quote:Op dinsdag 29 september 2020 09:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Uitstekende TT
Uitstekende TS
Matige OP
Uitstekende TT
Uitstekende TS
Matige OP
Uitstekende TT
Uitstekende TS
Uitstekende OP want uitstekende TS
Suggesties voor OP?quote:Op dinsdag 29 september 2020 09:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Uitstekende TT
Uitstekende TS
Matige OP
Wtquote:Op dinsdag 29 september 2020 09:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Heeft @:erasmus zichzelf nou toegevoegd bij vaste users in deze sc?
VBL / [VBL SC #7716] ROTTERDAMquote:
Wat een kneus he?quote:Op dinsdag 29 september 2020 09:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Wat ongelooflijk treurig zeg. Je wordt door de gevestigde orde toegevoegd, je gaat jezelf niet toevoegenquote:Op dinsdag 29 september 2020 09:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
VBL / [VBL SC #7716] ROTTERDAM
Hier heeft ie zichzelf toegevoegd.
Vorig topic stond ie er nog niet.
VBL / [VBL SC #7715] Weekend
Eens maat. Morgenochtend maar Clintons News Network terugkijken.quote:Op dinsdag 29 september 2020 09:43 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Waarom is dat debat pas om 3 uur vannacht.
Gore kut Amerikanen.
Ja, walgelijk.quote:Op dinsdag 29 september 2020 09:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Gewoon weer eruit halen de volgende keer.quote:Op dinsdag 29 september 2020 09:46 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Erasmus is gister al besproken, let eens op man.
Ik kijk wel iets neutralers.quote:Op dinsdag 29 september 2020 09:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eens maat. Morgenochtend maar Clintons News Network terugkijken.
JE DIKKE TERINGMOEDERquote:Op dinsdag 29 september 2020 09:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat ongelooflijk treurig zeg. Je wordt door de gevestigde orde toegevoegd, je gaat jezelf niet toevoegen
Wat een ongelooflijk slap excuus is die vent toch.
Ik heb een beter idee.quote:Op dinsdag 29 september 2020 09:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gewoon weer eruit halen de volgende keer.
sow nondeju koekoek!quote:Op dinsdag 29 september 2020 09:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat ongelooflijk treurig zeg. Je wordt door de gevestigde orde toegevoegd, je gaat jezelf niet toevoegen
Wat een ongelooflijk slap excuus is die vent toch.
Neu, hij mag er van mij in.quote:Op dinsdag 29 september 2020 09:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gewoon weer eruit halen de volgende keer.
Nu staat die zooi weer niet netjes op een rij.quote:Op dinsdag 29 september 2020 09:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
In n klap voldoe ik aan jouw wens en aan die van user @:maxi-mus
Nee je moet niet zo stoer doen en lopen zeiken.quote:Op dinsdag 29 september 2020 09:50 schreef onlogisch het volgende:
@:Erasmus blijf met je teringpoten van de OP af nadat hij door een mod is aangepast.
Oprotten debiel, jij bent hier geen mod.quote:Op dinsdag 29 september 2020 09:51 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Nee je moet niet zo stoer doen en lopen zeiken.
Koekje van eigen deeg mongool
Ik laat mij niet over mij heen lopen.quote:Op dinsdag 29 september 2020 09:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oprotten debiel, jij bent hier geen mod.
Doe eens kalm idioot.quote:Op dinsdag 29 september 2020 09:51 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is dit nou weer?
HIER HEB IK GEEN ABONNEMENT VOOR @:Danny
Ik ben woedend.
watquote:Op dinsdag 29 september 2020 09:52 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik laat mij niet over mij heen lopen.
Bepaal jij niet.quote:Op dinsdag 29 september 2020 09:52 schreef Caland het volgende:
Laat @:erasmus gewoon met rust.
Stelletje hommos.
quote:Op dinsdag 29 september 2020 09:52 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik laat mij niet over mij heen lopen.
quote:Op dinsdag 29 september 2020 09:53 schreef Coco. het volgende:
Dit topic loopt volledig uit de hand.
Waar is een goede VBL moderator als je die nodig hebt?
niet nodig, want met je abonnement heb je ook een tabblad in je (desktop)settings om deze balkjes uit te zetten.quote:Op dinsdag 29 september 2020 09:51 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is dit nou weer?
HIER HEB IK GEEN ABONNEMENT VOOR @:Danny
Ik ben woedend.
quote:Op dinsdag 29 september 2020 09:54 schreef Danny het volgende:
Het lijkt misschien stil, maar ik heb niet stilgezeten. Zo is een deel van de shop inmiddels herbouwd om het toevoegen van nieuwe dingen makkelijker te maken, ben ik begonnen met een rebuild van de gehele forumtemplates (zie screenshots hieronder) en heb ik inmiddels de mogelijkheid om javascript/ajax/css voor de fp toe te voegen en heb ik daarvoor wat opties gebouwd die binnenkort worden uitgerold.
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Anyway; inkomsten zijn nog steeds HEEL hard nodig, dus:
• Tussen de comments in worden nu tekstlinkjes weergegeven in een smal balkje. Bij klikken hierop en evt een aanschaf levert dat een klein percentage op voor FOK! en dat is nog steeds heel hard nodig
• Mogelijkheid gemaakt voor abohouders om bovengenoemde tekstlinkjes uit te schakelen (via de desktoplayout settings)
Gezien @onlogisch opeens stoer moet doen en lopen haten voor zijn sTaTuS: @DonRaja is er helaas niet.quote:Op dinsdag 29 september 2020 09:53 schreef Coco. het volgende:
Bedankt makkerquote:Op dinsdag 29 september 2020 09:55 schreef Danny het volgende:
[..]
niet nodig, want met je abonnement heb je ook een tabblad in je (desktop)settings om deze balkjes uit te zetten.
[..]
Goedemorgen Danny,quote:Op dinsdag 29 september 2020 09:55 schreef Danny het volgende:
[..]
niet nodig, want met je abonnement heb je ook een tabblad in je (desktop)settings om deze balkjes uit te zetten.
[..]
ja, ik zag 'm eerder al voorbij komen. Nog niet aan toegekomen uit te vogelen waar dat door komtquote:Op dinsdag 29 september 2020 09:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Goedemorgen Danny,
Als ik mobiel tweets wil plaatsen dan zet hij deze automatisch boven de quote ipv eronder (ios). Dit was een tijdje terug ook al het geval en toen had je dat vrij snel gefixt. Hopelijk dit keer dus ook!!!
Ik wacht in spanning af
Gegroet,
Je favoriete user Caland
Jij staat ook in de OPquote:Op dinsdag 29 september 2020 09:57 schreef Danny het volgende:
[..]
ja, ik zag 'm eerder al voorbij komen. Nog niet aan toegekomen uit te vogelen waar dat door komt
IOSquote:Op dinsdag 29 september 2020 09:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Goedemorgen Danny,
Als ik mobiel tweets wil plaatsen dan zet hij deze automatisch boven de quote ipv eronder (ios). Dit was een tijdje terug ook al het geval en toen had je dat vrij snel gefixt. Hopelijk dit keer dus ook!!!
Ik wacht in spanning af
Gegroet,
Je favoriete user Caland
Nog te weinig escalatie voor DonGOAT om in te grijpen.quote:Op dinsdag 29 september 2020 09:53 schreef Coco. het volgende:
GGMM is net weg. Het zal zo beter wordenquote:Op dinsdag 29 september 2020 10:01 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Wat een ontzettend vervelend sfeertje hangt hier vanochtend.
Ik dacht dat forum moderator @onlogisch wel wat kalmer zou zijn nadat ik hem bij mijn eerste post deze ochtend al fileerde in het Feijenoordtopic, maar niets is minder waar.quote:Op dinsdag 29 september 2020 10:01 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Wat een ontzettend vervelend sfeertje hangt hier vanochtend.
sTaTuS?quote:Op dinsdag 29 september 2020 09:55 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Gezien @:onlogisch opeens stoer moet doen en lopen haten voor zijn sTaTuS: @:DonRaja is er helaas niet.
Misschien kan user @El-Stinho hier wat meer duiding over geven.quote:Op dinsdag 29 september 2020 10:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
sTaTuS?
Wat is dit voor act?
Helaas, helaas. Moeten we toch weer wachten tot hij zichzelf genadeloos hard voor lul zet. Kan nooit lang meer duren, aangezien de laatste keer toch al zo'n 5 minuten geleden is.quote:Op dinsdag 29 september 2020 10:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik dacht dat forum moderator @:onlogisch wel wat kalmer zou zijn nadat ik hem bij mijn eerste post deze ochtend al fileerde in het Feijenoordtopic, maar niets is minder waar.
quote:Op dinsdag 29 september 2020 10:03 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Helaas, helaas. Moeten we toch weer wachten tot hij zichzelf genadeloos hard voor lul zet. Kan nooit lang meer duren, aangezien de laatste keer toch al zo'n 5 minuten geleden is.
Oh, is het dat spongebob meme dingetje? Nooit leuk gevonden.quote:Op dinsdag 29 september 2020 10:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Misschien kan user @:El-Stinho hier wat meer duiding over geven.
Bepaal jij niet.quote:Op dinsdag 29 september 2020 10:05 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Vanaf nu gaan we weer leuk tegen elkaar doen!
datquote:Op dinsdag 29 september 2020 10:28 schreef onlogisch het volgende:
Nu al meer topics geopend dat moderator @:Lenny_Leonard (lol)
En meer dan in voetbal.quote:Op dinsdag 29 september 2020 10:28 schreef onlogisch het volgende:
Nu al meer topics geopend dat moderator @:Lenny_Leonard (lol)
Genot. Genot. Genot. Zolang het droog is, sportgenot.quote:Op dinsdag 29 september 2020 09:57 schreef Wereldgozer het volgende:
@:fetx wij kunnen gewoon aan de bar zitten na het beoefenen van onze 'sport'
(lol)quote:Op dinsdag 29 september 2020 10:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Misschien kan je voortaan even nadenken
Hij snapt het concept weer eens niet. Vakkundig buitenspel gezet door Lennygod.quote:Op dinsdag 29 september 2020 10:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Misschien kan je voortaan even nadenken voordat je een topic opent.
Oh, jij denkt dat ik toevallig deze feestdagen heb uitgekozen?quote:Op dinsdag 29 september 2020 10:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij snapt het concept weer eens niet. Vakkundig buitenspel gezet door Lennygod.
Ik blijf maar dingen uitvinken hier.quote:Op dinsdag 29 september 2020 10:38 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Speel mee met Lucky day en win
Ik hoop dat je hier een officile waarschuwing voor hebt gekregen.quote:Op dinsdag 29 september 2020 10:40 schreef Erasmus het volgende:
Ik zit in een telco en een collega roept dat darten een sport is.
Tijd om een nieuwe baan te zoeken.quote:Op dinsdag 29 september 2020 10:40 schreef Erasmus het volgende:
Ik zit in een telco en een collega roept dat darten een sport is.
Ik moest mij inhouden (iets wat ik een half uur geleden niet kon).
Waarom moet @Erasmus een officile waarschuwing krijgen voor iets wat een collega roept?quote:Op dinsdag 29 september 2020 10:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik hoop dat je hier een officile waarschuwing voor hebt gekregen.
Dus je hebt het expres gedaan, dat maakt het eigenlijk alleen nog maar zieliger.quote:Op dinsdag 29 september 2020 10:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oh, jij denkt dat ik toevallig deze feestdagen heb uitgekozen?
User @:Elan
[ afbeelding ]
Waarom moet ik een waarschuwing krijgen voor andermans uitspraak?quote:Op dinsdag 29 september 2020 10:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik hoop dat je hier een officile waarschuwing voor hebt gekregen.
Dat lijkt mij gewoon banwaardig.quote:Op dinsdag 29 september 2020 10:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Dus je hebt het expres gedaan, dat maakt het eigenlijk alleen nog maar zieliger.
Jezus onlo.
Inderdaad, derhalve TR geplaatst.quote:Op dinsdag 29 september 2020 10:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat lijkt mij gewoon banwaardig.
Wat is Slack?quote:Op dinsdag 29 september 2020 10:45 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ik haat het als collega's je iets vragen op Slack, vervolgens stel je direct een wedervraag, maar dan blijft het vervolgens uren stil.
VAL ME DAN NIET DIRECT LASTIG OFZO
Terechte klacht.quote:Op dinsdag 29 september 2020 10:45 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ik haat het als collega's je iets vragen op Slack, vervolgens stel je direct een wedervraag, maar dan blijft het vervolgens uren stil.
VAL ME DAN NIET DIRECT LASTIG OFZO
Een programma.quote:
Daar kom ik niet.quote:Op dinsdag 29 september 2020 10:47 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Terechte klacht.
Dit had een mooi topic voor KLB kunnen zijn.
(werkt de knop hierboven niet? gooi dan de cookies in je browser weg. Daarna werkt het wel)quote:Op dinsdag 29 september 2020 10:49 schreef Scrummie2.1 het volgende:
(werkt de knop hierboven niet? gooi dan de cookies in je browser weg. Daarna werkt het wel)
Jammer.quote:
Oh wij gebruiken Teams, en soms skype.quote:Op dinsdag 29 september 2020 10:48 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Een programma.
[..]
Daar kom ik niet.
Als ik zie wat vanuit daar hier wel eens langs komt loop ik liever een COVID afdeling op zonder mondkapje.quote:Op dinsdag 29 september 2020 10:50 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Jammer.
Ik voel een KLB-topic aankomen over collega's tijdens telco's, dan ben je van harte welkom.
Wij Zoomquote:Op dinsdag 29 september 2020 10:51 schreef Coco. het volgende:
[..]
Oh wij gebruiken Teams, en soms skype.
quote:Op dinsdag 29 september 2020 10:51 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Wij Zoomvoor video calls, Slack is meer chat.
Ik snap ook niet dat wij Zoom gebruiken, we betalen voor Teams
@Elan @Charrell @Drizzt_DoUrden en ik gebruiken hier niks van.quote:Op dinsdag 29 september 2020 10:51 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Wij Zoomvoor video calls, Slack is meer chat.
Ik snap ook niet dat wij Zoom gebruiken, we betalen voor Teams
quote:Op dinsdag 29 september 2020 10:53 schreef Wereldgozer het volgende:
User @:coco. stelt veel vragen deze ochtend
Walgelijke werklozenquote:Op dinsdag 29 september 2020 10:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
@:elan @:charrell @:drizzt_dourden en ik gebruiken hier niks van.
vraag het in het abo forumquote:Op dinsdag 29 september 2020 10:56 schreef fetX het volgende:
Wel verdomme, wat moet ik uitvinken om die Unibet balk weg te krijgen?
Dingetjes bij settings.quote:Op dinsdag 29 september 2020 10:56 schreef fetX het volgende:
Wel verdomme, wat moet ik uitvinken om die Unibet balk weg te krijgen?
Teamsquote:Op dinsdag 29 september 2020 10:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Lukt inderdaad niet bij ad settings.quote:Op dinsdag 29 september 2020 10:58 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik denk dat ik blind ben want ik zie het niet
quote:Op dinsdag 29 september 2020 10:58 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik denk dat ik blind ben want ik zie het niet
Blinde koe.quote:Op dinsdag 29 september 2020 11:00 schreef Coco. het volgende:
[..]
Lukt inderdaad niet bij ad settings.
okquote:Op dinsdag 29 september 2020 11:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Even je Adblock uitzetten.
Roethofquote:Op dinsdag 29 september 2020 10:49 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[ twitter ]
Roethof scherp als een mes.
zo bijzonder is hij toch niet, sowieso vreemd dat advocaten over een lopende zaak in de pers uitspraken doen, zelfde geldt voor het OM trouwensquote:
Wat weet Onlogisch daar nou van.quote:Op dinsdag 29 september 2020 11:31 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Wat denk jij? Gaat die Jos de gevangenis in?
Wat hij denkt? Vrij veel toch.quote:Op dinsdag 29 september 2020 11:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat weet Onlogisch daar nou van.
Dat lijkt mij niet.quote:Op dinsdag 29 september 2020 11:44 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Wat hij denkt? Vrij veel toch.
Als je zo redeneert kan je onlogisch nooit meer een vraag stellen.quote:Op dinsdag 29 september 2020 11:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat weet Onlogisch daar nou van.
Dat lijkt mij bijzonder verstandig.quote:Op dinsdag 29 september 2020 11:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je zo redeneert kan je onlogisch nooit meer een vraag stellen.
Hey, je hebt een aboquote:Op dinsdag 29 september 2020 11:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat lijkt mij bijzonder verstandig.
Omdat ik die extra features toch wel erg graag wilde gebruiken!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 29 september 2020 11:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Omdat ik die extra features toch wel erg graag wilde gebruiken!Nog steeds geen idee wie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben eigenlijk wel benieuwd.
[..]
Omdat ik die extra features toch wel erg graag wilde gebruiken!OhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou
Veel plezier ermee!![]()
[..]
Omdat ik die extra features toch wel erg graag wilde gebruiken!Je kan die werklozen in ieder geval afstrepen van lijstje verdachtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee en het boeit mij ook niet eigenlijk.quote:Op dinsdag 29 september 2020 11:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nog steeds geen idee wie?
Ik ben eigenlijk wel benieuwd.
Hier wordt niet geroddeldquote:Op dinsdag 29 september 2020 11:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je kan die werklozen in ieder geval afstrepen van lijstje verdachten
Skere tijden maat @Tjackaquote:Op dinsdag 29 september 2020 11:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
@elanquote:Op dinsdag 29 september 2020 11:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik post het dan ook gewoon openbaar hierquote:Op dinsdag 29 september 2020 11:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hier wordt niet geroddeld
@:drizzt @:elan @:lenny_leonard @:charrell
quote:Op dinsdag 29 september 2020 10:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 september 2020 11:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hier wordt niet geroddeld
@:drizzt @:elan @:lenny_leonard @:charrell
Jammer dit.quote:Op dinsdag 29 september 2020 11:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee en het boeit mij ook niet eigenlijk.
Het zal me ook werkelijk een zorg wezen.quote:Op dinsdag 29 september 2020 11:58 schreef Coco. het volgende:
Ik weet van wie ik mijn abo cadeau heb gekregen.
Maar dat blijft priv, ik speel niet graag met iemands priv.
Ik heb geen idee makker. Dat ontbeert mij aan de technische kennis. Maar van wat ik begreep is dat het daadwerkelijke bewijs flinterdun is.quote:Op dinsdag 29 september 2020 11:31 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Wat denk jij? Gaat die Jos de gevangenis in?
Jonge, jonge, wat staat hier nou weer?quote:Op dinsdag 29 september 2020 11:59 schreef onlogisch het volgende:
Dat ontbeert mij aan de technische kennis.
Je dikke moeder.quote:Op dinsdag 29 september 2020 11:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat lijkt mij bijzonder verstandig.
ontbreekt, gvd.quote:Op dinsdag 29 september 2020 12:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jonge, jonge, wat staat hier nou weer?
Mij ook. Maar ja, als je de tweets van Bellegodin volgt lijkt het bewijs idd zeer matig.quote:Op dinsdag 29 september 2020 11:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb geen idee makker. Dat ontbeert mij aan de technische kennis. Maar van wat ik begreep is dat het daadwerkelijke bewijs flinterdun is.
En Roethof is een baas natuurlijkquote:Op dinsdag 29 september 2020 12:00 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Mij ook. Maar ja, als je de tweets van Bellegodin volgt lijkt het bewijs idd zeer matig.
Is dat te zien in de app?quote:Op dinsdag 29 september 2020 12:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij fotografeert onder andere zijn stront.
Geen ideequote:Op dinsdag 29 september 2020 12:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En Roethof is een baas natuurlijk
Ken de man niet.quote:Op dinsdag 29 september 2020 12:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eerst had ik een pleurishekel aan die vent. Maar hij is een vakman pur sang.
Beetje internetz checken, aankloten met m'n vogels, beetje schoonmaken, filmpje/serie, en veel muziek.quote:
linkje?quote:Op dinsdag 29 september 2020 12:31 schreef Caland het volgende:
Technische briefing van JaapGOAT begint zo.
lekker manquote:Op dinsdag 29 september 2020 12:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Beetje internetz checken, aankloten met m'n vogels, beetje schoonmaken, filmpje/serie, en veel muziek.
Bedankt maat. Hier was ik naar op zoek.quote:Op dinsdag 29 september 2020 12:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Beetje internetz checken, aankloten met m'n vogels, beetje schoonmaken, filmpje/serie, en veel muziek.
quote:Op dinsdag 29 september 2020 12:33 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik heb hier een uitgesproken mening over.
Wat dan? Beter gewoon uitspreken. Opkroppen is niet goed voor je.quote:Op dinsdag 29 september 2020 12:33 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Eerste paar weken is het leuk, daarna is het net zo'n sleur als gewoon.quote:
Klinkt net als werkquote:Op dinsdag 29 september 2020 12:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Eerste paar weken is het leuk, daarna is het net zo'n sleur als gewoon.
quote:
Geklikt.quote:Op dinsdag 29 september 2020 12:35 schreef Coco. het volgende:
De nieuwe otter is uit!![]()
![]()
![]()
@:zipportal
@:Charrel
@:lenny_leonard
Ik denk dat we allemaal wel eens zo'n dag hebben.quote:Op dinsdag 29 september 2020 12:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Geklikt.
Sakura is erg moe vandaag.
Normaal vind ik het ook niet zo grappig maar nu omdat je linkje zei en ik het plaatje heel klein maakte vond ik het wel lachen.quote:Op dinsdag 29 september 2020 12:33 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik ookquote:Op dinsdag 29 september 2020 12:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Normaal vind ik het ook niet zo grappig maar nu omdat je linkje zei en ik het plaatje heel klein maakte vond ik het wel lachen.
quote:Op dinsdag 29 september 2020 12:35 schreef Coco. het volgende:
De nieuwe otter is uit!![]()
![]()
![]()
@:zipportal
@:Charrel
@:lenny_leonard
Mag ik ook met jou spelen? Is het dan mijn lucky day?quote:Op dinsdag 29 september 2020 12:05 schreef Charrell het volgende:
Wie komt er mee spelen voor een lucky day?
Of het gezicht van de moeder van Scrummiequote:Op dinsdag 29 september 2020 13:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat lijkt mij meer iets voor Flora en Fauna.
quote:Op dinsdag 29 september 2020 13:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Of het gezicht van de moeder van Scrummie
quote:Op dinsdag 29 september 2020 13:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leuke maat. Je bent in vorm!quote:Op dinsdag 29 september 2020 13:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is al behandeld.quote:Op dinsdag 29 september 2020 13:22 schreef Zipportal het volgende:
Moeke kan zo aan de slag als mod bij FOK!
[ twitter ]
AdGod.quote:Op dinsdag 29 september 2020 13:22 schreef Zipportal het volgende:
Moeke kan zo aan de slag als mod bij FOK!
[ twitter ]
Sneu ja, zo'n pedozaak trekt altijd een hoop tokkies aan.quote:Op dinsdag 29 september 2020 13:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Had ik ook al aangepakt.
Mensen zijn vandaag erg vervelend tegen Saskia.
Dit pik ik niet.
Die geeft ook geen commentaar.quote:Op dinsdag 29 september 2020 13:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zal niet Jos B. geweest zijn, die is namelijk niet te verstaan.
Ik heb de vorige even geluisterd (want Michelgod) maar Krabby heeft ook best leuke anekdotes.quote:Op dinsdag 29 september 2020 13:46 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Krabby volgt mijn bevelen al goed op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |