quote:Op woensdag 30 september 2020 23:11 schreef JustinK het volgende:
Maar wil nog wel even deze handige tip delen
[ afbeelding ]
Geil.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 09:48 schreef Q.C.Passed het volgende:
Lepeltje lepeltje,
Streel over mijn tepeltje.
Ik lik je af en pak je beet,
Stop soms een lepel in mijn reet.
Vrouwtje Theelepel, geile slet.
Ligt lepeltje lepeltje in mijn bed.
Ben je in een slecht humeur,
Stop een lepel in je scheur.
Die heb ik ookquote:Op donderdag 1 oktober 2020 10:14 schreef Nine. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij heeft er wel wat weg van ja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://improvisedlife.co(...)s-eddys-spoon-dress/My age is very
Inappropriate
for my behavior
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 11:52 schreef puzziepie het volgende:
Prachtig!!Maar lijkt me moeilijk dansen met dat gewicht van die lepels op je lijf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is een hele workout!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://improvisedlife.co(...)s-eddys-spoon-dress/![]()
Maar het kan natuurlijk ook zo:quote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:04 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Misschien moet ik het toch eens proberen
OMGquote:
Whoop whoopquote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:25 schreef puzziepie het volgende:
Of met lekker dansen![]()
Meer mijn ding
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:30 schreef JustinK het volgende:
[..]
Goed bezig!Lekker is dat he
Lopen is ook goed voor de lepel
En mooien foto's
Vrouwen hebben geen lepelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar heerlijk gelopen![]()
Na een jaar hypo te zijn geweest (Kwam er dus achter dat de spoon theory gaat over mensen met Hashimotoen dus ook ergens vaag over mijn eigen conditie)
ben ik weer Graves en ga ik weer lekker hyper , en ik ben daar nog nooit zo blij om geweest![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Ja die ookquote:
Oh dat is dan wel mooi!quote:Maar heerlijk gelopen![]()
Na een jaar hypo te zijn geweest (Kwam er dus achter dat de spoon theory gaat over mensen met Hashimotoen dus ook ergens vaag over mijn eigen conditie)
ben ik weer Graves en ga ik weer lekker hyper , en ik ben daar nog nooit zo blij om geweest![]()
De innerlijke lepelquote:Op donderdag 1 oktober 2020 16:07 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja die ookmaar ik bedoel de innerlijke lepel natuurlijk
[..]
Oh dat is dan wel mooi!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |