellen van wat nu wel en niet mag. Geen mondkapjes ok ook best. Maar duidelijk zijn is hier de keyquote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Het mag van jou allemaal wel wat strenger aan toe gaan met de wet en in de rechtsgang enzo?
Het beste is dan gewoon overal mee stoppen en een filmpje opzettenquote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:16 schreef kree het volgende:
[..]
Haha ja die ken ik ja zowel thuis als op werk. Lol alles fout enzo. Gezeik van baas. Naja dat soort dingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |