Damn...quote:Op zondag 22 november 2020 20:43 schreef Scrummie het volgende:
Lijkt er wel op dat het echt is ja.
https://jewishnews.timeso(...)ing-of-george-floyd/
Als het weer wat warmer gaat worden zullen ze wel weer los gaan...quote:Geen idee of het nog altijd bezig is. Sinds de verkiezingen lijkt het allemaal wat rustiger te worden, of word er niet meer over gesproken.
Laatste wat ik over BLM/antifa gehoord heb is toen met die Trump rally een weekje geleden volgens mij.
toevallig dat al die relletjes begonnen een week voor de verkiezingen in een democratische swingstate , ik denk dat er wat geregeld was door de Trump bende en Trump maar roepen dat hij de man was van Law and Orderquote:Op zondag 22 november 2020 20:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Lijkt er wel op dat het echt is ja.
https://jewishnews.timeso(...)ing-of-george-floyd/
Geen idee of het nog altijd bezig is. Sinds de verkiezingen lijkt het allemaal wat rustiger te worden, of word er niet meer over gesproken.
Laatste wat ik over BLM/antifa gehoord heb is toen met die Trump rally een weekje geleden volgens mij.
Zal nu wel over zijn met het geweld, Trump heeft verloren definitiefquote:Op woensdag 9 december 2020 01:29 schreef Enchanter het volgende:
Het gaat ook maar door , lijkt wel of de politie bang is voor die gasten
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
Ik dacht het toen al en weet het bijna nu zeker , de dood van George Floyd was niet de reden , maar excuus om te gaan rellen
Ik weet het wel en jij ook, het is Biden Harris , eerste 4 jaar en dan nog 4 jaar of Hillary moet VP worden na 4 jaarquote:Op woensdag 9 december 2020 06:38 schreef Resistor het volgende:
Ik weet niet wie de volgende president van de USA gaat zijn, maar ik denk dat die heel erg 'rechts' gaat zijn als Biden het de komende 4 jaar door laat rotten.
Dit ging nooit om Trump. Ook niet om racisme, trouwens. Dit is puur anarchisme maar daar durven ze (nog) niet voor uit te komen.quote:Op woensdag 9 december 2020 05:42 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Zal nu wel over zijn met het geweld, Trump heeft verloren definitief
Is Andy Ngo de enige die er verslag van doet? Ik zie telkens alleen maar twitter berichten van hem m.b,t. met name Portland.quote:Op woensdag 9 december 2020 01:29 schreef Enchanter het volgende:
Het gaat ook maar door , lijkt wel of de politie bang is voor die gasten
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
Ik dacht het toen al en weet het bijna nu zeker , de dood van George Floyd was niet de reden , maar excuus om te gaan rellen
Hij zelf niet , want als ANTIFA hem ziet , ben ik bang dat hij het niet overleefd.quote:Op woensdag 9 december 2020 10:32 schreef Montagui het volgende:
[..]
Is Andy Ngo de enige die er verslag van doet? Ik zie telkens alleen maar twitter berichten van hem m.b,t. met name Portland.
Hier zal toch wel door (meer) nieuws bulletins verslag over gedaan worden?
Ze wie is ze?quote:Op woensdag 9 december 2020 10:27 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Dit ging nooit om Trump. Ook niet om racisme, trouwens. Dit is puur anarchisme maar daar durven ze (nog) niet voor uit te komen.
nou ja de verkiezingen zijn nu toch voorbijj Biden is de nieuwe presidentquote:Op woensdag 9 december 2020 10:27 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Dit ging nooit om Trump. Ook niet om racisme, trouwens. Dit is puur anarchisme maar daar durven ze (nog) niet voor uit te komen.
Mja, wat er in Portland gebeurt is op een gegeven moment geen nieuws meer.quote:Op woensdag 9 december 2020 10:32 schreef Montagui het volgende:
[..]
Is Andy Ngo de enige die er verslag van doet? Ik zie telkens alleen maar twitter berichten van hem m.b,t. met name Portland.
Hier zal toch wel door (meer) nieuws bulletins verslag over gedaan worden?
quote:Op woensdag 9 december 2020 10:53 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Hij zelf niet , want als ANTIFA hem ziet , ben ik bang dat hij het niet overleefd.
Er zit daar ergens een infiltrant , die alles vastlegt blijkbaar ook al wil ANTIGFA er geen pers bij(ook hun eigen niet). Want de hele wereld moet natuurlijk denken dat ze heel lief een vredig demonstreren.
4 man neergestoken door ANTFA (zover het echt waar is) , vind ik niet echt meevallenquote:
nee dat filmpjequote:Op zondag 13 december 2020 13:48 schreef Enchanter het volgende:
[..]
4 man neergestoken door ANTFA (zover het echt waar is) , vind ik niet echt meevallen
Op het Twitteraccount van Andy Ngo staan nog wat meer filmpjes
quote:
Hij loopt er zelf niet tussen , want anders is het snel over met hem , want ANTIFA is een vredelievende organisatiequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |