Er is nu een grote verandering geweest. Na jaren een andere kok. Brasserie en restaurant zijn samengevoegd begreep ik.quote:
1 restaurant nog maar, zie CUL / CULinair nieuws #2quote:
Oh leuk! Ben benieuwd. Paar keer erg lekker gegetenquote:Op zaterdag 26 september 2020 16:57 schreef Blues het volgende:
[..]
Er is nu een grote verandering geweest. Na jaren een andere kok. Brasserie en restaurant zijn samengevoegd begreep ik.
We gaan wel verslag maken
https://brasseriedenk.nl/
Je moet naar de sterretjes kijken: *voor, **tussen, ***hoofd.quote:Op zaterdag 26 september 2020 17:08 schreef Myraela het volgende:
Gerechten klinken wel lekker.Al snap ik de menukaart niet helemaal. Ze doen niet voorgerecht - hoofd, maar je kunt gewoon zelf willekeurig gerechtjes kiezen?
Wel gewoon een zoveel-gangen menu met keuzes uit 3 thema's.quote:Op zaterdag 26 september 2020 17:08 schreef Myraela het volgende:
Gerechten klinken wel lekker.Al snap ik de menukaart niet helemaal. Ze doen niet voorgerecht - hoofd, maar je kunt gewoon zelf willekeurig gerechtjes kiezen?
Onderscheid in voor en hoofd is wat mij betreft ook wel achterhaald. Liever 2 of 3 niet al te grote gerechtjesquote:Op zaterdag 26 september 2020 17:08 schreef Myraela het volgende:
De Vrienden van Jacob was de Michelinsterrentent die er ook zat en waar wij ook een paar keer erg lekker gegeten hebben. Nu dus samengevoegd met DenK.quote:Op zaterdag 26 september 2020 17:10 schreef gcjoel het volgende:
Oh leuk! Ben benieuwd. Paar keer erg lekker gegeten
Ooooh, dat staat er bij downloadbare menukaart inderdaad wel bij. Op de website vond ik het wat onduidelijk.quote:Op zaterdag 26 september 2020 17:12 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Je moet naar de sterretjes kijken: *voor, **tussen, ***hoofd.
De nieuwe winkel in Nijmegen.quote:Op zaterdag 26 september 2020 17:17 schreef gcjoel het volgende:
Ik zoek ook nog iets tofs om vriendje mee naar toe te nemen voor zijn verjaardag. Maar dat is lastig.
Zat te kijken voor een workshop bij librije maar de opties voor dit jaar staan me niet zo aan.
Iemand nog tips?
Ja leuk hé! Vorig jaar inclusief stadgids in de riksja tot en met de Sint Jan op excursie geweest.quote:Op zaterdag 26 september 2020 17:30 schreef Kreator het volgende:
Vandaag in Gouda geweest. Was er nog nooit geweest. Vond het wel verrassend leuk en mooi. Leuke stad.
Alleen eten? Dan is Konijnenvoer in Arnhem een aanrader.quote:Op zaterdag 26 september 2020 17:17 schreef gcjoel het volgende:
Ik zoek ook nog iets tofs om vriendje mee naar toe te nemen voor zijn verjaardag. Maar dat is lastig.
Zat te kijken voor een workshop bij librije maar de opties voor dit jaar staan me niet zo aan.
Iemand nog tips?
Met bij alles passende wijnquote:Op zaterdag 26 september 2020 17:13 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Onderscheid in voor en hoofd is wat mij betreft ook wel achterhaald. Liever 2 of 3 niet al te grote gerechtjes![]()
Of ja eigenlijk liefst gewoon 6 gangen Ofzolekker van alles proeven.
Was er een tijd geleden naar de sauna en tijdens het een uur naar de auto zoeken viel ik van de ene verbazing van de andere over de leuke straatjes en zaakjes/etalages en mooie panden!quote:Op zaterdag 26 september 2020 17:30 schreef Kreator het volgende:
Vandaag in Gouda geweest. Was er nog nooit geweest. Vond het wel verrassend leuk en mooi. Leuke stad.
Mijn geboortedorpquote:Op zaterdag 26 september 2020 17:52 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Was er een tijd geleden naar de sauna en tijdens het een uur naar de auto zoeken viel ik van de ene verbazing van de andere over de leuke straatjes en zaakjes/etalages en mooie panden!
Op zich ben ik heel breed aan het zoeken. Mag van alles zijn. Qua eten wil ik dan wel echt iets bijzonders.quote:Op zaterdag 26 september 2020 17:48 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Alleen eten? Dan is Konijnenvoer in Arnhem een aanrader.
Bij sommige van die huizen aan de grachten stond ik echt watertandend voor de deurquote:Op zaterdag 26 september 2020 17:54 schreef fietsie het volgende:
[..]
Mijn geboortedorp
En tot voor kort ook de plek waar m'n vader de kost verdiende, in zo'n mooi pandje aan de grachten
Ja preciesquote:Op zaterdag 26 september 2020 17:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Met bij alles passende wijn![]()
Jaaa, ik zette toen je eerste woonhuis op de foto.quote:Op zaterdag 26 september 2020 17:54 schreef fietsie het volgende:
[..]
Mijn geboortedorp
En tot voor kort ook de plek waar m'n vader de kost verdiende, in zo'n mooi pandje aan de grachten
Ik had nog nooit volledig veganistisch gegeten en het was echt geweldigquote:Op zaterdag 26 september 2020 17:54 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Op zich ben ik heel breed aan het zoeken. Mag van alles zijn. Qua eten wil ik dan wel echt iets bijzonders.
Heb hem al eens meegenomen naar vuurtoreneiland of een 2 sterren restaurant.
Ziet er wel goed uit maar het lijkt ook gesloten? Of zie ik dat verkeerd?quote:Op zaterdag 26 september 2020 18:06 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik had nog nooit volledig veganistisch gegeten en het was echt geweldig
Extra dag weekendquote:Op zaterdag 26 september 2020 18:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik denk steeds dat het zondag is
Overal waar je niet mag komen is interessant toch?quote:
Ze zijn nu (geen zomer) voor de lunch gesloten, verder van 17-23 open van donderdag tm zondag.quote:Op zaterdag 26 september 2020 18:10 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ziet er wel goed uit maar het lijkt ook gesloten? Of zie ik dat verkeerd?
Dat was de verrassingquote:Op zaterdag 26 september 2020 18:26 schreef derLudolf het volgende:
Ik had laatst een verassingsmenu bij een BBQ restaurant. Was niet lekker.
radboud?quote:Op zaterdag 26 september 2020 16:50 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb er stage gelopen (een onderzoeksafdeling zonder patiëntcontact) en er gelegen. Ik blijf het een interessante plek vinden. Lekker doolhof ook, zeker met alle kelders
Wat was er (allemaal) mis meequote:Op zaterdag 26 september 2020 18:26 schreef derLudolf het volgende:
Ik had laatst een verassingsmenu bij een BBQ restaurant. Was niet lekker.
Teveel asquote:Op zaterdag 26 september 2020 18:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat was er (allemaal) mis meeIk krijg bijna het idee dat het knap moet zijn dat niet lekker te maken, bbq.
Terugbrengen!quote:Op zaterdag 26 september 2020 19:00 schreef PdeHoog het volgende:
Vanmorgen mosselen gehaald bij AH. Maak het pak open en het rook al wat vreemd. Zaten er dus heel veel kapotte in, en een slak, en een andere schelp. En een aantal die niet dicht wilden. Ik heb de hele zooi maar weer in de verpakking gedaan en zo weggeflikkerd
Holy crapquote:Op zaterdag 26 september 2020 18:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat was er (allemaal) mis meeIk krijg bijna het idee dat het knap moet zijn dat niet lekker te maken, bbq.
Ik heb boodschappen gedaan voor een taart voor dinsdag. Er gaat 1 kg poedersuiker in, een pond boter, slagroom, olie, chocolade, pindakaas, gewone suiker, reese's peanutbuttercakedingen. De hele taart is meer dan 15000 kcal en één stuk is meer dan 1000 kcal (14 porties volgens recept....maar geloof dat dat dan héél kleine stukken zijn).
Te laat. Maar ik ga wel eens even klagen denk ik.quote:
quote:
Alles waar ik tot nu toe over heb geklaagd bij de AH kreeg ik direct vergoed. Geen bonnetje, geen product bij me.quote:Op zaterdag 26 september 2020 19:01 schreef PdeHoog het volgende:
Te laat. Maar ik ga wel eens even klagen denk ik.
Lees even goed. Pin intended.quote:Op zaterdag 26 september 2020 18:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee hoor. Sommige plekken kan je alleen via de kelder komen. En alle artsen reden op hun stepjes door de kelders natuurlijk.quote:
Ik kreeg laatst bij de bezorgde boodschappen een zak sla die open was gegaan, sla was niet echt goed meer, kreeg het geld terug bij de volgende bestellingquote:Op zaterdag 26 september 2020 19:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Alles waar ik tot nu toe over heb geklaagd bij de AH kreeg ik direct vergoed. Geen bonnetje, geen product bij me.
En hoe moet dit enorme coronaire bedreigingsgevaarte eruit komen te zienquote:Op zaterdag 26 september 2020 18:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb boodschappen gedaan voor een taart voor dinsdag. Er gaat 1 kg poedersuiker in, een pond boter, slagroom, olie, chocolade, pindakaas, gewone suiker, reese's peanutbuttercakedingen. De hele taart is meer dan 15000 kcal en één stuk is meer dan 1000 kcal (14 porties volgens recept....maar geloof dat dat dan héél kleine stukken zijn).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |