Het zal me ook werkelijk een zorg wezen.quote:Op dinsdag 29 september 2020 11:58 schreef Coco. het volgende:
Ik weet van wie ik mijn abo cadeau heb gekregen.
Maar dat blijft privé, ik speel niet graag met iemands privé.
Ik heb geen idee makker. Dat ontbeert mij aan de technische kennis. Maar van wat ik begreep is dat het daadwerkelijke bewijs flinterdun is.quote:Op dinsdag 29 september 2020 11:31 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Wat denk jij? Gaat die Jos de gevangenis in?
Jonge, jonge, wat staat hier nou weer?quote:Op dinsdag 29 september 2020 11:59 schreef onlogisch het volgende:
Dat ontbeert mij aan de technische kennis.
Je dikke moeder.quote:Op dinsdag 29 september 2020 11:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat lijkt mij bijzonder verstandig.
ontbreekt, gvd.quote:Op dinsdag 29 september 2020 12:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jonge, jonge, wat staat hier nou weer?
Mij ook. Maar ja, als je de tweets van Bellegodin volgt lijkt het bewijs idd zeer matig.quote:Op dinsdag 29 september 2020 11:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb geen idee makker. Dat ontbeert mij aan de technische kennis. Maar van wat ik begreep is dat het daadwerkelijke bewijs flinterdun is.
En Roethof is een baas natuurlijkquote:Op dinsdag 29 september 2020 12:00 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Mij ook. Maar ja, als je de tweets van Bellegodin volgt lijkt het bewijs idd zeer matig.
Is dat te zien in de app?quote:Op dinsdag 29 september 2020 12:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij fotografeert onder andere zijn stront.
Geen ideequote:Op dinsdag 29 september 2020 12:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En Roethof is een baas natuurlijk
Ken de man niet.quote:Op dinsdag 29 september 2020 12:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eerst had ik een pleurishekel aan die vent. Maar hij is een vakman pur sang.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |