Trek dan gewoon een slipje over je hoofd jaquote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:04 schreef Jippie het volgende:
Voor avondje uit (vind het net een slipje)
[ afbeelding ]
Wel ' breed kruis' heeft ze danquote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:04 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ze heeft zich van lippen vergist.
Pics?!quote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:05 schreef Dven het volgende:
[..]
Trek dan gewoon een slipje over je hoofd ja
Denk.ik ook dochter heeft al leukequote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:04 schreef Jippie het volgende:
[..]
Echt heel veel keuze, zal over paar weken ook in NL in de winkel liggen denk ik.
Wat ben je weer origineel en scherp.quote:
Ik heb geen idee want ben er niet geweest sinds nieuwe maatregelen. Maar zal er maar eentje meenemen he voor de zekerheid. Maar duidelijk is anders.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:59 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Zal per winkel verschillend zijn idd. Ook lekker warrig.
Yep ik heb ze ook al in de tas gedaan.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:06 schreef kree het volgende:
[..]
Ik heb geen idee want ben er niet geweest sinds nieuwe maatregelen. Maar zal er maar eentje meenemen he voor de zekerheid. Maar duidelijk is anders.
Als altijd vriendquote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:06 schreef Dven het volgende:
[..]
Wat ben je weer origineel en scherp.
Haha ja nu zijn ze gelukkig niet super duur. Maarja toch maar meenemen hequote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:06 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Yep ik heb ze ook al in de tas gedaan.
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:11 schreef kree het volgende:
Fuck man ik haat de regering beetje nu. Met al dat halfslachtige. Naja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |