Dan zit ik me af te vragen waarom voor woensdag mensen niet durfde een mondkapje te dragen. Je was vrij in je keuze om zo'n ding te dragen. Nu de overheid het dringende advies geeft, durven mensen wel 1 te dragen.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:15 schreef Em31 het volgende:
Hier vanochtend in de supermarkt en Etos ook al veel mondkapjes
Best logische verklaring. Niemand wil uit de toon vallen. Typisch mensenquote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan zit ik me af te vragen waarom voor woensdag mensen niet durfde een mondkapje te dragen. Je was vrij in je keuze om zo'n ding te dragen. Nu de overheid het dringende advies geeft, durven mensen wel 1 te dragen.
Als een schaap over de dam is, volgen er meer. Een enkeling droeg wel een mondkapje, maar dan werd je raar aangekeken of deden mensen een stap achteruit. Nu is het - helaas - normaler geworden. Ik neem straks ook maar een mondkapje mee met boodschappen doen.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan zit ik me af te vragen waarom voor woensdag mensen niet durfde een mondkapje te dragen. Je was vrij in je keuze om zo'n ding te dragen. Nu de overheid het dringende advies geeft, durven mensen wel 1 te dragen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoi Jaapquote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:30 schreef Fred_B het volgende:
Ik wil de hoop mbt mondkapje niet temperen, maar in België zijn ze al verplicht sinds maart in openbare binnenruimtes (van winkels tot treinen), en dat heeft niet voor een noemenswaardig andere curve dan Nederland gezorgd.
Ach, denk maar zo...quote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:48 schreef Arizona het volgende:
Ik heb zojuist ook op zijn Sjef van Oekels heel dramatisch geroepen: Is het al weekend, REEDS!
Wat een dramatische werkdag
Maar was het misschien zonder die kapjes niet nóg veel harder gegaan? Dat vraag ik me dus oprecht af.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:30 schreef Fred_B het volgende:
Ik wil de hoop mbt mondkapje niet temperen, maar in België zijn ze al verplicht sinds maart in openbare binnenruimtes (van winkels tot treinen), en dat heeft niet voor een noemenswaardig andere curve dan Nederland gezorgd.
Hahahaaaa!quote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:59 schreef Meke het volgende:
Of dat @:Greys dit per ongeluk had gekregen in plaats van het gezin op het bospad![]()
Leuk kleurtje welquote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:04 schreef Greys het volgende:
VIER OP EEN RIJ.
KIJK, M'N MONDKAP.
[ afbeelding ]
Hoop dat de andere maatregelen nu ook sowieso wat gaan helpen, dan weten wie niet precies wat het deed, maar krijg je ook niet zo'n gezeur weerquote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar was het misschien zonder die kapjes niet nóg veel harder gegaan? Dat vraag ik me dus oprecht af.
Ben ook bang dat mensen hier over een week bv roepen 'nog steeds drieduizend per dag, helpt geen hol dus'.
Mijn eerste mondkapjes bestelde ik op 27 januari.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:06 schreef Guanabana het volgende:
Ik weet nog dat jij het in februari (?) had over mondkapjes bestellen en dat dat allemaal een beetje gepaard ging met 'ja nou ja, misschien overdreven, maar zal ik het doen, ik doe het toch maar' (was ook toen we bezig waren met onze boodschappenvoorraad).
Bizar dat het nu inderdaad echt zo is.
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:59 schreef Meke het volgende:
Of dat @:Greys dit per ongeluk had gekregen in plaats van het gezin op het bospad![]()
Jaquote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:06 schreef Guanabana het volgende:
Ik weet nog dat jij het in februari (?) had over mondkapjes bestellen en dat dat allemaal een beetje gepaard ging met 'ja nou ja, misschien overdreven, maar zal ik het doen, ik doe het toch maar' (was ook toen we bezig waren met onze boodschappenvoorraad).
Bizar dat het nu inderdaad echt zo is.
Met een beetje creativiteit zou dat ook wel als mondkapje kunnen werkenquote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:13 schreef H_T het volgende:
Ik heb Schrödingers mondkapjes, want volgens een mail van gisteravond zijn ze retour gestuurd en volgens twee mails van vanmiddag liggen ze inmiddels klaar op het ophaalpunt.
Wat ik dan weer zeker wel heb is een aangevulde voorraad wc-papier. 16 rollen dit keer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |