Genot. Genot. Genot. Zolang het droog is, sportgenot.quote:Op dinsdag 29 september 2020 09:57 schreef Wereldgozer het volgende:
@:fetx wij kunnen gewoon aan de bar zitten na het beoefenen van onze 'sport'
(lol)quote:Op dinsdag 29 september 2020 10:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Misschien kan je voortaan even nadenken
Hij snapt het concept weer eens niet. Vakkundig buitenspel gezet door Lennygod.quote:Op dinsdag 29 september 2020 10:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Misschien kan je voortaan even nadenken voordat je een topic opent.
Oh, jij denkt dat ik toevallig deze feestdagen heb uitgekozen?quote:Op dinsdag 29 september 2020 10:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij snapt het concept weer eens niet. Vakkundig buitenspel gezet door Lennygod.
Ik blijf maar dingen uitvinken hier.quote:Op dinsdag 29 september 2020 10:38 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Speel mee met Lucky day en win
Ik hoop dat je hier een officiële waarschuwing voor hebt gekregen.quote:Op dinsdag 29 september 2020 10:40 schreef Erasmus het volgende:
Ik zit in een telco en een collega roept dat darten een sport is.
Tijd om een nieuwe baan te zoeken.quote:Op dinsdag 29 september 2020 10:40 schreef Erasmus het volgende:
Ik zit in een telco en een collega roept dat darten een sport is.
Ik moest mij inhouden (iets wat ik een half uur geleden niet kon).
Waarom moet @Erasmus een officiële waarschuwing krijgen voor iets wat een collega roept?quote:Op dinsdag 29 september 2020 10:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik hoop dat je hier een officiële waarschuwing voor hebt gekregen.
Dus je hebt het expres gedaan, dat maakt het eigenlijk alleen nog maar zieliger.quote:Op dinsdag 29 september 2020 10:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oh, jij denkt dat ik toevallig deze feestdagen heb uitgekozen?
User @:Elan
[ afbeelding ]
Waarom moet ik een waarschuwing krijgen voor andermans uitspraak?quote:Op dinsdag 29 september 2020 10:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik hoop dat je hier een officiële waarschuwing voor hebt gekregen.
Dat lijkt mij gewoon banwaardig.quote:Op dinsdag 29 september 2020 10:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Dus je hebt het expres gedaan, dat maakt het eigenlijk alleen nog maar zieliger.
Jezus onlo.
Inderdaad, derhalve TR geplaatst.quote:Op dinsdag 29 september 2020 10:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat lijkt mij gewoon banwaardig.
Wat is Slack?quote:Op dinsdag 29 september 2020 10:45 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ik haat het als collega's je iets vragen op Slack, vervolgens stel je direct een wedervraag, maar dan blijft het vervolgens uren stil.
VAL ME DAN NIET DIRECT LASTIG OFZO
Terechte klacht.quote:Op dinsdag 29 september 2020 10:45 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ik haat het als collega's je iets vragen op Slack, vervolgens stel je direct een wedervraag, maar dan blijft het vervolgens uren stil.
VAL ME DAN NIET DIRECT LASTIG OFZO
Een programma.quote:
Daar kom ik niet.quote:Op dinsdag 29 september 2020 10:47 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Terechte klacht.
Dit had een mooi topic voor KLB kunnen zijn.
(werkt de knop hierboven niet? gooi dan de cookies in je browser weg. Daarna werkt het wel)quote:Op dinsdag 29 september 2020 10:49 schreef Scrummie2.1 het volgende:
(werkt de knop hierboven niet? gooi dan de cookies in je browser weg. Daarna werkt het wel)
Jammer.quote:
Oh wij gebruiken Teams, en soms skype.quote:Op dinsdag 29 september 2020 10:48 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Een programma.
[..]
Daar kom ik niet.
Als ik zie wat vanuit daar hier wel eens langs komt loop ik liever een COVID afdeling op zonder mondkapje.quote:Op dinsdag 29 september 2020 10:50 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Jammer.
Ik voel een KLB-topic aankomen over collega's tijdens telco's, dan ben je van harte welkom.
Wij Zoomquote:Op dinsdag 29 september 2020 10:51 schreef Coco. het volgende:
[..]
Oh wij gebruiken Teams, en soms skype.
quote:Op dinsdag 29 september 2020 10:51 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Wij Zoomvoor video calls, Slack is meer chat.
Ik snap ook niet dat wij Zoom gebruiken, we betalen voor Teams
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |