abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 1 oktober 2020 @ 15:15:34 #226
163650 Greys
pi_195365979
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 15:12 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Ja :o En ook dat we echt een beetje lollig zaten te doen over die boodschappen etc. en het meer als een soort doemdenken zagen ;(
Achteraf gezien was dat toen ook wel een beetje overdreven vroeg natuurlijk van me. :@ Maar ik geloofde er gewoon echt geen ene kont van dat dat virus keurig in Wuhan zou blijven.

Maar met de voorraad was ik sowieso wel blij, veel minder vaak de supermarkt in. *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 1 oktober 2020 @ 15:18:41 #227
39237 crew  H_T
2733
pi_195366030
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 15:14 schreef koffieleuk het volgende:

[..]

Met een beetje creativiteit zou dat ook wel als mondkapje kunnen werken _O-
Paar keer om de bakkes draaien en het blijft vast wel zitten :Y Genoeg lagen ook, want ik heb de luxe variant van vier lagen per vel! Dus met drie keer om het hoofd heb ik zo twaalf lagen te pakken 8-)
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_195366042
quote:
1s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 15:15 schreef Greys het volgende:

[..]

Maar ik geloofde er gewoon echt geen ene kont van dat dat virus keurig in Wuhan zou blijven.
Dat had ik ook meteen al niet nee. Ik vond het toen ook eigenlijk al onverstandig dat carnaval door zou gaan. Maarja, toen was er in Nederland (officieel) nog geen spoor van corona.

Had ik het maar voor het zeggen gehad. (8> Ik had het gewoon afgelast.
Koel en donker bewaren
pi_195366060
quote:
10s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 14:59 schreef Meke het volgende:
Dit is toch fantastisch :D

[ twitter ]
Oh geweldig! _O_

Wat een held. Ik had de buren van die vrouw ook een kaartje gestuurd.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 1 oktober 2020 @ 15:20:48 #230
163650 Greys
pi_195366071
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 15:19 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Dat had ik ook meteen al niet nee. Ik vond het toen ook eigenlijk al onverstandig dat carnaval door zou gaan. Maarja, toen was er in Nederland (officieel) nog geen spoor van corona.

Ja :D En van ons had Vindicat ook echt niet mogen skiėn toen!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator donderdag 1 oktober 2020 @ 15:20:57 #231
375570 crew  Cyan9
pi_195366074
quote:
10s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 14:00 schreef Meke het volgende:

[..]

Oh nu is een grote verrassing ineens een probleem?
Ik ga hier maar niet op in.
Ongeļnteresseerd maar toch aanwezig.
  Moderator donderdag 1 oktober 2020 @ 15:22:13 #232
375570 crew  Cyan9
pi_195366099
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 14:08 schreef usagi414 het volgende:

[..]

Bij mijn post over de Congratulations versie van Senhit wou ik er bijna bijzetten dat het niet de IJslandse versie was. Maar de clip geeft heeft wel dat gevoel.
Aww, het is niet het nummer van Sylvia Night? Dat is een teleurstelling.
Ongeļnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_195366103
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 15:19 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Ja, toen op die kaart met coronabesmettingen was er alleen nog een stipje in Parijs :{
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  donderdag 1 oktober 2020 @ 15:23:18 #234
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_195366117
@Cyan9 ga je ook de giro volgen dit jaar? Begint zaterdag.
pi_195366155
Was toch iemand van hier die toen AliExpress pakketjes eerst buiten had gelegd? :D
  Moderator donderdag 1 oktober 2020 @ 15:29:37 #236
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_195366216
Ik snap niet meer zo goed wat nu precies de bedoeling is met de mondkapjes? Is het nu ook verplicht buiten de Randstad?
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_195366229
quote:
89s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 15:29 schreef ijs_beer het volgende:
Ik snap niet meer zo goed wat nu precies de bedoeling is met de mondkapjes? Is het nu ook verplicht buiten de Randstad?
Dringend advies, niet verplicht.
Koel en donker bewaren
pi_195366263
Mocht iemand nog een keer een druilerige zondagmiddag vrij hebben, ga heerlijk the Rocky Horror Picture Show kijken
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 1 oktober 2020 @ 15:32:14 #239
163650 Greys
pi_195366264
quote:
89s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 15:29 schreef ijs_beer het volgende:
Het is nog niet verplicht maar wel landelijk een 'dringend advies' van kabinet.

Verplichting komt er nog wel hoor. Alleen kan dat nu wettelijk niet in NL (al die andere landen wel maar ja, in NL moeten we eerst ovetal acht maanden over vergaderen). Hadden ze al lang geregeld kunnen hebben met een noodwet in crisistijd.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 1 oktober 2020 @ 15:34:50 #240
163650 Greys
pi_195366297
Overigens komen er de komende weken vast nog hardere maatregelen. Dat voel je aan alles. Ziekenhuizen luiden alweer alarm, moeten alweer reguliere zorg gaan uitstellen zeer binnenkort. Ongelofelijk eigenlijk dat 'we' het wéér zo ver hebben laten komen, met alle tijd en kennis van de afgelopen maanden.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_195366299
quote:
1s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 15:00 schreef Greys het volgende:

[..]

Maar was het misschien zonder die kapjes niet nóg veel harder gegaan? Dat vraag ik me dus oprecht af.

Ben ook bang dat mensen hier over een week bv roepen 'nog steeds drieduizend per dag, helpt geen hol dus'. :@
Het is heel lastig te vergelijken. In sommige landen met een mondkapjesplicht gaat het heel goed, zoals in Italiė en Duitsland, maar er zijn ook landen met een mondkapjesplicht waar het slechter gaat, zoals Spanje en Belgiė bijvoorbeeld. Ik denk dat de mondkapjes niet echt gaan helpen, omdat men er verkeerd mee om gaat. Een mondkapje hoor je maar één keer te gebruiken, maar als je 's ochtends en 's avonds met de trein gaat, is de kans groot dat je 2x hetzelfde mondkapje op doet. Anders blijf je ook maar wassen :P In de winkels zal het niet anders zijn. Je loopt een winkel binnen, doet het mondkapje op en als je klaar bent, doe je het mondkapje weer af. Als je een volgende winkel binnen loopt, dan doe je datzelfde mondkapje weer op en zo zit je te vaak met je handen aan het mondkapje.

Het vervelende is dat de experts er ook niet over uit zijn.. Ik zal zelf een mondkapje opzetten als ik bij een winkel/supermarkt kom, maar ga een ander niet lelijk aankijken als die geen mondkapje draagt.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 1 oktober 2020 @ 15:35:51 #242
39237 crew  H_T
2733
pi_195366316
quote:
17s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 15:32 schreef Meridiaan het volgende:
Mocht iemand nog een keer een druilerige zondagmiddag vrij hebben, ga heerlijk the Rocky Horror Picture Show kijken
Al meer dan eens gedaan :P Hij ligt ook klaar om binnenkort weer eens te kijken. Ik heb ook een keer de theaterversie gezien in Oxford en in een bioscoop in Gouda een liveverbinding met Londen voor de zoveelste anniversary, met Stephen Fry als een van de vertellers :D Ook ben ik een keer verkleed naar een voorstelling van de film in Amsterdam geweest met een tas attributen erbij >:O
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_195366403
quote:
1s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 15:34 schreef Greys het volgende:
Overigens komen er de komende weken vast nog hardere maatregelen. Dat voel je aan alles. Ziekenhuizen luiden alweer alarm, moeten alweer reguliere zorg gaan uitstellen zeer binnenkort. Ongelofelijk eigenlijk dat 'we' het wéér zo ver hebben laten komen, met alle tijd en kennis van de afgelopen maanden.
Ik baal er zo erg van dat de reguliere zorg weer uitgesteld wordt. Ik sta al meer dan anderhalf jaar op een wachtlijst die nu niet erg vooruit lijkt de gaan. In het voorjaar hebben nieuwe intakes een tijd stilgelegen en ik vrees dat dat snel weer gebeurt.
Wachten is al niet leuk, maar nu het allemaal maar langer en langer duurt, doet dat wel iets met mijn gemoedstoestand :')
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 1 oktober 2020 @ 15:41:22 #244
39237 crew  H_T
2733
pi_195366408
Ondertussen ben ik een Excel-bestand aan het bijwerken dat ik zelf gebouwd heb, en dat helemaal vol zit met allerlei functies waarvan ik het bestaan alweer was vergeten :D Het werkt uitstekend, maar heel leesvriendelijk is het allemaal niet. En nu probeer ik weer allemaal slimme, maar nauwelijks leesbare, functies toe te voegen. Het is een leuke puzzel voor nu en voor de volgende keer dat er weer iets aan verbouwd moet worden O-)
Ik ben de kleur MAGENTA
  donderdag 1 oktober 2020 @ 15:42:58 #245
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_195366437
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 15:41 schreef H_T het volgende:
Ondertussen ben ik een Excel-bestand aan het bijwerken dat ik zelf gebouwd heb, en dat helemaal vol zit met allerlei functies waarvan ik het bestaan alweer was vergeten :D Het werkt uitstekend, maar heel leesvriendelijk is het allemaal niet. En nu probeer ik weer allemaal slimme, maar nauwelijks leesbare, functies toe te voegen. Het is een leuke puzzel voor nu en voor de volgende keer dat er weer iets aan verbouwd moet worden O-)
_O_
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_195366441
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 15:35 schreef H_T het volgende:

[..]

Al meer dan eens gedaan :P Hij ligt ook klaar om binnenkort weer eens te kijken. Ik heb ook een keer de theaterversie gezien in Oxford en in een bioscoop in Gouda een liveverbinding met Londen voor de zoveelste anniversary, met Stephen Fry als een van de vertellers :D Ook ben ik een keer verkleed naar een voorstelling van de film in Amsterdam geweest met een tas attributen erbij >:O
Oeh, een fan, tof! Ik las dat Emma Bunton ook eens mee heeft gedaan.

Ooh geweldig! Dat laatste zou ik nog heel graag willen doen. Ik meen ooit te hebben opgezocht dat ie ergens in Duitsland nog regelmatig wordt gedraaid.

Ik luisterde net weer naar het album: de stem van Tim Curry :9~
  Moderator donderdag 1 oktober 2020 @ 15:45:31 #247
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_195366484
quote:
1s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 15:32 schreef Greys het volgende:

[..]

Het is nog niet verplicht maar wel landelijk een 'dringend advies' van kabinet.

Verplichting komt er nog wel hoor. Alleen kan dat nu wettelijk niet in NL (al die andere landen wel maar ja, in NL moeten we eerst ovetal acht maanden over vergaderen). Hadden ze al lang geregeld kunnen hebben met een noodwet in crisistijd.
Ja oke. Want ik zie nog weinig van die verplichting idd. Nu ben ik ook niet op drukke plekken geweest in m'n durp vandaag. :+
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Moderator donderdag 1 oktober 2020 @ 15:46:52 #248
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_195366508
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 15:41 schreef BillDauterive het volgende:

[..]

Ik baal er zo erg van dat de reguliere zorg weer uitgesteld wordt. Ik sta al meer dan anderhalf jaar op een wachtlijst die nu niet erg vooruit lijkt de gaan. In het voorjaar hebben nieuwe intakes een tijd stilgelegen en ik vrees dat dat snel weer gebeurt.
Wachten is al niet leuk, maar nu het allemaal maar langer en langer duurt, doet dat wel iets met mijn gemoedstoestand :')
Dat is inderdaad flink balen, Bill. -O-
pi_195366545
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 15:41 schreef BillDauterive het volgende:

[..]

Dat is balen voor je Bill -O-

Mijn moeder is wel geholpen paar maanden terug en op tijdstip wat ongeveer gepland stond voor corona. Dat is geluk bij een ongeluk.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 1 oktober 2020 @ 15:50:07 #250
39237 crew  H_T
2733
pi_195366554
quote:
17s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 15:43 schreef Meridiaan het volgende:

[..]

Oeh, een fan, tof! Ik las dat Emma Bunton ook eens mee heeft gedaan.

Ooh geweldig! Dat laatste zou ik nog heel graag willen doen. Ik meen ooit te hebben opgezocht dat ie ergens in Duitsland nog regelmatig wordt gedraaid.

Ik luisterde net weer naar het album: de stem van Tim Curry :9~
Emma Bunton zat in dezelfde editie als Stephen Fry :Y Om beurten kwam er een andere celeb de rol van criminoloog/verteller spelen in een en dezelfde show, dus je had Mel Giedroyc, Adrian Edmonson, Stephen Fry, Emma Bunton, Anthony Head en misschien nog iemand. Die staat zo te zien op Youtube onder de naam Rocky Horror Live :) En het leuke is dat je de audience callbacks ook kunt horen en dat er op gereageerd wordt.

Voor corona en alles draaide Lab 111 in Amsterdam de film ongeveer een keer in de maand. Daar heb ik hem toen ook gezien. Aardig wat mensen in kostuum en volk dat (af en toe of langere stukken) vooraan staat voor shadow cast, een dansje of wat dan ook. Moet het wel weer kunnen natuurlijk, maar dat is misschien toch wat handiger dan Duitsland :)
Ik ben de kleur MAGENTA
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')