Mobiel? Niet dat ik weetquote:Op dinsdag 29 september 2020 13:23 schreef IJsdraakje het volgende: [..] Oh lol.
[..] Niet per ongeluk een adblocker draaien? Dan heb je de vinkjes niet.
![]()
Waarschijnlijk wel dan, ik kwam er laatst achter dat dat standaard in m'n browser aan staat.quote:Op dinsdag 29 september 2020 13:39 schreef Molo het volgende:
bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Mobiel? Niet dat ik weet
Straks even met meer aandacht naar kijken
Ze zijn echt wel oogverziekend in het zicht
FB / Het grote (kleine) wijzigingen aan het forum topicquote:Op dinsdag 29 september 2020 13:39 schreef Molo het volgende:
bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Mobiel? Niet dat ik weet
Straks even met meer aandacht naar kijken
Ze zijn echt wel oogverziekend in het zicht
Ik leer steeds nieuwe dingen, zou best kunnenquote:Op dinsdag 29 september 2020 13:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel dan, ik kwam er laatst achter dat dat standaard in m'n browser aan staat.
Ja, die zie je dus niet als je een adblocker draait.quote:Op dinsdag 29 september 2020 13:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
FB / Het grote (kleine) wijzigingen aan het forum topic
Ik wel hoor?quote:Op dinsdag 29 september 2020 13:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, die zie je dus niet als je een adblocker draait.
Mijn enige verschil was adblock aan of uit, verder niets gewijzigd. Maar het kán ook per plugin verschillen.quote:
Adblock is ook gewoon sars tegenwoordig, heb uBlock draaien op gestaposterkte maar hier op het forum werkt alles prima (op social media posts na dan).quote:Op dinsdag 29 september 2020 13:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mijn enige verschil was adblock aan of uit, verder niets gewijzigd. Maar het kán ook per plugin verschillen.
Oh de vraag staat een beetje gek beschreven, functioneel gezien. Bij het vinkjequote:Op dinsdag 29 september 2020 13:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, die zie je dus niet als je een adblocker draait.
Whutttttquote:Op dinsdag 29 september 2020 13:44 schreef kwiwi het volgende:
Net de laatste tussentijdse feedback op m'n scriptie gekregen "this is looking very good"
Maandag deadline, dan heb ik m'n extra papiertje eindelijk binnen
Dan zal dat het verschil zijn geweest.quote:Op dinsdag 29 september 2020 13:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Adblock is ook gewoon sars tegenwoordig, heb uBlock draaien op gestaposterkte maar hier op het forum werkt alles prima (op social media posts na dan).
quote:Op dinsdag 29 september 2020 13:44 schreef kwiwi het volgende:
Net de laatste tussentijdse feedback op m'n scriptie gekregen "this is looking very good"
Wwhoop Wwhoop!quote:Op dinsdag 29 september 2020 13:44 schreef kwiwi het volgende:
Is wel de bedoeling jaquote:Op dinsdag 29 september 2020 13:46 schreef Molo het volgende:
[..]
Whuttttt
Leuk vooruitzicht man![]()
Ga je ook richting een andere baan als je je pampiertje hebt?
quote:Op dinsdag 29 september 2020 14:02 schreef Amarantha het volgende:
Gvd heb je een abonnement, zie je nog dit.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 29 september 2020 13:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja best maar ik heb geen optie om vinkjes aan en uit te zetten:quote:
Adblock even uitzetten.quote:Op dinsdag 29 september 2020 14:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja best maar ik heb geen optie om vinkjes aan en uit te zetten:
[ afbeelding ]
Andere plugins in je browser?quote:
Ja doeiquote:Op dinsdag 29 september 2020 14:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Andere plugins in je browser?
Eén keer Edge erbij pakken en uitvinken. Scheelt etterlinkjes.quote:Op dinsdag 29 september 2020 14:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja doeiIk ga niet alles uitzetten omdat Danny dit weer eens heeft gedaan.
Sta ik niet ingelogd en weet mijn wachtwoord niet meer.quote:Op dinsdag 29 september 2020 14:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eén keer Edge erbij pakken en uitvinken. Scheelt etterlinkjes.
Dan heb je pech.quote:Op dinsdag 29 september 2020 14:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Sta ik niet ingelogd en weet mijn wachtwoord niet meer.
Nice kwiwiquote:Op dinsdag 29 september 2020 13:44 schreef kwiwi het volgende:
Fijn uitgangspuntquote:Op dinsdag 29 september 2020 13:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is wel de bedoeling jaZal niet makkelijk zijn, dus duurt wellicht even, maar dat maakt niet uit
Sinds iemandquote:Op dinsdag 29 september 2020 14:23 schreef FranticDJ het volgende:
Huh. Sinds wanneer krijg je ads met abbo?
sinds danny weet wat aangepast heeftquote:Op dinsdag 29 september 2020 14:23 schreef FranticDJ het volgende:
Huh. Sinds wanneer krijg je ads met abbo?
Ik hoop dat 'ie 'm nog aanpast naar automatisch uit (dus luisterend naar het "geen ads"-vinkje), maar hij is in ieder geval uit te zetten via settings.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 29 september 2020 13:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik bestel er nog wel wat wasbare mondkapjes bij. Ik zag er één met haaien.quote:
Ja ben wel van plan om hier te blijven. Zou het leuk vinden om nog eens een paar jaar ergens anders naartoe te gaan, maar dan wel op expat assignment (of wanneer ik een Zwitsers paspoort heb) zodat ik altijd weer terug kan naar hierquote:Op dinsdag 29 september 2020 14:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Fijn uitgangspunt![]()
Hopelijk komt er iets leuks op je pad
Ben jij trouwens voornemens om in Die Schweiz te blijven voorlopig? (Je zou gek zijn als je het niet deed trouwens)
quote:Op dinsdag 29 september 2020 14:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik bestel er nog wel wat wasbare mondkapjes bij. Ik zag er één met haaien.
Overweeg je om Zwitserse te worden?quote:Op dinsdag 29 september 2020 14:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ben wel van plan om hier te blijven. Zou het leuk vinden om nog eens een paar jaar ergens anders naartoe te gaan, maar dan wel op expat assignment (of wanneer ik een Zwitsers paspoort heb) zodat ik altijd weer terug kan naar hier
quote:Op dinsdag 29 september 2020 14:49 schreef FranticDJ het volgende:
Waarom lees ik deze tt als schaamhaar van buda
te lang geen vrouw gezien??quote:Op dinsdag 29 september 2020 14:49 schreef FranticDJ het volgende:
Waarom lees ik deze tt als schaamhaar van buda
Ja, want anders verlies je je permanent residence status als je een paar jaar weggaat. En er gaan jaren overheen voordat je die überhaupt krijgt.quote:Op dinsdag 29 september 2020 14:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Overweeg je om Zwitserse te worden?
Snap ik heel goedquote:Op dinsdag 29 september 2020 14:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ben wel van plan om hier te blijven. Zou het leuk vinden om nog eens een paar jaar ergens anders naartoe te gaan, maar dan wel op expat assignment (of wanneer ik een Zwitsers paspoort heb) zodat ik altijd weer terug kan naar hier
Hoe dan?quote:Op dinsdag 29 september 2020 15:05 schreef liesje1979 het volgende:
Vroeg bij mijn hotel of ze een slecht seizoen hadden gedraaid maar was het beste seizoen ooit 😀
Hebbie gedaan?quote:Op dinsdag 29 september 2020 15:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Pfff dat zit erop. Was eigenlijk reuze gezellig. Heb nog een klein speechje gehouden, werd zeer gewaardeerd. Nu op weg naar Deventer. Eens zien of mijn oud buurman een leuke baan voor me heeft.
Uh heb je ontslag genomen?quote:Op dinsdag 29 september 2020 15:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Pfff dat zit erop. Was eigenlijk reuze gezellig. Heb nog een klein speechje gehouden, werd zeer gewaardeerd. Nu op weg naar Deventer. Eens zien of mijn oud buurman een leuke baan voor me heeft.
Ja alle mensen die normaal cruises of eilanden doen zaten nu hier zei hij. Ook wel bijzondere toeristen hier was verder nog geen toeristen tegen gekomen, hier is het zoeken naar Grieken. Maar veel rijke mensen hier denk ik. En ik. 😀quote:
Wat???quote:Op dinsdag 29 september 2020 15:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Ohhhquote:Op dinsdag 29 september 2020 15:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
PA en ma zijn 50 jaar getrouwd vandaag
gefeliciteerdquote:Op dinsdag 29 september 2020 15:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, wanneer kom je?quote:Op dinsdag 29 september 2020 15:06 schreef Molo het volgende:
[..]
Snap ik heel goed![]()
Die vriend van me uit Zürich vraagt regelmatig wanneer ik nou daarheen verhuis
Feliquote:Op dinsdag 29 september 2020 15:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Cool!quote:Op dinsdag 29 september 2020 15:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja alle mensen die normaal cruises of eilanden doen zaten nu hier zei hij. Ook wel bijzondere toeristen hier was verder nog geen toeristen tegen gekomen, hier is het zoeken naar Grieken. Maar veel rijke mensen hier denk ik. En ik. 😀
LOL, je was enigszins cryptisch meneerquote:Op dinsdag 29 september 2020 15:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wie weet, ooitquote:
feliquote:Op dinsdag 29 september 2020 15:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja goed en ergens wonen is natuurlijk ook anders dan ergens op vakantie gaan. Als rasechte FOK!autist kan ik bijvoorbeeld prima omgaan met de enorme hoeveelheid van bizarre regels hier, maar dat zal ook niet iedereen liggenquote:Op dinsdag 29 september 2020 15:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Wie weet, ooit
Kom er wel erg erg graag regelmatig voor bezoek en gewoon vakantie, al is dat dus dit jaar nog niet geweest
Laatste keer was november, wel echt zúlke goeie tijd gehad toen![]()
Vind het echt een fijn land, al is migreren om veel redenen waarschijnlijk wel iets wat ik nooit zal doen hoor.
Tweede huis, leuk, maar dan moet ik even doorsparen
wow gefeliciteerd, dit stond op nummer 1 50 jaar geledenquote:Op dinsdag 29 september 2020 15:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
100% voorquote:
TR gezet want spam.quote:Op dinsdag 29 september 2020 16:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
100% voor
Op naar FEE!
De Feestdagen
FEE / [FEE SC #53] IT'S THE MOST WONDERFUL TIME OF THE YEARRRRRR
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |