https://www.jsonline.com/(...)se-shots/3667399001/quote:Kenosha protester charged with firing gun right before Kyle Rittenhouse began shooting
A Racine man has been charged with firing a pistol during unrest in Kenosha, a shot Kyle Rittenhouse's defenders think was a factor in the 17-year-old fatally shooting a man two seconds later.
Joshua Ziminski, 35, was charged last week with disorderly conduct-use of a dangerous weapon, a misdemeanor, in the Aug. 25 incident.
That was third night of protesting following the police shooting of Jacob Blake, who was left paralyzed, and the evening Rittenhouse killed Joseph Rosenbaum and Anthony Huber and wounded Gaige Grosskreutz.
His lawyers say Rittenhouse — who faces homicide charges — acted in self-defense in all three shootings. An 11-minute video his defense produced first highlighted Ziminski's possible role in the events, but didn't identify him by that name.
An hourlong analysis of different videos from that evening by Neil Kiernan, a Michigan-based blogger, posted Sept. 26, properly identified Ziminski and breaks down his presence near the gas station where Rittenhouse first fires his AR-15 rifle, killing Rosenbaum.
Ziminski and his wife are seen with Rosenbaum several times, including as they all confront Rittenhouse right before Rosenbaum starts chasing Rittenhouse into the car lot where their encounter turned fatal.
When Kenosha detectives interviewed Ziminski on Oct. 7, he said he had fired a "warning shot" and that gun he used, and is seen holding in various videos from that evening, has since been stolen.
According to the criminal complaint, videos show Ziminski pointing the gun up near the corner of 63rd St. and Sheridan Road, just a few yards from where Rosenbaum, 36, had chased Rittenhouse into an area of parked cars. As the shot is heard, Rittenhouse turns back toward Rosenbaum.
Witnesses say Rosenbaum then tried to grab the rifle from Rittenhouse, who then fired four times.
In the ensuing panic, videos show most people in the area running, but Ziminski and his wife walking calmly.
Ziminski is free on $1,000 bail. His next court appearance is scheduled for December. If convicted, he could face up to nine months in jail and a $1,000 fine.
Despite walking toward police with his arms up after the shootings, Rittenhouse was ignored and returned home to Antioch, Illinois, and surrendered to police there. He remains in an Illinois juvenile jail as he fights extradition to Wisconsin to face the homicide charges.
Het zijn wel allemaal wappies die BLM / ANTIFA figuren , de teringquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 18:13 schreef Sjemmert het volgende:
De protester die het eerste schot loste in de Kenosha/Rittenhouse shooting wordt aangeklaagd. Wat zal dit betekenen voor Rittenhouse zijn zelfverdedigings claim ?
[ afbeelding ]
[..]
https://www.jsonline.com/(...)se-shots/3667399001/
Gelukkig hebben ze allemaal een kut leven.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 18:47 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Het zijn wel allemaal wappies die BLM / ANTIFA figuren , de tering
Videobeelden waren al vrij onomstotelijk dat hij schoot ter zelfverdediging. Als nu is bewezen dat deze vent als eerste schoot dan gaat Kyle sowieso vrijuit op alle aanklachten als de jury ook maar een greintje verstand heeft.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 18:13 schreef Sjemmert het volgende:
De protester die het eerste schot loste in de Kenosha/Rittenhouse shooting wordt aangeklaagd. Wat zal dit betekenen voor Rittenhouse zijn zelfverdedigings claim ?
[ afbeelding ]
[..]
https://www.jsonline.com/(...)se-shots/3667399001/
De aanklacht voor illegaal wapenbezit in Wisconsin zal hij wel voor veroordeeld worden denk ik.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 18:58 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Videobeelden waren al vrij onomstotelijk dat hij schoot ter zelfverdediging. Als nu is bewezen dat deze vent als eerste schoot dan gaat Kyle sowieso vrijuit op alle aanklachten als de jury ook maar een greintje verstand heeft.
https://www.cbsnews.com/n(...)st-suspect-arrested/quote:The Anti-Defamation League, which tracks extremist activity, told CBS News there were militia members at the Kenosha protest but found no indication from Rittenhouse's social media footprint that he is connected to any extremist movements. His posts indicate he is extremely pro-police and appears to have been a former police explorer, a career-oriented program for youth considering a career in law enforcement. Many of his social media posts use the phrase, "Blue Lives Matter," according to the ADL.
https://www.npr.org/secti(...)-charges-in-illinoisquote:Lake County, Ill. State's Attorney Michael Nerheim's office said in a statement that an investigation conducted by local police "revealed the gun used in the Kenosha shooting was purchased, stored and used in Wisconsin."
"Additionally, there is no evidence the gun was ever physically possessed by Kyle Rittenhouse in Illinois," the state's attorney's office added.
Whut? Dit is echt?quote:Op zondag 22 november 2020 19:56 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
Deze wereld is echt compleet gek.
Lijkt er wel op dat het echt is ja.quote:Op zondag 22 november 2020 20:34 schreef AchJa het volgende:
[..]
Whut? Dit is echt?
Maar hoe hangt de BLM vlag er trouwens bij? Zijn ze nog een beetje aan het rellen?
Damn...quote:Op zondag 22 november 2020 20:43 schreef Scrummie het volgende:
Lijkt er wel op dat het echt is ja.
https://jewishnews.timeso(...)ing-of-george-floyd/
Als het weer wat warmer gaat worden zullen ze wel weer los gaan...quote:Geen idee of het nog altijd bezig is. Sinds de verkiezingen lijkt het allemaal wat rustiger te worden, of word er niet meer over gesproken.
Laatste wat ik over BLM/antifa gehoord heb is toen met die Trump rally een weekje geleden volgens mij.
toevallig dat al die relletjes begonnen een week voor de verkiezingen in een democratische swingstate , ik denk dat er wat geregeld was door de Trump bende en Trump maar roepen dat hij de man was van Law and Orderquote:Op zondag 22 november 2020 20:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Lijkt er wel op dat het echt is ja.
https://jewishnews.timeso(...)ing-of-george-floyd/
Geen idee of het nog altijd bezig is. Sinds de verkiezingen lijkt het allemaal wat rustiger te worden, of word er niet meer over gesproken.
Laatste wat ik over BLM/antifa gehoord heb is toen met die Trump rally een weekje geleden volgens mij.
Zal nu wel over zijn met het geweld, Trump heeft verloren definitiefquote:Op woensdag 9 december 2020 01:29 schreef Enchanter het volgende:
Het gaat ook maar door , lijkt wel of de politie bang is voor die gasten
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
Ik dacht het toen al en weet het bijna nu zeker , de dood van George Floyd was niet de reden , maar excuus om te gaan rellen
Ik weet het wel en jij ook, het is Biden Harris , eerste 4 jaar en dan nog 4 jaar of Hillary moet VP worden na 4 jaarquote:Op woensdag 9 december 2020 06:38 schreef Resistor het volgende:
Ik weet niet wie de volgende president van de USA gaat zijn, maar ik denk dat die heel erg 'rechts' gaat zijn als Biden het de komende 4 jaar door laat rotten.
Dit ging nooit om Trump. Ook niet om racisme, trouwens. Dit is puur anarchisme maar daar durven ze (nog) niet voor uit te komen.quote:Op woensdag 9 december 2020 05:42 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Zal nu wel over zijn met het geweld, Trump heeft verloren definitief
Is Andy Ngo de enige die er verslag van doet? Ik zie telkens alleen maar twitter berichten van hem m.b,t. met name Portland.quote:Op woensdag 9 december 2020 01:29 schreef Enchanter het volgende:
Het gaat ook maar door , lijkt wel of de politie bang is voor die gasten
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
Ik dacht het toen al en weet het bijna nu zeker , de dood van George Floyd was niet de reden , maar excuus om te gaan rellen
Hij zelf niet , want als ANTIFA hem ziet , ben ik bang dat hij het niet overleefd.quote:Op woensdag 9 december 2020 10:32 schreef Montagui het volgende:
[..]
Is Andy Ngo de enige die er verslag van doet? Ik zie telkens alleen maar twitter berichten van hem m.b,t. met name Portland.
Hier zal toch wel door (meer) nieuws bulletins verslag over gedaan worden?
Ze wie is ze?quote:Op woensdag 9 december 2020 10:27 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Dit ging nooit om Trump. Ook niet om racisme, trouwens. Dit is puur anarchisme maar daar durven ze (nog) niet voor uit te komen.
nou ja de verkiezingen zijn nu toch voorbijj Biden is de nieuwe presidentquote:Op woensdag 9 december 2020 10:27 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Dit ging nooit om Trump. Ook niet om racisme, trouwens. Dit is puur anarchisme maar daar durven ze (nog) niet voor uit te komen.
Mja, wat er in Portland gebeurt is op een gegeven moment geen nieuws meer.quote:Op woensdag 9 december 2020 10:32 schreef Montagui het volgende:
[..]
Is Andy Ngo de enige die er verslag van doet? Ik zie telkens alleen maar twitter berichten van hem m.b,t. met name Portland.
Hier zal toch wel door (meer) nieuws bulletins verslag over gedaan worden?
quote:Op woensdag 9 december 2020 10:53 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Hij zelf niet , want als ANTIFA hem ziet , ben ik bang dat hij het niet overleefd.
Er zit daar ergens een infiltrant , die alles vastlegt blijkbaar ook al wil ANTIGFA er geen pers bij(ook hun eigen niet). Want de hele wereld moet natuurlijk denken dat ze heel lief een vredig demonstreren.
4 man neergestoken door ANTFA (zover het echt waar is) , vind ik niet echt meevallenquote:
nee dat filmpjequote:Op zondag 13 december 2020 13:48 schreef Enchanter het volgende:
[..]
4 man neergestoken door ANTFA (zover het echt waar is) , vind ik niet echt meevallen
Op het Twitteraccount van Andy Ngo staan nog wat meer filmpjes
quote:
Hij loopt er zelf niet tussen , want anders is het snel over met hem , want ANTIFA is een vredelievende organisatiequote:
BLM-gekkies geloven steevast in de erfzonde. Dus ook alle blanke kankerpatiëntjes zijn niet onschuldig. Ook zij dragen bij aan het racistische patriarchaat.quote:
Welke wittebruidsweken?quote:Op zaterdag 2 januari 2021 11:43 schreef ExTec het volgende:
We kunnen onze borst natmaken komende maanden.
Dit gaat weer vol verder/los, als de wittebruidsweken van Biden zijn opgeklaard en de fascisten tot de conclusie zijn gekomen dat het woke'e paradijs nog steeds niet aangebroken is.
quote:"We want to be very clear that as we happily usher out the Trump regime, we will not accept liberal white supremacy in the White House in the form of Joe Biden," Abdullah said.
"It doesn’t matter to me that Kamala Harris is your vice president if you’re using her black woman body to usher in oppressive systems and oppressive people like Eric Garcetti," she added.
https://thepostmillennial(...)ed-on-their-movement
Mèèèn wat een zielepootjesquote:
Ow, let maar op.quote:
ik verwacht op 5 januari nog veel meer ellende , Trump wacht op een kans om zijn Law and Order te laten zienquote:Op zaterdag 2 januari 2021 12:15 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ow, let maar op.
En zoals velen idd opgemerkt hebben, gaan Biden en co die gasten zo hard aanpakken dat Trump er van zou gaan blozen
Dat denk ik nietquote:Op zaterdag 2 januari 2021 12:57 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ik verwacht op 5 januari nog veel meer ellende , Trump wacht op een kans om zijn Law and Order te laten zien
Zelfs nu nog, trump trump trump trump.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 12:57 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ik verwacht op 5 januari nog veel meer ellende , Trump wacht op een kans om zijn Law and Order te laten zien
Je zat er maar 1 dag naast.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 12:57 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |