Gelukkig leven we in een vrij landquote:Op dinsdag 29 september 2020 18:19 schreef Rob het volgende:
[..]
Dan zijn de meningen daarover verdeeld
Zedde gij niet in staat om de Stok te halen?quote:
Als niemand zich voor 12:30 meldt dat hij/zij wil dan ga ik onderweg.quote:Op woensdag 30 september 2020 10:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zedde gij niet in staat om de Stok te halen?
quote:
Jullie zijn ook lekker makkelijk van je stuk te brengenquote:Op woensdag 30 september 2020 11:56 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ja ik was ook even in de war.
Nee, ik had het meteen door, maar vind het nog steeds vreemdquote:Op woensdag 30 september 2020 12:13 schreef Rob het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn ook lekker makkelijk van je stuk te brengen![]()
JA is ook even wennen in ATquote:Op woensdag 30 september 2020 12:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, ik had het meteen door, maar vind het nog steeds vreemd
Goed dat ik nog even keekquote:
Je mag toch nog nietquote:Op woensdag 30 september 2020 12:35 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Goed dat ik nog even keekhad ik daar voor jan doedel gestaan
Jawel hoor, Toverstokje de wederhelft mag...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Succes
quote:
Doe er eens wat aan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GAME ON!
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
In Stroet bedoel je? Of in het algemeen?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 19:35 schreef gebrokenglas het volgende:
Stel dat je het juiste bord niet pakken hebt, is het niet zo'n ramp om de andere borden even af te gaan.
Je zou dat zelfs lopend kunnen doen.
Appeltje - eitje.. Even van Pieterburen naar de Pietersberg.. Genoeg borden onderweg.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 16:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
In Stroet bedoel je? Of in het algemeen?
quote:
Zit er voor Rob wel iets eetbaars in de buurt?quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 19:28 schreef Dagoduck het volgende:
Toe maar mensen, we bijten hier in de Noordkop niet hoor.
Ik had even wat anders te doenquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 19:45 schreef Stokslag12 het volgende:
[..]
Zit er voor Rob wel iets eetbaars in de buurt?
Noord en Zuid-Holland zijn mij te saai.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 19:28 schreef Dagoduck het volgende:
De Vlietlanden moet nog doorgehaald worden door Maringo. Heeft geen bord meerquote:Op zondag 4 oktober 2020 09:01 schreef Stokslag12 het volgende:
Even checken: Is de gemeente Medemblik nu vol of nog niet helemaal?
Ja. Bungalowpark De Vlietlanden had tot een aantal jaar geleden een blauw-wit 'plaatsnaambord' maar nu niet meer. Zwaagdijk-Oost heeft de Stok 26 juli gelegen.quote:Op zondag 4 oktober 2020 09:01 schreef Stokslag12 het volgende:
Even checken: Is de gemeente Medemblik nu vol of nog niet helemaal?
Dank voor de update, ik kwam ook niet verder bij Vlietlanden dan een bord van het bungalowpark zelf.quote:Op zondag 4 oktober 2020 09:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja. Bungalowpark De Vlietlanden had tot een aantal jaar geleden een blauw-wit 'plaatsnaambord' maar nu niet meer. Zwaagdijk-Oost heeft de Stok 26 juli gelegen.
Nou hup, wegleggen die stokquote:Op zondag 4 oktober 2020 10:14 schreef Stokslag12 het volgende:
[..]
Dank voor de update, ik kwam ook niet verder bij Vlietlanden dan een bord van het bungalowpark zelf.
Poef!quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 19:28 schreef Dagoduck het volgende:
quote:
Stok gaat naar Limburgquote:
quote:Op zondag 4 oktober 2020 20:01 schreef iamredleader het volgende:
Ergens een beetje in de buurt van 020? Misschien dat mijn extra ogen (lees: 2 zoons) mij dit keer kunnen helpen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Succes !!!
quote:Op zondag 4 oktober 2020 21:37 schreef Rob het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Succes !!!![]()
Mogen je kinderen nog zo laat op ja?quote:
Ze hebben komende week vrijquote:Op zondag 4 oktober 2020 23:01 schreef OscarMopperkont het volgende:
Mogen je kinderen nog zo laat op ja?
Wederom in mijn achtertuin.quote:
Het oude abc.quote:Op maandag 5 oktober 2020 08:31 schreef iamredleader het volgende:
Wat leren kinderen als liedje op heel jonge leeftijd?
Iets met het alfabet![]()
We gaan straks richting de eerste drie letters van het alfabet
Abcoude..?quote:Op maandag 5 oktober 2020 08:31 schreef iamredleader het volgende:
Wat leren kinderen als liedje op heel jonge leeftijd?
Iets met het alfabet![]()
We gaan straks richting de eerste drie letters van het alfabet
quote:Op maandag 5 oktober 2020 09:54 schreef iamredleader het volgende:
Stokkie ligt!
[ afbeelding ]
In het natte gras.
[ afbeelding ]
Tot de volgende keer
[ afbeelding ]
Ja, dat zei ik al.quote:
Ah dan ben jij net eerderquote:Op maandag 5 oktober 2020 11:01 schreef nostra het volgende:
Rij rond een uur of vier daar op de A2, dus dan pik ik hem wel even op als er niemand eerder is.
Ik pik 'm morgenochtend vroeg op en geef 'm dan weer een gooi.quote:Op maandag 5 oktober 2020 16:32 schreef nostra het volgende:
Niet helemaal geslaagd: ik kwam dit bord laatste tegen bij het wandelen, maar kom er nu achter dat de greppel die ervoor loopt met dit weer dient als waterafvoer.Dus hij ligt aan de lantaarnpaal ernaast, want anders moest ik over hekken op privéterrein en loop je kans dat de eigenaar hem wegknipt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 11:16 schreef Stokslag12 het volgende:
De stok is weer verplaatst en hangt nu aan een zeer bijzonder bord. 🐘
Hebben jullie hier genoeg aan of is meer info nodig?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tis geen kombord
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Happy hunting in de prachtige omgeving daar!![]()
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 11:46 schreef Stokslag12 het volgende:
Ik was verbaasd toen ik dit voor mij onbekende verbodsbord aantrof, maar de volgende foto's maken een hoop duidelijk.Fuuuuuuuuu, had nog even gekeken op Street View daar. Had die leuning moeten herkennenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Happy hunting in de prachtige omgeving daar!
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 11:16 schreef Stokslag12 het volgende:
De stok is weer verplaatst en hangt nu aan een zeer bijzonder bord. 🐘
Hebben jullie hier genoeg aan of is meer info nodig?Om het spel gezellig en voor iedereen toegankelijk te houden lijkt meer info me wel op zijn plaats...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er stond al een nieuw plaatjestomme foon
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 11:57 schreef Toverstokje het volgende:
[..]
Om het spel gezellig en voor iedereen toegankelijk te houden lijkt meer info me wel op zijn plaats...
Er stond al een nieuw plaatjestomme foon
Ik zag vanmorgen dat je niet ver hoeft om de gemeente Wijdemeren vol te maken.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 16:48 schreef Puala het volgende:
Ik stap nu de auto in om de stok te halen
De laatste keer dat Puala hem in NH heeft gelegd was zeven jaar en 25 plaatsingen geleden.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 17:21 schreef Stokslag12 het volgende:
[..]
Ik zag vanmorgen dat je niet ver hoeft om de gemeente Wijdemeren vol te maken.
Of gaat 'ie weer een stuk verder?
Dan houden we Noord Holland maar voor de Noord Hollanders.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
De laatste keer dat Puala hem in NH heeft gelegd was zeven jaar en 25 plaatsingen geleden.
Dat je dat ook uitzoektquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
De laatste keer dat Puala hem in NH heeft gelegd was zeven jaar en 25 plaatsingen geleden.
5 seconde werk.quote:
Ja ff foto uploadenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Light let je op?
[ Bericht 17% gewijzigd door Puala op 07-10-2020 08:40:47 ]
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 08:33 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja ff foto uploaden
edit:Ik wacht nog wel even, en dan zoek ik wel een andere gemeenteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:light let je op?![]()
![]()
Oh ik denk jij maakt hem ff volquote:Op woensdag 7 oktober 2020 09:16 schreef Light het volgende:
[..]
Ik wacht nog wel even, en dan zoek ik wel een andere gemeente
In uwen DMquote:Op woensdag 7 oktober 2020 11:30 schreef Nattekat het volgende:
Ja, die 1000 gaan we niet halen. Wat is de code?
Ik ben uit de top 5 gevallen, dat vind ik niet zo leukquote:Op woensdag 7 oktober 2020 11:35 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont gaat even de lokale kranten bellen voor de melding van een heuse Nattekat verplaatsing
Tienhoven aan de Lekquote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:07 schreef Light het volgende:
[..]
Dan moet ik weten wat er precies nog wel moet.
Tienhoven & Achterdijkquote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:07 schreef Light het volgende:
[..]
Dan moet ik weten wat er precies nog wel moet.
FP artikel!quote:Op woensdag 7 oktober 2020 11:35 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont gaat even de lokale kranten bellen voor de melding van een heuse Nattekat verplaatsing
Misschien is de stok al weg...quote:Op donderdag 8 oktober 2020 15:08 schreef Nattekat het volgende:
Bijna 24 uur al, ik ken de zwakke plek van NH nu
Misschien, misschien ook niet.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 15:09 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Misschien is de stok al weg...
Het heeft zolang geduurd eer jij dat ding een slinger gaf dat iedereen daar nu van aan het herstellen is .... inclusief stokquote:
Ja inkomsten verwerven heeft toch echt mijn prioriteit.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 15:08 schreef Nattekat het volgende:
Het is dat ik de stok randje Utrecht heb neergelegd om Noord-Holland als eerste provincie vol te krijgen, anders had niemand buiten Noord-Holland de stok opgepikt.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 15:08 schreef Nattekat het volgende:
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 18:27 schreef Stokslag12 het volgende:
[..]
Het is dat ik de stok randje Utrecht heb neergelegd om Noord-Holland als eerste provincie vol te krijgen, anders had niemand buiten Noord-Holland de stok opgepikt.
Eerder hetzelfde met Peel en Maas, alleen als je de stok in hun eigen gebied komt brengen happen de niet Noord-Hollanders toe. Vervolgens is de stok weer netjes in Noord-Holland terecht gekomen, door Noord-Hollanders.
Dus laten we het nog eens over zwakke plekken hebben, OK?
Vertel het 'm!quote:Op donderdag 8 oktober 2020 18:27 schreef Stokslag12 het volgende:
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 17:49 schreef Toverstokje het volgende:
[..]
Het heeft zolang geduurd eer jij dat ding een slinger gaf dat iedereen daar nu van aan het herstellen is .... inclusief stok
Dat dus :pquote:Op donderdag 8 oktober 2020 17:49 schreef Toverstokje het volgende:
[..]
Het heeft zolang geduurd eer jij dat ding een slinger gaf dat iedereen daar nu van aan het herstellen is .... inclusief stok
Mwahquote:Op donderdag 8 oktober 2020 18:27 schreef Stokslag12 het volgende:
[..]
Het is dat ik de stok randje Utrecht heb neergelegd om Noord-Holland als eerste provincie vol te krijgen, anders had niemand buiten Noord-Holland de stok opgepikt.
Eerder hetzelfde met Peel en Maas, alleen als je de stok in hun eigen gebied komt brengen happen de niet Noord-Hollanders toe. Vervolgens is de stok weer netjes in Noord-Holland terecht gekomen, door Noord-Hollanders.
Hij ligt daar wel mooi praktisch om de hoek.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:45 schreef iamredleader het volgende:
Ik mis wolfrolf en zijn klaagzang over Zoetermeer
Jij bent onderweg toch?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:52 schreef wolfrolf het volgende:
stokje onderweg naar de prachtige metropool Zoetermeer?
Nee, ik moet de luier van mijn 8 weken oude zoon verschonenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gefeliciteerdquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 20:56 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nee, ik moet de luier van mijn 8 weken oude zoon verschonen
quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 11:43 schreef Puala het volgende:
Hij ligt:Mooie verplaatsingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ehh gemist..quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 20:56 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nee, ik moet de luier van mijn 8 weken oude zoon verschonen
* Rob heeft ook verschrikkelijk zitten twijfelen, maar is niet gegaanquote:Op zondag 11 oktober 2020 09:52 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont had wel verwacht dat die gister opgehaald zou zijn
vakantie? wasdaquote:Op zondag 11 oktober 2020 14:54 schreef Toverstokje het volgende:
Regio noord heeft herfstvakantie![]()
Hup mensjes met kinderen gezellig erop uit om stokje op te halen.
Ligt me net iets te ver.quote:Op zondag 11 oktober 2020 14:54 schreef Toverstokje het volgende:
Regio noord heeft herfstvakantie![]()
Hup mensjes met kinderen gezellig erop uit om stokje op te halen.
Duurt langquote:Op zondag 11 oktober 2020 11:00 schreef Rob het volgende:
[..]
* Rob heeft ook verschrikkelijk zitten twijfelen, maar is niet gegaan
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:55 schreef Rob het volgende:
[..]
JE hebt gelijk.
Ik snap ook niet waarom jij hem nog niet gehaald hebt.
Heb hem, was niet zo moeilijkquote:
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:22 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Heb hem, was niet zo moeilijk
Even kijken of ik een goede andere plek kan vinden, in het donker
Heel veel plaatsen waren het niet eens met de fusie naar Hollands Kroon.... en terecht als we naar de laatste zondag met Lubach kijken....quote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:34 schreef Dagoduck het volgende:
Ik reed daar een keer toen had iemand deze stickers op de borden geplakt. Was het niet eens met het fuseren der gemeenten.
[ afbeelding ]
Dit ging om een fusie van Langedijk met Heerhugowaard. Sint Pancras en Koedijk willen liever bij Alkmaar. Wat ook veel logischer is als je naar de kaart kijkt. Maar de provincie wil het niet.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:54 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Heel veel plaatsen waren het niet eens met de fusie naar Hollands Kroon.... en terecht als we naar de laatste zondag met Lubach kijken....
Ja tis te triest voor woorden dat men niet logisch nadenkt en naar de inwoners luistert.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:27 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dit ging om een fusie van Langedijk met Heerhugowaard. Sint Pancras en Koedijk willen liever bij Alkmaar. Wat ook veel logischer is als je naar de kaart kijkt. Maar de provincie wil het niet.
Blijkbaar brengen die twee plaatsen veel geld op voor de nieuwe gemeente. Het is allemaal wat met die fusies. Gelukkig is Den Helder nog lekker een eigen gemeente.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:36 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja tis te triest voor woorden dat men niet logisch nadenkt en naar de inwoners luistert.
Volgens mijn informatie ligt Koedijk in twee gemeentenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:27 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dit ging om een fusie van Langedijk met Heerhugowaard. Sint Pancras en Koedijk willen liever bij Alkmaar. Wat ook veel logischer is als je naar de kaart kijkt. Maar de provincie wil het niet.
Klopt. Maar het gaat hier om de over niet al te lange tijd niet meer bestaande gemeente Langedijk.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 11:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Volgens mijn informatie ligt Koedijk in twee gemeenten
Ik snap niet wat Lubach hiermee te maken heeftquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:54 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Heel veel plaatsen waren het niet eens met de fusie naar Hollands Kroon.... en terecht als we naar de laatste zondag met Lubach kijken....
Die had een stuk over het windmolenpark in de Wieringermeerpolder.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 11:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik snap niet wat Lubach hiermee te maken heeft
Goed dat je het zegt trouwens, in Koedijk (Langedijk) heeft ie nog niet gelegenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 11:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Volgens mijn informatie ligt Koedijk in twee gemeenten
Ik ben wel heel benieuwd waarom Alkmaar een beter alternatief zou zijn. Het is nou niet zo dat er kilometers aan weiland tussen Langedijk en Heerhugowaard ligt. Heel die indeling in dat gebied is sowieso al poepquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 11:01 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Klopt. Maar het gaat hier om de over niet al te lange tijd niet meer bestaande gemeente Langedijk.
Ging mij met name om Sint Pancras en dat ligt letterlijk tegen Alkmaarse wijken aangebouwd. Met Heerhugowaard zit er nog een kanaal, spoor en provinciale weg tussen. Maar goed, ging mij erom dat de mensen het zelf zo wilden. Ik woon er verder niet dus zal me een zorg zijn.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 11:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben wel heel benieuwd waarom Alkmaar een beter alternatief zou zijn. Het is nou niet zo dat er kilometers aan weiland tussen Langedijk en Heerhugowaard ligt. Heel die indeling in dat gebied is sowieso al poep
Hopelijk mag ik nog heel lang genieten van een gemeentehuis dat bereikbaar is per auto en een gemeentebestuur dat niet wordt gedomineerd door achterlijk linkse partijen
Het zal best dat ze tegen Alkmaar aan liggen, maar nu zijn ze ook gescheiden van elkaar om een reden. Dan kan je beter bij een kleinere gemeente gaan zodat je niet praktisch onderdeel wordt van Alkmaar.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 11:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ging mij met name om Sint Pancras en dat ligt letterlijk tegen Alkmaarse wijken aangebouwd. Met Heerhugowaard zit er nog een kanaal, spoor en provinciale weg tussen. Maar goed, ging mij erom dat de mensen het zelf zo wilden. Ik woon er verder niet dus zal me een zorg zijn.
Achterlijke linkse partijen zijn nooit goed. Net als achterlijke rechtse partijen. Stop met hokjesdenken.
Jijquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 11:23 schreef Dagoduck het volgende:
Maar goed, wie gaat die Stok even verplaatsen?
Grapjas. Ik mag nog niet, gister al 360 kilometer gereden voor dat ding.quote:
Ik zou exact de helft van dat moeten rijden nuquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 11:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Grapjas. Ik mag nog niet, gister al 360 kilometer gereden voor dat ding.
Die had een mooie uitzending over Hollands Kroonquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 11:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik snap niet wat Lubach hiermee te maken heeft
En dat in de maand dat Jan des Bouvrie is overleden.quote:
quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 11:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
En dat in de maand dat Jan des Bouvrie is overleden.
quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 11:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
En dat in de maand dat Jan des Bouvrie is overleden.
Ik streep er weer eentje door op mijn lijst.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 12:32 schreef nostra het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daar hebben we nu niks aanquote:
Jij rijdt wel ff heen toch?quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 19:25 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Daar hebben we nu niks aan
Anderen mogen ook wel eens aan de beurt komen. Wel erg mooi groen daar.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 19:53 schreef Light het volgende:
[..]
Dan weet je al waar het is en kun je er dus zo weer heenrijden
Misschien morgen als niemand anders hem al heeft gehaald.quote:
Zijn ze al op tienertoer?quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 22:49 schreef Spockjuh_ het volgende:
Kans is vrij groot dat de stok morgenvroeg op tienertoer gaat
Schiet op danquote:
quote:
Nou in elk geval een hoop geblaat en weinig wolquote:Op zondag 18 oktober 2020 17:09 schreef OscarMopperkont het volgende:
Of is het weer een hoop geblaat weinig wol en vage zooi?
quote:Op dinsdag 29 september 2020 18:16 schreef Rob het volgende:
Een Spockjuh_ doen - altijd maar roepen dat het lang duurt! en zelf ALLE tijd nemen voor het wegleggen
Verrassendquote:Op zondag 18 oktober 2020 18:08 schreef Spockjuh_ het volgende:
verloren zondag zo, man man man. Dan maar morgen droppen
1 dorp verderquote:Op zondag 18 oktober 2020 18:49 schreef Spockjuh_ het volgende:
niet echt. Morgen wel mooi ritje voor de boeg, deze gaat leuk worden
Zeeland is toch een lekker stuk rijden?quote:Op maandag 19 oktober 2020 15:03 schreef Nattekat het volgende:
Jezus, ik had gehoopt nu lekker een stuk te kunnen rijden
Ik kan niet gaan rijden als ik geen idee heb waar dat ding ligt. Ik ga niet naar Zeeuws Vlaanderen oid.quote:Op maandag 19 oktober 2020 15:24 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Zeeland is toch een lekker stuk rijden?
Je kan alvast gaan rijden. Tegen de tijd dat bij de provincie grens bent is er vast wel een foto gepostquote:Op maandag 19 oktober 2020 15:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kan niet gaan rijden als ik geen idee heb waar dat ding ligt. Ik ga niet naar Zeeuws Vlaanderen oid.
Uhuhquote:Op maandag 19 oktober 2020 15:35 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Je kan alvast gaan rijden. Tegen de tijd dat bij de provincie grens bent is er vast wel een foto gepost
quote:Op maandag 19 oktober 2020 15:59 schreef Rob het volgende:
[..]
Stond allang in de OP. Door Dago geloof ik.
quote:
Vind ik leukquote:
Ver en weg.quote:
Ik zou een etentje hebben in Mill aankomende zondag, maar met dat hele covid-gebeuren is dat gecanceld. Voor alleen die stok gaat het hem niet worden.quote:
Dat zou ik ook zeggen!quote:
Bestaat al, en nog mooier in elkaar gezet ook.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:08 schreef Light het volgende:
Niet helemaal on topic, maar ik vind het wel passen hier.
[ twitter ]
STOK IS NODIG!quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 13:16 schreef Ou-Tannu het volgende:
geen onnodige reizen.. stok is onnodig![]()
Hup, gaan met die banaanquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 13:16 schreef Ou-Tannu het volgende:
geen onnodige reizen.. stok is onnodig![]()
Mijn meest recente verplaatsing is minder lang geleden dan de jouwequote:
sowieso heb ik geen zin na t werk nog meer dan een uur te reizen voor de stok.. en gezien die elke keer duidelijk op meer dan een uur ligt..quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 16:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn meest recente verplaatsing is minder lang geleden dan de jouwe
Woon jij niet in die contreien?quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:49 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
sowieso heb ik geen zin na t werk nog meer dan een uur te reizen voor de stok.. en gezien die elke keer duidelijk op meer dan een uur ligt..
Kijk voor de gein eens naar waar hij hem neerlegt als ie hem heeft.quote:
Allemaal één pot natquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 18:59 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Kijk voor de gein eens naar waar hij hem neerlegt als ie hem heeft.
quote:
#Datdusquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 18:59 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Kijk voor de gein eens naar waar hij hem neerlegt als ie hem heeft.
Ik ga niet naar het zuiden, veel te veel corona.quote:
Schijnbaar.. maar goed Corona velt ook de Stok denk ikquote:
Dat is correct en tevens juist.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 18:06 schreef Ou-Tannu het volgende:
beter een stilstaande klok.... dan één die niet op tijd loopt... de eerste geeft nog 2x daags de juiste tijd aan!
Nope. Dat was Overijssel. en met name Twente/Salland. Al waren we niet te beroerd om, als het moest, half Nederland door te rijden voor de Stok (en een leuke middagquote:Op donderdag 29 oktober 2020 10:45 schreef Nattekat het volgende:
Vroegah was dit het epicentrum van de stok...
@:boertie
@:broertie
@:nijnja
Gaf toch de illusie dat deze contreien het epicentrum waren danquote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:22 schreef boertie het volgende:
Al waren we niet te beroerd om, als het moest, half Nederland door te rijden voor de Stok (en een leuke middag )
1u26min enkele reis.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 10:45 schreef Nattekat het volgende:
Vroegah was dit het epicentrum van de stok...
@:boertie
@:broertie
@:nijnja
Ja.quote:
Kan wel is een mooie omgeving...maar de stok is er niet want die ligt sinds 9 uur in mijn kofferbakquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 09:23 schreef DW457 het volgende:
Nou, heel misschien dat ik vandaag Zeeland meeneem in een motorrit.
Ein-de-lijk.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 09:38 schreef Toverstokje het volgende:
[..]
Kan wel is een mooie omgeving...maar de stok is er niet want die ligt sinds 9 uur in mijn kofferbak
Duurt lang!quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 09:38 schreef Toverstokje het volgende:
[..]
Kan wel is een mooie omgeving...maar de stok is er niet want die ligt sinds 9 uur in mijn kofferbak
Dus dan zal jij vanavond wel de foto's posten van een totaal niet gelinkte verplaatsingquote:Op zondag 1 november 2020 15:24 schreef OscarMopperkont het volgende:
Zus, zo.
Ik heb gehoord dat hij een plekje heeft gevonden.
quote:Op zondag 1 november 2020 15:26 schreef Toverstokje het volgende:
Behoorlijke wind waardoor helaas wat vertraging sorry![]()
Maar hier is ie
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 1 november 2020 15:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dus dan zal jij vanavond wel de foto's posten van een totaal niet gelinkte verplaatsing
Nope. Wel meerdere keren in Noord en Zuid. Heb ik hem zelf ook wel eens neergelegd.quote:Op zondag 1 november 2020 18:38 schreef Toverstokje het volgende:
[..]
Hij was in Santpoort noord en zuid geweest maar volgens mij nog niet in Santpoort... of wel?
En dan is net iemand me voor zeker...quote:
Ik in ieder geval niet. Na een uur zoeken op google maps heb ik nog geen bord Santpoort gezien. Wel Santpoort-Noord en Santpoort-Zuid, maar dat zijn sowieso niet de goede borden. Ik wacht wel op een volgende locatie. (Ben alsnog wel benieuwd naar een pinpoint, maar ik ga er niet op rijden.)quote:Op vrijdag 6 november 2020 17:03 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
En dan is net iemand me voor zeker...
Ik had hem van de week in 10 seconden gevondenquote:Op vrijdag 6 november 2020 20:27 schreef Light het volgende:
[..]
Ik in ieder geval niet. Na een uur zoeken op google maps heb ik nog geen bord Santpoort gezien. Wel Santpoort-Noord en Santpoort-Zuid, maar dat zijn sowieso niet de goede borden. Ik wacht wel op een volgende locatie. (Ben alsnog wel benieuwd naar een pinpoint, maar ik ga er niet op rijden.)
quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:19 schreef Light het volgende:
Zo, iets leuks gevonden.Daar waren @Rob en ik vanmiddag verdorie vlakbijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Ja Kudt.. op twee steenworpen afstand.quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:28 schreef DJMO het volgende:
[..]
Daar waren @:Rob en ik vanmiddag verdorie vlakbij
Ja, 't is jammer dat m'n route vanaf Uithoorn terug omhoog gaat richting Abcoude, anders had ik m'n afspraak morgen wel afgezegd om even te gaan kijkenquote:Op zaterdag 7 november 2020 19:31 schreef Rob het volgende:
[..]
Ja Kudt.. op twee steenworpen afstand.
Wat hij zegt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |