Ja daar zou ik niet blij van wordenquote:
Nee dat zijn hier gewoon dingen die er gelijk komen indien geopperdquote:Op dinsdag 29 september 2020 17:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
KledingstoomapparaatSuper handig voor jurkjes en jasjes.
LSD?quote:Op dinsdag 29 september 2020 17:27 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik zou eerder een tripje cadeau doen of zo
O ja dat is ook leuk. Ik denk dat ik Gergely een skiweekend cadeau doe voor kerst. Heb ik zelf ook nog wat aanquote:Op dinsdag 29 september 2020 17:27 schreef Budapestenaar het volgende:
Nog niet geaccepteerd of niet gebruikt?quote:Op dinsdag 29 september 2020 17:28 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb m'n ouders twee jaar geleden een stedentrip naar een Europese stad naar keuze gegeven maar ze hebben dat aanbod nog niet geaccepteerd.
Ik heb mijn ouders ooit een hotelbon gegeven. Hebben ze niks mee gedaanquote:Op dinsdag 29 september 2020 17:28 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb m'n ouders twee jaar geleden een stedentrip naar een Europese stad naar keuze gegeven maar ze hebben dat aanbod nog niet geaccepteerd.
quote:Op dinsdag 29 september 2020 17:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja dat is ook leuk. Ik denk dat ik Gergely een skiweekend cadeau doe voor kerst. Heb ik zelf ook nog wat aan
quote:Op dinsdag 29 september 2020 17:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb mijn ouders ooit een hotelbon gegeven. Hebben ze niks mee gedaan
Heb al iets op mijn lijstje staanquote:Op dinsdag 29 september 2020 17:27 schreef Budapestenaar het volgende:
Zou zo graag weer gaan.quote:Op dinsdag 29 september 2020 17:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Paar daagjes Engeland. Post-corona
Dat zouden politieagenten en BOA"s ook moeten doenquote:
Ik geef niet om spullen dus ik heb ook liever een tripje, of een museumbezoek of zo.quote:Op dinsdag 29 september 2020 17:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb al iets op mijn lijstje staan![]()
Zelf hoef ik eigenlijk nooit iets te hebben.
Daar schijnen ze ook wat strand te hebben.quote:Op dinsdag 29 september 2020 17:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Paar daagjes Engeland. Post-corona
Nou ja dat tweede. Ze durven niet zo geloof ik.quote:Op dinsdag 29 september 2020 17:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nog niet geaccepteerd of niet gebruikt?
En die zijn maar voor een bepaalde tijd geldig? Anders zou ik 'm weer ophalenquote:Op dinsdag 29 september 2020 17:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, was iets van 100 euro of zo.
Succes!quote:Op dinsdag 29 september 2020 17:32 schreef FranticDJ het volgende:
Op naar Putin. Voor de bloody last time als t aan mij ligt.
Whitbyquote:Op dinsdag 29 september 2020 17:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar schijnen ze ook wat strand te hebben.
Ja, een jaar. En dit is al zeker 10 jaar geledenquote:Op dinsdag 29 september 2020 17:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En die zijn maar voor een bepaalde tijd geldig? Anders zou ik 'm weer ophalen
Oh stom..quote:Op dinsdag 29 september 2020 17:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, een jaar. En dit is al zeker 10 jaar geleden
hijs de regenboog vlag!quote:Op dinsdag 29 september 2020 17:32 schreef FranticDJ het volgende:
Op naar Putin. Voor de bloody last time als t aan mij ligt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |