Dat weet je natuurlijk niet, maar het voornaamste wat je kan zeggen is dat de curves van landen vrij onafhankelijk lijken te bewegen van de mondkapjesplicht.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar was het misschien zonder die kapjes niet nóg veel harder gegaan? Dat vraag ik me dus oprecht af.
Ben ook bang dat mensen hier over een week bv roepen 'nog steeds drieduizend per dag, helpt geen hol dus'.
Dat is een mooie kijktip voor vanavond, dankjewel. En ik zal die in Amsterdam in de smiezen houden!quote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:50 schreef H_T het volgende:
[..]
Emma Bunton zat in dezelfde editie als Stephen FryOm beurten kwam er een andere celeb de rol van criminoloog/verteller spelen in een en dezelfde show, dus je had Mel Giedroyc, Adrian Edmonson, Stephen Fry, Emma Bunton, Anthony Head en misschien nog iemand. Die staat zo te zien op Youtube onder de naam Rocky Horror Live
En het leuke is dat je de audience callbacks ook kunt horen en dat er op gereageerd wordt.
Voor corona en alles draaide Lab 111 in Amsterdam de film ongeveer een keer in de maand. Daar heb ik hem toen ook gezien. Aardig wat mensen in kostuum en volk dat (af en toe of langere stukken) vooraan staat voor shadow cast, een dansje of wat dan ook. Moet het wel weer kunnen natuurlijk, maar dat is misschien toch wat handiger dan Duitsland
Ja, vanaf deze herfst zou die gaan lopenquote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:52 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Dat is een mooie kijktip voor vanavond, dankjewel. En ik zal die in Amsterdam in de smiezen houden!
Sowieso zou er ook weer een Nederlandse variant komen, maar dat wist je dan waarschijnlijk al![]()
https://www.degraafencorn(...)he-rocky-horror-show
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:25 schreef Momo het volgende:
Covid kaart van vandaagGeen nieuwe gevallen in gemeente Stadskanaal, ik denk dat ik hier maar blijf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
En nu de kaart van plekken waarvan mensen gek worden van de saaiheid.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:56 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Geen nieuwe gevallen in gemeente Stadskanaal, ik denk dat ik hier maar blijf.
Uhu, maar iedereen heeft hier toch last van? Reguliere zorg wordt gemeden uit angst. Mensen kunnen niet op vakantie of naar hun (groot)ouders. Supporters mogen niet naar hun voetbalclub en gezellig met vrienden naar een restaurant voelt niet zo fijn als vorig jaar.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:46 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Dat is inderdaad flink balen, Bill.
Heel fijn! Dat geldt ook voor Luctor's vader en misschien nog wel een paar mensen van hier.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:49 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat is balen voor je Bill![]()
Mijn moeder is wel geholpen paar maanden terug en op tijdstip wat ongeveer gepland stond voor corona. Dat is geluk bij een ongeluk.
Nog nooit eerder gevolgd eigenlijk. Is het leuk, ja?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:23 schreef Momo het volgende:
@:Cyan9 ga je ook de giro volgen dit jaar? Begint zaterdag.
Ik vind het leuker dan de Tour meestal. Hogere beklimmingen sneeuw, Italiaanse bergpaden, gekkigheid.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 16:01 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Nog nooit eerder gevolgd eigenlijk. Is het leuk, ja?
Nou is het hier sowieso niet heel spannend.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:58 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
En nu de kaart van plekken waarvan mensen gek worden van de saaiheid.
M'n wielren-enthousiasme is alweer wat weggezakt, maar misschien dat ik er alsnog induik.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 16:02 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik vind het leuker dan de Tour meestal. Hogere beklimmingen sneeuw, Italiaanse bergpaden, gekkigheid.
Het parcours is meestal leuker en verrassender inderdaad. Alleen heb je altijd zo’n Europa League deelnemerslijst, waardoor het wat minder boeiend is wie er wint.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 16:02 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik vind het leuker dan de Tour meestal. Hogere beklimmingen sneeuw, Italiaanse bergpaden, gekkigheid.
Dat snap ik zeker dat dat je gemoed beinvloed. Zeker nu het weer opnieuw lijkt te gaan stagneren. Bah. Hoop voor je dat het qua vertraging meevalt. Hou vol.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:41 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik baal er zo erg van dat de reguliere zorg weer uitgesteld wordt. Ik sta al meer dan anderhalf jaar op een wachtlijst die nu niet erg vooruit lijkt de gaan. In het voorjaar hebben nieuwe intakes een tijd stilgelegen en ik vrees dat dat snel weer gebeurt.
Wachten is al niet leuk, maar nu het allemaal maar langer en langer duurt, doet dat wel iets met mijn gemoedstoestand
Kruijswijk, Thomas, Fuglsang en Yates zijn toch wel echte a-renners, en ze hebben wel pech met het nieuwe ingedeelde programma na de covidbreak.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 16:08 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het parcours is meestal leuker en verrassender inderdaad. Alleen heb je altijd zo’n Europa League deelnemerslijst, waardoor het wat minder boeiend is wie er wint.
Sneeuwquote:Op donderdag 1 oktober 2020 16:02 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik zie de kapjes ook als 'alle beetjes helpen'. En alle beetjes zijn nodig momenteel.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:50 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat weet je natuurlijk niet, maar het voornaamste wat je kan zeggen is dat de curves van landen vrij onafhankelijk lijken te bewegen van de mondkapjesplicht.
Wat overigens niet betekent dat ik ertegen ben hoor. Ik vind het ook niet prettig als mensen achter je in de rij bij de kassa in je nek staan te hijgen of zitten te hoesten en proesten in de bus. Maar als oplossing voor het Corona probleem is het vooral leuk om erbij te hebben, maar geen echte game changer.
Ja, het is ook niet slecht. Maar net als de Europa League ook toppers als Arsenal, Napoli, Feyenoord en Benfica heeft, is de Champions League/Tour de France de echte hoofdprijs waar het om draait.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 16:15 schreef Momo het volgende:
[..]
Kruijswijk, Thomas, Fuglsang en Yates zijn toch wel echte a-renners, en ze hebben wel pech met het nieuwe ingedeelde programma na de covidbreak.
Eensch.quote:
Ja, de ultieme maatregelen zijn natuurlijk afstand houden en geen onnodige binnenactiviteiten in groepsverband.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 16:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zie de kapjes ook als 'alle beetjes helpen'. En alle beetjes zijn nodig momenteel.
Er zijn veel grotere dingen nodig, ook bv die teststraat op Schiphol die al binnen een maand weer verdween geloof ik wegens te weinig capaciteit. Wat een ármoe. Daar vallen grotere stappen te maken, qua echt sneller en meer testen.
Succes.* ijs_beer aai over bol geeftquote:Op donderdag 1 oktober 2020 16:35 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Officieel moet ik nog anderhalf uur.
Dat heb ik dus ook wel.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:50 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat weet je natuurlijk niet, maar het voornaamste wat je kan zeggen is dat de curves van landen vrij onafhankelijk lijken te bewegen van de mondkapjesplicht.
Wat overigens niet betekent dat ik ertegen ben hoor. Ik vind het ook niet prettig als mensen achter je in de rij bij de kassa in je nek staan te hijgen of zitten te hoesten en proesten in de bus. Maar als oplossing voor het Corona probleem is het vooral leuk om erbij te hebben, maar geen echte game changer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |