gefeliciteerdquote:Op dinsdag 29 september 2020 15:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
PA en ma zijn 50 jaar getrouwd vandaag
Nou, wanneer kom je?quote:Op dinsdag 29 september 2020 15:06 schreef Molo het volgende:
[..]
Snap ik heel goed![]()
Die vriend van me uit Zürich vraagt regelmatig wanneer ik nou daarheen verhuis
Feliquote:Op dinsdag 29 september 2020 15:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Cool!quote:Op dinsdag 29 september 2020 15:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja alle mensen die normaal cruises of eilanden doen zaten nu hier zei hij. Ook wel bijzondere toeristen hier was verder nog geen toeristen tegen gekomen, hier is het zoeken naar Grieken. Maar veel rijke mensen hier denk ik. En ik. 😀
LOL, je was enigszins cryptisch meneerquote:Op dinsdag 29 september 2020 15:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wie weet, ooitquote:
feliquote:Op dinsdag 29 september 2020 15:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja goed en ergens wonen is natuurlijk ook anders dan ergens op vakantie gaan. Als rasechte FOK!autist kan ik bijvoorbeeld prima omgaan met de enorme hoeveelheid van bizarre regels hier, maar dat zal ook niet iedereen liggenquote:Op dinsdag 29 september 2020 15:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Wie weet, ooit
Kom er wel erg erg graag regelmatig voor bezoek en gewoon vakantie, al is dat dus dit jaar nog niet geweest
Laatste keer was november, wel echt zúlke goeie tijd gehad toen![]()
Vind het echt een fijn land, al is migreren om veel redenen waarschijnlijk wel iets wat ik nooit zal doen hoor.
Tweede huis, leuk, maar dan moet ik even doorsparen
wow gefeliciteerd, dit stond op nummer 1 50 jaar geledenquote:Op dinsdag 29 september 2020 15:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
100% voorquote:
TR gezet want spam.quote:Op dinsdag 29 september 2020 16:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
100% voor
Op naar FEE!
De Feestdagen
FEE / [FEE SC #53] IT'S THE MOST WONDERFUL TIME OF THE YEARRRRRR
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |