Ah, ok, ik spreek geen Vlaams.quote:Op zondag 27 september 2020 15:11 schreef Momo het volgende:
[..]
Vlaams voor rukken (een snok aan geven)
quote:
Sowieso mooi podium welquote:
Het koersverloop op zich was wel ideaal, maar ik denk dat die slotklim net wat te zwaar zou zijn geweest, jaquote:Op zondag 27 september 2020 16:45 schreef Fred_B het volgende:
Ik denk trouwens niet dat Matthieu deze Top 6 had verslagen, dus wat dat betreft is het wel verstandig dat hij zich op andere koersen richt.
Wat dat betreft past het WK parcours van volgend jaar ook beter.quote:Op zondag 27 september 2020 16:45 schreef Fred_B het volgende:
Ik denk trouwens niet dat Matthieu deze Top 6 had verslagen, dus wat dat betreft is het wel verstandig dat hij zich op andere koersen richt.
Ja, het verbaasde me al dat de commentatoren hem niet noemden. De omgeving Leuven-Overijse is net Zuid-Limburg, dus dat WK wordt een verlengde Amstel Gold Race.quote:Op zondag 27 september 2020 16:47 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Wat dat betreft past het WK parcours van volgend jaar ook beter.
Doet mij denken aan deze heerlijke Vlaamsche verspreking communicatie.quote:Op zondag 27 september 2020 15:20 schreef Fred_B het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is in Vlaanderen een aftrekker.
Veel coronapatienten op de gewone ziekenhuisafdelingen? Jij zit toch in midden Nederland?quote:Op zondag 27 september 2020 17:11 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Doet mij denken aan deze heerlijke Vlaamsche verspreking communicatie.
Verder: Goedemiddag![]()
Het begint weer druk te worden in het ziekenhuis
Midden-Nederland inderdaad. Het valt nog mee tov Amsterdam hoor, maar je merkt dat er meer patiënten zijn, op de SEH liggen meer Covid-verdachte patiënten en de cohort is weer opgestart.quote:Op zondag 27 september 2020 17:30 schreef Momo het volgende:
Veel coronapatienten op de gewone ziekenhuisafdelingen? Jij zit toch in midden Nederland?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |