Jatog!!quote:Op woensdag 30 september 2020 22:30 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oh wat een lekkere klassieker is dit![]()
![]()
![]()
Was een mooie lapo lepel geweestquote:Op woensdag 30 september 2020 22:31 schreef puzziepie het volgende:
[ afbeelding ]
Dan is deze niet meer nodig
quote:Op woensdag 30 september 2020 22:32 schreef JustinK het volgende:
[..]
Helemaal strak met een lepel in m'n mik
Ik vond het wel zo netjes om jou af te laten lepelen.quote:Op woensdag 30 september 2020 22:32 schreef JustinK het volgende:
[..]
Was een mooie lapo lepel geweest
Dat is liefquote:Op woensdag 30 september 2020 22:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vond het wel zo netjes om jou af te laten lepelen.
quote:Op woensdag 30 september 2020 22:35 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat is liefVolgende lapo mag jij lepelen
![]()
Sommige lepels zullen nooit iets leren omdat ze alles te snel begrijpen.quote:Op woensdag 30 september 2020 22:43 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik weet het al... klap van de lepel gehad
Ah we hebben te maken met iemand die is hoogbelepeldquote:Op woensdag 30 september 2020 22:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Sommige lepels zullen nooit iets leren omdat ze alles te snel begrijpen.
quote:Op woensdag 30 september 2020 22:47 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ah we hebben te maken met iemand die is hoogbelepeld
quote:Op woensdag 30 september 2020 22:50 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Oh ik krijg nu een waarschuwing bij die websiteRust zacht lieve vriend
quote:
quote:Op woensdag 30 september 2020 22:51 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Whutttt?![]()
![]()
![]()
Dit is een grapje toch??
quote:
Iddquote:Op woensdag 30 september 2020 22:54 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
In Azië keken mensen mij raar aan als ik rijst at met een lepel
Is gewoon het superieure gerei
quote:Op woensdag 30 september 2020 22:54 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
In Azië keken mensen mij raar aan als ik rijst at met een lepel
Is gewoon het superieure gerei
Lullig drinken danquote:Op woensdag 30 september 2020 23:00 schreef JustinK het volgende:
Sommige mensen gebruiken zelfs een lepel bij het drinken van een flesje Spa
Nietesquote:Op woensdag 30 september 2020 23:02 schreef JustinK het volgende:
[..]
Jij denkt weer aan andere lepels
Ik weet niet hoe ik die moet interpreteren....quote:Op woensdag 30 september 2020 23:04 schreef puzziepie het volgende:
Ik voel me nu wel zwaar in de lepel genomen
Ik ben ook heus wel eens lievquote:Op woensdag 30 september 2020 23:07 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik die moet interpreteren....
quote:Op woensdag 30 september 2020 23:11 schreef JustinK het volgende:
Maar wil nog wel even deze handige tip delen
[ afbeelding ]
Geil.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 09:48 schreef Q.C.Passed het volgende:
Lepeltje lepeltje,
Streel over mijn tepeltje.
Ik lik je af en pak je beet,
Stop soms een lepel in mijn reet.
Vrouwtje Theelepel, geile slet.
Ligt lepeltje lepeltje in mijn bed.
Ben je in een slecht humeur,
Stop een lepel in je scheur.
Die heb ik ookquote:Op donderdag 1 oktober 2020 10:14 schreef Nine. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij heeft er wel wat weg van ja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://improvisedlife.co(...)s-eddys-spoon-dress/My age is very
Inappropriate
for my behavior
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 11:52 schreef puzziepie het volgende:
Prachtig!!Maar lijkt me moeilijk dansen met dat gewicht van die lepels op je lijf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is een hele workout!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://improvisedlife.co(...)s-eddys-spoon-dress/![]()
Maar het kan natuurlijk ook zo:quote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:04 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Misschien moet ik het toch eens proberen
OMGquote:
Whoop whoopquote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:25 schreef puzziepie het volgende:
Of met lekker dansen![]()
Meer mijn ding
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:30 schreef JustinK het volgende:
[..]
Goed bezig!Lekker is dat he
Lopen is ook goed voor de lepel
En mooien foto's
Vrouwen hebben geen lepelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar heerlijk gelopen![]()
Na een jaar hypo te zijn geweest (Kwam er dus achter dat de spoon theory gaat over mensen met Hashimotoen dus ook ergens vaag over mijn eigen conditie)
ben ik weer Graves en ga ik weer lekker hyper , en ik ben daar nog nooit zo blij om geweest![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Ja die ookquote:
Oh dat is dan wel mooi!quote:Maar heerlijk gelopen![]()
Na een jaar hypo te zijn geweest (Kwam er dus achter dat de spoon theory gaat over mensen met Hashimotoen dus ook ergens vaag over mijn eigen conditie)
ben ik weer Graves en ga ik weer lekker hyper , en ik ben daar nog nooit zo blij om geweest![]()
De innerlijke lepelquote:Op donderdag 1 oktober 2020 16:07 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja die ookmaar ik bedoel de innerlijke lepel natuurlijk
[..]
Oh dat is dan wel mooi!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 13:45 schreef JustinK het volgende:
Pic van m'n zusje:Leuk zusjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Handig zo'n neus![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://boingboing.net/20(...)oon-installed-o.htmlMy age is very
Inappropriate
for my behavior
quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 16:04 schreef puzziepie het volgende:
[ afbeelding ]Lepels nog aan toe!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://boingboing.net/20(...)oon-installed-o.html![]()
quote:Op zondag 4 oktober 2020 11:25 schreef JustinK het volgende:
Lepelsteuren
Lepelsteuren (Polyodontidae) vormen een primitieve familie van vissen uit de orde van de steurachtigen (Acipenseriformes). Kenmerkend van vissen uit deze familie is de grote bek en de langgerekte lepelachtige snuit. Deze snuit neemt de helft van de totale lengte van de vis in beslag. Sommige delen van de vis, zoals het skelet en de diep gevorkte staartvin, lijken op delen van haaien, hoewel ze er niet nauw mee verwant zijn.
Lepelsteuren zijn de oudst bekende vissen, waarvan fossiele vondsten dateren van 300 tot 400 miljoen jaar geleden (50 miljoen jaar vóór het verschijnen van de dinosaurussen). Het lichaam van de vissen bevat een hoog gehalte aan visolie, en zelfs opgezette exemplaren lekken soms nog een olieachtige vloeistof.
[ afbeelding ]
Soorten
Noord-Amerika
Er bestaat nog maar een levende soort in de familie van de lepelsteuren: de Polyodon spathula. Hij leeft in langzaam stromend water van de Mississippi, Missouri, Ohio en de rivieren in Oklahoma. De vis werd vroeger ook aangetroffen in de Grote Meren. In mei 2000 is de vis uitgestorven verklaard in Canada.
In Noord-Amerika is de lepelsteur een van de grootste zoetwatervissen, hij wordt daar gewoonlijk 1,50 meter lang en weegt dan meer dan 25 kilogram. Het grootste exemplaar werd in Iowa gevangen en woog 91 kilogram. Het is lastig om de leeftijd van exemplaren te bepalen, maar ze worden naar schatting meer dan 50 jaar oud.
Fossiele exemplaren van andere lepelsteursoorten zijn ook aangetroffen, zoals Crossopholis magnicaudatus die gevonden werd in Wyoming en dateert uit het Eoceen.
China
In januari 2020 is, na jarenlang vergeefs ernaar gezocht te hebben, de Psephurus gladius, die leefde in de Jangtsekiang, als officieel uitgestorven (tussen 2005 en 2010) verklaard. Er werden van deze soort in China in het verleden exemplaren aangetroffen van 7 meter lang die 450 kilogram wogen.
Kenmerken
Onderzoekers dachten vroeger dat de lepel van de vissen gebruikt werd om bodemvegetatie van meren en rivieren om te woelen, maar nu is bekend dat deze alleen gebruikt wordt voor het filteren van zoöplankton uit het water. Ze doen dit met de kieuwbogen binnen de bek. Verder blijkt de lepel ook te dienen als stabilisator tijdens het zwemmen, waarbij de lepel als een soort vliegtuigvleugel fungeert. Uit recent onderzoek blijkt dat de vissen elektrosensoren bezitten waarmee ze zwakke elektrische velden kunnen detecteren.
Status
Door onder andere overbevissing en dammenbouw, waardoor migratieroutes worden onderbroken en het voor de vissen lastig wordt om de paaigronden te bereiken, is de populatie sterk in aantal afgenomen.
Kaviaar
Net als de kuit van vissen uit de steurenfamilie, wordt ook de kuit van deze vis gebruikt om kaviaar van te fabriceren. Een wijfje heeft 9 tot 10 jaar nodig om eieren te kunnen leggen en legt per jaar meer dan een half miljoen eieren. Ze paaien echter niet elk jaar.
[ afbeelding ]
Bij dezequote:Op zondag 4 oktober 2020 12:33 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
In het Engels noemt dat een paddlefish. Zijn peddels dus eigenlijk gewoon lepels?
Nog schattigerquote:Op zondag 4 oktober 2020 22:14 schreef JustinK het volgende:
[..]
Wat zijn katten + lepels dan wel niet?
quote:Op maandag 5 oktober 2020 13:58 schreef JustinK het volgende:
[..]
Is het een vogel?
Is het een vliegtuig?
Nee, het is Superlepel!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://futurearchitectur(...)1-ad13-ad841ca1a43a/My age is very
Inappropriate
for my behavior
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 17:57 schreef JustinK het volgende:
Voor de liefhebbers van lepelhouse en lepeltechno heb ik een mix gemaaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Die kende ik nog nietquote:
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 17:57 schreef JustinK het volgende:
Voor de liefhebbers van lepelhouse en lepeltechno heb ik een mix gemaaktLekker mixjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ja die mix heb ik geluisterdquote:Op zondag 11 oktober 2020 20:49 schreef JustinK het volgende:
[..]
Die kende ik nog niet
[..]
Lekker mixje
Jawelquote:Op zondag 11 oktober 2020 20:51 schreef puzziepie het volgende:
[..]
ja die mix heb ik geluisterd![]()
![]()
Maar die heb jij echt niet zelf gemaaktToch??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 11 oktober 2020 20:52 schreef JustinK het volgende:
[..]
Jawel
Ja maar dat heb jij niet zelf gemaaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
NEE TOCH![]()
![]()
WEL?
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Jawelquote:Op zondag 11 oktober 2020 20:54 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja maar dat heb jij niet zelf gemaakt![]()
NEE TOCH![]()
![]()
WEL?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wowquote:![]()
Mooi voor in de tuin![]()
![]()
quote:Op zondag 11 oktober 2020 22:01 schreef JustinK het volgende:
[..]
Jawel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik geloof je niet
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
quote:
quote:Op zondag 11 oktober 2020 22:15 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat zijn wel heel veel tongenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Okay DJ JUS , nog meer muziek gemaakt?
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Heul veel mixenquote:Op zondag 11 oktober 2020 22:16 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat zijn wel heel veel tongen![]()
Okay DJ JUS , nog meer muziek gemaakt?Maar dit was de eerste techno-achtige mix
Of als in JustinK?quote:![]()
![]()
Echt echt?quote:Op zondag 11 oktober 2020 22:19 schreef JustinK het volgende:
[..]
Heul veel mixenMaar dit was de eerste techno-achtige mix
[..]
Of als in JustinK?![]()
Echt??![]()
Justink kan ook als een tattoo shop overkomen![]()
Waar mijn rug gedaan is heette ook zoiets
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Post dan es een lekkere vette techno mix![]()
![]()
Ik houw durvanMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Echt!quote:Op zondag 11 oktober 2020 22:22 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Echt echt?![]()
Echt??![]()
Justink kan ook als een tattoo shop overkomen![]()
Waar mijn rug gedaan is heette ook zoiets
Ow dat zou kunnen, geen idee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die ik laatst gepost had was dus m'n eerste techno mixquote:Op zondag 11 oktober 2020 22:23 schreef puzziepie het volgende:
Post dan es een lekkere vette techno mix![]()
![]()
Ik houw durvanZet die maar op repeat
quote:Op zondag 11 oktober 2020 22:26 schreef JustinK het volgende:
[..]
Echt!
Ow dat zou kunnen, geen idee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Die ik laatst gepost had was dus m'n eerste techno mixZet die maar op repeat
Geen JustinK op mijn rug nepperSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een zwaan![]()
Mij een beetje lekker maken ,met niks
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ook mooiquote:Op zondag 11 oktober 2020 22:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Geen JustinK op mijn rug nepper![]()
Een zwaan![]()
Hoewel een lepel ook niet had misstaan
quote:Mij een beetje lekker maken ,met niks![]()
![]()
Wie weet als ik ooit wat geld heb neem ik wel een leuke lepelquote:Op zondag 11 oktober 2020 22:35 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ook mooiHoewel een lepel ook niet had misstaan
[..]
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
quote:Op maandag 12 oktober 2020 21:47 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dit plaatje is echt de kers op de lepelJa !! En uit het steeltje van de kers komt water
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Oh nu zie ik het ook jaquote:Op maandag 12 oktober 2020 21:48 schreef puzziepie het volgende:
[..]Ja !! En uit het steeltje van de kers komt water
![]()
![]()
Oh dat is over 2 jaar geleden, spannendquote:![]()
Je gaat me toch niet vertellen dat je hier echt bent geweest he![]()
![]()
Ik wil zo graag alles geloven![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Haha, nee hier was ik niet bijquote:Op maandag 12 oktober 2020 22:10 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oh dat is over 2 jaar geleden, spannend![]()
Je gaat me toch niet vertellen dat je hier echt bent geweest he![]()
![]()
Ik wil zo graag alles geloven![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILER: deze zet ik maar in een spoiler...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 26 oktober 2020 08:57 schreef Nine. het volgende:
SPOILER: deze zet ik maar in een spoiler...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
quote:Op maandag 26 oktober 2020 08:57 schreef Nine. het volgende:
Niet geschikt voor theelepels. Geadviseerd om te kijken in het bijzijn van een soeplepelSPOILER: deze zet ik maar in een spoiler...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Wat een mietjesquote:Op maandag 26 oktober 2020 10:37 schreef JustinK het volgende:
[..]
Niet geschikt voor theelepels. Geadviseerd om te kijken in het bijzijn van een soeplepel
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Eet smakelijkquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 19:49 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dan maar even wat eten
[ afbeelding ]
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Sperm Spoons
2008
Spoons, Stainless PanelsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Enlarged art work
Sperm Spoons
1992-Present
Recycled SpoonsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Spoons/Sperms are works ranging from the placement of hundreds of spoons on a stainless steel panel (60” by 48”) to
thousands of spoons covering a whole gallery wall. The handles of the spoons are lined up facing in the same direction resulting
in an arrangement that resembles a mass of spermatozoa racing toward an unseen ovum. Just as in the process of fertilization,
only one of the sperms, numbering in the millions, will be successful in the struggle to reach the target ovum. So life, as Park
sees it, is “a struggle in which only the fittest will survive.”
His spoon project began serendipitously as he was drinking hot tea and coffee to stay warm in his drafty studio. While stirring
those drinks, he started to wonder, “What can I do with a spoon?” Contemplating and considering its shape, he thought, “It
looked like a sperm…something that I could see as a possibility, and it turned out to be a pretty interesting object. I wanted to
see what it would look like if I twisted the metal. I didn’t have a blowtorch. I didn’t want to pound it…and create noise…and turn
it into a crafted item. I wanted to be more wise about it so I used the little bench vise in the studio and some pliers and just
played with it, twisting and turning.”
Once he had begun to consider the possibilities of spoons and how they could be transformed, he started collecting locally,
buying spoons from thrift stores …all used, often dirty, and in need of cleaning. Later, frequenting flea markets, Park began
collecting spoons on a larger scale.
He remembers, for example, when he was in Upstate New York collecting spoons, “I was talking to a local professional flea
marketer, and I asked him if he had spoons and he said ‘Yes,’ so he brought out a whole bucketful of spoons, and we negotiated
a price. After we had negotiated the price, he brought out a bucketful of forks, but I said I just needed spoons. He said, ‘If you
open a Chinese restaurant, don’t you think you’ll need forks, also?’ implying that I would open a Chinese restaurant in the
neighborhood. That was an interesting comment, revealing how he connected my perceived ethnicity with an ethnic stereotype.
So I guess, if I would open a restaurant, I could call it ‘Spoons Only’.” Another time, when he was also collecting spoons in huge
quantities, but not discussing that he would use them for art work, a vendor revealed yet another ethnic stereotype: “Oh, you
Orientals, you’re smart. You’ll do something with this, maybe.”
When Park was collecting all these spoons, he says, “ I didn’t know exactly what I would do with them but I saw something. I
didn’t know what it was but I could see a possibility. I’m still collecting spoons; over the years I have collected over 8,000
spoons.”My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
quote:Op zondag 8 november 2020 18:19 schreef puzziepie het volgende:
Sperm Spoons
2008
Spoons, Stainless PanelsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Enlarged art work
Sperm Spoons
1992-Present
Recycled SpoonsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]![]()
![]()
Leuke lepel actiequote:Op vrijdag 27 november 2020 11:01 schreef JustinK het volgende:
BLACK FRIDAY ACTIE:
ALLE LEPELS NU VOOR 2 KEER DE HELFT!!!
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Hoeveel lepels heb je ingeslagen?quote:Op vrijdag 27 november 2020 11:29 schreef JustinK het volgende:
[..]
Zeker, meteen weer een voorraad ingeslagen
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Twee keer de helftquote:Op vrijdag 27 november 2020 11:30 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hoeveel lepels heb je ingeslagen?![]()
![]()
Zoiets jaquote:Op vrijdag 27 november 2020 11:36 schreef JustinK het volgende:
[..]
Heb je een klap van de lepel gekregen?![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Was dat niet ook altijd de uitspraak van: the thick?quote:
een tekenfilm van vroeger op fox kids ofzo?I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.![]()
Dat weet ik nietquote:Op vrijdag 27 november 2020 16:56 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
Was dat niet ook altijd de uitspraak van: the thick?
een tekenfilm van vroeger op fox kids ofzo?
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
In het kader van 'deel je verzameling', wil je m'n mooiste lepel zien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 47% gewijzigd door JustinK op 28-12-2020 22:39:56 ]![]()
Lepelplant
Lepelplant (Spathiphyllum) is een geslacht uit de aronskelkfamilie (Araceae). Het geslacht is onder te verdelen in veertig soorten, waarvan een aantal gebruikt wordt als luchtfilterende kamerplant.
Verzorging
De lepelplant komt uit het regenwoud. Om hem mooi te houden is veel water nodig en dient hij af en toe besproeid te worden. De plant overleeft echter ook periodes met weinig water. Hij heeft niet veel zonlicht nodig.
Aquarium
Sommige soorten worden verkocht als aquariumplant. Alleen de kleine soorten zijn geschikt voor het aquarium. Het is een plant die het in de bak jarenlang uit kan houden en weinig verzorging vraagt. Bladvorm en -kleur veranderen niet onder water, de bloei geschiedt boven water. De lepelplant is licht giftig, daarom laten herbivore vissen hem met rust.![]()
![]()
orgie dayTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Echt hequote:Op zaterdag 14 mei 2022 10:59 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jaaahhhhh!!Dat is fakking lang geleden
![]()
Dit topic is nog uit de tijd dat de lepels nog acheruit liepen
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 14 mei 2022 11:03 schreef JustinK het volgende:
[..]
Echt heDit topic is nog uit de tijd dat de lepels nog acheruit liepen
![]()