Ja wrijf het lekker inquote:Op woensdag 30 september 2020 18:31 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik had overheerlijke lasagne gemaakt, al zeg ik het zelf
Kloptquote:
Ik had wel zin om te koken. Ik had ook al de hele week in zin lasagne en dan is het zo lekker als het eindelijk zover isquote:Op woensdag 30 september 2020 18:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja wrijf het lekker in![]()
Ik denk dat ik toch maar ga koken nu. Die bestellingen zijn ook wel eens een dag later gekomen.
Ik weet niet of dit verstandig is, als jij steeds in slaap valtquote:Op woensdag 30 september 2020 18:29 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik wil het wel een keertje overnemen![]()
Al kan ik niet garanderen dat het een beetje een coherent gesprek wordt
Jaaaaa lasagnequote:Op woensdag 30 september 2020 18:36 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik had wel zin om te koken. Ik had ook al de hele week in zin lasagne en dan is het zo lekker als het eindelijk zover is
Nee precies, er is een reden dat jij die rol hebtquote:Op woensdag 30 september 2020 18:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik weet niet of dit verstandig is, als jij steeds in slaap valt
Review?quote:Op woensdag 30 september 2020 18:30 schreef Arizona het volgende:
Ik ga zo nog ff extra setje wasbare mondkapjes halen, is wel handig nu we ze vaker gaan dragen. Kom ik beter uit met de was
O P S T A N Dquote:Op woensdag 30 september 2020 17:49 schreef Momo het volgende:
Aan de andere kant:
Baudet puppet Haga bij Lange Frans
Wel geruststellend dat er bij de pupillen van AFC F12 zaterdag geen ouders langs de lijn staan.quote:Op woensdag 30 september 2020 18:40 schreef Hamlapjes het volgende:
[ twitter ]
Niets aan de hand in Amsterdam, hoor!
Friese is lekkerderquote:Op woensdag 30 september 2020 18:49 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Die wint het echt niet van de Drentse droge worst.
quote:
En die wint het niet van de Groningse.quote:Op woensdag 30 september 2020 18:49 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
Fries vs Gronings vs Drenthsquote:Op woensdag 30 september 2020 18:56 schreef Em31 het volgende:
[..]
En die wint het niet van de Groningse.
Ook die schaal ik even hoog in.quote:Op woensdag 30 september 2020 18:56 schreef Em31 het volgende:
[..]
En die wint het niet van de Groningse.
quote:Op woensdag 30 september 2020 18:58 schreef Cyan9 het volgende:
M'n moeder had zelfgemaakte sticky zeezout karamel chocobrownies gemaakt. Ik heb één stukje gehad, en ben meteen 5 kg aangekomen.Maar waren de brownies lekker, dat is belangrijkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
quote:Op woensdag 30 september 2020 18:58 schreef Cyan9 het volgende:
M'n moeder had zelfgemaakte sticky zeezout karamel chocobrownies gemaakt. Ik heb één stukje gehad, en ben meteen 5 kg aangekomen.OMG BOHHHHSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kan ik oo nog maken met mijn karamel, want het blikje staat nog steeds eenzaam in de koelkastOp dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Heeeeeeeeeeeeeeerlijk!!quote:Op woensdag 30 september 2020 18:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Maar waren de brownies lekker, dat is belangrijker
Goedenavondquote:Op woensdag 30 september 2020 19:01 schreef Meridiaan het volgende:
Avond!
Wat chill dat de ondertitels zichtbaar zijn mobiel. Nu nog UI’s
Die serie heb ik nog nooit gezienquote:Op woensdag 30 september 2020 19:03 schreef Meridiaan het volgende:
Ik zit Friends te kijken. Wat is Emily toch een stom karakter
Serieus? Dat is uniek! Je bent bijzonderquote:Op woensdag 30 september 2020 19:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die serie heb ik nog nooit gezien
quote:
quote:
Dat kon alquote:Op woensdag 30 september 2020 19:01 schreef Meridiaan het volgende:
Avond!
Wat chill dat de ondertitels zichtbaar zijn mobiel. Nu nog UI’s
Is dat die student van Ross waar hij mee gaat daten? Die vind ik ook stomquote:Op woensdag 30 september 2020 19:03 schreef Meridiaan het volgende:
Ik zit Friends te kijken. Wat is Emily toch een stom karakter
Nee die Britse waarmee hij trouwtquote:Op woensdag 30 september 2020 19:09 schreef Meke het volgende:
[..]
Is dat die student van Ross waar hij mee gaat daten? Die vind ik ook stom
NEEEEEEquote:Op woensdag 30 september 2020 19:12 schreef Aoibhin het volgende:
Ik ben al even ESF 2006 aan het kijken, aangezien ik komende zaterdag toch niet kan
Kalispermaquote:Op woensdag 30 september 2020 19:12 schreef Aoibhin het volgende:
Ik ben al even ESF 2006 aan het kijken, aangezien ik komende zaterdag toch niet kan
Daar ben ik nog nietquote:
Vegetariër, dus nee.quote:
Ooooohhh jaquote:Op woensdag 30 september 2020 19:12 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Nee die Britse waarmee hij trouwt
Zal even gaan checken in die instellingen
Goed voor de vitamine D. En zo lekker.quote:Op woensdag 30 september 2020 19:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Vegetariër, dus nee.
Al denk ik er al langer over om weer permanent op vis over te schakelen
Visquote:
Bohquote:Op woensdag 30 september 2020 18:49 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Vis is lekkerquote:Op woensdag 30 september 2020 19:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Vegetariër, dus nee.
Al denk ik er al langer over om weer permanent op vis over te schakelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |