Genot. Genot. Genot. Zolang het droog is, sportgenot.quote:Op dinsdag 29 september 2020 09:57 schreef Wereldgozer het volgende:
@:fetx wij kunnen gewoon aan de bar zitten na het beoefenen van onze 'sport'
(lol)quote:Op dinsdag 29 september 2020 10:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Misschien kan je voortaan even nadenken
Hij snapt het concept weer eens niet. Vakkundig buitenspel gezet door Lennygod.quote:Op dinsdag 29 september 2020 10:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Misschien kan je voortaan even nadenken voordat je een topic opent.
Oh, jij denkt dat ik toevallig deze feestdagen heb uitgekozen?quote:Op dinsdag 29 september 2020 10:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij snapt het concept weer eens niet. Vakkundig buitenspel gezet door Lennygod.
Ik blijf maar dingen uitvinken hier.quote:Op dinsdag 29 september 2020 10:38 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Speel mee met Lucky day en win
Ik hoop dat je hier een officiële waarschuwing voor hebt gekregen.quote:Op dinsdag 29 september 2020 10:40 schreef Erasmus het volgende:
Ik zit in een telco en een collega roept dat darten een sport is.
Tijd om een nieuwe baan te zoeken.quote:Op dinsdag 29 september 2020 10:40 schreef Erasmus het volgende:
Ik zit in een telco en een collega roept dat darten een sport is.
Ik moest mij inhouden (iets wat ik een half uur geleden niet kon).
Waarom moet @Erasmus een officiële waarschuwing krijgen voor iets wat een collega roept?quote:Op dinsdag 29 september 2020 10:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik hoop dat je hier een officiële waarschuwing voor hebt gekregen.
Dus je hebt het expres gedaan, dat maakt het eigenlijk alleen nog maar zieliger.quote:Op dinsdag 29 september 2020 10:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oh, jij denkt dat ik toevallig deze feestdagen heb uitgekozen?
User @:Elan
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |