Mobiel? Niet dat ik weetquote:Op dinsdag 29 september 2020 13:23 schreef IJsdraakje het volgende: [..] Oh lol.
[..] Niet per ongeluk een adblocker draaien? Dan heb je de vinkjes niet.
![]()
Waarschijnlijk wel dan, ik kwam er laatst achter dat dat standaard in m'n browser aan staat.quote:Op dinsdag 29 september 2020 13:39 schreef Molo het volgende:
bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Mobiel? Niet dat ik weet
Straks even met meer aandacht naar kijken
Ze zijn echt wel oogverziekend in het zicht
FB / Het grote (kleine) wijzigingen aan het forum topicquote:Op dinsdag 29 september 2020 13:39 schreef Molo het volgende:
bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Mobiel? Niet dat ik weet
Straks even met meer aandacht naar kijken
Ze zijn echt wel oogverziekend in het zicht
Ik leer steeds nieuwe dingen, zou best kunnenquote:Op dinsdag 29 september 2020 13:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel dan, ik kwam er laatst achter dat dat standaard in m'n browser aan staat.
Ja, die zie je dus niet als je een adblocker draait.quote:Op dinsdag 29 september 2020 13:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
FB / Het grote (kleine) wijzigingen aan het forum topic
Ik wel hoor?quote:Op dinsdag 29 september 2020 13:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, die zie je dus niet als je een adblocker draait.
Mijn enige verschil was adblock aan of uit, verder niets gewijzigd. Maar het kán ook per plugin verschillen.quote:
Adblock is ook gewoon sars tegenwoordig, heb uBlock draaien op gestaposterkte maar hier op het forum werkt alles prima (op social media posts na dan).quote:Op dinsdag 29 september 2020 13:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mijn enige verschil was adblock aan of uit, verder niets gewijzigd. Maar het kán ook per plugin verschillen.
Oh de vraag staat een beetje gek beschreven, functioneel gezien. Bij het vinkjequote:Op dinsdag 29 september 2020 13:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, die zie je dus niet als je een adblocker draait.
Whutttttquote:Op dinsdag 29 september 2020 13:44 schreef kwiwi het volgende:
Net de laatste tussentijdse feedback op m'n scriptie gekregen "this is looking very good"
Maandag deadline, dan heb ik m'n extra papiertje eindelijk binnen
Dan zal dat het verschil zijn geweest.quote:Op dinsdag 29 september 2020 13:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Adblock is ook gewoon sars tegenwoordig, heb uBlock draaien op gestaposterkte maar hier op het forum werkt alles prima (op social media posts na dan).
quote:Op dinsdag 29 september 2020 13:44 schreef kwiwi het volgende:
Net de laatste tussentijdse feedback op m'n scriptie gekregen "this is looking very good"
Wwhoop Wwhoop!quote:Op dinsdag 29 september 2020 13:44 schreef kwiwi het volgende:
Is wel de bedoeling jaquote:Op dinsdag 29 september 2020 13:46 schreef Molo het volgende:
[..]
Whuttttt
Leuk vooruitzicht man![]()
Ga je ook richting een andere baan als je je pampiertje hebt?
quote:Op dinsdag 29 september 2020 14:02 schreef Amarantha het volgende:
Gvd heb je een abonnement, zie je nog dit.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 29 september 2020 13:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja best maar ik heb geen optie om vinkjes aan en uit te zetten:quote:
Adblock even uitzetten.quote:Op dinsdag 29 september 2020 14:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja best maar ik heb geen optie om vinkjes aan en uit te zetten:
[ afbeelding ]
Andere plugins in je browser?quote:
Ja doeiquote:Op dinsdag 29 september 2020 14:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Andere plugins in je browser?
Eén keer Edge erbij pakken en uitvinken. Scheelt etterlinkjes.quote:Op dinsdag 29 september 2020 14:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja doeiIk ga niet alles uitzetten omdat Danny dit weer eens heeft gedaan.
Sta ik niet ingelogd en weet mijn wachtwoord niet meer.quote:Op dinsdag 29 september 2020 14:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eén keer Edge erbij pakken en uitvinken. Scheelt etterlinkjes.
Dan heb je pech.quote:Op dinsdag 29 september 2020 14:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Sta ik niet ingelogd en weet mijn wachtwoord niet meer.
Nice kwiwiquote:Op dinsdag 29 september 2020 13:44 schreef kwiwi het volgende:
Fijn uitgangspuntquote:Op dinsdag 29 september 2020 13:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is wel de bedoeling jaZal niet makkelijk zijn, dus duurt wellicht even, maar dat maakt niet uit
Sinds iemandquote:Op dinsdag 29 september 2020 14:23 schreef FranticDJ het volgende:
Huh. Sinds wanneer krijg je ads met abbo?
sinds danny weet wat aangepast heeftquote:Op dinsdag 29 september 2020 14:23 schreef FranticDJ het volgende:
Huh. Sinds wanneer krijg je ads met abbo?
Ik hoop dat 'ie 'm nog aanpast naar automatisch uit (dus luisterend naar het "geen ads"-vinkje), maar hij is in ieder geval uit te zetten via settings.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 29 september 2020 13:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik bestel er nog wel wat wasbare mondkapjes bij. Ik zag er één met haaien.quote:
Ja ben wel van plan om hier te blijven. Zou het leuk vinden om nog eens een paar jaar ergens anders naartoe te gaan, maar dan wel op expat assignment (of wanneer ik een Zwitsers paspoort heb) zodat ik altijd weer terug kan naar hierquote:Op dinsdag 29 september 2020 14:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Fijn uitgangspunt![]()
Hopelijk komt er iets leuks op je pad
Ben jij trouwens voornemens om in Die Schweiz te blijven voorlopig? (Je zou gek zijn als je het niet deed trouwens)
quote:Op dinsdag 29 september 2020 14:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik bestel er nog wel wat wasbare mondkapjes bij. Ik zag er één met haaien.
Overweeg je om Zwitserse te worden?quote:Op dinsdag 29 september 2020 14:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ben wel van plan om hier te blijven. Zou het leuk vinden om nog eens een paar jaar ergens anders naartoe te gaan, maar dan wel op expat assignment (of wanneer ik een Zwitsers paspoort heb) zodat ik altijd weer terug kan naar hier
quote:Op dinsdag 29 september 2020 14:49 schreef FranticDJ het volgende:
Waarom lees ik deze tt als schaamhaar van buda
te lang geen vrouw gezien??quote:Op dinsdag 29 september 2020 14:49 schreef FranticDJ het volgende:
Waarom lees ik deze tt als schaamhaar van buda
Ja, want anders verlies je je permanent residence status als je een paar jaar weggaat. En er gaan jaren overheen voordat je die überhaupt krijgt.quote:Op dinsdag 29 september 2020 14:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Overweeg je om Zwitserse te worden?
Snap ik heel goedquote:Op dinsdag 29 september 2020 14:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ben wel van plan om hier te blijven. Zou het leuk vinden om nog eens een paar jaar ergens anders naartoe te gaan, maar dan wel op expat assignment (of wanneer ik een Zwitsers paspoort heb) zodat ik altijd weer terug kan naar hier
Hoe dan?quote:Op dinsdag 29 september 2020 15:05 schreef liesje1979 het volgende:
Vroeg bij mijn hotel of ze een slecht seizoen hadden gedraaid maar was het beste seizoen ooit 😀
Hebbie gedaan?quote:Op dinsdag 29 september 2020 15:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Pfff dat zit erop. Was eigenlijk reuze gezellig. Heb nog een klein speechje gehouden, werd zeer gewaardeerd. Nu op weg naar Deventer. Eens zien of mijn oud buurman een leuke baan voor me heeft.
Uh heb je ontslag genomen?quote:Op dinsdag 29 september 2020 15:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Pfff dat zit erop. Was eigenlijk reuze gezellig. Heb nog een klein speechje gehouden, werd zeer gewaardeerd. Nu op weg naar Deventer. Eens zien of mijn oud buurman een leuke baan voor me heeft.
Ja alle mensen die normaal cruises of eilanden doen zaten nu hier zei hij. Ook wel bijzondere toeristen hier was verder nog geen toeristen tegen gekomen, hier is het zoeken naar Grieken. Maar veel rijke mensen hier denk ik. En ik. 😀quote:
Wat???quote:Op dinsdag 29 september 2020 15:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Ohhhquote:Op dinsdag 29 september 2020 15:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
PA en ma zijn 50 jaar getrouwd vandaag
gefeliciteerdquote:Op dinsdag 29 september 2020 15:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, wanneer kom je?quote:Op dinsdag 29 september 2020 15:06 schreef Molo het volgende:
[..]
Snap ik heel goed![]()
Die vriend van me uit Zürich vraagt regelmatig wanneer ik nou daarheen verhuis
Feliquote:Op dinsdag 29 september 2020 15:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Cool!quote:Op dinsdag 29 september 2020 15:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja alle mensen die normaal cruises of eilanden doen zaten nu hier zei hij. Ook wel bijzondere toeristen hier was verder nog geen toeristen tegen gekomen, hier is het zoeken naar Grieken. Maar veel rijke mensen hier denk ik. En ik. 😀
LOL, je was enigszins cryptisch meneerquote:Op dinsdag 29 september 2020 15:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wie weet, ooitquote:
feliquote:Op dinsdag 29 september 2020 15:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja goed en ergens wonen is natuurlijk ook anders dan ergens op vakantie gaan. Als rasechte FOK!autist kan ik bijvoorbeeld prima omgaan met de enorme hoeveelheid van bizarre regels hier, maar dat zal ook niet iedereen liggenquote:Op dinsdag 29 september 2020 15:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Wie weet, ooit
Kom er wel erg erg graag regelmatig voor bezoek en gewoon vakantie, al is dat dus dit jaar nog niet geweest
Laatste keer was november, wel echt zúlke goeie tijd gehad toen![]()
Vind het echt een fijn land, al is migreren om veel redenen waarschijnlijk wel iets wat ik nooit zal doen hoor.
Tweede huis, leuk, maar dan moet ik even doorsparen
wow gefeliciteerd, dit stond op nummer 1 50 jaar geledenquote:Op dinsdag 29 september 2020 15:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
100% voorquote:
TR gezet want spam.quote:Op dinsdag 29 september 2020 16:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
100% voor
Op naar FEE!
De Feestdagen
FEE / [FEE SC #53] IT'S THE MOST WONDERFUL TIME OF THE YEARRRRRR
Pff ik ben jaloers, hier juist niet.quote:
Jaquote:Op dinsdag 29 september 2020 16:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je hebt "ik niet" gestemd he? Grinch
[ afbeelding ]
Dat is een uitstekend ideequote:Op dinsdag 29 september 2020 16:43 schreef Karzai het volgende:
Wil wel een keer kerst op curacao of aruba
Het is al heel de dag lekker zonnig?quote:
Ik vond dat eigenlijk niet leuk, kerst in de zon. Met zo'n dorre kerstbomen overalquote:Op dinsdag 29 september 2020 16:43 schreef Karzai het volgende:
Kunnen toch uit tijdens de seks.quote:Op dinsdag 29 september 2020 16:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Deze kun je alleen aan als je echt geen behoefte hebt aan seks.
ja daar zijn palmbomen die lijken ook wel op kerstbomen, kan je ook versierenquote:Op dinsdag 29 september 2020 16:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vond dat eigenlijk niet leuk, kerst in de zon. Met zo'n dorre kerstbomen overal
quote:Op dinsdag 29 september 2020 16:49 schreef Karzai het volgende:
Mijn basilicum plant is aardig gegroeid van het weekend maar pesto van maken denk ik
Dat is al te laat danquote:Op dinsdag 29 september 2020 16:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kunnen toch uit tijdens de seks.
En dan reageer je je af op mij?quote:Op dinsdag 29 september 2020 16:39 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben al de hele dag chagrijnig.Toen ik wakker werd meteen al en nu nog.
Niks mis mee. Heb het ooit gevierd op de Bahama's. Was ook wel lachen.quote:Op dinsdag 29 september 2020 16:43 schreef Karzai het volgende:
Oh ben nog niet eens begonnen eigenlijk.quote:Op dinsdag 29 september 2020 17:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En dan reageer je je af op mij?
Ik ben hier NIET over te spreken.
Kies maar iemand anders.quote:Op dinsdag 29 september 2020 17:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh ben nog niet eens begonnen eigenlijk.
Jij moet eerst nog Sinterklaas vieren?quote:Op dinsdag 29 september 2020 17:14 schreef Lospedrosa het volgende:
Zullen we pas in december over kerst beginnen?
Dan kijk ik al uit naar de pindakaaseitjes.quote:Op dinsdag 29 september 2020 17:14 schreef Lospedrosa het volgende:
Zullen we pas in december over kerst beginnen?
Ja Pasen is een leuk beginquote:Op dinsdag 29 september 2020 17:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan kijk ik al uit naar de pindakaaseitjes.
Dat vier ik elke dag.quote:Op dinsdag 29 september 2020 17:18 schreef Budapestenaar het volgende:
En op 6 oktober vieren we corona.
Nou, wat wil je hebben dan?quote:Op dinsdag 29 september 2020 17:18 schreef kwiwi het volgende:
Normaal vraagt iedereen altijd voor m'n verjaardag wat ik als cadeau wil, en dan weet ik niks.. dit jaar heb ik een heel lijstje klaar maar heeft nog niemand iets gevraagd!
Ga lamskoteletten etenquote:Op dinsdag 29 september 2020 16:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is al heel de dag lekker zonnig?
Ik zet het wekkertje.quote:Op dinsdag 29 september 2020 17:19 schreef Lospedrosa het volgende:
Wie gaat er vannacht opblijven voor de black-out van Biden?
wordt vast op yt uitgezonden morgenochtend en daarna tot in den treure herhaald op alle journaals de volgende dagquote:Op dinsdag 29 september 2020 17:19 schreef Lospedrosa het volgende:
Wie gaat er vannacht opblijven voor de black-out van Biden?
Een hele stapel boekenquote:Op dinsdag 29 september 2020 17:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou, wat wil je hebben dan?
Nee maar zit er nu al een paar dagen over na te denkenquote:Op dinsdag 29 september 2020 17:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou, die maagproblemen zijn alweer vergeten?
quote:Op dinsdag 29 september 2020 17:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou, die maagproblemen zijn alweer vergeten?
quote:
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 29 september 2020 17:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Een huushoudtrapje niet handig?
Heb je al een doosje rennies gehaald?quote:Op dinsdag 29 september 2020 17:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee maar zit er nu al een paar dagen over na te denken
Die dingen zijn zo smerig he. M'n moeder gaf me die als kind en ik krijg nog steeds de rillingen als ik het woord "rennie" leesquote:Op dinsdag 29 september 2020 17:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je al een doosje rennies gehaald?
Ja die heb al mee ook :pquote:Op dinsdag 29 september 2020 17:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je al een doosje rennies gehaald?
Uiteraardquote:Op dinsdag 29 september 2020 17:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Toch wel iets harder om mijn grapje?
Hoezo als kind?quote:Op dinsdag 29 september 2020 17:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die dingen zijn zo smerig he. M'n moeder gaf me die als kind en ik krijg nog steeds de rillingen als ik het woord "rennie" lees
Oh dat mag bij mij wel hoor, liever praktische dingen dan een bos bloemen e.d.quote:Op dinsdag 29 september 2020 17:23 schreef Lospedrosa het volgende:
Nooit je vriendin huishoudelijke producten kopen voor de verjaardag.
Ik moet binnenkort ook nog iets kopen.quote:Op dinsdag 29 september 2020 17:23 schreef Lospedrosa het volgende:
Nooit je vriendin huishoudelijke producten kopen voor de verjaardag.
Nieuwe strijkplankquote:Op dinsdag 29 september 2020 17:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik moet binnenkort ook nog iets kopen.
Kledingstoomapparaatquote:Op dinsdag 29 september 2020 17:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik moet binnenkort ook nog iets kopen.
Weekendje strandquote:Op dinsdag 29 september 2020 17:27 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik zou eerder een tripje cadeau doen of zo
Nee dat zijn hier gewoon dingen die er gelijk komen indien geopperdquote:Op dinsdag 29 september 2020 17:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
KledingstoomapparaatSuper handig voor jurkjes en jasjes.
LSD?quote:Op dinsdag 29 september 2020 17:27 schreef Budapestenaar het volgende:
O ja dat is ook leuk. Ik denk dat ik Gergely een skiweekend cadeau doe voor kerst. Heb ik zelf ook nog wat aanquote:Op dinsdag 29 september 2020 17:27 schreef Budapestenaar het volgende:
Nog niet geaccepteerd of niet gebruikt?quote:Op dinsdag 29 september 2020 17:28 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb m'n ouders twee jaar geleden een stedentrip naar een Europese stad naar keuze gegeven maar ze hebben dat aanbod nog niet geaccepteerd.
Ik heb mijn ouders ooit een hotelbon gegeven. Hebben ze niks mee gedaanquote:Op dinsdag 29 september 2020 17:28 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb m'n ouders twee jaar geleden een stedentrip naar een Europese stad naar keuze gegeven maar ze hebben dat aanbod nog niet geaccepteerd.
quote:Op dinsdag 29 september 2020 17:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja dat is ook leuk. Ik denk dat ik Gergely een skiweekend cadeau doe voor kerst. Heb ik zelf ook nog wat aan
quote:Op dinsdag 29 september 2020 17:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb mijn ouders ooit een hotelbon gegeven. Hebben ze niks mee gedaan
Heb al iets op mijn lijstje staanquote:Op dinsdag 29 september 2020 17:27 schreef Budapestenaar het volgende:
Zou zo graag weer gaan.quote:Op dinsdag 29 september 2020 17:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Paar daagjes Engeland. Post-corona
Dat zouden politieagenten en BOA"s ook moeten doenquote:
Ik geef niet om spullen dus ik heb ook liever een tripje, of een museumbezoek of zo.quote:Op dinsdag 29 september 2020 17:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb al iets op mijn lijstje staan![]()
Zelf hoef ik eigenlijk nooit iets te hebben.
Daar schijnen ze ook wat strand te hebben.quote:Op dinsdag 29 september 2020 17:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Paar daagjes Engeland. Post-corona
Nou ja dat tweede. Ze durven niet zo geloof ik.quote:Op dinsdag 29 september 2020 17:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nog niet geaccepteerd of niet gebruikt?
En die zijn maar voor een bepaalde tijd geldig? Anders zou ik 'm weer ophalenquote:Op dinsdag 29 september 2020 17:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, was iets van 100 euro of zo.
Succes!quote:Op dinsdag 29 september 2020 17:32 schreef FranticDJ het volgende:
Op naar Putin. Voor de bloody last time als t aan mij ligt.
Whitbyquote:Op dinsdag 29 september 2020 17:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar schijnen ze ook wat strand te hebben.
Ja, een jaar. En dit is al zeker 10 jaar geledenquote:Op dinsdag 29 september 2020 17:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En die zijn maar voor een bepaalde tijd geldig? Anders zou ik 'm weer ophalen
Oh stom..quote:Op dinsdag 29 september 2020 17:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, een jaar. En dit is al zeker 10 jaar geleden
hijs de regenboog vlag!quote:Op dinsdag 29 september 2020 17:32 schreef FranticDJ het volgende:
Zonder al genoeg gezeik met die rukkers.quote:
Ik ook. In de oven mikken en niet meer er naar omkijken.quote:
En het smaakt altijd lekker.quote:Op dinsdag 29 september 2020 17:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ook. In de oven mikken en niet meer er naar omkijken.
Deze week ook maar eens zuurkoolovenschotel maken
Nou zeker 50% van het totaalquote:Op dinsdag 29 september 2020 17:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alle lammeren van Griekenland verdwenen?
Voor mij hetzelfde; hoewel ik wel best wat leuke spullen heb waar ik waarde aan hecht. Maar dit soort dingen ga ik liever iets leuks doen.quote:Op dinsdag 29 september 2020 17:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik geef niet om spullen dus ik heb ook liever een tripje, of een museumbezoek of zo.
Die vriend van me stond lange tijd op de zwarte lijst omdat hij twee keer zijn schoonmaakster vergeten was, hij zat in het buitenland.quote:Op dinsdag 29 september 2020 16:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja goed en ergens wonen is natuurlijk ook anders dan ergens op vakantie gaan. Als rasechte FOK!autist kan ik bijvoorbeeld prima omgaan met de enorme hoeveelheid van bizarre regels hier, maar dat zal ook niet iedereen liggen
Het stond er vrij suggestief ja, soz. Maar ik ben wel degelijk op zoek naar een baan waar ik eindelijk eens wel blij van ga worden ja.quote:Op dinsdag 29 september 2020 15:35 schreef Molo het volgende:
[..]
LOL, je was enigszins cryptisch meneer![]()
Feli! Wat een tijd joh, mijn hemel
Ik ging een keer op zondag m'n glas weggooien, kreeg gelijk de wind van voren want dat is verbodenquote:Op dinsdag 29 september 2020 17:55 schreef Molo het volgende:
[..]
Die vriend van me stond lange tijd op de zwarte lijst omdat hij twee keer zijn schoonmaakster vergeten was, hij zat in het buitenland.
Wel gewoon doorbetaald voor de tijd die ze eigenlijk zou komen, maar maakt niet uit. Was respectloos dus dan mag je geen klant meer zijn
quote:Op dinsdag 29 september 2020 17:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het stond er vrij suggestief ja, soz. Maar ik ben wel degelijk op zoek naar een baan waar ik eindelijk eens wel blij van ga worden ja.
Waarom dat?quote:Op dinsdag 29 september 2020 17:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ging een keer op zondag m'n glas weggooien, kreeg gelijk de wind van voren want dat is verboden
En wat wil je doen voor soort werk?quote:Op dinsdag 29 september 2020 17:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het stond er vrij suggestief ja, soz. Maar ik ben wel degelijk op zoek naar een baan waar ik eindelijk eens wel blij van ga worden ja.
Echt hè, mafklappersquote:Op dinsdag 29 september 2020 17:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ging een keer op zondag m'n glas weggooien, kreeg gelijk de wind van voren want dat is verboden
Maakt teveel geluid. Dat mag alleen op maandag tot zaterdag tussen 8:00 en 12:00 en 14:00 en 20:00. Dus ook niet tijdens de middagsrustquote:
Leuk werk dat goed betaalt. Huurmoordenaar of zoquote:Op dinsdag 29 september 2020 18:00 schreef Molo het volgende:
[..]
En wat wil je doen voor soort werk?
Ik ookquote:Op dinsdag 29 september 2020 18:01 schreef Molo het volgende:
[..]
Echt hè, mafklappers
Ik vind dat stiekem best wel mooi![]()
Joh. Nou je moet het allemaal maar weten:pquote:Op dinsdag 29 september 2020 18:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maakt teveel geluid. Dat mag alleen of maandag tot zaterdag tussen 8:00 en 12:00 en 14:00 en 20:00. Dus ook niet tijdens de middagsrustNet als matten uitkloppen overigens
lolquote:Op dinsdag 29 september 2020 17:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Staat in je huurcontract dat 10 pagina's aan huisregels bevatquote:Op dinsdag 29 september 2020 18:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Joh. Nou je moet het allemaal maar weten:p
Geef je fokkers korting?quote:Op dinsdag 29 september 2020 18:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Leuk werk dat goed betaalt. Huurmoordenaar of zo
Ja hier ook. Alles dat geluid maakt mag niet op zondag, zoals wasmachine gebruiken ook.quote:Op dinsdag 29 september 2020 18:03 schreef mschol het volgende:
[..]
lol
bij mijn oom in duitsland is het verboden gras te maaien op zondag (die woont ook in gehucht, dus die hebben zich wat aangepast, kan ook makkelijk als pensionado)
ik heb begrepen dat @bitterbal nog wel een klusje heeft. iets met hoofden..quote:Op dinsdag 29 september 2020 18:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
zo erg is het volgens mij niet daar..quote:Op dinsdag 29 september 2020 18:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja hier ook. Alles dat geluid maakt mag niet op zondag, zoals wasmachine gebruiken ook.
is dat lekker ja?quote:
Prostitie al overwogen?quote:Op dinsdag 29 september 2020 18:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar zo'n huisje in de bergen hè. Bohhhhhquote:
Ik kan niet teveel melkproducten eten/drinken en dit is wel een prima alternatief jaquote:Op dinsdag 29 september 2020 18:06 schreef mschol het volgende:
[..]
is dat lekker ja?
ook al die alternatieve melk dingen.
zou sommige best willen proberen, maar dan 1 glas ofzo
Jaquote:Op dinsdag 29 september 2020 18:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Maar zo'n huisje in de bergen hè. Bohhhhh
quote:Op dinsdag 29 september 2020 18:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
oude schimmelkaas met erwten @:Amarantha
Oeh, volgens mij mag ik die. Binnenkort eens proberen.quote:
Nóg niet!quote:
ik drink zo 2-4 liter halfvolle melk weg in een weekquote:Op dinsdag 29 september 2020 18:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik kan niet teveel melkproducten eten/drinken en dit is wel een prima alternatief jaTot nu toe de beste die ik heb geprobeerd qua chocomel in ieder geval.
Jaloersquote:Op dinsdag 29 september 2020 18:14 schreef mschol het volgende:
[..]
ik drink zo 2-4 liter halfvolle melk weg in een week
Wat is jouw defect?quote:Op dinsdag 29 september 2020 18:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
JaloersIk zou zo een liter melk per dag drinken als het kon
Ik formuleer 'm verkeerd, maag/darm of longproblemen?quote:
Maag/darmquote:Op dinsdag 29 september 2020 18:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik formuleer 'm verkeerd, maag/darm of longproblemen?
Pff.quote:Op dinsdag 29 september 2020 18:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
wat heb je vandaag allemaal al op?
en toch een slanke denquote:Op dinsdag 29 september 2020 18:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Pff.
Geloof 4 croissants. Lunch kipnuggets![]()
Diner een lam met rijst
klinkt wel gezond met dat opborrelende maagzuurquote:Op dinsdag 29 september 2020 18:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Pff.
Geloof 4 croissants. Lunch kipnuggets![]()
Diner een lam met rijst
Ja :p. Die kipnuggets was k niet van planquote:Op dinsdag 29 september 2020 18:30 schreef mschol het volgende:
[..]
klinkt wel gezond met dat opborrelende maagzuur
Is dat niet gewoon Spiros?quote:Op dinsdag 29 september 2020 18:33 schreef bitterbal het volgende:
er loopt een grote hond richting mijn kamer durf er nuet heen
Je hebt van die kastjes die de hond wegjagenquote:Op dinsdag 29 september 2020 18:33 schreef bitterbal het volgende:
Kerberos, de Hellehond.quote:Op dinsdag 29 september 2020 18:33 schreef bitterbal het volgende:
Jezus ben je een lamme of zo?quote:Op dinsdag 29 september 2020 18:36 schreef bitterbal het volgende:
Ah gered door golfcaarretje..
Er rijdt hier iemand in een golfcar rond om je naar je kamer te rijden
Met zon pieptoon?quote:Op dinsdag 29 september 2020 18:36 schreef engine het volgende:
[..]
Je hebt van die kastjes die de hond wegjagen
Hebben m'n ouders aangeschaft nadat ze, ook in Griekenland, door zwerfhonden aangevallen waren
Lekkerquote:
Een veelvoorkomende Griekse mannennaamquote:
quote:
Lekker rustig bij de McDonalds nu... max 25 man binnen!quote:Op dinsdag 29 september 2020 18:33 schreef Molo het volgende:
Ik eet een restje vega ovenschotel die ik voor mijn zwager gemaakt had
Verbaast me dat hij zoveel ervan gegeten had want het is echt ongelooflijk pittig uitgevallen, veel heter dan de met-vlees versie
K zie alleen het scherm?quote:Op dinsdag 29 september 2020 18:40 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn bandje ziet er vrolijk uit nu.
volgens mij hou je van roze.quote:Op dinsdag 29 september 2020 18:40 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Ja met z'n pieptoon. Of het echt werkt weet ik niet.quote:Op dinsdag 29 september 2020 18:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Met zon pieptoon?
Kon je niet een ander land zeggen:p
quote:Op dinsdag 29 september 2020 17:32 schreef FranticDJ het volgende:
kan yoda eigenlijk uit dat ding?quote:Op dinsdag 29 september 2020 18:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja de rest is ook niet boeiend.
K zie alleen het scherm?maquote:Op dinsdag 29 september 2020 18:40 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
maar je hebt het over een bandje :pquote:Op dinsdag 29 september 2020 18:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja de rest is ook niet boeiend.
alweer lam?quote:Op dinsdag 29 september 2020 18:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
K zie alleen het scherm?ma
[..]
maar je hebt het over een bandje :p
tofquote:Op dinsdag 29 september 2020 18:40 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Sportbandjequote:Op dinsdag 29 september 2020 18:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
K zie alleen het scherm?ma
[..]
maar je hebt het over een bandje :p
Eens.quote:
Jemig, dat is ook geen doen voor hunquote:Op dinsdag 29 september 2020 18:39 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Lekker rustig bij de McDonalds nu... max 25 man binnen!
Ze hebben wel niet alles, maar wel nieuwe mcnuggets, spicey.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |