En die zijn maar voor een bepaalde tijd geldig? Anders zou ik 'm weer ophalenquote:Op dinsdag 29 september 2020 17:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, was iets van 100 euro of zo.
Succes!quote:Op dinsdag 29 september 2020 17:32 schreef FranticDJ het volgende:
Op naar Putin. Voor de bloody last time als t aan mij ligt.
Whitbyquote:Op dinsdag 29 september 2020 17:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar schijnen ze ook wat strand te hebben.
Ja, een jaar. En dit is al zeker 10 jaar geledenquote:Op dinsdag 29 september 2020 17:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En die zijn maar voor een bepaalde tijd geldig? Anders zou ik 'm weer ophalen
Oh stom..quote:Op dinsdag 29 september 2020 17:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, een jaar. En dit is al zeker 10 jaar geleden
hijs de regenboog vlag!quote:Op dinsdag 29 september 2020 17:32 schreef FranticDJ het volgende:
Op naar Putin. Voor de bloody last time als t aan mij ligt.
Zonder al genoeg gezeik met die rukkers.quote:
Ik ook. In de oven mikken en niet meer er naar omkijken.quote:
En het smaakt altijd lekker.quote:Op dinsdag 29 september 2020 17:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ook. In de oven mikken en niet meer er naar omkijken.
Deze week ook maar eens zuurkoolovenschotel maken
Nou zeker 50% van het totaalquote:Op dinsdag 29 september 2020 17:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alle lammeren van Griekenland verdwenen?
Voor mij hetzelfde; hoewel ik wel best wat leuke spullen heb waar ik waarde aan hecht. Maar dit soort dingen ga ik liever iets leuks doen.quote:Op dinsdag 29 september 2020 17:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik geef niet om spullen dus ik heb ook liever een tripje, of een museumbezoek of zo.
Ik ben niet zo van ovenschotels, maar gooi wel vaak een schaal met groenten in de ovenquote:
Die vriend van me stond lange tijd op de zwarte lijst omdat hij twee keer zijn schoonmaakster vergeten was, hij zat in het buitenland.quote:Op dinsdag 29 september 2020 16:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja goed en ergens wonen is natuurlijk ook anders dan ergens op vakantie gaan. Als rasechte FOK!autist kan ik bijvoorbeeld prima omgaan met de enorme hoeveelheid van bizarre regels hier, maar dat zal ook niet iedereen liggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |