abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 1 oktober 2020 @ 16:47:33 #276
375570 crew  Cyan9
pi_195367706
Ik ben een topic in POL aan het lezen, ik ben benieuwd of ik het volhoud tot aan het einde.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 1 oktober 2020 @ 16:57:44 #277
39237 crew  H_T
2733
pi_195367897
Flinke regen buiten. Ideaal moment dus om een kop herfstthee te maken :9
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_195367930
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 16:57 schreef H_T het volgende:
Flinke regen buiten. Ideaal moment dus om een kop herfstthee te maken :9
Ik heb een kop theeDark Chocolate gemaakt c_/
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 1 oktober 2020 @ 17:04:15 #279
163650 Greys
pi_195368009
quote:
81s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 15:56 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Geen nieuwe gevallen in gemeente Stadskanaal, ik denk dat ik hier maar blijf.
Ik vind het serieus knap dat jullie je gemeente zo weten op zo'n kaart. Lansingerland kan voor mijn gevoel wel 21 van die hokjes zijn. :@ _O- Géén idee welke precies.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator donderdag 1 oktober 2020 @ 17:05:25 #280
375570 crew  Cyan9
pi_195368025
quote:
1s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 17:04 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik vind het serieus knap dat jullie je gemeente zo weten op zo'n kaart. Lansingerland kan voor mijn gevoel wel 21 van die hokjes zijn. :@ _O- Géén idee welke precies.
Het voordeel van Groningen en Drenthe is dat we niet zo veel gemeentes hebben, door alle (vrij) recente herverdelingen.
En de drie gemeentes die ik in de gaten hou liggen vlak bij elkaar, dat helpt ook. :P
pi_195368045
quote:
84s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 17:05 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Het voordeel van Groningen en Drenthe is dat we niet zo veel gemeentes hebben, door alle (vrij) recente herverdelingen.
Hetzelfde geldt voor Friesland. Gemeente Sudwest Fryslan is wel een gedrocht :')
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 1 oktober 2020 @ 17:10:33 #282
163650 Greys
pi_195368114
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 16:30 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Ja, de ultieme maatregelen zijn natuurlijk afstand houden en geen onnodige binnenactiviteiten in groepsverband.

Maar ja, zo lang de cafés nog open zijn, zijn de mondkapjes wel een ultiem voorbeeld van dweilen met de kraan open.
Ja eens hoor. En de vliegtuigen nog vol zitten etc.

Het is voor mij geestelijk toch wel echt een 'fijn' ding, zo'n kapje. Al is het zeker niet zaligmakend.

Even met m'n boerenverstand en deels gebaseerd op wat Gommers uitlegde waarom hij vóór is: er zit zo toch twee keer een barrière tussen jou en de kuchwolk van de ander in de supermarkt. En nee die barrières zijn niet geheel 'virus'dicht. Maar als iemand drie gangpaden verderop kucht komen er door zijn/haar kapje wel mínder virusdeeltjes in dat gangpad te hangen. Zo'n wolkje kan daar tot 20 min blijven hangen. Als ik daar tien min later doorheen loop omdat ik toch appelmoes uit dat pad wil hebben krijg ik door mijn kapje toch wat minder deeltjes binnen dan anders (en er waren er al minder door zijn/haar kapje). En er zijn nu toch wel erg sterke aanwijzingen dat hoe minder virusdeeltjes je binnenkrijgt, hoe lager de kans dat je ziek wordt en zo wel, waarschijnlijk minder ernstig ziek.

Dus puur gebaseerd op dat vind ik het alleen geestelijk toch al een prettiger idee. :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator donderdag 1 oktober 2020 @ 17:12:02 #283
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_195368142
quote:

[..]

Het helpt dat mijn gemeente de vorm van een klomp heeft. (soort van) :P
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 1 oktober 2020 @ 17:12:54 #284
39237 crew  H_T
2733
pi_195368155
quote:

[..]

Ik weet van mijn gemeente en van de gemeenten waar familie woont waar die ongeveer ligt en wat voor vorm die grofweg heeft. Heel precies hoeft dat niet eens, als je bijvoorbeeld weet dat jouw gemeente een opvallend uitsteeksel heeft aan de oostkant zoekt dat al een stuk makkelijker :)
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator donderdag 1 oktober 2020 @ 17:13:47 #285
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_195368174
quote:
1s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 17:10 schreef Greys het volgende:

[..]

Het is voor mij geestelijk toch wel echt een 'fijn' ding, zo'n kapje. Al is het zeker niet zaligmakend.

Even met m'n boerenverstand en deels gebaseerd op wat Gommers uitlegde waarom hij vóór is: er zit zo toch twee keer een barrière tussen jou en de kuchwolk van de ander in de supermarkt. En nee die barrières zijn niet geheel 'virus'dicht. Maar als iemand drie gangpaden verderop kucht komen er door zijn/haar kapje wel mínder virusdeeltjes in dat gangpad te hangen. Zo'n wolkje kan daar tot 20 min blijven hangen. Als ik daar tien min later doorheen loop omdat ik toch appelmoes uit dat pad wil hebben krijg ik door mijn kapje toch wat minder deeltjes binnen dan anders (en er waren er al minder door zijn/haar kapje). En er zijn nu toch wel erg sterke aanwijzingen dat hoe minder virusdeeltjes je binnenkrijgt, hoe lager de kans dat je ziek wordt en zo wel, waarschijnlijk minder ernstig ziek.

Dus puur gebaseerd op dat vind ik het alleen geestelijk toch al een prettiger idee. :@
Nou dit :Y

Maar ook dat een mondkapje je er ook aan herinnert dat corona nog een ding is, en dat je daardoor juist makkelijker afstand houdt. Ik merk namelijk dat ik toch ook meer afstand van mensen met mondkapjes houd :P En hoop dan dat mensen dat andersom ook doen. Slaat nergens op, maar toch :D
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 1 oktober 2020 @ 17:14:05 #286
163650 Greys
pi_195368183
Geloof dat ik hem gevonden heb. :D
+13
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 1 oktober 2020 @ 17:15:46 #287
39237 crew  H_T
2733
pi_195368217
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 17:12 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Het helpt dat mijn gemeente de vorm van een klomp heeft. (soort van) :P
Ik vind Limburg altijd lijken op een elfje dat ondersteboven hangt

Utrecht leek altijd mooi op een vlinder, maar sinds Vijfheerenland erbij hoort is dat toch minder -O-
Ik ben de kleur MAGENTA
  Moderator donderdag 1 oktober 2020 @ 17:26:07 #288
375570 crew  Cyan9
pi_195368402
Noordenveld en Assen liggen tegen elkaar aan, en die eerste ligt dan weer grotendeels in de grote inham die Drenthe heeft in de provincie Groningen. Stadskanaal heeft een vrij bijzondere vorm, dat vooral komt door de vele lintdorpen.

En ik ben gewoon best wel goed in topografie.
  donderdag 1 oktober 2020 @ 17:27:18 #289
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_195368421
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 12:58 schreef Momo het volgende:
Wat kan structureel voor meer inkomsten zorgen?
Bitcoin.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
pi_195368499
Deze maakt in eerste instantie ook niet echt meteen indruk op me

Misschien komt het nog |:)
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 1 oktober 2020 @ 17:36:07 #291
163650 Greys
pi_195368542
Moet hier nog steeds om giechelen.

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_195368551
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 17:13 schreef Meke het volgende:

Maar ook dat een mondkapje je er ook aan herinnert dat corona nog een ding is, en dat je daardoor juist makkelijker afstand houdt. Ik merk namelijk dat ik toch ook meer afstand van mensen met mondkapjes houd :P En hoop dan dat mensen dat andersom ook doen. Slaat nergens op, maar toch :D
Als iedereen straks een mondkapje draagt, dan raak je eraan gewend en zie je het vast niet eens meer.

Net boodschappen gedaan: In de action (meh!) hadden 2 mensen een mondkapje op, in de supermarkt 0. Het verbaast me dat het zo'n groot verschil is met wat ik hier lees.
pi_195368587
quote:
1s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 17:10 schreef Greys het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk ook zo. Mondkapjes zijn beter dan geen mondkapjes. Maar het is wel onderdeel van ‘aanvullend’ beleid. Vandaar dat voorbeeld van dweilen met de kraan open, de kraan moet zachter.

Als in de supermarkt er nog te veel mensen rondhuppelen die ‘s avonds vrolijk all-you-can-eat sushi naar binnen werken of doorzakken met hun vrienden, zitten die ook met hun Corona-vingers aan de schappen met jouw appelmoes. Nu is dat niet de voornaamste besmettingsmethode, maar het zorgt er wel voor dat de R-waarde in het algemeen boven de 1 blijft.

Vergelijk het met het ESF en goed kunnen zingen. Het is niet onbelangrijk om te kunnen winnen, maar als dat het enige is waar je op focust, dan wordt het Nederland in de jaren ‘00.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_195368591
quote:
10s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 17:36 schreef Greys het volgende:
Moet hier nog steeds om giechelen.

[ afbeelding ]
Moet het niet Hans zijn?
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 1 oktober 2020 @ 17:41:28 #295
163650 Greys
pi_195368637
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 17:38 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk ook zo. Mondkapjes zijn beter dan geen mondkapjes. Maar het is wel onderdeel van ‘aanvullend’ beleid. Vandaar dat voorbeeld van dweilen met de kraan open, de kraan moet zachter.

Als in de supermarkt er nog te veel mensen rondhuppelen die ‘s avonds vrolijk all-you-can-eat sushi naar binnen werken of doorzakken met hun vrienden, zitten die ook met hun Corona-vingers aan de schappen met jouw appelmoes. Nu is dat niet de voornaamste besmettingsmethode, maar het zorgt er wel voor dat de R-waarde in het algemeen boven de 1 blijft.

Vergelijk het met het ESF en goed kunnen zingen. Het is niet onbelangrijk om te kunnen winnen, maar als dat het enige is waar je op focust, dan wordt het Nederland in de jaren ‘00.
Helemaal eens. :Y

Het moet onderdeel zijn van een set goede maatregelen. Aan alléén mondkapjes heb je veel te weinig.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 1 oktober 2020 @ 17:45:11 #296
163650 Greys
pi_195368702
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 17:36 schreef BillDauterive het volgende:

[..]

Als iedereen straks een mondkapje draagt, dan raak je eraan gewend en zie je het vast niet eens meer.

Net boodschappen gedaan: In de action (meh!) hadden 2 mensen een mondkapje op, in de supermarkt 0. Het verbaast me dat het zo'n groot verschil is met wat ik hier lees.
Het scheelt kennelijk echt veel per plaats. Zij woont in Arnhem:

twitter
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_195368763
Ajax Liverpool *O*
pi_195368802
Ajax treft Liverpool in CL |:)
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_195368821
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 17:47 schreef Em31 het volgende:
Ajax Liverpool *O*
:D
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_195368893
Spannund :X
George Michael
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')