quote:Op dinsdag 29 september 2020 18:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
oude schimmelkaas met erwten @:Amarantha
Oeh, volgens mij mag ik die. Binnenkort eens proberen.quote:
Nķg niet!quote:
ik drink zo 2-4 liter halfvolle melk weg in een weekquote:Op dinsdag 29 september 2020 18:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik kan niet teveel melkproducten eten/drinken en dit is wel een prima alternatief jaTot nu toe de beste die ik heb geprobeerd qua chocomel in ieder geval.
Jaloersquote:Op dinsdag 29 september 2020 18:14 schreef mschol het volgende:
[..]
ik drink zo 2-4 liter halfvolle melk weg in een week
Wat is jouw defect?quote:Op dinsdag 29 september 2020 18:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
JaloersIk zou zo een liter melk per dag drinken als het kon
Problemen met lactose.quote:
Ik formuleer 'm verkeerd, maag/darm of longproblemen?quote:
Maag/darmquote:Op dinsdag 29 september 2020 18:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik formuleer 'm verkeerd, maag/darm of longproblemen?
Pff.quote:Op dinsdag 29 september 2020 18:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
wat heb je vandaag allemaal al op?
en toch een slanke denquote:Op dinsdag 29 september 2020 18:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Pff.
Geloof 4 croissants. Lunch kipnuggets![]()
Diner een lam met rijst
klinkt wel gezond met dat opborrelende maagzuurquote:Op dinsdag 29 september 2020 18:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Pff.
Geloof 4 croissants. Lunch kipnuggets![]()
Diner een lam met rijst
Ja :p. Die kipnuggets was k niet van planquote:Op dinsdag 29 september 2020 18:30 schreef mschol het volgende:
[..]
klinkt wel gezond met dat opborrelende maagzuur
Is dat niet gewoon Spiros?quote:Op dinsdag 29 september 2020 18:33 schreef bitterbal het volgende:
er loopt een grote hond richting mijn kamer durf er nuet heen
Je hebt van die kastjes die de hond wegjagenquote:Op dinsdag 29 september 2020 18:33 schreef bitterbal het volgende:
Kerberos, de Hellehond.quote:Op dinsdag 29 september 2020 18:33 schreef bitterbal het volgende:
Jezus ben je een lamme of zo?quote:Op dinsdag 29 september 2020 18:36 schreef bitterbal het volgende:
Ah gered door golfcaarretje..
Er rijdt hier iemand in een golfcar rond om je naar je kamer te rijden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |