quote:
Je hebt "ik niet" gestemd he? Grinchquote:
Pff ik ben jaloers, hier juist niet.quote:
Jaquote:Op dinsdag 29 september 2020 16:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je hebt "ik niet" gestemd he? Grinch
[ afbeelding ]
Dat is een uitstekend ideequote:Op dinsdag 29 september 2020 16:43 schreef Karzai het volgende:
Wil wel een keer kerst op curacao of aruba
Het is al heel de dag lekker zonnig?quote:
Ik vond dat eigenlijk niet leuk, kerst in de zon. Met zo'n dorre kerstbomen overalquote:Op dinsdag 29 september 2020 16:43 schreef Karzai het volgende:
Kunnen toch uit tijdens de seks.quote:Op dinsdag 29 september 2020 16:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Deze kun je alleen aan als je echt geen behoefte hebt aan seks.
ja daar zijn palmbomen die lijken ook wel op kerstbomen, kan je ook versierenquote:Op dinsdag 29 september 2020 16:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vond dat eigenlijk niet leuk, kerst in de zon. Met zo'n dorre kerstbomen overal
quote:Op dinsdag 29 september 2020 16:49 schreef Karzai het volgende:
Mijn basilicum plant is aardig gegroeid van het weekend maar pesto van maken denk ik
Dat is al te laat danquote:Op dinsdag 29 september 2020 16:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kunnen toch uit tijdens de seks.
En dan reageer je je af op mij?quote:Op dinsdag 29 september 2020 16:39 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben al de hele dag chagrijnig.Toen ik wakker werd meteen al en nu nog.
Niks mis mee. Heb het ooit gevierd op de Bahama's. Was ook wel lachen.quote:Op dinsdag 29 september 2020 16:43 schreef Karzai het volgende:
Oh ben nog niet eens begonnen eigenlijk.quote:Op dinsdag 29 september 2020 17:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En dan reageer je je af op mij?
Ik ben hier NIET over te spreken.
Kies maar iemand anders.quote:Op dinsdag 29 september 2020 17:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh ben nog niet eens begonnen eigenlijk.
Jij moet eerst nog Sinterklaas vieren?quote:Op dinsdag 29 september 2020 17:14 schreef Lospedrosa het volgende:
Zullen we pas in december over kerst beginnen?
Dan kijk ik al uit naar de pindakaaseitjes.quote:Op dinsdag 29 september 2020 17:14 schreef Lospedrosa het volgende:
Zullen we pas in december over kerst beginnen?
Ja Pasen is een leuk beginquote:Op dinsdag 29 september 2020 17:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan kijk ik al uit naar de pindakaaseitjes.
Dat vier ik elke dag.quote:Op dinsdag 29 september 2020 17:18 schreef Budapestenaar het volgende:
En op 6 oktober vieren we corona.
Nou, wat wil je hebben dan?quote:Op dinsdag 29 september 2020 17:18 schreef kwiwi het volgende:
Normaal vraagt iedereen altijd voor m'n verjaardag wat ik als cadeau wil, en dan weet ik niks.. dit jaar heb ik een heel lijstje klaar maar heeft nog niemand iets gevraagd!
Ga lamskoteletten etenquote:Op dinsdag 29 september 2020 16:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is al heel de dag lekker zonnig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |