Best komisch idd.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:59 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Vond het wel grappih dat Famke Louise nu daadwerkelijk bij Gommers langs geweest is om zich te laten bij leren.
Had ze van te voren moeten doen, had ze geen respect gehad voor corona vanwege haar vliegende stiefpaquote:
Dat sowieso.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:01 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Had ze van te voren moeten doen, had ze geen respect gehad voor corona vanwege haar vliegende stiefpa
Ja zoiets. Maar toch is dit geen slim plan. Want nu is het helemaal onduidelijk. Ik wil best mondkapje dragen hoor hoewel ik het haat. Maar dan moet het wel een algemene regel zijn. Denkt dat winkeliers dat ook zou heloen want die weten ook niet wat te doen.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:57 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ze zijn ergens bang voor de groepering die roept niet te willen idd.
Deze zijn wel leuk..quote:
Of ze had met stiefpa kunnen worden praten. Die had haar ook wel ff kunnen vertellen dat hij gewoon betaald krijgt.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:01 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Had ze van te voren moeten doen, had ze geen respect gehad voor corona vanwege haar vliegende stiefpa
Van woede?quote:
kenn ik ook nietquote:
Had ook gekund ja.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:02 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Of ze had met stiefpa kunnen worden praten. Die had haar ook wel ff kunnen vertellen dat hij gewoon betaald krijgt.
Sorry dvenquote:
Nee denk dat het nog onwijs meevalt als zse bv mondkapjes verplichten want echt meeste zullen wel doen. Je houdt groepjes over altijd natuurlijk.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:57 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
En flinke protesten van komen
Ze heeft zich van lippen vergist.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:04 schreef Jippie het volgende:
Voor avondje uit (vind het net een slipje)
[ afbeelding ]
Echt heel veel keuze, zal over paar weken ook in NL in de winkel liggen denk ik.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:02 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Deze zijn wel leuk..
Neem.voor mij ook.mee zit binnen mag er niet uitquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |