@Elan @Charrell @Drizzt_DoUrden en ik gebruiken hier niks van.quote:Op dinsdag 29 september 2020 10:51 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Wij Zoomvoor video calls, Slack is meer chat.
Ik snap ook niet dat wij Zoom gebruiken, we betalen voor Teams
quote:Op dinsdag 29 september 2020 10:53 schreef Wereldgozer het volgende:
User @:coco. stelt veel vragen deze ochtend
Walgelijke werklozenquote:Op dinsdag 29 september 2020 10:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
@:elan @:charrell @:drizzt_dourden en ik gebruiken hier niks van.
vraag het in het abo forumquote:Op dinsdag 29 september 2020 10:56 schreef fetX het volgende:
Wel verdomme, wat moet ik uitvinken om die Unibet balk weg te krijgen?
Dingetjes bij settings.quote:Op dinsdag 29 september 2020 10:56 schreef fetX het volgende:
Wel verdomme, wat moet ik uitvinken om die Unibet balk weg te krijgen?
Teamsquote:Op dinsdag 29 september 2020 10:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Lukt inderdaad niet bij ad settings.quote:Op dinsdag 29 september 2020 10:58 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik denk dat ik blind ben want ik zie het niet
quote:Op dinsdag 29 september 2020 10:58 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik denk dat ik blind ben want ik zie het niet
Blinde koe.quote:Op dinsdag 29 september 2020 11:00 schreef Coco. het volgende:
[..]
Lukt inderdaad niet bij ad settings.
okquote:Op dinsdag 29 september 2020 11:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Even je Adblock uitzetten.
Roethofquote:Op dinsdag 29 september 2020 10:49 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[ twitter ]
Roethof scherp als een mes.
zo bijzonder is hij toch niet, sowieso vreemd dat advocaten over een lopende zaak in de pers uitspraken doen, zelfde geldt voor het OM trouwensquote:
Wat weet Onlogisch daar nou van.quote:Op dinsdag 29 september 2020 11:31 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Wat denk jij? Gaat die Jos de gevangenis in?
Wat hij denkt? Vrij veel toch.quote:Op dinsdag 29 september 2020 11:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat weet Onlogisch daar nou van.
Dat lijkt mij niet.quote:Op dinsdag 29 september 2020 11:44 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Wat hij denkt? Vrij veel toch.
Als je zo redeneert kan je onlogisch nooit meer een vraag stellen.quote:Op dinsdag 29 september 2020 11:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat weet Onlogisch daar nou van.
Dat lijkt mij bijzonder verstandig.quote:Op dinsdag 29 september 2020 11:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je zo redeneert kan je onlogisch nooit meer een vraag stellen.
Hey, je hebt een aboquote:Op dinsdag 29 september 2020 11:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat lijkt mij bijzonder verstandig.
Omdat ik die extra features toch wel erg graag wilde gebruiken!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 29 september 2020 11:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Omdat ik die extra features toch wel erg graag wilde gebruiken!Nog steeds geen idee wie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben eigenlijk wel benieuwd.
[..]
Omdat ik die extra features toch wel erg graag wilde gebruiken!OhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou
Veel plezier ermee!![]()
[..]
Omdat ik die extra features toch wel erg graag wilde gebruiken!Je kan die werklozen in ieder geval afstrepen van lijstje verdachtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee en het boeit mij ook niet eigenlijk.quote:Op dinsdag 29 september 2020 11:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nog steeds geen idee wie?
Ik ben eigenlijk wel benieuwd.
Hier wordt niet geroddeldquote:Op dinsdag 29 september 2020 11:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je kan die werklozen in ieder geval afstrepen van lijstje verdachten
Skere tijden maat @Tjackaquote:Op dinsdag 29 september 2020 11:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
@elanquote:Op dinsdag 29 september 2020 11:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik post het dan ook gewoon openbaar hierquote:Op dinsdag 29 september 2020 11:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hier wordt niet geroddeld
@:drizzt @:elan @:lenny_leonard @:charrell
quote:Op dinsdag 29 september 2020 10:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 september 2020 11:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hier wordt niet geroddeld
@:drizzt @:elan @:lenny_leonard @:charrell
Jammer dit.quote:Op dinsdag 29 september 2020 11:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee en het boeit mij ook niet eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |