Er is nu een grote verandering geweest. Na jaren een andere kok. Brasserie en restaurant zijn samengevoegd begreep ik.quote:
1 restaurant nog maar, zie CUL / CULinair nieuws #2quote:
Oh leuk! Ben benieuwd. Paar keer erg lekker gegetenquote:Op zaterdag 26 september 2020 16:57 schreef Blues het volgende:
[..]
Er is nu een grote verandering geweest. Na jaren een andere kok. Brasserie en restaurant zijn samengevoegd begreep ik.
We gaan wel verslag maken
https://brasseriedenk.nl/
Je moet naar de sterretjes kijken: *voor, **tussen, ***hoofd.quote:Op zaterdag 26 september 2020 17:08 schreef Myraela het volgende:
Gerechten klinken wel lekker.Al snap ik de menukaart niet helemaal. Ze doen niet voorgerecht - hoofd, maar je kunt gewoon zelf willekeurig gerechtjes kiezen?
Wel gewoon een zoveel-gangen menu met keuzes uit 3 thema's.quote:Op zaterdag 26 september 2020 17:08 schreef Myraela het volgende:
Gerechten klinken wel lekker.Al snap ik de menukaart niet helemaal. Ze doen niet voorgerecht - hoofd, maar je kunt gewoon zelf willekeurig gerechtjes kiezen?
Onderscheid in voor en hoofd is wat mij betreft ook wel achterhaald. Liever 2 of 3 niet al te grote gerechtjesquote:Op zaterdag 26 september 2020 17:08 schreef Myraela het volgende:
De Vrienden van Jacob was de Michelinsterrentent die er ook zat en waar wij ook een paar keer erg lekker gegeten hebben. Nu dus samengevoegd met DenK.quote:Op zaterdag 26 september 2020 17:10 schreef gcjoel het volgende:
Oh leuk! Ben benieuwd. Paar keer erg lekker gegeten
Ooooh, dat staat er bij downloadbare menukaart inderdaad wel bij. Op de website vond ik het wat onduidelijk.quote:Op zaterdag 26 september 2020 17:12 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Je moet naar de sterretjes kijken: *voor, **tussen, ***hoofd.
De nieuwe winkel in Nijmegen.quote:Op zaterdag 26 september 2020 17:17 schreef gcjoel het volgende:
Ik zoek ook nog iets tofs om vriendje mee naar toe te nemen voor zijn verjaardag. Maar dat is lastig.
Zat te kijken voor een workshop bij librije maar de opties voor dit jaar staan me niet zo aan.
Iemand nog tips?
Ja leuk hé! Vorig jaar inclusief stadgids in de riksja tot en met de Sint Jan op excursie geweest.quote:Op zaterdag 26 september 2020 17:30 schreef Kreator het volgende:
Vandaag in Gouda geweest. Was er nog nooit geweest. Vond het wel verrassend leuk en mooi. Leuke stad.
Alleen eten? Dan is Konijnenvoer in Arnhem een aanrader.quote:Op zaterdag 26 september 2020 17:17 schreef gcjoel het volgende:
Ik zoek ook nog iets tofs om vriendje mee naar toe te nemen voor zijn verjaardag. Maar dat is lastig.
Zat te kijken voor een workshop bij librije maar de opties voor dit jaar staan me niet zo aan.
Iemand nog tips?
Met bij alles passende wijnquote:Op zaterdag 26 september 2020 17:13 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Onderscheid in voor en hoofd is wat mij betreft ook wel achterhaald. Liever 2 of 3 niet al te grote gerechtjes![]()
Of ja eigenlijk liefst gewoon 6 gangen Ofzolekker van alles proeven.
Was er een tijd geleden naar de sauna en tijdens het een uur naar de auto zoeken viel ik van de ene verbazing van de andere over de leuke straatjes en zaakjes/etalages en mooie panden!quote:Op zaterdag 26 september 2020 17:30 schreef Kreator het volgende:
Vandaag in Gouda geweest. Was er nog nooit geweest. Vond het wel verrassend leuk en mooi. Leuke stad.
Mijn geboortedorpquote:Op zaterdag 26 september 2020 17:52 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Was er een tijd geleden naar de sauna en tijdens het een uur naar de auto zoeken viel ik van de ene verbazing van de andere over de leuke straatjes en zaakjes/etalages en mooie panden!
Op zich ben ik heel breed aan het zoeken. Mag van alles zijn. Qua eten wil ik dan wel echt iets bijzonders.quote:Op zaterdag 26 september 2020 17:48 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Alleen eten? Dan is Konijnenvoer in Arnhem een aanrader.
Bij sommige van die huizen aan de grachten stond ik echt watertandend voor de deurquote:Op zaterdag 26 september 2020 17:54 schreef fietsie het volgende:
[..]
Mijn geboortedorp
En tot voor kort ook de plek waar m'n vader de kost verdiende, in zo'n mooi pandje aan de grachten
Ja preciesquote:Op zaterdag 26 september 2020 17:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Met bij alles passende wijn![]()
Jaaa, ik zette toen je eerste woonhuis op de foto.quote:Op zaterdag 26 september 2020 17:54 schreef fietsie het volgende:
[..]
Mijn geboortedorp
En tot voor kort ook de plek waar m'n vader de kost verdiende, in zo'n mooi pandje aan de grachten
Ik had nog nooit volledig veganistisch gegeten en het was echt geweldigquote:Op zaterdag 26 september 2020 17:54 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Op zich ben ik heel breed aan het zoeken. Mag van alles zijn. Qua eten wil ik dan wel echt iets bijzonders.
Heb hem al eens meegenomen naar vuurtoreneiland of een 2 sterren restaurant.
Ziet er wel goed uit maar het lijkt ook gesloten? Of zie ik dat verkeerd?quote:Op zaterdag 26 september 2020 18:06 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik had nog nooit volledig veganistisch gegeten en het was echt geweldig
Extra dag weekendquote:Op zaterdag 26 september 2020 18:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik denk steeds dat het zondag is
Overal waar je niet mag komen is interessant toch?quote:
Ze zijn nu (geen zomer) voor de lunch gesloten, verder van 17-23 open van donderdag tm zondag.quote:Op zaterdag 26 september 2020 18:10 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ziet er wel goed uit maar het lijkt ook gesloten? Of zie ik dat verkeerd?
Dat was de verrassingquote:Op zaterdag 26 september 2020 18:26 schreef derLudolf het volgende:
Ik had laatst een verassingsmenu bij een BBQ restaurant. Was niet lekker.
radboud?quote:Op zaterdag 26 september 2020 16:50 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb er stage gelopen (een onderzoeksafdeling zonder patiëntcontact) en er gelegen. Ik blijf het een interessante plek vinden. Lekker doolhof ook, zeker met alle kelders
Wat was er (allemaal) mis meequote:Op zaterdag 26 september 2020 18:26 schreef derLudolf het volgende:
Ik had laatst een verassingsmenu bij een BBQ restaurant. Was niet lekker.
Teveel asquote:Op zaterdag 26 september 2020 18:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat was er (allemaal) mis meeIk krijg bijna het idee dat het knap moet zijn dat niet lekker te maken, bbq.
Terugbrengen!quote:Op zaterdag 26 september 2020 19:00 schreef PdeHoog het volgende:
Vanmorgen mosselen gehaald bij AH. Maak het pak open en het rook al wat vreemd. Zaten er dus heel veel kapotte in, en een slak, en een andere schelp. En een aantal die niet dicht wilden. Ik heb de hele zooi maar weer in de verpakking gedaan en zo weggeflikkerd
Holy crapquote:Op zaterdag 26 september 2020 18:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat was er (allemaal) mis meeIk krijg bijna het idee dat het knap moet zijn dat niet lekker te maken, bbq.
Ik heb boodschappen gedaan voor een taart voor dinsdag. Er gaat 1 kg poedersuiker in, een pond boter, slagroom, olie, chocolade, pindakaas, gewone suiker, reese's peanutbuttercakedingen. De hele taart is meer dan 15000 kcal en één stuk is meer dan 1000 kcal (14 porties volgens recept....maar geloof dat dat dan héél kleine stukken zijn).
Te laat. Maar ik ga wel eens even klagen denk ik.quote:
quote:
Alles waar ik tot nu toe over heb geklaagd bij de AH kreeg ik direct vergoed. Geen bonnetje, geen product bij me.quote:Op zaterdag 26 september 2020 19:01 schreef PdeHoog het volgende:
Te laat. Maar ik ga wel eens even klagen denk ik.
Lees even goed. Pin intended.quote:Op zaterdag 26 september 2020 18:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee hoor. Sommige plekken kan je alleen via de kelder komen. En alle artsen reden op hun stepjes door de kelders natuurlijk.quote:
Ik kreeg laatst bij de bezorgde boodschappen een zak sla die open was gegaan, sla was niet echt goed meer, kreeg het geld terug bij de volgende bestellingquote:Op zaterdag 26 september 2020 19:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Alles waar ik tot nu toe over heb geklaagd bij de AH kreeg ik direct vergoed. Geen bonnetje, geen product bij me.
En hoe moet dit enorme coronaire bedreigingsgevaarte eruit komen te zienquote:Op zaterdag 26 september 2020 18:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb boodschappen gedaan voor een taart voor dinsdag. Er gaat 1 kg poedersuiker in, een pond boter, slagroom, olie, chocolade, pindakaas, gewone suiker, reese's peanutbuttercakedingen. De hele taart is meer dan 15000 kcal en één stuk is meer dan 1000 kcal (14 porties volgens recept....maar geloof dat dat dan héél kleine stukken zijn).
nee joh. Wie koos hiervoor.quote:Op zaterdag 26 september 2020 18:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee niet alle ziekenhuizen hebben stoepjesquote:Op zaterdag 26 september 2020 19:35 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Nee hoor. Sommige plekken kan je alleen via de kelder komen. En alle artsen reden op hun stepjes door de kelders natuurlijk.
(Hebben alle ziekenhuizen stepjes?)
Zo te lezen is het genoeg voor de rest van de dagquote:Op zaterdag 26 september 2020 18:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Suiker en vet. Geeft heel even een verzadig gevoel. Maar daarna weer honger.quote:Op zaterdag 26 september 2020 20:16 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Zo te lezen is het genoeg voor de rest van de dag
Ik ben weleens ‘in burger’ het OK complex binnen gelopenquote:Op zaterdag 26 september 2020 20:09 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee niet alle ziekenhuizen hebben stoepjes![]()
Ik heb weleens per ongeluk in een mortuarium gestaan (oeps), een of ander gereedschapshok (oeps) en de IC (extra oeps)![]()
Dat is niet handig en mortuarium en IC zouden niet mogen kunnen iig maar jaaaaa
Ja debiel dat dat kan, toch?quote:Op zaterdag 26 september 2020 20:21 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik ben weleens ‘in burger’ het OK complex binnen gelopen![]()
Zou een dagje meelopen, geen idee waar ik me moest melden om om te kleden dus maar de route gaan lopen die ik als stagiair vanaf de afdeling deed
Ik voel mijn zadeltassen de vorm aannemen van een geheel rijtuig als ik het alleen al leesquote:Op zaterdag 26 september 2020 18:53 schreef Isabeau het volgende:
Over wat?quote:Op zaterdag 26 september 2020 20:47 schreef borisz het volgende:
Docu over Haitink nu op Beeb2. Vraag mij af waarom dat wel op de BBC kan en niet gewoon primetime in NL.
Wie?quote:Op zaterdag 26 september 2020 20:47 schreef borisz het volgende:
Docu over Haitink nu op Beeb2. Vraag mij af waarom dat wel op de BBC kan en niet gewoon primetime in NL.
Barbaarquote:
Omdat veel molo’squote:Op zaterdag 26 september 2020 20:47 schreef borisz het volgende:
Dat krijg je ervan als je je borsthaar niet scheertquote:
Schandelijk!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Welneequote:Op zaterdag 26 september 2020 21:26 schreef Kaatje1 het volgende:
Kennen jullie met de voornaam Bernard erbij ook niet?
Nee.quote:Op zaterdag 26 september 2020 21:26 schreef Kaatje1 het volgende:
Dokter Bernard ken ik wel.quote:Op zaterdag 26 september 2020 21:26 schreef Kaatje1 het volgende:
Sterrenstof is een mooi nummerquote:Op zaterdag 26 september 2020 21:26 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Die ken ik dan wel weer helaas.
quote:Op zaterdag 26 september 2020 21:25 schreef Molo het volgende:
[..]
Schandelijk!
Jij volgt wel Famke Louise zeker?![]()
![]()
![]()
![]()
Alleen Lange Frans en JensenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Waarom zou dat verhelderend moeten werken?quote:Op zaterdag 26 september 2020 21:26 schreef Kaatje1 het volgende:
Nope. Wij hebben wel golfkarretjes en vouwfietsenquote:Op zaterdag 26 september 2020 19:35 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Nee hoor. Sommige plekken kan je alleen via de kelder komen. En alle artsen reden op hun stepjes door de kelders natuurlijk.
(Hebben alle ziekenhuizen stepjes?)
Peggy zou kunnen, maar Ron zou ik ook niet uitvlakken, dat zou echt een bak zijnquote:Op zaterdag 26 september 2020 22:19 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik vind het lastig .. maar die Peggy en Jeroen zijn niet erg opvallend.. en dat vind ik juist opvallend.
Dat zou ik echt een enorm teleurstelling vindenquote:Op zaterdag 26 september 2020 22:32 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Peggy zou kunnen, maar Ron zou ik ook niet uitvlakken, dat zou echt een bak zijn
Zelfde ook gehad een kleine 1.5 jaar terug. Kip lag in de beek, onder water. Sprong ineens op. Die heeft het gewoon gered. Ze loopt inmiddels rond met een kudde kuikensquote:Op zondag 27 september 2020 08:35 schreef sigme het volgende:
Gisteravond is een kip gegrepen door een buizerd. Liefste was er op tijd bij om de buizerd - die al lekker in de kip aan het pikken was - te verjagen. Lief dacht dat kip wel dood zou zijn, maar toen ik dan ging kijken of ik kip daarmee misschien nog moest helpen was het duidelijk dat kip niet dood was. Kip lag op de rug, poten gestrekt, kop ongelukkig ergens onder gefrommeld, boel losse veren erom maar ademde nog. Ik was net de schade aan het opnemen toen kip de kop terughaalde naar een normalere positie, opsprong, en licht hinkend en half omvallend wegrende, veilig de dekking onder de heg in.
Vanochtend om 6 uur heb ik kip even uit het hok geplukt en de openliggende borst bespoten met aluminium. Hopelijk redt ze het dan.
Daarna heb ik pannekoeken gebakken . Met kaas, met spek, met appel en neutraal. Opgegeten met boter, stroop, pruimenjam en aardbeienjam.![]()
![]()
Zo kijk ik normaal ook. Maar nu vind ik Ron zo opvallend dat het ook weer wel een mol-actie zou kunnen zijn als hij dan toch de mol is.quote:Op zaterdag 26 september 2020 22:19 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik vind het lastig .. maar die Peggy en Jeroen zijn niet erg opvallend.. en dat vind ik juist opvallend.
Ik vind Ron ook waanzinnig irritant. Maar zo te lezen zit hij er nog in.quote:Op zondag 27 september 2020 08:05 schreef Lonaa het volgende:
Slecht geslapen.
Vandaag WIDM van gisteren terugkijken. Hopen dat Ron wiebert. Kan m niet uitstaan.
Maar echt he. Ik merk dat ik me er ook gewoon over opwindt en het dus m'n kijkplezier vergald.quote:Op zondag 27 september 2020 08:53 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik vind Ron ook waanzinnig irritant. Maar zo te lezen zit hij er nog in.
Het kan me niet zo veel schelen wie de mol is. Ik kijk alleen vanwege de jubileumeditie. Daarna stop ik er mee, zo boeiend is het allemaal niet de laatste jaren.
Ik ben nog niet zo ver als jij. Ik vind het vooral irritant dat hij een IQ heeft dat nauwelijks dat van Famke Louise overstijgt en dat ik daar vrijwillig naar kijk.quote:Op zondag 27 september 2020 08:55 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Maar echt he. Ik merk dat ik me er ook gewoon over opwindt en het dus m'n kijkplezier vergald.
Dat dus.quote:
Dit.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.recept
Ik voorspel dat ik hem niet zo mooi krijg. Ik voorspel ook dat ik maar 1 klein stukje neem. Ik hou niet eens van pindakaas ín eten. Op brood of beschuit, prima. En dan houdt het op."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op zondag 27 september 2020 09:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dit.
En de KipHopelijk overleeft het dier de bruta aanval en houdt ze er alleen ptss aan over.
Voor wie mijn triple bypass taart wilde zien:Maar zelfs als ie maar half zo mooi word.. heb je wel echt een hele gave taartSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.recept
Ik voorspel dat ik hem niet zo mooi krijg. Ik voorspel ook dat ik maar 1 klein stukje neem. Ik hou niet eens van pindakaas ín eten. Op brood of beschuit, prima. En dan houdt het op.
En eens.. pindakaas hoort op brood.
Er zit een filmpje bij en het maken lijkt wel mee te vallen. Het decoreren met dat spul er helemaal omheen en die chocolade lijkt me het meeste werk.quote:Op zondag 27 september 2020 09:25 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat een mooie taart, en verder hetzelfde, pindakaas kan ook nog zo van een lepel maar niet in eten
Succes met het maken, zal best een werk zijn
Hehe, ik vond hem er al super netjes uit zien en goed op de foto gezet.quote:Op zondag 27 september 2020 09:19 schreef Isabeau het volgende:
Ik voorspel dat ik hem niet zo mooi krijg.
quote:Op zondag 27 september 2020 09:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dit.
En de KipHopelijk overleeft het dier de bruta aanval en houdt ze er alleen ptss aan over.
Voor wie mijn triple bypass taart wilde zien:Waarom maak je die als je niet van dingen met pindakaas houdt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.recept
Ik voorspel dat ik hem niet zo mooi krijg. Ik voorspel ook dat ik maar 1 klein stukje neem. Ik hou niet eens van pindakaas ín eten. Op brood of beschuit, prima. En dan houdt het op.
Verder;![]()
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Je dacht toch niet serieus dat ik zoiets voor elkaar kon krijgenquote:Op zondag 27 september 2020 09:27 schreef derLudolf het volgende:
Hehe, ik vond hem er al super netjes uit zien en goed op de foto gezet.
Is natuurlijk op verzoek van iemand andersquote:Op zondag 27 september 2020 09:27 schreef FutureFairytale het volgende:
Waarom maak je die als je niet van dingen met pindakaas houdt?
Verder;![]()
Ja maar de smaak vind ik niet bijzonder van red velvet. Spekkoek vind ik lekkerder en ziet er ook best mooi uit.quote:Op zondag 27 september 2020 09:27 schreef AnneX het volgende:
De triple bypass ziet er fraai uit.
“Het oog wil ook wat”.
Dat doen de driple red velvet taarten van de hema ook!
Ah ken je nog iemand bij wie ik een verzoekje in kan dienen?quote:Op zondag 27 september 2020 09:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Is natuurlijk op verzoek van iemand anders
Fragmenten tijdens het zappen. Nog nooit is het geluk me meer dan 5 minuten te laten kijken.quote:
Ik heb in de markthal in een restaurantje helemaal rechts achter in de hoek (als je van de markt gezien binnen komt) de beste red velvet cake ever gegetenquote:Op zondag 27 september 2020 09:28 schreef FutureFairytale het volgende:
Ja maar de smaak vind ik niet bijzonder van red velvet. Spekkoek vind ik lekkerder en ziet er ook best mooi uit.
Hmm ik heb weleens echt onwijs lekkere red velvet op hoor.quote:Op zondag 27 september 2020 09:28 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ja maar de smaak vind ik niet bijzonder van red velvet. Spekkoek vind ik lekkerder en ziet er ook best mooi uit.
hmm volgens mij heb ik daar met werk gegeten. De rest van het eten... was ook zeer smakelijk.quote:Op zondag 27 september 2020 09:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb in de markthal in een restaurantje helemaal rechts achter in de hoek (als je van de markt gezien binnen komt) de beste red velvet cake ever gegetenDie was echt súper lekker!
Dat restaurant is overgenomen en ze hebben geen red velvet taart meer.quote:Op zondag 27 september 2020 09:29 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb in de markthal in een restaurantje helemaal rechts achter in de hoek (als je van de markt gezien binnen komt) de beste red velvet cake ever gegetenDie was echt súper lekker!
Kom op nou!!quote:Op zondag 27 september 2020 09:31 schreef Leintjeuh het volgende:
Dat restaurant is overgenomen en ze hebben geen red velvet taart meer.
Whut?!quote:Op zondag 27 september 2020 09:31 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Dat restaurant is overgenomen en ze hebben geen red velvet taart meer.
Nope. Ben benieuwd hoeveel er van de Markthal over is na corona.quote:Op zondag 27 september 2020 09:32 schreef Isabeau het volgende:
Kom op nou!!Ook al geen goddelijke baklava meer daar.
quote:Op zondag 27 september 2020 09:33 schreef Leintjeuh het volgende:
Nope. Ben benieuwd hoeveel er van de Markthal over is na corona.
ik heb moeite met mensen met zo een iq. En als ze beroemd zijn al helemaal.quote:Op zondag 27 september 2020 09:07 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik ben nog niet zo ver als jij. Ik vind het vooral irritant dat hij een IQ heeft dat nauwelijks dat van Famke Louise overstijgt en dat ik daar vrijwillig naar kijk.
En zonder zelfspot of iets anders sympathieks.quote:Op zondag 27 september 2020 09:45 schreef Lonaa het volgende:
[..]
ik heb moeite met mensen met zo een iq. En als ze beroemd zijn al helemaal.
Juist.quote:Op zondag 27 september 2020 09:49 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
En zonder zelfspot of iets anders sympathieks.
Goed, het is geweldig weer om de halve dag op een atletiekbaan door te brengen
Niet aan gedacht tot nu toe... Dat is geen doen neequote:Op zondag 27 september 2020 09:33 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nope. Ben benieuwd hoeveel er van de Markthal over is na corona.
Ja, dat was ik wel van planquote:Op zondag 27 september 2020 09:57 schreef minilot het volgende:
Woah Isa, die taart!Ik vind pindakaasshizzle hartstikke lekker, dus zou er een eind mee komen
Misschien zal ik eens een gehalveerde versie maken of een cupcakevariant.
![]()
Succes in elk geval en krijgen we een foto van de jouwe te zien?
Het zijn doorgaans C artiesten wat ik er van heb mee gekregen, dus dat zal wel niet.quote:Op zondag 27 september 2020 09:58 schreef Molo het volgende:
Ron in wie is de mol is Ron Brandsteder?
Dat valt wel mee gelukkig. Veel uit de theaterwereld dus die ken ik vaak niet maar dat zijn geen C-artiesten. Deze Ron heet Boszhard.quote:Op zondag 27 september 2020 10:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het zijn doorgaans C artiesten wat ik er van heb mee gekregen, dus dat zal wel niet.
Ik geef de voorkeur aan Günther's ontbijtquote:Op zondag 27 september 2020 10:03 schreef minilot het volgende:
En na het lezen van het taartrecept lijkt het Güntherontbijt inenen wel erg treurig
[ afbeelding ]
En grmbl, net een nieuwe telefoon, specifiek uitgezocht op de camera, laat ik 'm eergister uit de Stoomtrein van de Efteling kukelen en nou stelt -ie alleen nog maar stupide scherp. Argh.
Even bijlezen voor de huidige status van iedereens in het ziekenhuis terechtgekomen familie.Alvast -x-'s waar nodig
Noh! Wat jammer joh, zoveel werk in een taart moeten steken die je zelf niet lust!quote:Op zondag 27 september 2020 10:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik geef de voorkeur aan Günther's ontbijt![]()
Zo leuk die peuterontbijtjes van jequote:Op zondag 27 september 2020 10:03 schreef minilot het volgende:
En na het lezen van het taartrecept lijkt het Güntherontbijt inenen wel erg treurig
[ afbeelding ]
En grmbl, net een nieuwe telefoon, specifiek uitgezocht op de camera, laat ik 'm eergister uit de Stoomtrein van de Efteling kukelen en nou stelt -ie alleen nog maar stupide scherp. Argh.
Even bijlezen voor de huidige status van iedereens in het ziekenhuis terechtgekomen familie.Alvast -x-'s waar nodig
Is dat vis onderin? Kan het niet thuisbrengenquote:Op zondag 27 september 2020 10:03 schreef minilot het volgende:
[ afbeelding ]
Niet laten vallen?!quote:Op zondag 27 september 2020 10:06 schreef Lonaa het volgende:
Mijn telefoon stelt ook stupide scherp en ik heb m niet eens laten vallen.
Stukjes gedroogde appel!quote:Op zondag 27 september 2020 10:09 schreef Molo het volgende:
[..]
Is dat vis onderin? Kan het niet thuisbrengen
Niet zo leuk als jouw posts altijd in Wat Eten We Vandaag!quote:Op zondag 27 september 2020 10:06 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Zo leuk die peuterontbijtjes van je
Het verse fruit in huis is gister opgegaan, vandaar even zoquote:
Jaquote:
Niet gezien, maar ik herken wel dat sommige mensen in WIDM enorm door de mand vallen. Ik vond Sinan Can ook enorm onsympathiek overkomen.quote:Op zondag 27 september 2020 09:51 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Juist.
Ik vond Jochem Meijer ook zo bijzonder vervelend en dom in WIDM een aantal seizoenen terug.![]()
Succes op de atletiekbaan. Ik ben daar geloof ik voor het laatste geweest op een verplichte sportdag op de HAVO.
Goeie reminder wel. Straks met Miep een granaatappel open slopenquote:Op zondag 27 september 2020 10:12 schreef minilot het volgende:
[..]
Het verse fruit in huis is gister opgegaan, vandaar even zo
Oh verrassend wel dit, lees zijn stukken altijd met plezierquote:Op zondag 27 september 2020 10:13 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Niet gezien, maar ik herken wel dat sommige mensen in WIDM enorm door de mand vallen. Ik vond Sinan Can ook enorm onsympathiek overkomen.
Oh ja, Sinan Can vond ik ook niet per se sympathiek, maar daar had ik nog geen mening over.quote:Op zondag 27 september 2020 10:13 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Niet gezien, maar ik herken wel dat sommige mensen in WIDM enorm door de mand vallen. Ik vond Sinan Can ook enorm onsympathiek overkomen.
Ik was tot voor kort ook sinds de middelbare school niet meer in de buurt van een atletiekbaan geweest. Maar hoewel het kind in heel veel op mij lijkt, is hij in sportief opzicht (sociaal trouwens ook) alles wat ik niet ben, en atletiek past zo goed bij hem. En mijn aversie is er wel minder door geworden
Bedoel je niet een andere jochem? Die van die kinderspelletjes? Jochem Meyjer heeft volgens mij nog nooit meegedaan (Moet die ook niet doen, dan gaat denk ik de rest van de groep vrijwillig naar huis)quote:Op zondag 27 september 2020 09:51 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Juist.
Ik vond Jochem Meijer ook zo bijzonder vervelend en dom in WIDM een aantal seizoenen terug.![]()
Succes op de atletiekbaan. Ik ben daar geloof ik voor het laatste geweest op een verplichte sportdag op de HAVO.
Oh ja shit. Ja. Die Jochem.quote:Op zondag 27 september 2020 10:23 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Bedoel je niet een andere jochem? Die van die kinderspelletjes? Jochem Meyjer heeft volgens mij nog nooit meegedaan (Moet die ook niet doen, dan gaat denk ik de rest van de groep vrijwillig naar huis)
Mag ik dat als ontbijt?quote:Op zondag 27 september 2020 10:24 schreef Aure het volgende:
Lekker ontbijtje voor Günther mini!
Ik heb zojuist het peking eend karkas van het diner van vrijdagavond geplukt. Het karkas in stukken gehakt en in de pan gegooid. Staat nu met een hoop meuk op het vuur voor vanavond. Vanmiddag nog even wontons maken van 't geplukte vlees
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |