quote:Op dinsdag 29 september 2020 18:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
oude schimmelkaas met erwten @:Amarantha
Oeh, volgens mij mag ik die. Binnenkort eens proberen.quote:
Nóg niet!quote:
ik drink zo 2-4 liter halfvolle melk weg in een weekquote:Op dinsdag 29 september 2020 18:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik kan niet teveel melkproducten eten/drinken en dit is wel een prima alternatief jaTot nu toe de beste die ik heb geprobeerd qua chocomel in ieder geval.
Jaloersquote:Op dinsdag 29 september 2020 18:14 schreef mschol het volgende:
[..]
ik drink zo 2-4 liter halfvolle melk weg in een week
Wat is jouw defect?quote:Op dinsdag 29 september 2020 18:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
JaloersIk zou zo een liter melk per dag drinken als het kon
Problemen met lactose.quote:
Ik formuleer 'm verkeerd, maag/darm of longproblemen?quote:
Maag/darmquote:Op dinsdag 29 september 2020 18:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik formuleer 'm verkeerd, maag/darm of longproblemen?
Pff.quote:Op dinsdag 29 september 2020 18:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
wat heb je vandaag allemaal al op?
en toch een slanke denquote:Op dinsdag 29 september 2020 18:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Pff.
Geloof 4 croissants. Lunch kipnuggets![]()
Diner een lam met rijst
klinkt wel gezond met dat opborrelende maagzuurquote:Op dinsdag 29 september 2020 18:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Pff.
Geloof 4 croissants. Lunch kipnuggets![]()
Diner een lam met rijst
Ja :p. Die kipnuggets was k niet van planquote:Op dinsdag 29 september 2020 18:30 schreef mschol het volgende:
[..]
klinkt wel gezond met dat opborrelende maagzuur
Is dat niet gewoon Spiros?quote:Op dinsdag 29 september 2020 18:33 schreef bitterbal het volgende:
er loopt een grote hond richting mijn kamer durf er nuet heen
Je hebt van die kastjes die de hond wegjagenquote:Op dinsdag 29 september 2020 18:33 schreef bitterbal het volgende:
Kerberos, de Hellehond.quote:Op dinsdag 29 september 2020 18:33 schreef bitterbal het volgende:
Jezus ben je een lamme of zo?quote:Op dinsdag 29 september 2020 18:36 schreef bitterbal het volgende:
Ah gered door golfcaarretje..
Er rijdt hier iemand in een golfcar rond om je naar je kamer te rijden
Met zon pieptoon?quote:Op dinsdag 29 september 2020 18:36 schreef engine het volgende:
[..]
Je hebt van die kastjes die de hond wegjagen
Hebben m'n ouders aangeschaft nadat ze, ook in Griekenland, door zwerfhonden aangevallen waren
Lekkerquote:
Een veelvoorkomende Griekse mannennaamquote:
quote:
Lekker rustig bij de McDonalds nu... max 25 man binnen!quote:Op dinsdag 29 september 2020 18:33 schreef Molo het volgende:
Ik eet een restje vega ovenschotel die ik voor mijn zwager gemaakt had
Verbaast me dat hij zoveel ervan gegeten had want het is echt ongelooflijk pittig uitgevallen, veel heter dan de met-vlees versie
K zie alleen het scherm?quote:Op dinsdag 29 september 2020 18:40 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn bandje ziet er vrolijk uit nu.
volgens mij hou je van roze.quote:Op dinsdag 29 september 2020 18:40 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Ja met z'n pieptoon. Of het echt werkt weet ik niet.quote:Op dinsdag 29 september 2020 18:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Met zon pieptoon?
Kon je niet een ander land zeggen:p
quote:Op dinsdag 29 september 2020 17:32 schreef FranticDJ het volgende:
Op naar Putin. Voor de bloody last time als t aan mij ligt.
kan yoda eigenlijk uit dat ding?quote:Op dinsdag 29 september 2020 18:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja de rest is ook niet boeiend.
K zie alleen het scherm?maquote:Op dinsdag 29 september 2020 18:40 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
maar je hebt het over een bandje :pquote:Op dinsdag 29 september 2020 18:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja de rest is ook niet boeiend.
alweer lam?quote:Op dinsdag 29 september 2020 18:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
K zie alleen het scherm?ma
[..]
maar je hebt het over een bandje :p
tofquote:Op dinsdag 29 september 2020 18:40 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Sportbandjequote:Op dinsdag 29 september 2020 18:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
K zie alleen het scherm?ma
[..]
maar je hebt het over een bandje :p
Eens.quote:
Jemig, dat is ook geen doen voor hunquote:Op dinsdag 29 september 2020 18:39 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Lekker rustig bij de McDonalds nu... max 25 man binnen!
Ze hebben wel niet alles, maar wel nieuwe mcnuggets, spicey.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |