Het stond er vrij suggestief ja, soz. Maar ik ben wel degelijk op zoek naar een baan waar ik eindelijk eens wel blij van ga worden ja.quote:Op dinsdag 29 september 2020 15:35 schreef Molo het volgende:
[..]
LOL, je was enigszins cryptisch meneer![]()
Feli! Wat een tijd joh, mijn hemel
Ik ging een keer op zondag m'n glas weggooien, kreeg gelijk de wind van voren want dat is verbodenquote:Op dinsdag 29 september 2020 17:55 schreef Molo het volgende:
[..]
Die vriend van me stond lange tijd op de zwarte lijst omdat hij twee keer zijn schoonmaakster vergeten was, hij zat in het buitenland.
Wel gewoon doorbetaald voor de tijd die ze eigenlijk zou komen, maar maakt niet uit. Was respectloos dus dan mag je geen klant meer zijn
quote:Op dinsdag 29 september 2020 17:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het stond er vrij suggestief ja, soz. Maar ik ben wel degelijk op zoek naar een baan waar ik eindelijk eens wel blij van ga worden ja.
Waarom dat?quote:Op dinsdag 29 september 2020 17:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ging een keer op zondag m'n glas weggooien, kreeg gelijk de wind van voren want dat is verboden
En wat wil je doen voor soort werk?quote:Op dinsdag 29 september 2020 17:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het stond er vrij suggestief ja, soz. Maar ik ben wel degelijk op zoek naar een baan waar ik eindelijk eens wel blij van ga worden ja.
Echt hč, mafklappersquote:Op dinsdag 29 september 2020 17:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ging een keer op zondag m'n glas weggooien, kreeg gelijk de wind van voren want dat is verboden
Maakt teveel geluid. Dat mag alleen op maandag tot zaterdag tussen 8:00 en 12:00 en 14:00 en 20:00. Dus ook niet tijdens de middagsrustquote:
Leuk werk dat goed betaalt. Huurmoordenaar of zoquote:Op dinsdag 29 september 2020 18:00 schreef Molo het volgende:
[..]
En wat wil je doen voor soort werk?
Ik ookquote:Op dinsdag 29 september 2020 18:01 schreef Molo het volgende:
[..]
Echt hč, mafklappers
Ik vind dat stiekem best wel mooi![]()
Joh. Nou je moet het allemaal maar weten:pquote:Op dinsdag 29 september 2020 18:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maakt teveel geluid. Dat mag alleen of maandag tot zaterdag tussen 8:00 en 12:00 en 14:00 en 20:00. Dus ook niet tijdens de middagsrustNet als matten uitkloppen overigens
lolquote:Op dinsdag 29 september 2020 17:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Staat in je huurcontract dat 10 pagina's aan huisregels bevatquote:Op dinsdag 29 september 2020 18:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Joh. Nou je moet het allemaal maar weten:p
Geef je fokkers korting?quote:Op dinsdag 29 september 2020 18:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Leuk werk dat goed betaalt. Huurmoordenaar of zo
Ja hier ook. Alles dat geluid maakt mag niet op zondag, zoals wasmachine gebruiken ook.quote:Op dinsdag 29 september 2020 18:03 schreef mschol het volgende:
[..]
lol
bij mijn oom in duitsland is het verboden gras te maaien op zondag (die woont ook in gehucht, dus die hebben zich wat aangepast, kan ook makkelijk als pensionado)
ik heb begrepen dat @bitterbal nog wel een klusje heeft. iets met hoofden..quote:Op dinsdag 29 september 2020 18:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
zo erg is het volgens mij niet daar..quote:Op dinsdag 29 september 2020 18:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja hier ook. Alles dat geluid maakt mag niet op zondag, zoals wasmachine gebruiken ook.
is dat lekker ja?quote:
Prostitie al overwogen?quote:Op dinsdag 29 september 2020 18:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar zo'n huisje in de bergen hč. Bohhhhhquote:
Ik kan niet teveel melkproducten eten/drinken en dit is wel een prima alternatief jaquote:Op dinsdag 29 september 2020 18:06 schreef mschol het volgende:
[..]
is dat lekker ja?
ook al die alternatieve melk dingen.
zou sommige best willen proberen, maar dan 1 glas ofzo
Jaquote:Op dinsdag 29 september 2020 18:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Maar zo'n huisje in de bergen hč. Bohhhhh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |